Hirdetés
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Matt kijelzős iPad Prót emlegetnek a start előtt
- Honor Magic V2 - origami
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz rayoliviero #3001 üzenetére
Mi már a 2. 206swt használjuk , kis 1.4hdi 360 ezer kmel az Órában gyári volt .
Lett egy kitérő egy Audi a4 automatával amivel jól bszoptam ,így lett megint 206sw . praktikus , és élhető méretű . Egyedül a könyöklő ami hiányzik.
Viszont utána szeretnék egy fiatal pugot ami nagyobb meg ismét automata. -
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #3003 üzenetére
Plusz egy szavazat 206-ra, kevés és hol dokumentált hiba, 307-re szerintem jobban dobálják a sarat
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #3004 üzenetére
Igen, jó lesz a 206, csak találjak normális eladót. Idáig érdekes emberekkel beszéltem.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Ez azóta kissé másképp működik már.. Padlógázos 0-80 után padlófék, mert piros lámpa, és a start stop rendszer lelövi úgy a motort, hogy öröm nézni. A turbo persze még forog, és nem sül meg, okosan van olajzás külön, a motortól függetlenül.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Zolás
addikt
válasz batai15 #3011 üzenetére
Nekem volt 1.9D, imádtam. 4.5l fogyasztás, kinyírhatatlan motor. Végül 40 pénzért adtam el, kirohadt a kasztni, a váltó szétesett, az adagolóból csöpögött a gázolaj, a generátor megdöglött, és a fék is haldoklott. Még mindig sajnálom szegény autót.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
rayoliviero
veterán
206 1,4 HDI nem akar 68-70 foktól jobban bemelegedni városon kívül,hosszabb távon sem. Ez mitől lehet? Olvastam, hogy van akinek hasonló gondja volt, és termosztát csere után ugyanúgy nem melegedett be. Amúgy fűt rendesen az autó.
-
gainwardgs
addikt
válasz rayoliviero #3014 üzenetére
Szerintem nincs gond.
Nálam 2.0 hdi és nyáron is csak akkor megy tartósan 85 fok fölé ha sokat kell hegynek le, felmenni illetve ha minimum 40 percet állok a dugóbanEsetleg hőgombára nézz rá
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz gainwardgs #3016 üzenetére
Az előző tulaj szerint ez nyáron is 70 fokos volt, 40 fokban volt 80.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz rayoliviero #3014 üzenetére
Nekem is pont ez a szitu.
-
rayoliviero
veterán
válasz Stylewars_kp #3018 üzenetére
Akkor hagyom így, ha ennél a kocsinál ilyen.
Csinált még olyat, hogy kiírta a stop feliratot és kitette a vizhofok ikont, de akkor is 68-70 körül volt, és ezt csak pár másodpercre tette ki. Utána elalszik.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz rayoliviero #3019 üzenetére
Sok fórumot elolvastam ezzel kapcsolatban. Olvastam olyat, hogy ez tesz jót a HDI-nek, ha csak 70-80 fokos a vize. Valaki addig próbálkozott a termosztátok csereberéjével (kipróbált vagy 3-4 márkát) míg üzemmelegen 90 fokos vize nem lett. Peugeot szerelő srác a környékbe azt mondta, hogy ez az autó ilyen, ne is próbálkozzak vele. Elvittem az autót hibakód kiolvasásra egy hónapja, ott ugye sok funkciót nézegettünk járó motornál. 10-15 perc alapjáraton való járatás után felment a víz 90 fokra. Csodálkoztam is, hogy jééé még ezt nem láttam ettől az autótól.
-
rayoliviero
veterán
-
batai15
félisten
válasz Stylewars_kp #3020 üzenetére
78 v 83 fok az üzemi hőmérséklet ,már meg nem mondom melyik .
Nekünk pályán klímával ment fel csak 90re anno is .[ Szerkesztve ]
-
Repsol600
addikt
válasz Stylewars_kp #3020 üzenetére
Nálam is 75-80 fokos óra szerint a 2.0 hdi (RHS) de ha jól láttam a hűtő tetejében van a hőfokmérő. Lehet azért csak ennyi és a motor valójában melegebb?
-
Doki42
őstag
válasz rayoliviero #3021 üzenetére
Citroen c4 80-85 fok, peugeot 206 90 fok.
Szakember szerint ez normális ezek ilyenek... 😎Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
bajnokpityu
félisten
sziasztok! Van valahol jó leírás, hogy a mai 1.6 turbo benyások mennyire problémások? Amit megerősítettek szalonban az az, hogy 2-3évvel ezelőttig nagyon sok baj volt velük.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
rayoliviero
veterán
1,4 Hdi-ben valami kopogó hangot ad, megnézettem egy szerelővel, azt mondta, hogy hidrotőke. Aztán egy másik szerelő azt mondta, hogy szerinte ez nem hidrotőke, hanem a szervószivattyú ad ki ilyen hangot, meghallgatta közelről. Tiszta olaj, egyszer túltölthették szerinte. Azt mondta valószínű csapágyas.
Menet közben annyira nem hallom amúgy ezt a kopogást, inkább alapjáraton.
Melyik hiba jellemző ezekre a hdi-kre, ami adhat kopogó hangot?
-
Rick4
félisten
válasz rayoliviero #3027 üzenetére
A szervő szíjjal van hajtva, nem? Leveszed a szíjat, beindítod 10 másodpercre, ha kopog akkor motor, ha nem, akkor szervó. Bár a szervót nem lehet túltölteni az egy egyszerű gravitációs tartály, és ha megunja, nem kopog.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Doki42
őstag
válasz rayoliviero #3025 üzenetére
Csak azért írtam, mert nekem nem jelez hibát😎ilyen hőfokkal. #3027 Nekem csak meleg motornál kopog, valószínű hidrotőke. Nem soká megy olajnyomás ellenörzésre, állítólag az segít megtalálni nem e a h. tőke okozza... 😎🤔
[ Szerkesztve ]
Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
Doki42
őstag
válasz rayoliviero #3031 üzenetére
Nagyon sokat olvastam erről, mindenképp szakszervízt javasoltak... 😎
Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
Doki42
őstag
válasz rayoliviero #3033 üzenetére
Meghalgattam, de nem vagyok autószerelő, ez csapágy is lehet, mindenképp egy jó hírű szakszervíz🤔
[ Szerkesztve ]
Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
Rick4
félisten
válasz rayoliviero #3033 üzenetére
Ez tuti hidrotőke, bár nem túl szerencsésen a magasabb, kopogó hang mellett van ott még egy mélyebb, buffogó hang is. Innen nemem tudom megmondani, hogy az a kipufogó lyukas-e, vagy pl főtengely csapágyas-e a motor.
Átküldtem a Klemm Jánosnak, azt mondja mehetsz vele hozzá, meg tudják csinálni, de akár ez még porlasztó is lehet
[ Szerkesztve ]
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz bajnokpityu #3026 üzenetére
Mire vagy kiváncsi vele kapcsolatban? 2010-2012 körül volt frissítve a motor, amikor orvosolták az addig elhíresült kokszosodással és turbó tönkremenetellel járó hibákat. Ettől persze még egy elég összetett és bonyolult szerkezet maradt, ami kifinomultsága révén igényli az óramű pontosságú karbantartást, tehát kímélő közúti használatra való csak. Ha olyan kell, amivel tökön-babon át lehet gázolni és nem baj, ha késik pár ezer kilométert az olajcsere, akkor a 3 hengeres motorcsalád felé kell nézelődni.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Feketelaszlo #3037 üzenetére
köszi. himes tojásokat elvből nem birom. 1.2 turbo másfél tonnába meg szintén nem hiszem,h tartós lesz.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #3039 üzenetére
Filccel vagy körömlakkal össze tudod jelölni a közepét és a külső gyűrűt, úgy hamar kiderül
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #3040 üzenetére
Holnap reggel megnézi egy szerelő, azt már megvárom. De meghallgatva ez a hang a motorból jön, nem a szíjtárcsa irányából.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz bajnokpityu #3038 üzenetére
A kínálatát tetejét adó motorok mindig is hímes tojások voltak, lévén az a lényegük, hogy még nem feltétlen kiforrt műszaki megoldásokkal szórakoztassák a vásárlót. Csak még 20 éve egy benzines V6, 10 éve pedig egy diesel V motor jelentette a csúcsot, most az 1.6 THP.
-
Rick4
félisten
válasz rayoliviero #3036 üzenetére
Gondolom nem éjjel mennél hozzá, így inkább leírom, merre van, mikor dolgozik. Budaörsi reptér mellett Vitorlázó utca, ha kellene kontakt, kérd. De amíg mások próbálkoznak, ő tudja mi a dolog.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Feketelaszlo #3042 üzenetére
volt nagy TSIm, de koránt se volt himes tojás, sőt még olyat is tudott, hogy nagyobb volt a teljesitménye mérve, mint papiron
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
kalmanchris
tag
válasz rayoliviero #3045 üzenetére
Porlasztók környéke nem fekete dzsuvás?
-
Rick4
félisten
válasz rayoliviero #3045 üzenetére
Ezzel azért nem olyan egyszerű elkocogni Pestig, ha porlasztó, az nem túl szerencsés, ha sokat közlekedsz vele....
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
dew28
aktív tag
-
FrankMonzano
őstag
Üdv! Ha koxos a motor belül mi a teendő? Gyakoribb olajcserekkel orvosolhatóbb a dolog? Megtisztítja majd belülről idővel?
-
gooool
őstag
válasz FrankMonzano #3049 üzenetére
Szia!
A közvetlen befecsis motorok a működési elvük miatt koxolódnak...akármit is csinálsz, maximum lassítani tudod a folyamatot, elkerülni nem.
Időnként vegyszeres tisztítás vagy diószórás kell nekik, hogy ne legyen nagyobb baj. Előbbi jelentősen olcsóbb és ha időben elvégzésre kerül, akkor bőségesen elég.Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- Modding és elektronikai kérdések
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- ASUS routerek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- Rubik kocka
- Napelem
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- GOODYEAR NYÁRIGUMI - 205/55 R16
- ( Csere is érdekel )Eladó laufenn G FIT 4S Négy évszakos gumi Felnivel 175/65R14
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Ezviz BC2 Okos otthoni megfigyelő kamera. Töredékáron.
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!