- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pulsar
veterán
válasz MC Pite #1742 üzenetére
2005ös 206osba nem ment. A jelenseg az volt hogy nem zúgott az AC, es elöl az injektorokhoz menő benzincsövet lehuzva sem jött benzin. BSI kocogtatásra elindult általában. Aztán egyszer már arra sem. Keresgéltem sokat melyik lehet az a relé, hogy kicserélem, vagy valakit aki kicserélné, de nem találtam semmit, igy lett a BSI csere.
Illetve annyit mondtak hogy a BSI gyujtaskor csinal egy self testet és ha valami errornvan bárhol akkor sem inditja el az AC-t. Igy el is bizonytalanodtam és maradt a komplett csere. Egyszer azért azforrasztottam rajta mindent, hátha segit de nem segitett. -
AXisBOLD
addikt
válasz MC Pite #3280 üzenetére
Szia,
gyári előírt 10W40 van benne,
hogy melegen csepeg-e abban nem vagyok biztos, de állás után (hidegen) szép foltokat hagy maga után.Szóval főtengely szimering csere megvolt pár hete, most alánéztem.
Féltengely szimering lehet?Nem túlzottan értek a motorokhoz, autókhoz, de jó a következtetésem?
(a képen csak azt jelöltem hogy hol/honnan csepeghet, nem az alkatrészeket, természetesen ...)Főtengely szimering cserénél/visszahelyezésnél a féltengely szimering sérülhet?
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
válasz MC Pite #3282 üzenetére
köszi az olajtippet, nem voltam ezzel képben, akkor azt mondod, hogy mehet bele 5W30 is?
Még a főtengely szimering csere előtti csepegésnél ajánlotta a szerelő az 5W40-et, de itt lehurrogtak, hogy ez meg milyen megoldás...
Visszatérve a csepegésre:
a főtengelyé teljesen száraz.
kuplungozás 125k km körül volt, de főtengely szimering cserénél megnézték, teljesen rendben van, használat során is tökéletes és puha.A hajtóműolajat visszanézem a szerviz papírok között, nem emlékszem, hogy lett volna cserélve.
A "magában" alatt a féltengely szimering cserét érted?
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
válasz MC Pite #3284 üzenetére
megvolt a váltóolajcsere a tavalyi nagyszerviznél, tavaly év végén a hűtőfolyadék a motorfelújításnál.
fékolajról viszont nem találtam semmit, arra még rámegyek.
2 hét múlva lesz szerelő, viszem vissza és cseréltetem a féltengely szimeringet.váltó rendben van, semmi problémám vele.
köszi a tippeket
(#3285) erik365:
köszönöm, bízom a szerelőmben, csak szeretek magam is utánajárni a dolgoknak.
az olajtippet köszi neked is.
egyébként Gy-M-S, elég messze vagyunk egymástólAurea mediocritas
-
racskobalazs
senior tag
válasz MC Pite #3303 üzenetére
Igen, pont azt néztem.
Tehát akkor nem "hagynám ott rá a gatyámat"?
Az itthoni olajok ennyire rosszak?
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
Fail3D!
addikt
válasz MC Pite #3344 üzenetére
Faceliftest nem talaltam ami megbizhato lenne hirdetes alapjan. 1.6 dizeles elso tulajos amit jonak tunik. Illetve benzinesbol 1.8. 2.0 1 1 db. Benzinesbol 1.6 amit nezesre alkalmas. Hat azert megkerdezem mindenhol milyen olajat milyen idokozonkent csereltek. Link vagy valami leiras tenyleg nincs gyari adatokkal kb mit milyen km kozonkent kell cserelni pl a szervo olaj, vezermuszij.. Esetleg fek. Ok a futomu utaktol is fugg de gondolom 150-200k nem birnak azok se.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz MC Pite #3375 üzenetére
HID technikának harangoztak, a vásárlóknak sem kell már meg az autómárkáknak is jobb LED-et előállítani. Mondjuk kicsit vakvágány is volt, de valószínűleg már a beszállítók is leállnak a hozzá való bonyolultabb fényszórók gyártásával, szóval egyáltalán nem biztos, hogy önkéntesen lövik ki az extra listáról.
-
echterion
nagyúr
válasz MC Pite #3414 üzenetére
Igen, csak mi városba kerestünk kocsit, ezért a dízel kiesett. A húzásával nem volt nagy gond, bár az automata váltó sokat rontott rajta (ezt elfelejtette említeni a kereskedő, mikor a tesztautóról érdeklődtünk... ) , de ha a honda egylitereséből indulok ki, nagyjából elég lehet az 1,2 is. De az a hang nekem nagyon sérti a fülem, ez van.
Így vettünk egy 1,5-ös Hondát.**********
-
Rellind
senior tag
-
vtomi2
őstag
válasz MC Pite #3456 üzenetére
Nem értek hozzá, szervvízkönyvben néztem meg, hogy 5w30-kell bele. Utánna jutott eszembe, hogy itt is rákérdezhettem volna.
Akkor Eneost ajánlod, vagy inkább a 0w30-as Magnatecet?
Számlát nem találom, úgyhogy már nem tudom visszavinni a C3-mast , inkább ne öntsem bele ugye? -
vtomi2
őstag
válasz MC Pite #3458 üzenetére
Ezt a táblázatot néztem én is, de oljara nem kerestem rá, azt hittem az csak a gyári ajánlás.
Megnéztem a szintet, kb semmi nem fogyott belőle 3 hónap alatt. Kellemeset csalódtam benne, pedig idén volt 10 éves, és női tulaja volt előtte. Még a végén nem is fog kelleni bele olajat öntenem.
-
vtomi2
őstag
válasz MC Pite #3460 üzenetére
Megnéztem, hogy 5w30, bementem Tescoba, megnéztem miből van ilyen, szimpatikus márka a Castrol volt. Ebből volt az Edge és a Magnatec verzió. Magnatecre rá volt írva, hogy start stop rendszerhez, ami nekem nincs, úgyhogy inkább az olcsóbb Edget választottam. Arra nem is gondoltam, hogy egy 207-esbe is ennyire utána kell nézni az olajnak.
Köszi a segítséget, majd elolvasom azokat a cikkeket
-
nesa
veterán
válasz MC Pite #3480 üzenetére
Nekem evasionon vannak ilyen külső műanyagok mikor vettem az egyik oldalon gyanús volt hogy mintha ragasztva lenne (pár patent le volt törve) a műanyag, levágtam gitárhúrral, patika volt alatta a másik oldalon viszont csak a gyári patentok voltak lepattintottam, annyi sár volt alatta amennyi befért, meg is kezdte a lemezt így nem maradt más mint flexel kivágni a rákos részt, kb 4x8cm sebet kellet ejteni, mivel inkább 2mm többet vágok minthogy pici rákos rész is maradjon, aztán cinkromátossal faszán kezeltem az élt több rétegbe, a műanyagot fbs-el ragasztottam vissza a kivágást pont eltakarta a műanyag így behegesztve nem lett, 4 év után levágtam újra hogy mi a helyzet, és ugyan olyan patika állapot volt mint amikor megcsináltam.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MC Pite #3590 üzenetére
Az mondjuk teljesen jogos. Másik autó adott, több száz km-re meg nem indul el csak úgy az ember, zöld rendszámmal viszont lenne egy csomó kedvezmény, és a tankolás is töredéke (meg persze kútra sem kell menni). 2.5 körül topikhoz illően akár ott a "trió" 2010-'13 körül (vagy Fiat 500 Karabag, ha nagyon számít a kinézet, de ott a technika kevésbé kiforrott), bár jobbkormányos már 2m-ért is akad. Érdemes körülnézni a fb csoportban, sok tapasztalat van már, túlnyomórészt pozitívak
[ Szerkesztve ]
-
csababarca
őstag
válasz MC Pite #3594 üzenetére
C3akat néztem azokból találtam is szemre jókat.
Használtautó vásárlás lutri, azért próbálok kérdezősködni hogy minimalizáljam amennyire lehet a lutri mértékét.C1 meg az aygo már pici azért még a swifthez képest is.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
echterion
nagyúr
válasz MC Pite #3615 üzenetére
"A 90 lovas 9HX és 9HZ 1.6 HDi motorokban nincsenek benne ezek az átkok" - abszolút egyetértek veled. Csak fogom a fejem a 307-607 csoportokban ami megy, szánalom. Ha valaki dízelt akar venni, rögtön jön, hogy fap off, egr off, meg az ajánlás, hogy ki csinálja...szörnyű az emberek többsége, akikkel összehoz a sors.
U.I.: a linken hiába lőtted le a rendazámot, a kocsi képén rajta maradt.
[ Szerkesztve ]
**********
-
Caldera
aktív tag
válasz MC Pite #3615 üzenetére
Ezeknek az alkatrészeknek nem a fontossága a kérdéses, hanem az irreális ára. Szerinted normális, hogy egy kettőstömegű csere cakk-pakk a kocsi értékének 1/4-1/5 része? És még csak nem is fődarab. Többe kerül, mint egy motorcsere. Mert szerintem nem!
[ Szerkesztve ]
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
Caldera
aktív tag
válasz MC Pite #3629 üzenetére
Hagyjuk már ezt a majom banán hasonlatot (már elég közhelyes)! A kocsi időben megkapja ami re szüksége van, és minőségi olajokkal, alkatrészekkel. De felesleges plusz kiadás, ha az elkerülhető senkinek nem hiányzik. Az diesel üzemanyagon és a fenntartási költségeken meg nem azért próbál az ember megtakarítani, hogy azt utána javításra költse.
[ Szerkesztve ]
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
batai15
félisten
válasz MC Pite #3653 üzenetére
Az nem feltétlen a rövid táv... Elvileg a kenő anyag nem kellene hogy keveredjen az üzem anyaggal.. nem kétütemű ez.. .
Toyota corolla 1.4d 2008 utáni verziókban tud ez például elő fordulni hogy az üzemanyag regenerálás során bele tud kerülni az olajba.
A szűrőt a rövid táv azért nyirja ki mert sose tud regenerálni mert vagy nem hagyják , vagy például Peugeot esetén figyeli a tank ajtó nyitások számát aztán az alapján akar regenálni.
Na már most ha sokszor keveset tankolnak bele ez is idővel meg bosszulja magát.[ Szerkesztve ]
-
Intel fan11
őstag
válasz MC Pite #3680 üzenetére
Megpróbálok jobb képet csinálni. Amit fényképezték az a klíma kompresszor. Alul van. Fenn tiszta semmi olaj nem látszik. Vmi közvetlen a klíma kompresszor felett lehet ami onnan rafolyik és betéti. Tudtommal a klíma kompresszor a nincs motor olaj.
Battletag: hojszi#2983
-
dew28
aktív tag
válasz MC Pite #3713 üzenetére
maradjunk annyiban, hogy volt mar a kezem kozott par multimeter, de meg a legsilanyabb minosegu sem mert +- 5 tizeddel melle. egy akku egeszseget ugyis terhelovillaval illik merni, sima feszmeresnel, ha egy leallitott auto akkuja 10.7V +- 5 tized korul mozog, akkor ott mar ugyis toltod / csereled.
de tokmindegy amugy, ha nincs a haznal, es mondjuk annyit nem ert hozza az ember, hogy hogy kapcsolja be, hogy ne zarja rovidre az akkut, akkor vehet 2-5- vagy 20 ezerert is.
Ha 10evente egyszer szeretnel falat furni, nem veszed meg a 200k-s makita gepet, holott mennyivel pontosabb/tartosabb stb.. Ott es akkor, abban a pillanatban az a fontos, hogy van amivel ki tudod furni azt az egy lyukat, vagy nekiallsz kiskanalbol reszelt furoszarral kikanalazni, mint a bortonokben[ Szerkesztve ]
[ Szerkesztve ]
-