- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzozo
senior tag
Jogos a kérdés! Némi keresgélés után megtaláltam a papírt, amely szerint az autó minden "mechanikus és elektromos alkatrészére" vonatkozik, kivéve egy roppant hosszú felsorolás.
Ez így eléggé "nesze semmi, fogd meg jól" kategória.Pont ugyanazt nem találtam meg a neten, de ez kb. szóról szóra az, a 2/2-es pontban vannak a kivételek a-tól s-ig.
https://docplayer.org/192760338-Garantiebedingungen-1-inhalt-und-dauer-der-garantie.html
Igen, ez német, Németországban élek, itteni a kocsi.
Fordítógépbe bedobva:
2. Nem jár anyag- és munkaköltség megtérítése:
a) az összes felfüggesztés és csatlakozó alkatrész gyári (tengelycsapágyak, perselyek, csuklók), fékbetétek, fékbetétek, Fékpofák, féktárcsák, fékdobok, kinyomócsapágyak, ablaktörlő lapátok, karok és gumiprofilok, ablakmosó fúvókák; Tengelykapcsoló nyomólap, kuplungtárcsa és beállítási munkák a kuplung, a tengelykapcsoló végek, az alváz lengéscsillapítók (valamint Légrugózás ilyen. B. LEVEGŐTESTÉSZ VEZÉRLÉS vagy hidraulikus futóművek, mint pl B. Activ Body Control), futómű állítás/ Mérés (lásd 1. §, 3. pont)
b) A karbantartási vagy ápolási munkák során rendszeresen használt alkatrészek le kell cserélni
c) minden beállítási munka és visszaállítás sérülés nélkül kiváltó rész, fékkarbantartás
d) Az üzemanyagrendszer szűrői és tömítései, tisztítása ill Üzemanyagrendszer beállítása
e) Elemek, akkumulátorok, kondenzátorok (karbantartás/feltöltés/ Csere)
f) Folyadékszintek ellenőrzése, valamint az üzemi és Segédanyagok, például üzemanyagok, vegyszerek (azonban a töltelék a klíma garanciális), hűtőfolyadék és fagyálló, Hidraulikafolyadék, olajok, zsírok és egyéb kenőanyagok, szűrők, kábelek
g) az összes tömlőt
h) Ékszíj, bordás szíj csere
i) kipufogórendszer (de katalizátor és/vagy koromrészecskeszűrő, kipufogócső)
j) Járműkulcs, rádiós távirányító/adó, elemek Távirányító, izzók, xenon izzók, világítás (bele is fénykibocsátó diódák formájában), világítótestek
k) Gumiabroncsok/kerekek, acél és alumínium felnik, kerékburkolatok, kiegyensúlyozás
l) A csomagtartón, a tolótetőn és a rácstetőn végzett beállítási munkák, puha tető, járműajtók, motorháztető; víz behatolása, nyikorgás és zörgő zajok
m) Csavarok és anyák meghúzása az egészben dolgok; Keret, karosszéria és kárpitok részei, karcolások, fényezési sérülések ments, festett felület kész, festési munka (de in garanciális tok), rozsda, zsanérok, ajtórögzítő hevederek, kemény tetők, kabrió tetők (felső anyagok kabrió és összecsukható tetőkhöz), felső ablakok, Tükör, fényszóró és lámpaüvegek, jármű ablakok (ez a kizárás nem vonatkozik az elektromos hátsó rész hibáira ablakfűtés, tükörfűtés és az antenna), poggyász házak, csomagtartó fedelek
n) Tűzoltó készülék, elsősegély-készlet, járműszerszámok, elakadásjelző háromszög, Kiegészítők
o) Telefon berendezés és kihangosító rendszer, mobil adathordozók ger mások navigációs rendszeréhez, fogyasztói elektronikájához Gyártók, szórakoztatóelektronikai eszközök, amelyeken nincs át a gyártótól/importőrtől vagy annak szervizhálózatától szerezték be, még akkor is, ha ugyanazok telepítették őket
p) Próbahajtások, működési ellenőrzések
q) huzatok (bőr/szövet), kárpit, szigetelő és padlószőnyegek, műszerfal, burkolat, belső burkolat (bőrönd is / motortér), műanyag, bőr, fa, felületi anyagok belső, díszvarrás, teljes belső
r) minden speciális lakóautó és lakóautó felszerelés (beleértve speciális szerkezetek és berendezések)
s) Bármilyen tömítés és tömítés (kivéve: Simmerrings/tengelytömítések, hajtótengely és kormánymű mandzsetták, szelepszár tömítések, hengerfej tömítések, olajteknő tömítés) -
vzozo
senior tag
Akkor úgy kérdezem, hogy akinek van hasonló kocsija (a 2016-os azt hiszem egy apróbb facelift volt az eredeti 2014-es 308-hoz képest), az hogyan élte meg az elmúlt 5-6 évet? Szerencsés vagyok, hogy bármiféle gond, hiba nélkül megúsztam?
Éves (kötelező) szervizeltetés van, ennyi.
-
MC Pite
veterán
Eredendően jó konstrukció, nem nagyon vannak vele bajok.
Adblue tartállyal, ha fél alá engedik a szintet; na azzal vannak (mindennél).Kérdés még hiva hordjátok. Mi nem a Peugeothoz, mert ott egyszer kóklerek vannak, másodszor unmotiváltak, harmadszor pedig kétszer annyiért csinálják a szervizeket mint a psa-ra szakosodott szerelők akihez visszük. Gari így is van (2009es eu-s direktíva), de ha még mellé a szalonnak is lapátoljátok az extrapénzt, nem feltétlen éri meg.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vzozo
senior tag
válasz MC Pite #5155 üzenetére
Bevallom nem is agyaltunk rajta, hogy máshova vigyük, szóval a müncheni márkaszervizbe vittük mindig. 500-600 euró évente, maguk a melósok elég alaposnak tűntek, elmagyarázták mi fog történni, nem nagyon tudnék panaszkodni. Igaz, én segghülye vagyok az autókhoz, szóval nem mérvadó a véleményem.
Mivel az őszi szünetre tervezünk a gyerekekkel egy magyar utat, gondoltam megnézek egy vidéki PUG márkaszervizt, nagyon durva, a költségbecslés szerint Magyarországon drágább az éves felülvizsgálat, mint itt...
-
dik
őstag
válasz Xantomas #5157 üzenetére
Igen ez egy jó kérdés. Van aki azt mondja 5-6 ezer km rá kell tölteni van aki meg azt, hogy várni kell még minél kevesebb marad benne és úgy fel tölteni minél újabb(friss) legyen az anyag benne...
Masternél a szevíz azt mondta minél kevesebb legyen úgy rátölteni mert ha csak fél tanknál töltünk rá meghülyül az agya, stb. (nincs úszó a tartályban és a nyomást nézni az alapján számolja ki a szintet tán állításuk szerint...). Citroennél meg azt mondták sűrűn kell tölteni. Mercinél is azt mondják minél lentebb menjen a szint aztán rátölteni...
Szóval ez egy jó kérdés..."A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
veterán
Sziasztok,
807-es tükröt tudja valaki hogy lehet szétszedni? A baj oldalinál a motoros becsukó kicsit erőlködve megy, szétszedném, bezsíroznám, hátha segít rajta
-
MC Pite
veterán
válasz Xantomas #5157 üzenetére
Tessék, összeollóztam: AdBlue hibák: [link]
Minden rendszernek szarabb ha leürítik az adblue tartályt, max a szerviznek jóbevételha mégis elhasználjuk mindet belőle.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Xantomas
őstag
válasz MC Pite #5161 üzenetére
Uhh! Köszi!
Ezeket hol találtad? A kikristályosodásról eddig nem is hallottam, de végülis teljesen logikus. Viszont, az állandó rátöltéssel nem azt érjük el, hogy egyre telítettebb lesz az oldat, mert konkrétan, a víz párolog belőle?
Nincs lehetőség arra, hogy alkalmanként lecsapolja az ember, és friss oldatot rakjon bele, vagy megfelelő arányban hígítsa vissza deszt. vízzel?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
pontyos
senior tag
válasz Xantomas #5162 üzenetére
A fent említett adblue hibák nálam mind előjöttek, három tartály csere után a fő gond mindig a kristályosodás volt. És ahogy tapasztalom, a szervizelés menete is felületes. Hol a kupak, hol a technológia volt a hibás. Hozzáteszem az első esetében még nem tudtam, hogy nem szabad megvárni, hogy leürüljön. Ott sajnos lemezesre kristályosodott ki, belsejében tele volt szilárd állapotban az adblue. Most 4-5 tankolás után töltöm maxra, pisztolyos kúton. Egy percet vesz igénybe, ugyanúgy működik mint minden más pisztolyos tankolás.
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
Ha jól láttam akkor a Peugeot 207 2008-as 1.4 VTi-ben elektromos a kormányszervo igaz ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
slett27
addikt
válasz MC Pite #5169 üzenetére
Igen, elvileg fékrásegítő vákuumpumpa. Legalább is ezt mondták nekem is.
Csak azért fontos mert ott szivárog picit az olaj és tömítést kellene cserélni.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Xantomas
őstag
Van aki túl van már utólagos tolatókamera beépítésen?
Pug 2008 ph2, SMEG+ os fejegységem van. Még nem álltam neki visszabontani, sem kiszedni, de ahogy láttam, van olyan, ami gyárilag kamerával van szerelve.
Nézegettem az alkatrész listát, meg a robbantott ábrát, de pl nem találtam még cikkszámát sem a gyári kamerának."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
vzozo
senior tag
Mivel az őszi szünetre tervezünk a gyerekekkel egy magyar utat, gondoltam megnézek egy vidéki PUG márkaszervizt, nagyon durva, a költségbecslés szerint Magyarországon drágább az éves felülvizsgálat, mint itt...
Javítanom kell magamat, ugyanis közben beérkezett a német szerviz ajánlata is, és mivel 6 éves a kocsi, akarnak csinálni egy ilyet is:
AUSTAUSCH DES TEILESATZES ANTRIEBSRIEMEN DER NEBENAGGREGATE
Ha jól értem ez egy sima (?) ékszíjcsere, nade 360 euróért (csak ezért a tételért!) azért nyílik a bicska a zsebemben, lehet mégis bepróbáljuk valamelyik magyar szervizt...
-
slett27
addikt
[link] Srácok, itt mi a trükk ? Ez az autó 11,7s alatt van 0-100-on. Ez meg kb 7s alatt. Mit módosíthatott emberünk ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
nesa
veterán
válasz slett27 #5173 üzenetére
Nem látszik hol megy, lehet lejtő.
(#5170) slett27
Az minden PSA motornál ott szivárog vagy folyik, nem egyszerű megszüntetni, amúgy 3 csavar + 10 perc.
Én kicseréltem magamnak, és kb 5000km múlva már 2cm olajos volt ez a legjobb amit kitudtam hozni belőle.[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
-
slett27
addikt
-
nesa
veterán
válasz slett27 #5178 üzenetére
Az csak vákuumot állít elő ami becsatlakozik a Devanderbe ami egy vákuumos membrános cucc, parasztosan fékrásegítő, és a főfékhenger a devanderen van, ha megszűnik a fékrásegítés, akkor sem kell betojni mert a megszokott pár kilós nyomóerőt kicsit feljebb emeled olyan 150kg ra és jó lesz az.
Egyszerűbben ez egy olyan hardver együttes amit nem kell szoftverezni, csak megfelelően telepíteni a rendeltetési helyére, és frankon dolgozik míg a bandába az egyik tag ki nem hullik, ha nem vagy ennek a bandának a menedzsere akkor ne akarj nekik különböző eszközökkel tanácsot adni mert rossz néven fogják venni, és valaki megsértődik, és csak egy igazán jó menedzser fogja tudni kiengesztelni, rosszabb esetbe tag cserére lesz szűkség.
[ Szerkesztve ]
-
-
nesa
veterán
válasz slett27 #5180 üzenetére
PL https://www.youtube.com/watch?v=jKW8ON_YaSY
Ha a szivárgást akarod megszüntetni ott valószínűleg 1db O gyűrű lesz, szimeringes cégnél kb 300ft csak nehogy rosszabb legyen mint volt, vagy komplikáció szokott lenni hogy nem jön le az anya és kijön a hengerfejből a tőcsavar menetestől. nekem van is itthon készen ilyen estre olyan tőcsavar aminek egyik fele 10 es a másik meg 8 as, csak ehez is szerszám kell hogy felfúrd a menetet 8 rol 10 re.[ Szerkesztve ]
-
pontyos
senior tag
Sziasztok! Citroën Jumpy ról váltanék, épp nézelődésben vagyok. Opel Vivaro a lehetséges kiszemelt, ami gyakorlatilag ugyanez a konstrukció.
Érdekelne, hogy a Start / Stop rendszer folyamatos üzeme valamilyen módon kikapcsolható ha épp egész nap városban vagyok, és a dugóban ne álljon le a motor 3 másodpercenként? Nem találtam mérvadó infót, csak ha minden beülés alkalmával a menüben kikapcsolom
Valljuk be ez őrjítő lenne, négy katt ha jól nézem.
Köszi -
nesa
veterán
Ja hogy ez új autó lesz?
-
pontyos
senior tag
válasz Hauptmann #5189 üzenetére
Kíváncsi vagyok egy belvárosi kör alatt hányszor állna le. Én előre félek Westend és Deák tér közötti szakasz néha 25 perc lépésben. Ilyenkor minden szakos mozgás, pár másodperces megállás alatt is leáll a VW? Kuplung folyamatos nyomva tartása az borzalom lehet. Valahogy ezt szeretném megúszni!
-
nesa
veterán
válasz Hauptmann #5189 üzenetére
Nem tudom nekem csak volvonál van tapasztalatom start stopal ott csak egy gombnyomás volt az eDrive azt annyi.
Jelenleg nincs ilyen modern autóm az összes modernebb autómat kiszórtam a francba mert rájöttem sokmindenire és már pontosan tudom mire van szűkségem, idén még csak 4db kocsim volt de a jelenlegi felállás már április óta megvan.
Pug partner husky 2004 vayg 2005 sose tudom, 1.9D vissza alakítva boschra .
És egy v70 még audi motoros 5 hengeres adagolós TDI
Én már nem keresem a problémát, jobb nekem ha másoknak van és nem nekem. -
MC Pite
veterán
válasz pontyos #5190 üzenetére
Ha nem értél el bizonyos sebességet, nem állítja le (alapjáraton gurulok pl sokszor dugóban, utána nem áll le). De afölött (mittomén 15-20km/h) jellemzően leáll. 4 kopp nem a világ, körbeér legalább az olaj. Még rengetegszer teljesen jó hogy lelövi, 30-50 másodpercig azt aki autóban minek menjen.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
pontyos
senior tag
Okés, meg kell szokni majd, köszönöm!
-
pontyos
senior tag
Okés, egyelőre várom az autót, ha megérkezik elviszem.
Sajnos manapság nem úgy megy mint régen. Bemész aztán viszed amire pénzed van. Most vagy viszed ami épp van, vagy várhatsz hónapokat. Enyém elvileg már az országban van, ha sikerült megoldani jelentkezem. Sőt az is lehet Peugeot lesz!
De nem mindig megoldandó állítólag[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
Találtam gyári Peugeot felnit 65,1-es furattal 4x108-as osztókörrel új téli gumikkal. A baj az hogy a gyáritól annyiban tér el hogy nem 195/60 R15 hanem 195/55 R15 de gondolom ez nem okoz problémát. Mivel most egy R17-es felnin vannak a 205/45-ös nyári peremes gumik.
Illetve azon gondolkodtam nem fog-e hülyén kinézni. Bár fontosabb a menetbiztonság, de valakinek csak van ilyen vagy hasonló kocsi vagy ismerősnek vagy gumisnál dolgozik.
Jól gondolom ?
Thx a segítséget !
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tag
Valakinél lapul esetleg Lexia amitől megválna?
Üdv,Spin!
-
MC Pite
veterán
válasz slett27 #5198 üzenetére
Hát, a 186/65 lenne ideális, arra a súlyra nem nagyon kell 195/60. De a 195/55 az 1 mérettel kisebb, nem tenném fel (Xsara méret).
Meg úgyse jó gumi, hiába új, ne sajnáldLáttatlanba is...
6,5-es felni vagy 6"? Én pl az 5,5-esre 175/65 helyett 185/60-at raktam a C3ra, papíron még marha jó volt, az úton viszont szar. Értsd hirtelen irányváltás, forszírozottabb kanyar esetén sokat 'engedett', aztán mintha átbuggyant volna . Hogy ez kevésbé jelentkezzen, rohadt sokat kellett fújni a gumiba, az se volt igazán jó.
A télin (a télies 4S gumikkal) a 5,5+175 kombóval nem volt ilyen gond. (Picasson 6,5"on 195/60 jó volt mindkét szetten többféle gumival, de az másik felni, ET18, és lehet hogy szélesebb.)[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest