- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- iPhone topik
- Újabb forrás erősíti meg a CMF Phone specifikációját
Hirdetés
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csiga8
senior tag
válasz Mágus2 #210091 üzenetére
Most már mindegy, majd kiderül.
A régi Sachs szettben - gondolom viszakapom, akkor tudok fotót mutatni- valami eltört.
Igazából nem volt az még annyira gané, leállításkor, indításkor nem volt hangja, a tárcsa sem kopott.
Menet közben - kb 140 km/h- egy csúnya, súrlódó hang jött elő hirtelen, a hang a gázra reagált. Én előszőr nyelestengely csapágyra gondoltam.A váltóházban van némi súrlódó nyom is.
Mutatta a szerelő a régi szettet és törött darabot. Igazából nem tudtam beazonosítani, kb 15 cm átmérőjű kb 2 mm-es furatokkal ellátott és leginkább a kerékpár féktárcsához tudnám hasonlítani azt, ami kettétört és elhajlott.
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #210311 üzenetére
...nem tudod!! Már szép tiszta, a Spanyol út előtt lemostam, volt fosi, h baj lesz, de nem volt semmi gond, ellenben nem oly szutymák mint volt. Azért köszi a választ. Gondolkodtam rajta én is, mert a szomszéd a fejébe vette, h a Hyundai i40-esét elviszi erre a műveletre, "mert, hogy ártani nem árt". Ráadásul itt van mellettünk, de fölöslegesen nem adnék ki ekkora összeget. Igaz nem is veszek észre rajta semmi problémát. Így akkor én nem veszek részt ebben a műveletben.
Joe
-
Asbee
veterán
válasz Mágus2 #210306 üzenetére
Amióta API SP, LL-04 azóta butítottak az olajon. Mind alapolajban mind adalékban. A régi verzió igen, extrának számított a versenytársakhoz képest, a nagyon jó minőségű alapolajával, és extrán adalékoltságával ( pl molibdén), mindezt úgy hogy tartja az elvárt szulfáthamu értéket. Azért mert te ezt nem tudod, nem jelenti azt, hogy nincs így.
Régi:
GTL 30-40%
PAO 1-5%
Ester 1-5%
Új:
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #210308 üzenetére
Ekkora különbségek vannak CR és CR motor között? Pl.: itt egy BMW dióhéjas szívószelep tisztítás.
Másik videóban magyarázza a srác a miértjét, ezt a VAG máshogy oldotta meg?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #210555 üzenetére
Erről jut eszembe, GTE klubban egyik használó elég profi statisztikai, matematikai vonalon, és tudta igazolni, hogy nem eszik többet a PHEV az akku tömege miatt (avagy ha nincs töltve, akkor sem hátrány). Szerintem sem logikus ilyen, tisztán hosszú utas használatra plug-in autót venni, de érdekesnek érdekes volt
-
rbalint88
addikt
válasz Mágus2 #210606 üzenetére
Cegesnek nem mindegy? Sztem dsg-vel mar nem is lehet kerni nelkule… Az elvevel van bajod, hogy jobban kopik a motor vagy a mukodesevel?
Nekem mas markabol van ilyen “lagyhibridem”, engem a mukodese nem zavar. Sima startstopnal sokkal jobb, mert nem teker annyit, tenyleg egybol “berugja” a motort. Elso olyan startstopos auto amiben ulok es nem akarnam meg utaskent is kikapcsolni, mint a sima 12V-osakat -
veterán
válasz Mágus2 #210670 üzenetére
Nézd már meg a váltási pontokat meg a nyyomatékgörbét.
Soha semmilyen körülmények közt nem kaphat 400-nál, esetleg 420-nál többet, mert a dsg azonnal elvált. 440 csak 2000-2500 körül van padlógáznál, csakhogy padlógáznál nem ezen a fordulatszámon van hanem 3-4000 körül ahol már nincs ennyi nyomaték.
Ha átraknám kézibe hogy ne váltson magától éppenséggel rá lehetne erőszakolni, de sose csinálok ilyet.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Mágus2 #210686 üzenetére
De alapjáraton állóhelyzetben is? Hullámzik a víz a flakonban.
Illetve mindez üzemmelegen 50-100 kilométer után sokkal jellemzőbb mint hidegen (motortartó bumibak melegen ellágyulásra ezért gyanakszik)
Illetve 100 fölött motorféknél valami zúgást hallok, talán hátulról. Ahigy hozzáérek a gázhoz megszűnik.
Kardán valami inkább?https://tinyurl.com/rasoapro
-
zsole84
senior tag
-
tibbike01
őstag
válasz Mágus2 #210833 üzenetére
Ezeket az autókat nem nekünk gyárták. A mai felnővő generációnak. Menjen az apple carplay, szóljon a spotify, legyenek fények, animációk...stb. Tök mások az igények 2023-ban.
Nekem most lesz 1 éves a kifiam és más bénán érzem magam elmagyarázni neki, hogy a benzinkúton gyúlékony anyagot öntenek az autó tartályába, amiből az autó szikra segítségével robbanást idéz elő, ami forgatja a tengelyt-kerekeket, majd a kipufogón kipüfögi az égésterméket...a gyerek majd rám néz, hogy apa ez most komoly??
Szép lassal kihal a bakelitet hallgató nemzedék és majd járhatunk a múzeumba megcsodálni a régi otto motorokat, autókat.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #210833 üzenetére
Az ID modelleknél sikerült még ügyeskedni. Ott még megvan normálisan mindkét kormánykapcsoló, de az ablaktörlő-kapcsoló működését sikerült "megfordítani".
Ugye ~1000éve minden VW termékben lefelé húzva 1x törlés, felfelé meg a fokozatok. Na itt persze pont fordítva, és csak ezekben. Hogy miért? Senki nem tudja... Tudom, persze, automatán kell hagyni, csinál az szépen ahogy kell... Igen, hogyne.Új Passat témával is abszolút egyetértek. Miért kell irtani a jól és logikusan működő dolgokat? Nyilván nem azért, mert drága gyártani mindent, ami mechanikus, meg fizikai gomb. Ez az előválasztó oda fel.. hát nem tudom. Főleg hogy ezt is majd forgatni kell, mint az IDkban. Nekem nagyon nem jön be.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
kisfurko
senior tag
válasz Mágus2 #210843 üzenetére
Majd meglátják az eladási adatokon. Ha már mást kell szokni, akkor másik gyártó is lehet. Engem már elvesztettek. A szervíz is horrordrága lett. 720€-t fizettem egy átvizsgálásért meg DSG olajcsere a Polon. Szintén 700 felett átvizsgálás, vizsga és első fékek cseréje O3-on!
Ratyi belső van más autóban is, meg jobb futómű és motor is... -
Szada85
aktív tag
válasz Mágus2 #210843 üzenetére
Csak rossz szemszögböl közelíted, a mai közlekedést nézve pusztán reagáltak egy mára nagyon fontos, ha nem a legfontosabb "kívánalomra", méghozzá, hogy így mostmár levettek minden vezetés közbeni teendöt a jobb kézröl, a ballal lehet indexelni, ablakot is törölni, így a jobb kézböl már le sem kell tenni a mobilt arra a kis idöre sem, bátran lehet görgetni az Instát, Fácsét, TukTukot folyamatosan...
-
tibbike01
őstag
válasz Mágus2 #211026 üzenetére
Értem köszi! Ezt jó tudni!
"Ezért drágább fenntartani a száraz kuplungos DSG-t".
Bár ez a mondtad hibás, mert fenntartani 0 forint a száraz kupungos DSG-t, míg az olajosat kb 200ezer-ft 60ezer kmenként. 240ezer km korára simán ráköltesz 800ezer ftot az olajosra, kb pont annyit, mint egy felújítás a száraz DSG-n.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Mágus2 #211028 üzenetére
Persze. Igaz, bár elviekben ugye azért rakják csak 250nmig a szárazt, mert ott nem kaphat akkora terhelést, hogy kinyírja. Az olajos is megkotlik ha emelkedőn tolatnak, vontatnak vele sokat, persze lehet, hogy tovább bírja még így is. De az olajos is függ a júzertől. Ne érts félre, jobb az olajos ez tény és való, csak nem gondolnám ördögtől valónak a száraz kupungos DSG-t sem, pláne, hogy nem hallani róla rosszat (legalábbis konkrét felhasználótól még nem hallottam).
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #211336 üzenetére
Változó. Mikor vinni akartam e miatt a szervizbe, akkor természetesen nem csinálta. Előtte elég sűrűn, ezért is gondoltam, h elviszem. Ami zavar, hogy nem csak pár másodpercig csinálja, hanem percekig. Ilyenkor gondolom a szelep se nyit rendesen.
vzsryl
Semmi sem kell. Csak meghalni…
A porlasztót se szedte volna ki senki a helyemben, mert hibátlanul járt a motor. Csak mégis 200-250km-ként regenerált. Aztán kiderült, hogy 2 porlasztó csúnyán résolajos.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #211492 üzenetére
...egy Q...va műszer sincs nálam, a gyújtás ráadásakor kireteszeli a kormányt. A távirányítónak egyik gombjára sem reagál, elem nem rég volt cserélve benne. A kulcsra vigyázunk mint a szemünk fényére. Az történt most, h kb. 100km után megálltunk, egy kicsit tulfutottam a felfestett parkolón, vissza akartam gurulni, akkor már nem indult. Még mondtam a nejemnek, h csukja be a hátsó ajtót, ami be is volt csukva, de itt a műszerfalon azt mutatja, h nyitva van. Na, és innen semmi. A laptop, kábel nálam, de semmit sem tudok törölni.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #211546 üzenetére
...nem nevetlek ki, miért tenném? Szakmából adódóan van egy pár mérőeszközöm, multiméterből is egynehány. Van valami ceruza multiméter, sok dolgot lehet vele mérni, még kereket kiszúrni is.
Az lesz az autóban. Annak örülök, de nagyon, h a laptopom megjött, így könnyebb volt ezt a nyomást elviselni, az ötletelések, mint látjátok eredményes volt. A mai napot is abszolváltuk, Mostar-ban voltunk, de én még ilyen jól nem szórakoztam. A nejem nagyon megviselte a történet, és szinte sehol nem akarta, h megálljak. Azt a rinyapakkot amit dobott, szegényt a végén már megsajnáltam. Nem volt semmi gond, h lekopoppincsam. A távirányítóba vettem új CR 2032-őt, és tartalékot is.
A "hamis indításgátló kód" sajnos megmaradt, nem tudom törölni, majd otthon a szerelőm rászabadítom. Egyébként Ő is azt mondta, h két laptop, szerszámkészlet és pótkulcs nélkül Ő sem indul hosszabb útra. V8-as talán 2012-es Toureg-je van. Szóval a specialisták sem bíznak semmit a véletlenre. Ahogy Te is írod, van egy-két dolog a kocsiban a családon kívül.Joe
-
Lefty
addikt
válasz Mágus2 #211556 üzenetére
Nemetorszagban elek, sokat vezetek varoson belül, de autopalyan is, mondjuk ott föleg hetvegen (ott is eleg sürün van dugo). Akkor ha jol ertem kicsit egyeni preferencia kerdese es nincs nagyobb hatul ütöje a T-Roc-ban levo DSG-nek? Nem kopik el hamarabb vagy ilyesmi, meg lehet "tanittatni", vagy beavatkozni. Nem ertek hozza