- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Szoktam nézegetni a jófogást mindig hátha feldobnak valami jó Passat B7 cuccot amire lecsaphatok. És pont valaki felrakott egy olyan EGR szelepet ami az én kocsimhoz való. Mágus ez a fajta szelep mennyire ördögtől való? [link] Vagy #csakagyári?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #152060 üzenetére
Ennyire szar lenne az összes utángyártott? De olvasom, hogy a Wahler amit javasoltál. Én csak azért kérdem mert én ezzel a kocsival 3-4 évnél tovább nem tervezek ami összesen jelent még kb 45e km-t. Vagy az utángyártott megadja magát 1 éven belül?
Hova küldhetem a 160 HD képet?
Erre az oldalra most találtam rá. Ennyiért már egészen baráti. [link] A szerviz 100-ért adná az utángyártottat.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz freaghill #152062 üzenetére
Erős sarkítás. Most én sz*pok vele. Mindig a következő tulaj szívja meg. Senki nem azért ad el kocsit, mert teljesen megjavította. Szerinted miért szórják hozzánk a 3-4 éves kocsikat ezerrel.
No offense téma lezárva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #152068 üzenetére
Köszönöm itt van 43 HD kép. Még régebben csináltam. Remélem itt nem látjátok a szürke 50 árnyalatát
Egyébként ha benézek a motortérbe ahol a szelep található és látok rajta bárminemű oljafojást akkor gondolom már a végét járja. A hiba óta már beleraktam kb 1500 km-t és egyszer se jött elő, még csak annyi se, hogy nehezebben indulna.Dunaújváros környékén nincs valaki aki vállal VCDS-el egy hibakód kiolvasást?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #152070 üzenetére
Elképesztően jó szemed van. Én semmit nem láttam rajta. Amúgy valóban, gyakorlatilag körbe van fényezve.
[kép] [kép] Utólag kértem csak le, mert nem tudtam, hogy van ilyen oldal. Ezért pottyant ki mindkettő hátsó lámpaFranciából van a kocsi. A képek alapján minden elemen volt karc, horpadás. Az aukciós ház ahol eladták nagyon jól fotó dokumentálta.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #152072 üzenetére
Én laikusként ebből semmit nem látok, csak azt, hogy szép a fényezés
Itt vannak az eredeti képek, lesd meg milyen gyász állapotban volt. [link] Sajnálom, hogy csak utólag találtam meg a lekérdező oldalt. Tuti nem vettem volna meg.
(#152074) havri1: Ez a kétzónás digitklíma vezérlője. A legjobb amivel valaha találkoztam Az ülésfűtés hiányzik csak róla. De ami mégjobb hogy hátul is van légbeömlő az utasoknak
Sima google fotók. Mindenkinek jár akinek van gmail vagy bármilyen más fiókja. Létre kel hozni egy albumot és lehet osztani nyilvános linket.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #152076 üzenetére
A hátsó légbeömlőt csak i-sti cukkolása miatt írtam. Gyakorlatilag minden passatban van
A tied is automata két zónás csak nem digit. (valójában az is digitális mert számítógép vezérli, de most ebbe ne menjünk bele ) Ez csak a gyártók elnevezése. Attól digit az enyém, hogy a két tekerő felett ott van két darab hétszegmenses kijelző és 0,5 fokos pontossággal lehet állítani. Pluszban can buson keresztül még a nagy kijelzőre is kiírja.
Szerk:
Amennyire emlékszem a te kocsid nem igazán illik bele egyik felszereltségi fokba se Comfortline chrome packet van rajta, de Trendline kormány. Meg amikor vették beikszelték a rendszerint Highline gombos indítást és parkolás segítőt. Az enyém meg a teljes Comfortline felszereltség egy két min. extrával. B7-nél nem lehet kormányról vezérelni a tempomatot az index kar alatt van külön. Multikormány a Comfortline és felette felszereltség része.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #152086 üzenetére
Engem alapvetően érdekel. Bele tudnánk mégis menni Szakmámból adódóan kíváncsi vagyok ezekre a dolgokre és szeretem megismerni.
Nekem a digi klíma attól az ami, hogy mindent motorok vezérelnek és én egy autós PLC szerűségnek (nevezhetjük ezt klímavezérlőnek) adok meg utasításokat a panellal. Nem bowdeneket meg tolószerkezeteket állítgatok. Az a másik fajta Climatronik nem csak a hétszegmenses kijelzőben tér el?Tényleg nem okoskodás, csak tudni akarom Eskü csinálok még sok képet arról a csavarról vagy patentról amiről csak kéritek
(#152090) Mágus2: Mi ez a kép?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #152093 üzenetére
Lényegében akkor ez a fajta panel is ugyanúgy digitális.
Gondolom valamilyen RNS-el ez is tudja írni CAN buson a beállított értéket.Igen igen én is erről beszéltem. Ugyanezt írtam, hogy az övé is Digitális csak a gyártók nevezik máshogy. Itt funkcionalitásban nincs eltérés csak kinézetben. Jó, király, így már helyén vannak a dolgok
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Morris #152099 üzenetére
Hát figyelj van az a pénz
(#152101) i-sti: Ahhoz képest, hogy az enyém nem rég lehetett fényezve nagyon sok kőfelverődés van rajta. De hát ez a kocsik sorsa. Múltkor akkorát kapott a szélvédőm, hogy kitört belőle egy kis darab. A téli idő meg az enyémet is megviselte. Minden króm ilyen lett. [kép] [kép] Több mint 100e Ft lenne kicserélni őket. Azt hiszem ez így marad.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #152104 üzenetére
Jó idő esetén nekiallok hátha még menthető. Köszönöm a tanácsokat
Eddig csak kocsimosoban magasnyomasuval álltam neki, semmilyen más eszközzel nem feküdtem neki. De kap valamikor egy egész napos törődést waxxal meg mindennelA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz akooos #152148 üzenetére
Az antenna pont, hogy nagyon jó. Csak a VAG dupla antenna csatlakozású és ezt az utángyártott fejegységek nem tudják lekezelni. Vannak ilyen átalakítók de az eddigi beszámolok alapján nem az igaziak. [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Hol lehet ebben a csapda? [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Audi Q5 CGLB 2.0 CRTDi, 170Le, 2011 190000 km
Tudja valaki, hogy a 2.0 crtdi CGLB hány gramnál szokott regenerálni? Múltkor elmentünk vele mert már 97%-ot mutatott a program. Azért is gondoltuk, hogy megyünk vele egy pályás kört, mert azt játssza mostanában a kocsi, hogy minden leállítás után beindulnak a ventilátorok és mennek vagy 2-3 percig. Autópályáztunk vele de 82 km alatt ennyire ment csak le. [kép] Írt mínuszos értéket, de olyan mintha nem is kezdett volna el egyáltalán regenerálni.Ahogy látható a Soot Mass measured több is lett mint volt. Azóta se változott a helyzet. Folyamatosan csak újra és újra beindul a kocsi ventilátora leállítás után. Pedig egyáltalán nem renegerál. Az én kocsim 10-20 perc alatt és kb 30km alatt mindig végez a regennel.
Szerintem annyira rossz állapotban nem lehet a motor mert ilyen a kipufogó rajta. [kép]
Egy HD képem van a kocsiról csak [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #152618 üzenetére
Visszafele nem cserélek
Dehogyis, Apukám kocsija. Már írtam korábban is róla a topicba
Tényleg a legfontosabbat nem írtam. Még az előző kérdéshez kapcsolódik. Nagyon lomha lett a kocsi. Alig gyorsul. Vezettem ezt ami 170 lovas és átültem az én 140 lovas kocsimba és ahhoz képest is túl gyenge. Pedig amikor megvettük ez nem így volt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #152622 üzenetére
Szinte csak rövid táv és az is hidegen. Ennek is jó része város. Ugyanez a jelenség ütötte fel nálam is a fejét egyébként. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy nédmá alig éri el a 100-at a kis kocsim Ezután mentem vele egy kisebb távot (200 km két részletben) és viszonylag helyrejött. De megint kezd eltunyulni. Bár nálam tudjuk, hogy az EGR vacakol. Az bajom, hogy a Q5-nél pont az EGR meg az oil ash nem látszik. Valamiért nem mutatja az ECU. Abban bízom, hogy egy VCDS kitudja olvasni.
Tényleg, nem találtad meg már a kábeled?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #152630 üzenetére
Én pont most voltam regenerálni vele. Hazamentem vele szüleimhez és mondom ránézek mert úgy éreztem, hogy hamarosan aktuális lesz. És igazam is volt, mert már nagyon tele volt a DPF. [kép] Elindultam vele az M6-ra és el is kezdte ahogy illik neki.[kép]
Ez lett neki a vége: [kép] Pont jött a lehajtó ezért amint levettem a lábam a gázról már abba is hagyta. Ahogy a képen is látod 2,71-ig ment le és 18 perc kellett neki. 622km után regenerált amúgy. Amióta figyelem nekem mindig olyan 1-2 gramm közé megy le. De amúgy Mágus mondta, hogy ez csak egy becsült érték nem mért.
Pont ez a bajom, hogy a Q5 még jobban tele volt és nem akart elkezdeni regenerálni 82 km autópálya után se.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #152998 üzenetére
Ha gyenge az akksi akkor miért kapcsol be a ventilátor? Fateroméban pont haldoklik már az akksi és az istenért nem jövünk rá, hogy miért kapcsolgatja a ventilátort folyamatosan leállítás után. Ez egy új info érdekelne az összefüggés
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
Egy 2010-es Audi Q5-ben szeretném kicserélni az akkumulátort. Az elől lévő bikázó pontra rákötnék egy másik akksit, hogy addig se maradjon áram nélkül a kocsi. Kell bármi extra művelet ezen kívűl vagy eltudom simán végezni otthon is?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Azt tudjátok, hogy ki a az audi gyári akkumulátor beszállítója? A Q5-ben akksit kell cserélni és lehetőleg jót akarnék bele
2010, 2.0 TDi 170 LE, Ez van benne gyárilag: [kép][ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz csiga8 #153242 üzenetére
Passatba nekem is Varta AGM van. De az Audi trükkös ők berakják a csomagtartóba és nem nagyon lehet variálni. Ahogy nézem a gyári helyett ezt az Exide EB950-et ajánlják az oldalak. Vagy jobb lehet a Varta annyival amennyivel többe kerül?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz csiga8 #153257 üzenetére
Köszönöm ezt a kimerítő választ nagyon hasznos volt
A Q5-ben nincsen Start-stop ezért gondoltam, hogy bőven elég lesz hozzá egy sima akkumulátor is. Mondjuk gyári erősítős és mélyládás a kocsi, úgyhogy tényleg a prémium mellett döntök vagy valami jobb varta amit ajánlottál. Igen láttam, hogy MOLL a márkája a gyárinak de az nem igazán beszerezhető nálunk. Az én B7 Passatomban ilyen Varta AGM van. Ebbe nem is tudok majd mást venni ez pont tökéletes és itthon is kapható legalább
Ezekre a fesz értékekre ránézek mert nekem nem rémlik, hogy ilyen magas értékkel töltene a kocsim vagy akár az audi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz csiga8 #153271 üzenetére
Úgy látom te elég járatos vagy a témában
Úgy akarom megoldani a cserét, hogy a Q5-nek az elejére van kivezetve a két bikázópont arra rákötök egy másik akksit amíg be nem szerelem az újat. Ráprogramozni sajnos még nem tudom, de már rajta vagyok, hogy szerezzek egy normális VCDS kábelt. Abban is tudsz esetleg segíteni, hogy hol kell átírni benne az akku cserét?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
Hátha érdekel még valakit
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #153443 üzenetére
Nem ismerem a típusok váltófelszerelését csak azt tudom melyik a legjobb DSG
Ha jól rémlik csak bizonyos LE és Nm alatt van száraz kuplunggal igaz?(#153442) Qru: Én amúgy nagyon szeretem. Szerintem egy nagyvárosban nagyon hasznos, nem kell folyamatosan kuplungolni. A kényelem nagy úr A szervizszámlán meg be kell csukni a szemem
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
A rossz EGR miatt elképzelhető, hogy egyszercsak nem fog beindulni a kocsit és ott marad ahol leraktad. Nem csak a környezetvédelem miatt kell kicserélni meg a hibajelző lámpa miatt. Ahogy nekem is írták és már tudom a rossz EGR kinyírja a DPF-et is. Milyen kocsid van, hogy drága hozzá az szelep? Az enyémhez 120k Ft.
Nem olyan drága az neked, cseréltesd ki és nyugtod lesz legalább [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Basszus ezt az én kocsim nem is tudta amikor nem indult az EGR miatt. Kár, hogy nem szóltál neki erről előbb
Mágus-t idézve. Cseréltesd ki ne agyalj rajta és ne keress illegális kerülőutakat. Azt a motort működő szeleppel találták ki. Minden ami ettől eltér nem ideális állapot és csak ront a motoron. Ha tervezel a kocsival még hosszabb távon cseréltesd ki, nem egy nagy drágaság. Legalább nyugodt lehet, hogy üzembiztos a kocsid.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Sur1G #153707 üzenetére
Semmiképpen nem javasolt. Amúgy sem tudnál olyan sokat nyerni vele. Ekkora éves futásra mindenképpen megéri már egy 2.0 CRTDi (pl. CR** motorkodú). Lényeges pénzt tudsz megspórolni a fogyasztáson ezzel a motorral. 100-as utazóval bőven elvan 4,8 körül.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #153709 üzenetére
Olyan nincs is Golf 7-ből. Te meg eleve az A6 Avanttal számolsz. Egy kis Golf a 150 lovas motorral bőven beéri 4,8-al.
Szombatom hosszabb távra mentem sima főúton a Passat B7-el. 140 lovas van nekem és a fedélzeti szerint 4,9 volt a fogyasztás. Jó ez a DSG és úgy alapból ez a motor Jah és a kombi mivolta miatt csak maga a kocsi alapból 1620 Kg. Lemértem van nálunk a cégnél kamionmérlegA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen