- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Yettel topik
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
Hirdetés
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #159997 üzenetére
Az oil ash-t nem tudják lenyomni, tisztítás után új DPF-ként kell beállítani, és nullától kezd számolni. Ha sok a nyomáskülönbség, akkro egy idő után átszámolja és növekedni fog az érték. Azért kell olyan tisztítást választani, ami tutira kipucolja. Mindegyik 2.0CR 0,175-ig van megengedve, talán a Transporter kivétel, mert ott nagyobb a DPF, de a személyautóknál annyi. Nálam 189k km-nél 0,11
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs