- iPhone topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winne
nagyúr
válasz Motion_Blur #194035 üzenetére
Jól áll nektek a kor.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
6030D
Ármester
válasz Motion_Blur #194103 üzenetére
Rulettkerék PH edition. Jöhetnek a bejegyzések!
Winne, gratula, kíváncsi leszek, igazából azért, mert az elején patikát kerestél, most meg jön a javítós. Hajrá!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #194188 üzenetére
NOx határértéken felüli mennyisége miatt hibakódot fog dobni, esetleg hígítani lehetne megpróbálni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #194188 üzenetére
Ha olyan SCR kati van benne ahol a kati után is van szonda akkor hibakód lesz. Ha olyan amiben nincs akkor semmi, azon kívül, hogy nem valósul meg a megfelelő kipufogógáz utókezelés.
Ha tudsz venni (pl patikában) karbamid oldatot akkor otthon is készíthetsz adblue-t. 32,5% karbamid a maradék 67,5% pedig ioncserélt víz.
#nincsbennetarcsi
-
szika87
aktív tag
válasz Motion_Blur #194370 üzenetére
Az ARAL csak Magyarországon nem fogy annyira, mert nincs akkora neve és marketing mögötte mint a Castrolnak, de csak halkan megjegyzem mindkettő a BP (British Petrol)-hoz tartozik nem gondolnám hogy óriási különbségek lennének közte. Ráadásul itthon simán belefuthasz hamis Castrolba, addig az Aral-t nem hamisítják.
We are here for a good time, not a long time.
-
TaylorPro
addikt
-
veterán
válasz Motion_Blur #194756 üzenetére
Langyos, úgy másfél órával leállítás után.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
grizlisandor
addikt
válasz Motion_Blur #195992 üzenetére
Nem tudjuk milyen körülmények között használták, ebben igazad van.
-
rob210
nagyúr
válasz Motion_Blur #196329 üzenetére
Azért szokott elolvadni, mert nem használ senki kontaktsprayt, megnövekszik az ellenállás az oxidáció miatt és ott hő keletkezik. Főleg mivel ott 2 izzó is van, azon a körön.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #196329 üzenetére
Ha nem ázik be a lámpa, akkor csak simán leolvadt a hőtől. 10 év alatt előfordul.
-
T-master
tag
válasz Motion_Blur #196329 üzenetére
Esetleg nézd meg a csatlakozó kábelköteg felöli oldalát is, hogy nincsenek-e megégve az érintkezők.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #196329 üzenetére
A csatlakozó oldal érdekesebb lenne (foglalat és dugó is) 🤔 előző generációban gyakori a test hiba/alulméretezett csatlakozó miatt megégő negatív érintkező, Fiatoknak is ez szokott lenni a baja, pozitív ugyebár külön van mindnek, de negatív csak egy közös ami próbálja kiszolgálni az egészet, egy csúszó saru pár és pici vezeték felforrasztása örökös megoldás arra a problémára. Csatiban ha hozzáférsz, érdemes feszesebbre hajlítani a lemezkéket.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #196380 üzenetére
Csati (kábelköteg felől) fotót dobj be ha ráérsz Ha kell, XX. kerületben Jartronic olasz orientált, van rutin a hasonló hibákban
-
yodamester10
őstag
válasz Motion_Blur #196643 üzenetére
Nem sokat mentem így melóból haza este pár km.Én szeretem ha mossa csak nem lesz ilyen hideg sűrűen
-
6030D
Ármester
válasz Motion_Blur #196657 üzenetére
O3 FL ezt gyárilag tudja, először a refinél, majd a tompítottnál. Nincs azonos időjárás, eső, szél, hó, jég, néha van, néha nincs. Simply clever.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Reggie0
félisten
válasz Motion_Blur #196657 üzenetére
Ha kibontasz valamilyen elektronikai termeket, akkor a csomagolasbol a paraszivo tasakot dobhatod is at a buraba
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #196657 üzenetére
Ha több lesz a pára és nem segít a silica gel, meg lehetne próbálni levegővel megkeresni a tömítetlen pontot [link]
Hátsó lámpánál kiderült, mi okozta a gondot? -
K Norbi
addikt
válasz Motion_Blur #196676 üzenetére
Áramot kap hátra a vezetékbe?
-
veterán
válasz Motion_Blur #196676 üzenetére
A 2. hiba nem olvasható végig. Ha időszakos, de rendszeresen előjön, úgy az alacsony akkumulátorfeszültség is okozhatja (jó eséllyel). Főleg öreg akksi esetén.
-
BullKoxa
őstag
válasz Motion_Blur #196943 üzenetére
az szép akkor én valami sz@rt néztem ! Most látok hasonló árakat mint amit te linkeltél .
egy videót néztem aminél az a feszítő szétb@zta a motort. azt hittem a vezérlés cserénél teljesen lebontják a kocsi azon felét . De akkor nem , gondolom csak a felső részét.
Most megint bele néztem a videóba itt csak az 1,8 és 2,0 TSI-t mondja az ember .
Akkor az 1,4 TSI-l nincs ilyen probléma?[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz Motion_Blur #196941 üzenetére
36.000-rel vettem a kocsit, akkor már ilyen volt. De a céges garázsban az Octaviák eléggé újak voltak, annak is ilyen hangjuk volt, amikor épp beindítottak egyet. Ez egyébként CZC, tök más, mint ami Neked van.
rip and tear, until it is done
-
Reggie0
félisten
válasz Motion_Blur #196990 üzenetére
Ha tudod, hogy milyen alkatreszbol mi a jo es tudod, hogy passzolni fog-e vagy esetleg vissza kell kuldeni, mert akkor azzal is neked kell vacakolni, hogy visszavetesd a kereskedovel.
En most tobb alkatresszel is igy jartam. Pl. a fotengely-szijarcsaval: szerelom mondta, hogy baromi draga a gyari(100k) van utangyartott, ami biztos rosszabb minosegu, de mivel konnyebben szerelheto helyen van, probaljuk meg az olcsot. Leokeztam, berendeltem, majd mondta, hogy annyira szar a gumi csillapito tag benne, hogy ezt inkabb visszakuldene es rendeljuk meg a gyarit. Ezt is leokeztam es intezett mindent. Ha viszem neki sajat kutfobol az olcso utangyartottat, akkor o max szo nelkul berakja, aztan en szivok a vegen.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Motion_Blur #196996 üzenetére
Persze, de van amibol eleve nem erdemes a gyarit venni, mert semmivel sem jobb. A szerelonek pont az az elonye, hogy tudhatja melyik utangyartott jo adott alkatreszbol, vagy melyik gyartja az eredetit es adja ugyan azt a gyari logot kikoszorulve es igy ugyanazt kapod meg olcsobban.
Nem tudom, nem en rendeltem. Vegul gyari lett 100-ert
A masik problemas alkatresz a kuplung volt, amibol gyarit se lehetett kapni. Cikkszambol volt ugyanaz, csak nem passzolt es emiatt nem lehetett felszerelni. Berendelt par hasonlot is, mas cikkszammal, hatha valamelyik passzol, de vegul maradt az ami volt.
[ Szerkesztve ]
-
enddav
aktív tag
válasz Motion_Blur #197282 üzenetére
zoo8800:Jövő héten megyek majd érte, akkor beszélgetek a szerelővel. Megy bele 4 új injektor is és ránéznek géppel(kollár), hogy volt-e csippelve, de én a 200km alatt amíg vezettem, nem éreztem, hogy hú de menne.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
K Norbi
addikt
válasz Motion_Blur #197282 üzenetére
Én tudom, az előző tulaj Shell meg Total olajat öntött bele
-
yodamester10
őstag
-
diegho
nagyúr
válasz Motion_Blur #207268 üzenetére
Tankszellőztető?
-
dellfanboy
őstag
válasz Motion_Blur #207268 üzenetére
itt vmi lélegző cső adta meg magát. [link]
Part number 03F 103 558
ez nálad ok?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #207268 üzenetére
Elől van az aktív szén tartály, ami szellőztetni a tankot, annak az összes csövét végig kell nézni. Valamelyik el lesz törve.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #207268 üzenetére
Kartergáz esetleg?
Füsttel jó lenne a gyanúsítottakat végig próbálni.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #207268 üzenetére
üdv!
Visszakaptam a szerelőtől az autót. bal első szimmeringet cseréltek, de amit most a motorteret észrevettem hogy az alábbi cső szabadon lógott a motortérben
Amennyire látom, ez lenne a helye:
Az lehet a gond mint az alábbi videóban, hogy eltört a hengerfej szellőztető szelep?
És e helyett:
így kéne kinéznie?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #207396 üzenetére
Megoldódott a problém az említett alkatrészek cseréjével, teljesen eltűnt a benzinszag és totálisan olajpára mentes a motortér
Olajból jelenleg Motul 5W30 X-Clean van benne, de kípróbálnék mást is.
1.2 TSI CBZB 200e km-el. Olaj picit már hamarabbb barnul benne, mint 30-40e km-el ezelőtt, és a teljes fémtisztaság sincs meg ahogy az olajbetöltőn benézek. Nincs olajsár, de egy halvány barna filmréteg látható.
Érdemes olajcsere előtt ezt használni pl?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #210471 üzenetére
A fűthető szélvédő fóliája megtöri a fényt. A skodámom lilás.
-
veterán
válasz Motion_Blur #210471 üzenetére
Fémgőzölt, akár 20 év körüli nagyobb Renaultokon, Opel Vectran is láthatsz ilyent. Nekem is lilásnak tűnik.
-
Asbee
veterán
válasz Motion_Blur #210750 üzenetére
Miért 5w-40 amikor 504.00 az elsődleges olaja?
-
veterán
válasz Motion_Blur #211840 üzenetére
Szia!
Ötlet szintjén:
- AliExpress
- veszel egy olcsó, karcos dísztárcsát (Jófogás pl.) és arról átteszed
(- veszel drágán új dísztárcsát vagy azonos méretű felniközepet) -
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #211840 üzenetére
Gyárilag nem is lesz, ragasztott, nekünk is leesett pár, talán a fagy nyomja le mindenesetre néznék jófogáson olyat, ami 1-3 darab, aztán talán szélvédőragasztóval meg lehetne próbálni újraragasztani, mielőtt az is lepotyog. Vagy levenni mindet, és egyforma 4 matricát tenni rá, fulltuning.hu árul még ilyesmiket azt hiszem. Amúgy meg dísztárcsa nélküliek lettünk gyakorlatilag, mivel ugyanolyat már évek óta nem találok, és csak 3 van már.
Ja, és vegyél struktúr felnit[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Motion_Blur #214029 üzenetére
Azért kellemes pl. a gyertyák 63 ezer Ft-os ára, tavaly év vége felé voltam a szomszédos SEAT márkakerben 4 "gyári" VW/SEAT gyertya a Cuprába volt akkor ~100€, és már az is combosnak érzödött a webshop 15€/db-jához képest.
A német árakhoz képest egy óvatos 60-65%-os felárazás még otthon, fincsi.
-
pezs89
tag
válasz Motion_Blur #214394 üzenetére
Én kértem tőlük már ajánlatot, sokat kell várni a válaszra, akár lehet 2 hét is, el vannak havazva.
-
Asbee
veterán
válasz Motion_Blur #214941 üzenetére
Amíg nem kezd egy kis hangja lenni én nem bántanám. Sajnos sok vw manuál váltónak gyenge pontja.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #214941 üzenetére
Kb 1000 euró lesz szerintem. Mindegyik benzines váltónál előjön ez a probléma. A szerencsések sokat mentek garancia alatt, igy megkapták ingyen.
-
Corsa02
őstag
válasz Motion_Blur #215986 üzenetére
Egy TSi motornál a szívórendszert, tehát gyakorlatilag a levegő útját kell megtisztítani.
A kartergázt és a kipufogógáz egy részét is visszavezetik a motorba, elkerülhetetlenül jelentős korom / koksz lerakódást okoz az szívósorban, szívószelepeken (EGR rendszerben, ha van). Ez 100e km környékén üzemeltetéstől és üzemanyagtól függően akár jelentős is lehet, de akár minimális is. Kiszerelt gyertyáknál, egy endoszkópos vizsgálattal, nyitott szelepnél simán rá lehet nézni a szeleptányér "hátára" és látszik is a helyzet.The Truth Is Out There --->
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #215936 üzenetére
Váltóban az olajszintet tudom ellenőrizni valahogy?
Megy az idő, megy a méter az autóba és elég erősen csöpög a váltóolaj
Lehet hogy leteszem az autót amíg nem lesz újracsapágyazva a váltó
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
molnarpeter
nagyúr
-
válasz Motion_Blur #216185 üzenetére
A váltóolaj hőmérséklete a mérvadó. Asszem 60-65°c fölé nem lenne szabad mennie. Ha feljebb megy akkor kevés az olaj. A feltöltő csavarnál kell szintezni cserekor. Köztes ellenőrzés a hőmérsékleten kívül tudtommal nincs.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #216188 üzenetére
Kicsit érdemes a sofőr oldalt megemelni, úgy több megy bele - gondot nem okoz, de annyival később csökken le a szint/ritkább a rátöltés szükséglet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #216637 üzenetére
Duplakuplung csere, mechatronika olajcsereee? Wut???
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Motion_Blur #216637 üzenetére
cukik, hogy a probakort is felszamoljak
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen