- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hamarosan konzolokra is elérhető lesz az Eternal Threads
gp 2022-ben kizárólag PC-re kaptuk meg a játékot, amely a hónap végén újabb platformokra is ellátogat.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz negyedes #155145 üzenetére
Ezt úgy kell érteni, hogy mondjuk ha meghajtod a kocsit akkor ne állítsd le egyből a motort. Hagyni kell alapjáraton ketyegni kb. 1 percig. Meghajtás alatt értheted azt, hogy versenyzel a városban pirostól pirosig vagy épp mutogatod a haveroknak, hogy nézd már mekkorát lép a járgány A másik meg ha mész autópályán és mondjuk kiállsz egy pihenőre akkor se állítsd le.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #155149 üzenetére
Én múlt hónapban kicseréltem magamnak otthon a pollenszűrőt és a levegőszűrőt. Az pollent még csavar sem tartotta csak el kellett tolni jobbra
Másnak már tuti nem állnék neki.(#155151) Speeedfire: Ha van olajhőmérőd még azt is figyelheted. Amikor az Alpokat másztam meg vele 4 személlyel és csomaggal akkor én is percekig járattam még mielőtt leállítottam
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HookR #155268 üzenetére
Szintén én még soha nem hallottam a kocsit kívülről, rajtam kívül nem vezeti senki Lehet aztán nekem is van hangja. Amúgy az is lehetséges, hogy nálad pont egy korábbi tulaj emelt a hangerőn még régebben.
Nem is értem hogy ilyen funkció miért nem fér el a menüben. A 2006-os A6 tudta azt, hogy elől-hátul külön hangerő és hangtónus volt állítható.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kenny123 #155375 üzenetére
Egy kis elektromágneses zár szokott lenni az ami kitol és visszahúz egy pöcköt a távirányító nyomására. Vagy az ment tönkre vagy csak szimplán nem kap áramot. Amelyik oldalon van a betöltőnyílás ott le kell bontani oldalt a kárpitot és rá kell mérni a zárra. De előbb azért nézd meg a nyitott fedéllel rányomsz a zárásra akkor mozog-e a kis pöcök
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kenny123 #155416 üzenetére
Bármi lehetséges a komfortelektronikától kezdve az egyszerű kábelszakadásig. A gyári diag megmondja ha valami nem stimmel. Ha szakszervizbe viszed vagy olyan helyre ahol legalább van egy VCDS akkor megtudják nézni igen. Ha meg az nem mutat semmit akkor jöhet a bontás Nem tudom melyik irányból lehet hozzáférni. A 40-es elem lesz egyébként az ami a zárást végzi. [link]
Nálunk Magyarországon nem lehet ennyivel a hivatalos lejárati dátum előtt megcsináltatni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Egy 2011-es Audi Q5-nél mennyi a max olajhamu érték a részecskeszűrőben ami még nem halálos a DPF-re nézve?
2.0 TDi, CGLB, 170 LE[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Mágus tudnál egy kicsit segíteni. Az alany egy Audi Q5 2.0 TDi, CGLB, 170 LE.
Azt a hibát produkálja, hogy minden leállítás után beindítja a hűtőventilátort és maximális fordulaton járatja egy ideig. Majd ezt szakaszosan megismétli még vagy kétszer háromszor. Mindegy, hogy 200 km-t vagy csak pár métert mész a kocsival.
Kiolvastam és ezeket a hibákat dobja. Előre is köszönöm ha tudsz segíteni és látsz valamit benne.Cím 01: Motor (J623-CGLB) Címke:. HGJ\03L-906-018-CGL.clb
VAG szám SW: 03L 906 018 MQ HW: 03L 906 018 DN
Alkatrész: R4 2.0l TDI H23 9978
Revizió: 45H23---
Kódolás: 2A254012042602080000
Műhely #: WSC 22518 002 1048576
ASAM adatcsomag: EV_ECM20TDI01103L906018MQ 003012
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018MQ.rod
VCID: 0500A9888421276EB9-80501 hibakódot talált:
4631 - Főrelé
P068B 00 [036] - túl későn nyit
időszakos - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 10
megtett Km: 0 km
Dátum: 2000.00.00
idő: 00:00:00Motorfordulatszám: 0.00 /min
Normált terhelésérték: 0.0 %
Gépjárműsebesség: 0 km/h
Hűtőfolyadék-hőmérséklet: -40 °C
Beszívott levegő hőmérséklete: -40 °C
Környezeti levegő nyomás: 0 mbar
30-es pont feszültség: 0.000 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
Gázpedál-elmozdulás: 0.00 %
Indítómotor-vezérlés: interlock-kapcsolás vagy P/N jel-0. bit: 00000000
Motorállapot: COENG_STANDBY
Indítómotor-vezérlés: állapot-0. bit: 00000000
Indítómotor-vezérlés: indítás megszakítás állapot: 00000000
Indítómotor-vezérlés: 50-es pont-0. bit: 00000000
bekapcsolt fokozat-0. bit: 00000000Készenlét: 0 0 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 19: CAN kapu (J533) Címke:. HGJ\8T0-907-468.clb
VAG szám SW: 8T0 907 468 AC HW: 8T0 907 468 J
Alkatrész: GW-BEM 6CAN H06 0117
Revizió: HB800053 Szériaszám: 5300H10B088228
Kódolás: 00C303
Műhely #: WSC 06335 000 00000
VCID: 020AB2949D0F10569C-8056Alegység 1 - VAG szám SW: 8R0 915 181 HW: 8R0 915 181
Alkatrész: J367-BDM H07 0140
Szériaszám: 000000000056504448662 hibakódot talált:
03041 - Energiamanedzsment aktív
000 - - - időszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00100000
Hiba priorítása: 7
Hiba gyakorisága: 6
Számláló nullázása: 226
megtett Km: 190430 km
Idő indikátor: 0
Dátum: 2018.05.14
idő: 23:05:00hibakörülmény:
bin. bitek: 00000
feszültség: 12.30 V
számláló: 1702256 - Nyugalmi áram
001 - felső határérték túllépve - időszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00100001
Hiba priorítása: 7
Hiba gyakorisága: 3
Számláló nullázása: 226
megtett Km: 190488 km
Idő indikátor: 0
Dátum: 2018.05.22
idő: 11:47:00[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155502 üzenetére
Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy mi az a főrelé. Hova tartozik? A motortérben keresendő valahol kapcsolótáblán?
Az akkumulátor most lett kicserélve. Teljesen új Varta került bele. Szerelő szerint nem kell ráprogramozni a kocsira, de én érdekes módon mégis megtaláltam a menüpontot a gyári adataival beprogramozva. Ez nem okozhatja a baját, hogy nincs rákódolva?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Doki16 #155503 üzenetére
Mágus neked mi a véleményed. Ha ennek tudatában, hogy az akksi tuti jó mert teljesen új, akkor főrelé csere és generátor felülvizsgálat következik? Meg szerinted jól látom, hogy rá kéne mégis kódolni az akksit a kocsira? Szerelő azt állítja nem kell, pedig ahogy a válaszomban linkeltem egyértelműen a gyári akku adatai vannak az agyában.
Az Audiról is csináljak 40 HD képet, ha éppen arról kérdezek?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155539 üzenetére
Ezt az akksit vettem bele. Na már most ezen nincsenek olyan kódok mint a gyári Moll akkumulátoron. Mit kellene csinálni, hogy normális rá legyen tanítva a kocsira. Jó helyen kerestem itt a VCDS-ben?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155541 üzenetére
Szerintem nem. Audi Q5 2.0 TDi, CGLB, 170 LE, 2011. Nincs benne start-stop. Találtam egy nem túl jó minőségű képet a még beszerelt akkuról. A lényeg látszik. [kép]
Ami az én kocsimban van azon egyből észrevehető, hogy AGM. [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155543 üzenetére
Ilyen BEM kód meg szerintem egyik akkun sincs amit egy átlag ember vesz sima boltból. Márpedig gyári MOLL akkut el se tudom képzelni, hogy hol lehetne szerezni. Akkor ez marad így nincs jobb ötletem.
Az energiamenedzsment hiba meg akkor a fesz szabályzó vagy a generátor miatt van? Gondolom ennél a kocsinál is magában a generátorban van a feszültség szabályzó rész.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155545 üzenetére
Csere előtt is ugyanez volt a gond. [link] Ekkor még nem volt VCDS nálam. A hibát amikor kiolvastam belőle még valamikor február környékén írta bele előszór. Most áprilisban lett csak kicserélve az akku.
Itthon sajnos nem találtam gyári akkumulátort. Meg hát szerintem az emberek nagyon kis százaléka tudja, hogy egy ilyet is már rá kell programozni a kocsira. Szerelő se tudta úgy néz ki.(#155546) molnarpeter: Igen meg.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155545 üzenetére
Ezt találtam a VCDS wiki oldalán [link] Úgy leltem rá, hogy most amit kiolvastam ezt a hibát írta a gép a motor moduljában:
Cím 01: Motor Címke: HGJ\03L-906-018-CGL.clb
Vezérlő alkatrész VAG szám: 03L 906 018 MQ HW: 03L 906 018 DN
Alkatrész és/vagy verzió: R4 2.0l TDI H23 9978
Szoftver kód: 2A254012042602080000
Műhelyszám: WSC 22518 002 1048576
ASAM adatcsomag: EV_EC2M0TDI01103L906018MQ 003012 (AU48)
ROD: N/E
VCID: 0500A9888421276EB9-8050
Nincs elérhető ASAM csomag a: "EV_EC2M0TDI01103L906018MQ" (AU48)1 hibakódot talált:
4631 - ROD - Ismeretlen hibakód
- 00 [032]A 4631-re rákeresve hozta ki ezt a Wiki oldalt és ott a leírásban a hiba amit produkál a kocsi, hogy max. fordulaton pörög a ventilátor. Tudod, hogy merre van ez a ECM Power Relay Load Circuit? Valami J271/J317 néven említi. Ma szétszedtem a kocsi esőelvezetőjét, hogy elérjem a motorelektronikát. Eljutottam ide. A 457-es relét ki is vettem. De az csak az izzításért felel. Találtam még egy 643-ast, de azt nem mertem kivenni mert a vezetékkötegeket ki kellett volna húzni az ECU-ból, hogy hozzáférjek. Van valami ötleted ami tud nekem ebben segíteni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz diablo1984 #155614 üzenetére
VCDS-el ki lehet valahogy mérni menet közben az injektor értékeit? Kíváncsi lennék rá, hogy az enyémek milyen állapotban vannak 150-nél.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #155619 üzenetére
Én nem tudom értelmezni max akkor csak kimérni. Természetesen utána szakértő segítséghez fordulnék
A motor modulban kell nézelődni ebben a szekcióban? [link] Gondolom itt kellene kikeresni az injektor értékeket.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #155731 üzenetére
Nem az ABS-el függ inkább össze, hogy milyen fékolajat használjon?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
A mai kocsiknal már nem tudod otthon nullazni csak úgy. Nem érdekel ez senkit a műszaki vizsgán. Ne világítson hibalampa és nem fogja zavarni a vizsgabiztost.
Ha téged zavar, akkor vidd el egy szerelőhöz. Kiolvassa és nullazza is neked pár ezerért. Amúgy aki a legutóbb csinálta a szervizt neki lett volna kötelesség visszallitani a számlálót.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
Mágus tudsz abban segíteni, hogy VCDS-el megtudom-e nézni azt, hogy a kormányelektronika támogatja-e az "F1" váltós kormányt? Találtam egy egész jó vételt most fent. [link] Szeretném lecserélni, mert eléggé alacsonyan tartja a városban a DSG a fordulatot és ezzel így tudnék én magam váltogatni kényelmesen
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Ehnaton88 #155989 üzenetére
Ha már nem a csalószoft van rajta és tényleg ilyen sok a város akkor a 300km az sajnos "normális". A VAG DPF-el meg tudod nézni az Oil ash tartalmat is, csak ahhoz a teljes verziós kell. Így néz ki, ez a sajátom: [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155955 üzenetére
Mágus, belenéztem a kormányelektronikába és ezt találtam benne. Itt van egy Bit 4. Jól gondolom hogy ez azt jelenti, hogy támogatja a vezérlő.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #156001 üzenetére
Köszönöm
Akkor megveszem ezt a kormányt. [link] Gondolom a légzsák mindenképpen maradjon az ami most bent van. Már csak azért gondolom, mert az lehet ráprogramozvaHelyenként elég érdekes dolgokat ír ki magyarul, de jobb mint a semmi. Meg van amúgy az angol verzió is.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz -secret- #156083 üzenetére
Csak szívják a véred. Ha az lenne amit írt Morris, akkor azonnal beállt volna az egész motor.
Bármi lehet, egy zajból nem lehet így kiindulni egyáltalán. Nézz alá, vizsgáld meg a burkolatokat, karosszériát, csavarokat. Ha nem látsz vagy érzel semmit akkor hagyd a francba, lehet csak egy kavicsot ugratott fel a kerék.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz enddav #156255 üzenetére
Nincs normális led ezekhez ami önmagában műterhelés nélkül ne jelezne.
(#156257) simonjoe: Igen ezt már beszéltük Nem akarok egy nagy meleg hűtőbordát elhelyezni amivel ráadásul ugyanannyit fogyaszt áramban. Szeretném kiváltani egy kifogyasztású leddel és ha lehetőség van rá akkor letiltani a DRL figyelést.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #138469 üzenetére
Mágus még itt beszéltük ezt az ABS jeladóból származó TPMS dolgot. Próbálkoztam bekapcsolni VCDS-el, de csak ennyi van az ABS résznél: [kép] Amikor hozzá adom a plusz 1024-es értéket akkor meg ezt írja ki rá.[kép] Elképzelhető, hogy nem tudja a modul mégse?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #156319 üzenetére
Egyszer már kíváncsiságból kipróbáltam. Mondjuk akkor olyan 55 körül mentem. Egy pillanatra befogott és ment tovább a kocsi De majd kipróbálom lassabb tempónál.
Néha az Auto Hold funkció tud akkorákat fékezni, hogy rendesen előrebillentekA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #156524 üzenetére
Nálam a DSG így megy: [kép] Ha már 51-re "gyorsítok" akkor fogja magát és átkapcsol 5-be. És akkor ott erőlködik 1100-as fordulaton. Nagyon hülyén van megoldva. Ilyenkor szoktam kirakni kézibe, mert városban nagyon hülye képes 38-al menni 4-ben.
Egyébként ha rátalpalok a gázra amikor 5-ben megy 1300-as fordulaton, de magától egyből visszadobja 3-ba az ugyanúgy káros? Azért kérdem mert egy kis idő eltelik azért ameddig rájön, hogy én most dinamikusabban szeretnék gyorsítani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz IntelKiller7 #156743 üzenetére
Extraként kérhető. Vagy Highline alapfelszereltseg része.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
VCDS-el lehet valahogy ellenőrizni, hogy egy kocsin már megcsinálták-e a szoftverfrissítést vagy sem? A csalószoftos dologra gondolok.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz andras888 #156805 üzenetére
Ilyet vettem. Ezzel a verziószámúval 2016-ig minden VAG kocsit lehet kezelni. Nehéz linkelni, mert nem sokáig maradnak fent, hamar leveszik őket. Az a lényeg, hogy a képen látható nevű chippel keress kábelt. Ezek biztosan jók.
Komfortelektronikával, meg a ki be kapcsolhatósággal óvatosan mert könnyen nagy kárt lehet tenni.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz andras888 #156812 üzenetére
Szerintem is inkább a HEX V2-öt vedd. Az most a legújabb típusnak a másolata. Valószínűleg működni fog hibátlanul
(#156811) Amarton: Igazad van tényleg A saját kocsimon amin nem engedtem meg a szoftverfrissítést írja, hogy ajaj baj van. A HAHU-ról vadászottra meg valóban írta, hogy elvégezve.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Mi a vélemény a 177 lovas CFGC CRTDi motorokról? Van valami ismertebb hibájuk? Vagy legalábbis vannak olyan jók megbízhatóság szempontjából mint a 140 lovas CFFB-A motorok?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #157004 üzenetére
Most még nincs baja, majd lesz az ismerőseidnek is. Nem jó erre használni ezt a motort. Szépen lassan tömődik el a DPF és az EGR is. Az, hogy néha kimész vele pályára nem biztosíték semmire. Lehet pont nem azon a 30 km-en fog regenerálni.
Amúgy nagyon jó motor a 2.0 CRTDi. Legyen meg benne a 15000-ként az olajcsere a minőségi üzemanyag és sokáig bírni fogja. Az általad kinézett futásnál már nem sok lesz hátra valószínűleg a DPF-nek és az EGR-nek se. A kettőstömegű ha nem gyilkolták akkor az még jó lehet egy darabig. Bár a városba azt is lefogod gyalázniCFFB jó motorkód azzal vedd ha teheted. Ha nincs a a DPF-ben az Oil Ash magas szinten akkor még jó lesz az is. 175ml-nél lesz cserés a részecskeszűrő.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #157006 üzenetére
Jah hát ha a nyomaték kell akkor meg a felszereltség akkor vedd nyugodtan a kocsit Nem kérték a flották a benzinest azért van belőle kevés. Nyugatról dobálják ki a 150-250 között futott B7 Passatokat. Pont azért amiket leírtam. Vedd meg nyugodtam, mert jó gép, de legyen min 500e Ft-od félre rakva amihez bármikor hozzá tudsz nyúlni. Jó az 1.4 Tsi abból is a 122 lovas verziót szabad venni. Láncot cserélj rajta és onnantól már "csak" a kokszosodás lehet a gond. Viszont ahogy írtam itthon nem fogsz találni benzines Passatot. Nagyon ritka. Octaviába van 1.8 tsi, nem ismerem azt a motort, de az már erős
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- ASUS routerek
- Ford topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Dragon Age: Origins
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen