- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Laikusként kb sehogy. Amivel 10ből 9 szerviz csal, az a fékmechanika - ki merne vitatkozni azzal, hogy szükséges volt a fék cseréje?
Tárcsát, betétet hamar cserélnek - akkor is ha még 80%os, mondanám hogybez a jobbik eset, de rengeteg szerviz silány alkatrésztbrak be - tiroli ismerősnek harmadik év, harmadik fékszett van az SX4en. Sokat áll, és sokat hágózik, alóspolcos fékek egyiket sem szeretik. Mondom neki egyszer rakjunk rá rendeset...Fékbetétet nem ritkán kiveszik, megtakarítják, visszarakják, újként számlázzák.
Nekem a Xsara Picassoban az LPR (gyári) betét a Brembo mart tárcsával kb 130-140 ezret ment el (már új tulajnál van az autó, csereérett). [link] Szóval ha 20-30ezrenként betétet, 50 ezrenként tárcsát cserélnének, nem biztos hogy kell.
Elleneben a hátsó féket akkor is leszarják ha 10éves benne a fékpofa (dob) és már nem fog rendesen, vagy ha ragyás a hátsó tárcsa, és láthatóan 20-30%on fog! Tisztelet a kivételnek.Féktárcsát fényképezd le minden szerviz előtt. Egy új tárcsának 0 válla van, és még csak nem is fényes míg be nem kopott. [link]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Dave567
addikt
Sziasztok
Édesanyámnak vettünk ideiglenesen szomszédtól egy 2002-es Citroen C3 1.4I SX-et.
Tudtunk a problémáiról, de hát ez ügyben nincs gond.
Olyat csinál a kisautó, hideg állapotban tökéletese, mikor be melegszik feldobálja a Check engine-t időnként, és le fullad, álló helyzetben, be esik a fordulat, és le is áll.
Reflektort bekapcsolom, ki is dobja egyből, visszaugrik.
Anyám szervizesénél járt, azt mondta sokat állt az autó, járjam ki vele a benzint, és rakjak bele 100-asat. Kb 2 tank ment már bele, a jelenség ugyan az.
Természetesen elviszem orvoshoz, csak érdekelne nektek mi a véleményetek. -
MC Pite
veterán
válasz Dave567 #6202 üzenetére
Hogy másik szerelőt nézzetek.
Passz, érzékelő, fojtószelep, kontakthiba, sok dolog lehet.Kikormolni ettől még ki kell, de cirógatva a pedált nemmér sokat a jobban adalékolt benzin sem.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Leibenbach R
friss újonc
Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni hogy van egy 207SW-m és amikor fékezek, indexelek, tolatólámpa felvillan akkor valami sípol hátul! Mi lehet a gond?
Válaszokat előre is köszönöm! -
MC Pite
veterán
válasz Leibenbach R #6206 üzenetére
Radar, ha a tolatólámpa felvillan, gondolom.
Testhiba, kontakthiba, kapcsoló hiba, ebben a sorrendben nézném meg.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Steve_Brown
aktív tag
Sziasztok,
A kis 206-osommla kapcsolatban szeretnék kérdezni. Belső tükröt hogyan tudok cserélni? Nagyon ocsmány szegény. Valahogy le lehet pattintani? Lehet kapni olyat ami illik az eredeti talpára?
Illetve, az 1.4KFW-be jól olvastam, hogy a belevaló gyertya a Champion RC8YCL?
Köszi a segítséget!
-
vzozo
senior tag
Szóval a #6194 / #6083 után nekem már állandóan csak az engine failure-re állt rá a szemem, és nem emlékszem, hogy pontosan mik jelentek meg indításnál.
Rémlik, hogy ilyenkor _minden_ ikonnak fel kell villannia, majd elaludnia, de most nem látom az automata vészfék ikonját: https://1drv.ms/v/s!AopPs98yBQWli9p30T0Ylae-I0BuUg
Ez egy 2016-os PUG 308, akinek ilyen gépe van, pls. nézzen már rá, hogy ez normális-e. Köszönöm!
-
csubuka
addikt
Sziasztok!
Tanulság, hogy mennyit ér a dán vezetett szervízköny Pont annyit mint hazánkban érne kb. Nem csak otthon van "okosság".
Brutál állapotúak a gyertyák. Szerintem senki sosem cserélte őket érzésre full gyáriak talán 150k km-el? Most az olajszotty az persze az "olajcsipegetés" végett adott, na de elfogyott a fém erősen már ahogy látom...
-
MC Pite
veterán
válasz csubuka #6210 üzenetére
Messziről fényképezted, de szerintem iridiumks, az ilyen újonnan is. Én tizenéve ilyeneket használok csak, TU5JP4be is.
Ha az gyári, nagyon megkopott lenne, rég nem ment volna rendesen, trafót is hazavágta volna.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Nem tűnik vészesnek, az elektróda az ép. Volt mikor az leesett (négyből egynél, gondolom nem kopott) de nem lehetett észrevenni a motor járásán.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6214 üzenetére
Ami van, nüansznyi, jellemzően tisztább(valóban az). Ha nem te cseréled és sokat mész, akkor kicsit olcsóbb (fele annyiszor van munkadíj)
De a modernebb mocikban ilyenek vannak alapból általában.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
csubuka
addikt
válasz MC Pite #6213 üzenetére
Köszi. Akkor lehet korai volt cserélni? Azért a csere nem ártott neki az tuti
A mocskossága mennyire extra amúgy? Vagy láttál már ennél bőven különbet?
Azért színre ez nem ideális, gondolom ez a lenti a dzsuvásabb olajlehúzós hengerek egyikéből származhat, mert ennek kevésbé baráti a színe, mint az előző fotón levőnek...
-
MC Pite
veterán
A kicsit jobb tisztaság sok rövidtávozásnál számíthat, eszerint mehet bele amit szeretnél, nem finnyás a KFW.
Nem szép, de az elektróda nem is gáz szerintem.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Viperator
őstag
Nem vagyok jártas Citröen témában (VW vonalakban vagyok jártas), párom kocsiját szeretnék megnézni, hogy mi a baja... valami diagnosztika program segítségével megvizsgálni, lekérdezni (OBD vagy akármi). Az autó Xsara Picasso, dízeles, 2004-es évjáratú. Milyen csatlakozó kábel kell hozzá és milyen programmal érdemes megnézni?
Előre is köszönöm a választ!"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Shad0w
senior tag
válasz MC Pite #5784 üzenetére
...tudom, hogy egy áprilisi posztra válaszolok...
Miért húzod le az akkut töltéshez?
Ennek semmi értelme, pedig még a manualt is beraktad a posztba ahol kerek perec le van írva, hogy nem kell lehúzni az akkut töltéshez. Plusz, (csak) a pozitív saru lehúzásával kockáztatsz egy rövidzárlatot is. -
MC Pite
veterán
Első úgy próbáltam (lehúzott saruval semmilyen zárlat nincs, rögzítek mindent; mindkettőt meg nem tudom lehúzni, ki kéne műteni a szélvédő alól az akkiut hozzá), azóta simán, rajtahagyott saruval töltöm.
A kondenzátorról féltem ami a cikkben van, de ezek szerint (manual) enyém nem ilyen / nincs benne kondi.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Shad0w
senior tag
válasz MC Pite #6223 üzenetére
"azóta simán, rajtahagyott saruval töltöm."
Helyre került a világ rendje akkor .Rövidzárlatot azzal kockáztatsz, hogy az elektronikában is vannak kondenzátorok és a pozitív sarut ha hozzáérinted kb. bármihez akkor az tud szikrázni nagyot (és ki is nyír egy csomó mindent közben). Akkuról mindig a negatívat szedjük le először, ha az ér hozzá az autóhoz akkor abból nincs gond, mire átverekszi magát az ember a pozitív saruhoz addigra már az sem fog gondot okozni ha véletlenül hozzáér az autóhoz.
Annál az UCAP-nál is csak egy forgatókönyv tiltott:
"Szigorúan tilos az akkumulátor pozitív saruját lekötve, a töltőt az akkumulátor pozitív sarka és a jármű testelése közé bekötni. Ebben az esetben az UCAP kondenzátor túltöltődik és megsérül."Szóval rajtahagyott sarukkal kell tölteni azt is
-
Tamagocsi123
tag
sziasztok. 2012 év Peugeot 20hdi 163 le komplett vezérlés csere ( lánc is) mennyibe fáj? Természetesen nem szak szervizben? Köszönöm
Esetleg tudtok ajánlani valakit Budapesten aki megbízható és profi?[ Szerkesztve ]
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
FeZ...
aktív tag
válasz Tamagocsi123 #6225 üzenetére
Erre nehéz árat mondani, mert függ attól, hogy milyen gyártmányú alkatrészek kerülnek bele és attól is, hogy milyen az óradíja a műhelynek - és ebből van jó pár, különböző óradíjakkal. Bizonytalanító tényező még a lánc cserénél, hogy vajon kijönnek-e a csúcsok vagy sem ?! Ha nem, léptékekkel drágább lehet a műtét ára.
-
MC Pite
veterán
válasz Tamagocsi123 #6225 üzenetére
Mármint nem márkakóklereknél, hanem szakszervízben?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tamagocsi123 #6225 üzenetére
Lánc 300-at kibír emlékeim szerint simán.
-
Tamagocsi123
tag
válasz molnarpeter #6229 üzenetére
Értem de 250 van az autóba és ha már szétszedik akkor a vezérlés mellet azt is ki tudják cserélni.
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tamagocsi123 #6230 üzenetére
Akkor már a második vezérlés csere?
-
FeZ...
aktív tag
válasz Tamagocsi123 #6227 üzenetére
A porlasztócsúcsokról, mert a lánccseréhez ki kell venni őket.
-
MC Pite
veterán
Nem.
Márkaszerviz=márkakókler.
Sok helyen, a megyében is jellemzően hozzáértésük alacsony, hibakeresés, tisztítás helyett nagyobb alkatrészeket cserélnek, autóra nem nagyon néznek, de legább ezzel azzal átqrják az embert.
Biztos van kivétel ebből is, de ezt látom a citroennél, peugeotnál, fordnál, vw-nél, renaultnál, kiánál, és megy utána a rendes szerelő keresgetése ismerősökkel.Még a típushibákkat sem ismerik (pl húgom EB0/EB2 esénél is hagyták a szíjat, a pestiek ráadásul C3-as olajat töktöttek bele 2312 helyett) vagy nagyon jó színészek, vagy én nem tudom.
Sajna a nagyja abból él meg, hogy az emberek azt hiszik, higy garancia időben oda kell vinniük az időszakos karbantartásokra (amit szintén eltudnak b..ni), és 2 évente lehúzzák őket fékmechanikainjavítással (papíron, mert sokszor nem is cserélik, vagy néha sajna olcsó fosra, ami rosszabb mint az átbaszás).Pásztornál jobbak voltak a tapasztalatok, de ők is behúztak pár olyan dolgot a biztosítós javításnál (szar fényezés, törött dolgok kötegelővel és duct tappel összerakása, egy része zörgött is) hogy azért bátran őket se merném ajánlani.
Szóval a márkaszerviz az márkaszerviz, a szakszerviz az meg rendes autójavító műhely szerintem.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nhpeti
tag
Sziasztok!
1.6 16v (NFU - TU5JP4) motoros Peugeot 207. Észrevettem, hogy gyakrabban kell hűtőfolyadékot utántölteni. Azon kívül, hogy hidegben, mikor kicsit megmelegedett a motor és megállok pl. egy piros lámpánál látom a visszapillantóban, hogy talán kicsit nagyobb fehéres füst (inkább pára) jön a kipufogóból mint a megszokott, semmi tünet nincs, nem habos az olajbeöntő, nincs olaj a hűtővíz tartályban.
75ezer kilométer van az autóban, elég megkímélt. Érdemes ezzel behatóbban foglalkozni szerintetek? Mi lehet mögötte, kezdődő hengerfejesedés? -
Barnahalo
tag
Fűtőradiátor szivárgás, vagy annak a műszerfalba csatlakozása egy olyan pont, ahol nyomtalanul tűnik el a víz. Ugyan ez volt velem, én már a fűtőradiátort cseréltem, most a csatlakozónál lévő gumitömítéssel volt baj, ezen kívül sok gyorskötözővel a biztonsági reteszt (ami meggátolná a cső lecsúszását, aztán mégis lecsúszott...) még jobban lekötöttem.
De lehet bármelyik vízcső, vízpumpa, hűtő... -
Steve_Brown
aktív tag
Ilyenkor elég a spec o gyűrűt cserélni. 6464V1 a cikkszám. Az autósboltok tudnak rendelni.
-
eWro
csendes tag
Sziasztok, van egy 2004-es 307 1.6hdi-m 9HY motorkóddal. Szokásos probléma, EGR-t dobálja hibának a műszerfalon is, illetve hibakóddal is olvasva. Volt, hogy amikor bedobta a hibát érezhetően meggyengült az autó, kb mintha szívó lett volna, bár ezt nem mindig csinálja, ezt a részét se értem, na mindegy...
A kérdésem az lenne igazából, hogy ezeknél elég csak lefalazni az EGR-t(persze csak átmeneti megoldásnak ) mint a TDI-knél és maximum ott lesz a csúnya check engine mindig nekem, de nem befolyásol semmit, vagy valami más fizikai tünete is lesz?(pl.: letilt, erőtlen lesz akármi)
-
-
Doggy dog
senior tag
Sziasztok!
C4 Picasso 1.8 benzin
Vélemények érdekelnek az adott típussal, motorral kapcsolatban.Köszönöm,ha tudsz segíteni!
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
-
MC Pite
veterán
Városozni is?
Én jobban szeretem a 120lovas 1.6ost, de megteszi az 1.8 is. Olajra mindnél kell figyelni, hogy a gyártói speckót (pl osa B71.2312) tudja!
Maga az autó nem rossz, ilyenkor az előző tulajok/szerelőkön múlik milyen állapotban van.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Dorien
veterán
válasz MC Pite #6244 üzenetére
Kevés városi km-re, anyataxinak jó a benzines is, de arra meg felesleges ekkora autó, elég egy C3 is, SZVSZ. (De ez csak az én véleményem / nézőpontom, mindenki annyit költ üzemanyagra, amennyit akar...)
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
félisten
Sziasztok!
A Puretech vezérműszíjnak elvileg van több reviziója.
Van tippetek, hogy hol tudok utánajárni, hogy mik változtak ezeken, és hogy miről ismerem fel őket?A gugli eddig nem segített.
Kössz!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Ide már nem akarom ki írni, ezért inkább linkelem. Ez lenne a kérdésem: [link]Köszönöm!
-
-Tsaba-
tag
válasz Doggy dog #6242 üzenetére
Anno én is nézegettem ezeket, ha lett volna a közelben valószínűleg ilyet veszek. Elvileg ez meg a 2.0 amivel kicsi az esély belefutni vmi drága dologba, annyi csak hogy az 1.8-ak kevésbé jól felszereltek, ill városban viszonylag sokat fogyasztanak. A szalont is ismerem (sok-sok éve ide hordtam az ignácom), talán nem lesz nagyobb gond vele, sztm átnézik rendesen (meg reméljük az előző tulaj is karbantartotta)...
-
MC Pite
veterán
válasz zeus_2k14 #6248 üzenetére
Azt a minősítést, amit az olajkeresők írnak(2290?) Total (Ineo First?), Eneos, Castrol pl.
Szűrőből bármi, ami prémium logót kapott a bárdinál.Más, benzin vs dízel:
Nekem C4 Spacetourer (Picasso) 1.2 van, kollégának facelift előtti 2014es Grand C4 Picasso 1.6 eHDi.Én 50km-ről 5,2-5,3-al járok be, ő 17km-ről télen 5,6-5,9-el.
Nyilván nekem hamarabb is melegszik be, neki úgy tűnik ennyi idő alatt se rendesen (termosztátot cserélt, remélhetőleg jót rakott bele a szerelő...). Azért vett dízelt, mert mindenki azt ajánlotta.
[kép][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- További aktív témák...