- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Íme az új Android Auto!
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
Hirdetés
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #157010 üzenetére
Vagy ott a Passat GTE ha VAG vonalon mozgunk, az városban jó tisztán elektromosan Villanyautónál nincs jobb a városi használatra, egy szívó benzin se tudja überelni.
(#157011) K Norbi: Hát ez fájt
(#157012) apple87: 3 Millió alatt nem biztos, hogy fogsz jó passatot találni 2.0 crtdi-vel. Akkor már inkább a jetta, de abba meg ritka a 2.0 crtdi. Ha ezen a vonalon akarsz mozogni akkor a kettő rossz közül valamelyik kocsi a 1.4 TSi-vel. Vagy egy Jetta Hibrid
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #157016 üzenetére
Ezt ne vedd meg, ilyen hirdetésen csak tovább kell siklani. Igénytelen az egész úgy ahogy van. Azt írja Magyarországon üzembehelyezett, erre mégsem stimmel a műszaki érvényesség. Két kép és azon se látszik a rendszám. Comfortline a közepes felszereltség. Lehet, hogy jó a kocsi, de ebben a hirdetésben semmi bizodalmam nincs DSG még egy nagy rizikó egyébként. Sajnos elkerülhetetlen, hogy az is 200 felett valamikor meghaljon. Jó kocsi, tetszeni fog, de tényleg legyen min 500e félretett pénzed.
Itt kezdődik a felszereltség egy Passatban, erre célzott Mágus HAHU parkolómban pihen, mert eléggé tetszik nekem
(#157019) Mágus2: Én a H7-el alapvetően megvoltam elégedve, de a többivel maximálisan egyet értek.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #157027 üzenetére
Az eddigi válaszaid alapján neked egy valódi comfortline felszereltség elég lehet, csak az a kérdés, hogy később sem fogod megbánni. Mert aztán lehet, hogy egy év múlva már kellene a ledes nappali bixenon vagy fullos media center. És ahogy Mágus is mondta később már nagyon drága belerakni.
Nagyon jó kocsi a B7 de jól meg kell nézni vétel előtt. Ha minden klappol akkor maximálisan elégedett lehetsz majd vele, mert a golf után jobb lesz.Amit nem kérdezett senki és te se mondtad. Mennyit mész egy évben?
(#157029) apple87: Szerintem csak a 18-as kerék miatt tűnik úgy mintha ültetve lenne. Nem értem, hogy comfortline, de nincs multikormány. El kell menni meg kell nézni, erről az erős JPG képekről som minden nem látszik.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MPowerPH #157033 üzenetére
Az is csak annak számít aki sokat megy éjszaka. Ott valóban indokolt a xenon vagy led. A projektor meg H7 párosítás szerintem a legnagyobb baromság amit valaha kitaláltak. Azok csak akkor voltak jók amikor kigördültek a gyárból. Bőven elég a halogén H7+H1 ha valaki csak alkalmanként vezet sötétben.
(#157036) bitpork: Én próbáltam, pont ebben a napi 9+9 km-es üzemben használtam Nem tesz neki jót. Erre az üzemre Opel Ampera kell Amikor kb. egy hónapig ki se jutott a kocsi a városból már alig akart gyorsulni. Érezhetően nem ugrott és lomha volt. Apple87 te is erre számíts ha sokat akarod városban használni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #157040 üzenetére
Meg kell, hogy cáfoljalak. Én ténylegesen ezt a CFFB 2.0 CRTDi-t használtam a városban. DSG-vel és bekapcsolt Coasting funkcióval elvolt 6 literből. Jó párszor átkínlódtam már magam Budáról Pestre és vissza de 6,5 fölé nem ment. Igaz ha órákat áll valaki a dugóban akkor lehet persze végtelen plusz egy a fogyasztás, ha viszont tudsz haladni és jól használod a szabadonfutót akkor megvan 6 literből.
De megtud enni sokat is. Amikor teljesen hideg motornál muszáj volt a pénteki csúcsban hazamennem akkor mikor beálltam a parkolóba 8 liter mutatott Jah és ez mindössze 4 km tehát nem is tudott egy kicsit se bemelegedni.
A tél munkába ingázásom megvolt 5,9-ből. Amikor csak tudtam gurítottam a kocsit
Mondjuk én elvetemült vagyok. A6 2.7 V6 TDI-ből tudtam kicsiholni 6 literes fogyasztást hosszú távon
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz footy #157089 üzenetére
Ne keverd a cr-t a pd-vel
2013 óta van diesel motor az exeoban. Mindegyik CRTDi már. [link]
Más: Nem hallottam még erről a SEAT-ról soha, de ez nekem úgy néz ki mint egy összelegozot Audi [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Mit szóltok ehhez a kocsihoz? [link] Egész jónak tűnik ezen az áron. Látszik rajta a hozzáértő szemeknek, hogy van-e esetleg rajta a fehérnek sok árnyalata?
Igen látom, hogy DSG van benne, szerintem szimplán elírták
Most nézem, hogy több sebből vérzik ez a hirdetés, nincs benne tolatóradar se.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Speeedfire #157134 üzenetére
Tudom én is azt mondtam, hogy benne van. Míg a leírásban ott van a manuális 6 sebességes.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #157142 üzenetére
Mert maga a kocsi kényelme és a motorja tetszett nagyon. Nagy, jól pakolható, imádtam ezt a kocsit. Ebbe meg sokkal több extra van és fiatalabb is.
Azzal, hogy körbe lett fényezve és zavart a tudat. Meg akartam volna pár más dolgot bele. És így, hogy kiismertem a típust már tudom, hogy mire lenne igazán szükségem.
De akkor is logikusan kellene gondolkoznom és egy benzines vagy hibrid kellene. Túl hamar kinyírnám a rengeteg 5-10 kilométeres hideg távokkal.
Milyen a Jetta hibrid amúgy?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #157144 üzenetére
Tudom, hogy te arra vetted, de én nem tudok, meg nem is akarok két autót tartani évi 15e-re. Én munkába meg a városba több helyen is tudnék tölteni villanyost, csak hát azoknak meg az ára
Golf 7 vagy Jetta 6 nagyon más a Passathoz képest? Nehezen tudnám elengedni azt az autópályás kényelmet amit a B7 nyújtott
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #157151 üzenetére
Inkább veszel egy új B8 Passatot?
Egyébként meg amennyit csak tudsz, menni kell és beszélni velük, ezt előre nem nagyon lehet megmondani, még kereskedése is válogatja, hogy hol mennyi az ár. Jobb árat tudsz elérni ha beviszed a Golfodat.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #157153 üzenetére
Néha elő szokott fordulni olyan konstrukció, hogy a bevitt kocsi is normál áron megy el, meg így ha náluk veszed is az új kocsit akkor adnak elég jó kedvezményt rá. Még itt a topicban is volt egy példa nem olyan rég rá. De hát ez tényleg nem kőbe vésett dolog, mindképpen személyesen kell érdeklődni.
Tudok konkrét példát mondani. Egy rokonom nem rég vett egy S-Crosst. Az 4 éves full fapad switjét 2,6-ért számolták be. Sehol nem adta volna el ennyiért
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Az ebben az Octáviában található 1.8 TSi mennyire betegágy? Wikipédia szerint ez CJSA lehet. Szabad ilyet venni vagy nagyon rá lehet szaladni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz CharlieDrop #157663 üzenetére
Szoktam indexelni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Winchester95 #157691 üzenetére
Vagy kód alapján rendelsz egy másik ugyanolyat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Lett egy elég komoly probléma a Q5-el. 2.0TDI CGLB 125Kw
Egyik napról a másik napra úgy döntött, hogy nem indul be. Közben ezeket a hibákat írta ki a műszarfalra. [kép] [kép] [kép]: Ezt is kiírta csak pont nem sikerült róla képet csinálni.Kapott ma egy hibakód olvasást. Nem másolom be mert gyakorlatilag mindenre hibát dobott ezért inkább linket teszek ide. [link]
Nem pörget, nem csinál semmit csak nem indul be, majd kiveszem négyszer ötször a kulcsot és egyszer csak megy. Teljesen véletlenszerű. És ameddig nem állítod le üzembiztos semmi jelét nem mutatja a felsorolt hibáknak. Tökéletesen működik a váltó, a xenon is szintez/világít.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? Gyakorlatilag minden modulba a "motorvezérlő nincs kommunikáció" került beírásra.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #157862 üzenetére
Szar vartahoz nem adtak kódot. A szerelő meg azt mondta, hogy nem kell tanítani. Utána olvastam márpedig nagyon kellene. Be is számoltam itt a topikban róla. Állandóan energiamenedzsment hibája van a kocsinak. Lehet visszarakom a gyári akksit ami jelenleg be van kódolva az ecuba. 1 hete kezdett el vacakolni. Az akksi meg még májusban lett kicserélve.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #157871 üzenetére
Tudnál nekem segíteni abba, hogy hol találom? Etkában nem lelem, hogy mit hív főrelének: [link] Szétszedtem már korábban a bal elől lévő vezérlő dobozát és ott így nézett ki a helyzet [kép] A 457-es relét kivettem de azt hiszem az az izzításért felelős ezért azt nem piszkáltam. Ezek voltak a 457-esen [kép] [kép]
Találtam még a doboz aljában egy 643-as névre halható relét. [kép] Az annyira a kábelek alatt volt, hogy csak akkor tudtam volna kivenni ha kihúzom azokat a vastag kábeleket, de azt meg nem mertem, mert nem akartam áram nélkül hagyni az egységet. Jó fele kerestem?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #157886 üzenetére
Meglettek nézve a relék, a 3-as helyen ez van benne. [8D0951253] [kép] Valami munkaáram relé, legtöbb helyen az izzítást írják rá, de ebben a kocsiban lehet más szerepe van.
Volt mellette még egy darab aminek a cikkszáma 8K0951253, ez elvileg a kürt reléje. Faterom bízott benne, hogy kiveszi megmozgatja majd visszarakja és megjavul, hát nem így lett
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bul07 #157923 üzenetére
Az óra hazudik az összes VAG autóban. Ha van egy kis Bluetooth obd kütyüd akkor azzal rá tudsz nézni a valós hőmérsékletre. Köszönő viszonyba se lesz az óra által mutatottal. Amúgy is az olajhms. a mérvadó, ha az elérte a 70 fok körülit akkor már jónak mondható
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #157929 üzenetére
Azért az a 32 fokos elsimítás szerintem elég nagy, fix 90-es mutatónál [link] Sajnos elég gyenge a kép de a lényeg éppen látszik, hogy 75 fokos víznél már 90 a mutató és egészen 107-ig ott is marad.
De a lényeg, hogy oda kell rá figyelni és nem szabad vakon hinni a mutatónak.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Folytatódik a Q5 nem indulás sztorija. Ígértem, hogy megírom a fejleményeket hátha másnak is lesz ilyen hibája. Csütörtökön már odáig fajult a dolog, hogy 20 próbálkozásból jó ha egyszer elindult. Még aznap felcsaptam az ELSA-t és kikerestem a relé rajzokat. Meg is lett egy "D" nevű relé a motorvezérlő alatt. Elvileg ez látja el árammal a motorvezérlőt. Azt hozzáteszem, hogy nálam a dobozban a "D" relén kívűl semmi nem volt, így könnyen megtaláltam
Szétszedtem az esőelvezetőt, ki az ablakmosó betöltőt és már ott is volt a központi elektronika doboza. Kivettem belőle az ECM-et és meglett a 8K0951253 cikkszámú általános munkarelé. Annyira passzentosan volt összerakva, hogy nem tudtam szétszedni finom, hogy megnézzem valóban szét van-e égve benne minden. Nem lényeg mert a múltkori szerelés alkalmával kiderült, hogy a kormány alatti 2-es relé pont ugyanaz. Felcseréltem őket, fűtés most úgysem kell alapon, jövőhetén meg majd berendelem az újat. Gyújtás ráad, ezaz semmi hibakód nincs a központi kijelzőn. Előtte fél percen kersztül csak hibákat írt megállás nélkül. Összeraktam mindent (nem egyszerű Audit szerelni ). VCDS-el hibatároló kiolvas majd lement, végül minden hiba törlés. Indítom a kocsit és éljen indul Gyors egy olvasás, nincs semmi hiba. A hónapok óta benne lévő energiamenedzsment is eltűnt. Mentem vele egy jó tempós 30 kilométert, többször indítottam és hibátlanul teszi a dolgát. Lekopogom, nagyon remélem, hogy ennyi volt a baja neki. Maradjon is így és működjön még sokáig.
Köszönöm mindenkinek aki segített Bocsi ha hosszú lett[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #158124 üzenetére
Melyik lehet akkor a főrelé? Kíváncsi vagyok, most már nagyon rá Ezen a 4 helyen vannak összesen. Már gyakorlatilag mindent megnéztem és nem tudom, hogy mit hívnak annak. A betárolt hibakód alapján jutottam el az ECM reléhez amit J271/J317 néven emleget. Az elsában sikerült beazonosítanom, hogy erre célzott. Én már arra is gondoltam, hogy a magyar fordítás lehet a baj. Már meg is rendeltem a csere alkatrészt.
Volt olyan, hogy indítózott, de nem indult. De már csak annyi volt, hogy amint benyomtad a kulcsot, csak kivillant a "karácsonyfa" és 5 hibát irt ki a kijelzőre.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Lobeu #158157 üzenetére
Szép autó, gratula hozzá.
De egy kicsit megszaladt a Clarity, Vibrance, Saturation hármas a képeken [kép] Csináltam egy ilyet én is
Hahura csináltam 40 HD képet a kocsiról Eladó a kicsike ha valakit érdekel.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #158166 üzenetére
Nem azért. Hibátlan a kocsi. Már jó pár hónapja érlelődött a gondolat. Nagyon keveset megy már apukám és azt is nagy részben városban. Így, hogy nekem lett egy hibriden és láttuk, hogy ez milyen jó, neki is az lesz majd a Q5 helyett. Elérhető árba került már a Mitsubishi Outlander PHEV és az pont jó lesz a maga kis 40-50 km hatótávjával is simán. Saint_ a megmondhatója, hogy őt is mennyire magával ragadta ez a villanyos világ
Tehát semmi köze nincs a relének hozzá. Csak addig nem raktam fel ameddig nem lesz hibátlan.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SeatZola #158260 üzenetére
A fel le gombokkal váltogatod az adott menűben lévő kiírásokat vagy funkciókat. A jobbra balra gombokkal lépkedsz a Car info, settings, telephone, navigation stb között. A jobb oldalit nyomogasd.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz PeTeR_33 #158283 üzenetére
Ez az 1,5% sok mindent nem mond. Ezek az értékek közül az Oil Ash a mérvadó, mert az az egész élettartamra értendő lerakodás. Ha ezt vitték vissza 1,5%-ra az nagyon jó
Hogy sikerült egy ilyen keveset futott autónál összehozni, hogy kigyulladjon a DPF lámpája? Sok város, sok hidegindítás? Még mágus linkelte ezt a grafikont, nagyon érdemes megszívlelni. [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz PeTeR_33 #158285 üzenetére
Ott már akkor az EGR se lehet túl jó ha állandóan teletömi a DPF-t és regenerálást akar. Csalószoft nélkül olyan 600-700 km-t el kell menni regenerálás nélkül. Ha már frissítették akkor jócskán lejjebb mehet. Mennyit tudsz most elmenni két ciklus között?
Sokáig ne használd így mert minden alkatrész meg fogja sínyleni.De jó hogy én már megszabadultam a sajátomtól
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #158289 üzenetére
Egy kárelőzmény van rajta minimum. [link]
Nem trendline a kocsi hanem comfortline. Ez mondjuk pozitívum Leírás szerint nem a gyári gumiméret van rajta.
Nem vennék 1.6-al az biztos. Egy éven keresztül használtam a kétezrest és azzal nagyon jó ez a kasztni. Próbáltam 1.6-os is de nem volt virgonc. Ha nem akarod rövid úton megutálni, hogy gyenge akkor nézz nagyobbat. Amúgy jó a kisebbik motor is, konstans tempónál jól fogyaszt, de nem fogsz tudni kilőni vele. Inkább Poloba való[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #158293 üzenetére
Én csak a Spritmonitorból indultam ki 1.6 és 2.0
Amúgy én is azt írtam, hogy nem szabad megvenni a kisebbiket. Csak a kínlódás lenne vele. Már csak azért is mert a kétezressel is lehet nagyon jót csinálni. Egyszer mentem Dunaújvárosból Bajára. Mire odaértem 4.2-t mutatott a fedélzeti. Mondjuk az hozzátartozik, hogy sokat idegbajt kapnak mellettem, hogy betartom a szabályokatfun fact: Minden autóval egyforma a vezetési stílusom. Amikor a Q5-el megyek senki nem kóstolgat. A Passatnak is volt valamennyi tekintélye, DE amikor a mostani kocsimon meglátják, hogy Hybrid azonnal mindenkinek maga mögött kell tudnia
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- LEGO klub
- Everest / AIDA64 topik
- Windows 10
- E-roller topik
- Milyen autót vegyek?
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest