- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Steve_Brown #5319 üzenetére
Olyan 10% plusz szokott lenni, ami belefér, érdemes lenne akár nívó helyén vékony csővel és fecskendővel pl leszívni belőle
-
Hauptmann
addikt
válasz Steve_Brown #5321 üzenetére
Ki fogja nyomni a forgattyústengely szimeringet.
-
FeZ...
aktív tag
válasz Steve_Brown #6043 üzenetére
Az olaj gyártmánya szerintem érzelmi kérdés, de a Motul is jó bele, ha tudja azokat a specifikációkat, amit a Total tud.
Hivatalosan minden futóműjavítás után kell(ene) futóművet ellenőrizni / állítani. -
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6043 üzenetére
Semmilyen 40es olajat nem rakok bele/nem ajánlok. Miért tennénk
Quartz 9000 az Acea A3/B4, nem ez az ajánlott (bár megengedett). Motul szintén. Azonos speckókkal kb mindgy a gyártó (picit eltérnek, de aki nem ismeri, nem tudja melyik a jobb.)
[link]
Az Quartz INEO ECS 5W30, ACEA C2 & A5/B5 ami ajánlott, és szereti is a TU3, TU5!Balról jobbra egyre jobbak az olajak a táblázatban, értsd ha több megengedett is van, a legutolsó (engedélyezett) oszlopban lévő olajat érdemes választani.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6047 üzenetére
Facebook csoportnak, vagy a gyártó olajpartnerének hiszel?
Itthon mindenki mindenbe A3/B4 5W40 vsgy C3 5W30at tölt az autóba a belevaló/ajánlott helyett. Beleértve modern és részecskeszűrős motorok, tök más (alacsony HTHS igényű) előírással rendelkező erőforrások.Sajnos még a szerelők nagyja sem túl jó tribológiából, vagy legalább olvasásból/olajketeső használatából.
Még egy dolog: nem a viszkozitás, hanem a minősítés/a gyári olajszabvány ami fontos! 99,9%ban nem ezt jegyzi meg/ajánlják az emberek, pedig ez számít igazán! És egyben úgyis behatárolja a viszkozitást is.
Egyébként csak hátránya van a fenti esetben azA3/B4 40es olajnak az A5/B5 vagy ahogy a könyvben van(?)C2 30as olajhoz képest. Olajkeresők azért jobbak, mert frissebbek mint a huszonéve íródott könyv, és a gyártók tudnak azóta jobban megfelelő olajakat ajánlani. Akkor érdekel, olajinfo.hu-t olvasgassa kicsit, egyszerűen vannak leírva a dolgok, nagyon hasznos.
[link]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6049 üzenetére
Mert az ECS azt tudja. Az is jó lehet, de ott van a linken és a képernyőképen öles betűkkel hogy Ineo First. Elég, szintén ott a képen.
Ez így kicsit facebook csoportos lett...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
proof88
addikt
válasz Steve_Brown #6067 üzenetére
Jó sokat eszik az EW10A motor, és sajnos az sem segít a helyzeten hogy nincs 6. fokozat, a C4-em motorja ezért 140-nél 4000-rel pörög. Haverom szintén 2 literes Mazda 3-ában kicsit takarékosabb a benzinmotor, VAGY mert nála van 6. fokozat és azért 1-2 liter minusz.
-
proof88
addikt
válasz Steve_Brown #6070 üzenetére
Nekem 11.41 literre jön ki az átlagfogyasztásom 5 év alatt, autópályán 9.2 körül van.
Országúton 90 körül valóban 6 liter körül fogyaszt.Mai fejjel nem vennék 5 sebességes autót, mert igaz hogy az átlagfogyasztásomban nagy hangsúly van a városi fogyasztásnak, de legalább +1 fokozattal le lehetne vinni a fogyasztást 140-nél 8.5 körülre.
Ezek a méréseim vannak autópályán:
Sebesség (km/h) Fogyasztás (L/100 km)
100 6,875
(3000 rpm) 110 7,75
120 8,6
130 9,2
(4000 rpm) 140 10,367
150 10,6[ Szerkesztve ]
-
Kis Tigris
tag
válasz Steve_Brown #6067 üzenetére
Igen, nem vettem meg. Se a WagonR-t, szintén nála... :/ Elvileg rozsdamentes, hölgy tulaj meg bagómentes... Mikor odaértem, valami ezer éves elhagyatott hosszú romos ház a telepen, 5-6 kocsi, ezek már intő jelek voltak. Odamentem a Suzy-hoz, az elején az egész sárvédő cserélve van, igénytelenül valami sárga színnel lefújva, alatta foltokban fekete kilátszott... Motorháztető is elütött színben a kocsitól, még érnie kell vagy 10 évet a kasztni színéhez... Vezető oldalán az első sárvédő durván kutya által megrágva, sztem ez volt a kutymuty szórakozása mikor a gazdi beállt az udvarra... Vezető oldali sárvédő... látszatra semmi, de mikor az utólag felrakott fekete sárvédő toldat alá néztem,,, hát, a rozsda szinte mozgott alatta, s csámcsogott. Már elég szép lyukat marrt magának ott...
Kinyitottam az ajtót, s az a sok év alatt bele ívódott tompa csikkszag... ekkor már tuti tudtam, nem lesz az én kocsim... :/Peugeot vele szemben állt, azt meg se néztem már tüzetesebben, elég volt rá pillantani, hogy lássa az ember, a fotók és a valóságnak ott se sok közük volt egymáshoz :/
Szóval ezt a helyet messzire kerülje el az, aki nem akar csalódni :/ Mert az egy dolog, hogy egy adott kocsi hibáival ők sincsenek teljesen tisztába, s adott dolog az, amikor olyat írnak le, amiről pontosan tudják hogy nem is úgy van :/ Szóval tök potyára utaztam fel Pestre Hevesből, csalódás volt :/
Holnap megint pest, de most egy jobb hírű telepre, Budaőrsre. CarCemtrum. Van ott egy Opel Astra G és egy Renault Thalia, ami elég ígéretesnek tűnikDorien: gondolkodtam én is Citroen C3-on, de benzinesen szigorúan. Azok fogyasztása is nagyon jó, van rokoni körben. Ami kissé visszatart, hogy olyan szar konstrukciók vannak benne, h pl egyszer kiégett az egyik első égő, s istennek sem tudtam kicserélni, annyira hozzáférhetetlen... S azért egy égő miatt szervízbe szaladgálni egy autóval... kösz, de olyat nem akarok :/
-
Steve_Brown
aktív tag
válasz Steve_Brown #6078 üzenetére
-
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6088 üzenetére
Ez erősen valószínű. Hogy nem kell nagyobb hűtő.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
FeZ...
aktív tag
válasz Steve_Brown #6093 üzenetére
Kis fordulatszámon nem kapcsol(nak) be a ventilátor(ok) ? Végig kellene méregetni a dolgokat. Erre messziről nem nagyon lehet mit mondani. Nyilván a szabad szemmel láthatóan vacak alkatrészeket kicserélted, az rendben van, de lehet még test- , kontakt- vagy kábelhiba valahol, stb.
-
FeZ...
aktív tag
válasz Steve_Brown #6095 üzenetére
Klíma van ?
-
FeZ...
aktív tag
válasz Steve_Brown #6099 üzenetére
Azért kérdeztem, mert ami a klíma kapcsolásával megy rögtön, az a kis fordulatszám, tehát elvileg az is működik az autón.
Nem lenne rossz diaggal tesztelni a ventilátor sebességeit. -
nesa
veterán
válasz Steve_Brown #6095 üzenetére
Hasonló hibával küzdöttem a partneremen, én hamar feladtam, kapott egy talán vw LT gombát, és a gomba kapcsolta a gyári relét, előtte órákat szívtam vele, a gombás átalakítás meg vásárlással együtt kb 1,5-2 óra volt.
[ Szerkesztve ]
-
Benny89
csendes tag
válasz Steve_Brown #6120 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
Sajnos a hátulja biztosan le van ülve, nem csak optikai csalódás, más utcán és fotókon látható 206-osokhoz képest jelentős a különbség. Csak arra nem tudok rájönni, hogy ez mitől lehet...
-
thboxx
aktív tag
válasz Steve_Brown #6152 üzenetére
Lehet. Teljesítményoldalról nem sok értelme van, fogyasztáson lehet vele inkább kicsit javítani. Inkább motoroptimalizálás, mint klasszikus értelemben vett"csippelés".
Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!
-
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6152 üzenetére
Igen. Az NFU-ról nincs előtte mérés, de a Meganeról van : [link]
1, olyan élénk lesz, mint mimor tempomattal gyorsítasz (pl 80ról negyedikben 100 feletti céllal) nem olyan lagymatag mint pedállal
2, ezressel hamarább eléri az ember a gyári nyomatékmaximumot
3, magasabb lesz a max teljesítmény, nyomaték
4, sok autónál (főleg hosszabb váltónál) még fogyasztáson is hozJó légszűrővel (pl Fram, vagy sportbetét szűrővel) és egy halk szolíd dobbal meg főleg érdemes (Picasso NFU motorján sokat fojtott erőben a hátsó dob, szűrő+Janó dob után mintha 5 ember helyett 1 ült volna már csak a kocsiban).
A csúcsteljesítmény nem sokkal nő 6000nél, de hogy 4000 helyett 3000nél megvan a 147Nm és vidámabban pörög még tovább. Az általában használt 2500-3000nél a plusz nyomaték az kellemes. (Meganet többen gondolták turbósnak utasként.) Nekem elevenebb lett az 1
6 16V mint előtte az 1.8 16V (szintén Picasso), miközben bő 1 literrel kevesebbet fogyasztott az NFU/TU5JP4 mint az EW8.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6214 üzenetére
Ami van, nüansznyi, jellemzően tisztább(valóban az). Ha nem te cseréled és sokat mész, akkor kicsit olcsóbb (fele annyiszor van munkadíj)
De a modernebb mocikban ilyenek vannak alapból általában.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gg72
veterán
válasz Steve_Brown #6305 üzenetére
Hát a problémás prince-ekhez képest.
-
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6315 üzenetére
Szélesség, ET, agyméret nélkül, amin marketplacen jellemzően ki sincs töltve? Kinek a pap, kinek a papné.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Steve_Brown
aktív tag
válasz Steve_Brown #6331 üzenetére
Egy kérdőjel a második mondat végéről sajnos lemaradt. De remélem érthető.
-
gyulaszu
senior tag
-
Pulsar
veterán
válasz Steve_Brown #6354 üzenetére
Szuper, köszönöm, kicsit jobb idő lesz, meglesem
-
gg72
veterán
válasz Steve_Brown #6357 üzenetére
Lehet nekem is esedékes lesz Citroen C4-ben a hátsó lengéscsillapítok cseréje, holnap kiderül. Sachs ajánlott akkor abba is?
-
gg72
veterán
válasz Steve_Brown #6359 üzenetére
Kösz szépen, ha cserére kerül a sor, ezeket mondom akkor majd a szerelőnek.
-
Steve_Brown
aktív tag
válasz Steve_Brown #6357 üzenetére
Bekerültek a SACHS gátlók a hétvégén. Brutálisan merev lett a kocsi, 150-nél is olyan mintha zsinórral húznák. Ajánlom mindenkinek aki 206-oson újít futóművet, ennél soha rosszabbat!
-
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6410 üzenetére
A, google: citroen sipos alkatrész, belépsz, alvázszámra kiadja.
B, google: a lengőkar gyártója online catalog, és ott kikeresed.
Volt többféle változat, ezek biztosak, a nagyker programok messze nem.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gg72
veterán
válasz Steve_Brown #6414 üzenetére
Kösz szépen.
-
FeZ...
aktív tag
válasz Steve_Brown #6435 üzenetére
Sosem volt még csak hasonló gondom se a toronycsapágyakkal / rugókkal 206-nál. Ezt legfeljebb az tudná megmondani távolról, aki járt már így Kayaba csapággyal. Legfeljebb élőben, az gólyalábnál lehetne érdemben ötletelni a dologról.
Esetleg másik toronycsapágy ?
Azt meg sem merem kérdezni, hogy biztosan minden jól, jó sorrendeben van-e összerakva a gólyalábnál, mert feltételezem, hogy igen. (bár minap találkoztam egy 1007-esnél rosszul felszerelt toronyszilent/csapágy kombóval, zörgött, kopogott is rendesen.) -
Steve_Brown
aktív tag
válasz Steve_Brown #6438 üzenetére
Illetve azt elfelejtettem hozzáfűzni, hogy a gyári programban a rugótányér és a toronycsapágy fejjel lefelé szerepel. (Mint ahogy a mellékelt ábra is mutatja) Nincs az az isten, hogy ezeket így kelljen berakni, hogy fejjel felfelé van a peremük.
Megerősítésképpen egy neten árult bontott gólyaláb nincs így összerakva, illetve egy videóban sem rakják össze így.
-
FeZ...
aktív tag
válasz Steve_Brown #6439 üzenetére
Pont akartam mondani, hogy ezt a gyári alkatrészkereső rajzát egyáltamlán ne vedd figyelembe összerakási sorrend tekintetében, mert tudok mutatni neked olyan két képet, ami két ugyanolyan konstrukciójú gátlóhoz készült és máshogy van rajzolva a sorrend a két esetben, miközben nyilvánvalóan ugyanúgy kell összerakni őket. A szerelési utasítás lehet mérvadó legfeljebb, de ez a rajz nem az. ;-)
-
dik
őstag
válasz Steve_Brown #6472 üzenetére
Ez hatalmas volt! De elhiszed nekem, hogy abszolut sehol, hogy mit értetek meg és mit nem...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
Dell XPS
veterán
válasz Steve_Brown #6479 üzenetére
Valakik azt mondják max 15 év. Mondjuk a mérőpad nem mutat rossz eredményt egyáltalán. Viszont kegyetlen benne ülni, pattog, üt minden “ kavicstól”, rázkódik is rendesen. Feleslegesen nem cserélném, tök tanácstalan vagyok.
Üdv, Dell XPS
-
Dell XPS
veterán
válasz Steve_Brown #6481 üzenetére
108e km - rel vettük 2016 - ban. Alig használták. Komfortos volt és kényelmes. Tavaly romlott el “ valami “, sorra kellett cserélni az összes gumi alkatrészt ( bakok, szilentek, porvédők, gumiharang, stb ), szóval ezért gondolkodtam el a kérdésben, hogy a gátlók is elfáradtak 21 év után esetleg ?! Tipikus gátló hibát nem látok, de gyanús mindenképpen.
Nincs tapasztalatom spirálrúgó tekintetében. Lehet gond az is ennyi év után ?
[ Szerkesztve ]
Üdv, Dell XPS
-
Dell XPS
veterán
válasz Steve_Brown #6483 üzenetére
Előtte is már megjelenő probléma volt ez a jelenség. Azt hittem, hogy a gumiabroncs. Cseréltem mind a négyet. Lengőkar, stab. pálca, stab.szilent, stb csere után vártam, hogy újra minden jó lesz, de nem lett.
Üdv, Dell XPS
-
Dell XPS
veterán
-
Dell XPS
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Steve_Brown #6504 üzenetére
Gyáriban nézd meg esetleg cikkszám alapján, vagy bontottan (Esetleg ha nincs 206-ról és szerencséd van, minta alapján lehet egy márkafüggetlen bontó tud adni hasonlót ami bemegy a helyére.)
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6557 üzenetére
Nem valószínű.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gg72
veterán
válasz Steve_Brown #6582 üzenetére
Szerinted tudom? Átküldte, hogy VTC hiba + van egy videó is, amit a diag közben csinált.
-
gg72
veterán
válasz Steve_Brown #6584 üzenetére
De sztem erről volt szó, most hogy írod.
Találtam egy videót, ahol mutatják hogyan lehet kitisztítani a szolenoid szelepet, nem tűnik túl bonyolultnak, megpróbáljam szerintetek?
[link] -
gg72
veterán
válasz Steve_Brown #6586 üzenetére
Remélem én akkor most majd ezzel fejezem be.
A tisztításhoz pedig vmilyen karburátor tisztító spray kell, ha jól látom. -
gg72
veterán
válasz Steve_Brown #6588 üzenetére
Kösz.
-
gg72
veterán
válasz Steve_Brown #6599 üzenetére
De igen, ő is, te is ajanlottad őt.
-
MasterMark
titán
válasz Steve_Brown #6596 üzenetére
Hogy keressem fel? Googléban nemigazán találom. Valami elérhetőséget tudsz?
Switch Tax
-
gg72
veterán
válasz Steve_Brown #6619 üzenetére
Eszement árak vannak...
-
FeZ...
aktív tag
válasz Steve_Brown #6619 üzenetére
Sajnos ilyen árak vannak. Márkaszervizben pl. 37e-40e Ft/óra a szerelés díja.
-
FeZ...
aktív tag
válasz Steve_Brown #6623 üzenetére
Mert másban ez nem így van ?
A villanyszerelő 3m-el odébb teszi a villanyórát 200e Ft-ért. Bakker, 2 óra meló ha van, bármikor megcsinálom magamnak. Nyilván engedélyeztetni nem tudnám, csak példának írtam. A burkolót felhívtam, hogy mennyiért dolgozik ? Teraszt kellene csinálni, de csak burkolni, mert már felvertem meg megcsináltam alá a vízszigetelést ahogy én akartam. Azt mondja, hogy 25e / m2. Jó, de meg sem nézi ? Nem. 35 nm-es teraszt, számold ki ! max. 4 nap alatt meg lehet csinálni a száradások miatt. stb. stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI Mobil
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magisk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Nyaralás topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...