- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Telekom mobilszolgáltatások
- Netfone
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
do3om
addikt
válasz lenko #115623 üzenetére
Az sem olcsó.
[link]
Ahol a csavarhúzó van ott kel megfeszíteni és lehúzni a végét aztán kijön a gumi rész. Szerintem egy minőségi lapát kibír több gumit is mire elbaszódik annyira hogy már nem szorítja rá magát az ablakra.
Na majd meglátom, még gumit nem vettem, majd megírom, ha jó. Addig nem dobom ki a régit, amíg meg nem nézem felújítható e.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
bmwsan
senior tag
válasz lenko #115666 üzenetére
Köszi szépen, de ha jól tudom a B6 illetve a B7 Passat futómuve csak minimálisan tér el, mivel a B7 csak facelift, így elméletileg már a B6-ra is ok a 18-as. Illetve a B7-hez lehetet opcionálisan adaptív lengécsillapitás-szabályozást rendelni.
A félreértések tisztázása végett nekem egy B6-ra kellene, csak sajnos a kiszemelt felnirol (ami a linkelt képen is van egy B5 vagy B5.5-ön) nem találtam képet ahol B6-on lett volna.
-
TaaT
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #117010 üzenetére
Nem, ez a sor 5 az RS3-ból (8V! nem a 8P)/RSQ3-ból jön, nem sok köze van a hozzá képest koros 2.5 szívóhoz, már csak a teljesítményét tekintve sem (ezekben 367 PS, 450 nyulasmókus). A hangja szerintem elég korrekt, az USA-ban hallottam sok 2.5-ös szívó G6-ot (ott volt csak kapható az a motor, a G5-ből hozták), az tényleg nem túl extra hangú ehhez képest.
(#117011) tomcsi23: Volt, de csak kint az USA-ban, alapmotorként. Még a G5-ből hozták.
(#117009) TaaT: Zseniális cucc ez az új sor5 turbó, szimpatikus, hogy ezt használják benne.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #117016 üzenetére
Ez a lényeg, hogy egy gombnyomással tudj váltani a kettő között (Drive select, dynamic és comfort mód). Lehet jó hangja is, de lehet egészen csendes is, hogy ne kapj agyérgörcsöt, ha 1500km-t kell leautózni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lenko #117203 üzenetére
Ez egy nem kormányváltós B6, ebben felvált, nem engedi magát kínozni. Meg alacsony fordulatnál is visszapakolja magát.
mod:
aero.: Kormival egyszer én is eljátszottam... és ugyan ez lett az eredménye.
mod2:
Eleinte csak olajos volt aztán, 250 Nm-ig adták 7 sebességes száraz kuplungos DSG-t, felette olajos 6 gangos volt (elvileg olyan 400 Nm-t bír).
Most már mindegyik száraz kuplungos ha jól tudom, de majd Mági nyomja a tutit.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Tomsy07
csendes tag
válasz lenko #117521 üzenetére
Szia.
Nekem is a 20 szelepes 170LE-s blokkom van egy 2002-es Seat Toledoban. Az autót elhanyagolt állapotban, áron alul vettem 3 éve. Jelenleg 273.000 km van benne (ebből 52.000 km-t tettem eddig bele). Tehát nem tudom objektíven szétválasztani a hibákat, hogy milyen hibák nem jöttek volna elő akkor, ha egy parányit odafigyeltek volna rá.
Hibalistám:
- Fojtószelep lerakódás (tisztítással megoldódott)
- önindító (behúzótekercs csere, szénkefék cseréje)
- elkorrodált testkábel (kettőt cseréltettem - az akku alatt lévőt, illetve a váltóháznál lévőt- ez a konszernél előforduló hiba -> nekem rendszerzavart csinált a korrodáltsága miatt)
- szelepfedél tömítés (valószínűleg nagyobb nyomatékkal lett meghúzva, s gumi előbb széttöredezett, majd kiszáradt, végül engedte cseppekben az olajat)
- teljes vezérlés csere (ahogy megvettem, azonnal cseréltettem is le -> mindkét vezérműtengelyen lévő lánc meg volt már nyúlva, valószínűleg az elhanyagolt olajcserék miattNeked milyen típusban van ez a blokk?
Manapság már olyan "ritkaságnak" számít, hogy eddig még nem is tudtam tapasztalatokat cserélni senkivel sem :-)
Összegezve, nagyon megbízható motornak tartom, bár ez az első saját autóm (és nem nagyon vezettem erősebbet), így elfogult vagyok a konszernnel kapcsolatban. Ha hosszabb távra tervezed az autót, sok sok ezer gondtalan km vár még rád ;-)
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #117610 üzenetére
Van olyan is, Golf R-nek hívják, vagy S3-nak, ott 300 ló jár ehhez a 2 literes motorhoz. A nagyobbak (RS3) már 2.5-ös 5 hengerest kapnak 367 lóval. Mondjuk ha a Mazda 3/6 szívó 2 literesét tekintjük alapnak 120 lóval akkor ezek a motorok kihegyezettek.
(#117623) Kiskokó: Okés, este dobok fel, ha otthon leszek (és az autó is).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #117650 üzenetére
Sajnos nem erről híres. Én még nem láttam olyan darabot, amelyik ne zabált volna be 7-8 deci olajat 1000km alatt. Elég hamar elkezdik enni. kb 60 000km után. Az olajlehúzó gyűrűk elég szar anyagból vannak benne, azokat kellene cserélni, no meg egy csomó mindent, ha már lent a fej.
Ha hozzáadod a motorfelújítás árát, akkor már nem is olyan tuti vétel. 100x inkább venném a lomha 100 lovas 1.6 8V-t , mint ezt a kétliterest.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #117653 üzenetére
Ha mindegyikkel gond van, nyilván mindegyiket lelakták... ja nem van aki törődött vele, mégis eszi az olajat. Ennyi szemetet csak nem hord össze a szél egy helyre.
Octviaban eszi, Golfban eszi, Borában eszi az olajat ez a motor. Egyik sem felújításra jött, csak nyomást mértünk a hengerekben, ami rendben volt, ergó nincs széthajtva.
Nem kell 50 000-ként cserélni a gyűrűket, csak 1x. Csak a gyári volt rossz minőségű, aki rendeset vesz bele 1x, annak többé nem lesz gondja. Csak tájékoztatás képpen írtam, hogy tudjon róla, aki ilyet keres.
[ Szerkesztve ]
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz lenko #117659 üzenetére
Csupán csak egy kérdésem akadt.
Hogy olajlehúzó gyűrűt cserélj ezen a motortípuson, az ugye megvan, hogy ahhoz szét kell fűzni a blokkot?
Ezt biztosan nem 50 forintból csinálják meg kishazánkban..
Egy motorfelújító műhely, sacc. 200 körül. Lehet alá is becsültem."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
tresh
addikt
válasz lenko #118162 üzenetére
Akkor kiveszem az enyémből is gyorsan az 5w-s olajat...mert elkopik Nem tudom melyik katalógusból szerelő pék mondta neked ezeket az okos gondolatokat de egyszerűsítsünk. A kisebb hideg oldali viszkozitás pont hogy jobbat tesz a motornak mert hamarabb jut el az olaj a megfelelő helyére (könnyebben feltudja kapni az olajpumpa). Ezért ezzel kárt nem fogsz tenni az autóba csak jobbat adsz neki. Ez kb olyan mintha 95-ös helyett 98-ast tankolnál és ehhez semmi köze hogy 8 szelep vagy 16...mert ennyi erővel a 20 szelepes 1.8t motorba meg 0w és olaj kell...
ui: ha eszi az olajat hulla mindegy mit töltesz bele azt is enni fogja... az hogy a nepper beleb*ssza a 15w40-es tescos olajat hogy ne folyón orrán száján a motorból az olaj az nem jelenti azt hogy az a motor ne tudna 5w40-es olajjal közlekedni úgy hogy nem tűnik el belőle. Csak előtte javítani kéne a szarrá kopott motort...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #118162 üzenetére
ugyanúgy nem való 8v be 5w40 olaj.
Mivel indokolod ezt? Nem fog növekedni az olajfogyasztás, ha a motor rendben van. 5w 40 olajat öntök a sokda favoritba már vagy 10 éve. Most van benne 410 000km, és nem kell rátölteni két csere között. Szóval mire alapozod ezt a nem bele való dolgot?
-
zsolt19900
őstag
válasz lenko #119553 üzenetére
Morris: az ültetés az nekem is benne van a fejemben, ha nagyobb lesz a felni, mert néha már ezzel is úgy néz ki mint egy tank
lenko: másik felnin is gondolkodtam, de ez régi vágyam, tetszik soksok fajta és tipus de egyenlőre ez az ami ami de az a 2. bbs érdekes, bbs-hez képest feltűnően olcsónak találom, plusz hogy úgy tudta feltenni a hirdetést, hogy a csuklóból kiverődött zsirt sem volt képes lepucolni, ez valahogy számomra visszataszitó
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen