- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vjankovics82
senior tag
Sziasztok!
Tinydealról rendeltem 1 hó 12-én sehol semmi fel se adták a termékeket! igérgetnek ez nincs raktáron az nincs! 2-3 nap fel adják de ez megy 3 hete! Vissza szeretném kapni a pénzt hogy kezdjek hozzá? Paypal dispute esetleg?
-
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #35853 üzenetére
Elsőként a vásárlás törlése a Tinydealnél, ez még nem tartozik a PayPal disputehoz. Ha nem érkezne meg, vagy nem azt vagy nem olyan állapotban kapod meg ahogy hirdetve van akkor PayPal.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #35855 üzenetére
Csak azt tudod töröltetni amit kifizettél.
A bolttól kéred a vásárlás törlését ezután ők visszautalják a pénzed. Olyat keress hogy cancel order -
Topikgazda
válasz dzterra #35856 üzenetére
Fent középen Összefoglaló kinyitása, lemész az Összefoglalóban az aljáig, ott a link a
Tippek röviden Erre rákattintasz, ott lesznek a bejegyzések linkként, alul a Dokumentum feltöltési link linkre kattintasz.[ Szerkesztve ]
-
enrike
csendes tag
Sziasztok.
segítségre lenne szükségem.
Elakartam adni egy telót,külföldre,de nagyon gyanus lett a dolog.
Készítettem egy paypal számlát amit elküldtem neki,amit elméletileg kifizetett,csakhogy semilyen visszajelzést nem kaptam a paypaltól,hogy utaltak nekem.
viszont a spam mappában 3 üzenetem is volt :
az egyik ez:***AWAITING SHIPMENT RECEIPT FOR VERIFICATION***
Spam
x
service@pay-transfercash.comDear Hódosi attila, (kisbetű)
We are happy to inform you that our client (Francky levane) Has ordered us to transfer certain amount of money into your account and we want to inform you of the success of the transfer..In other for us to be able to credit your account with the money. All we will require from you is the shipment details ( Shipment tracking number receipt) for us to verify and immediately we have confirmed the shipment we will credit your account immediately.
Send us the Shipment Receipt for confirmation.
plusz piros keretbe foglalva ez.
Ez az üzenet veszélyesnek tűnik
Számos felhasználó adathalász jellegűként jelölte meg a hasonló üzeneteket, így előfordulhat, hogy az üzenet tartalma nem biztonságos.
Ne kattintson az üzenetben szereplő linkekre, ne töltse le az üzenet mellékleteit, illetve válaszában ne adjon meg személyes adatokat.persze még volt néhány levélváltás és utoljára ez:
a pénz még nem szerepel a paypal számláján. mivel még nem küldte a csomagkövető számot paypal-nek.
A PayPalnak szüksége van a csomagkövető számra, hogy ellenőrizze, és azonnal jóváírja a pénzét. mivel a fizetés már megtörtént, és a paypal már küldött egy megerősítő üzenetetaztán ez
We are contacting you regarding the transaction between you and francky levane We want to inform you that we still have your money with us in progress, and we are still expecting to receive the necessary shipment tracking number Information from you for complete verification. we will be obliged to contact the police if the package is not sent today.
what you have to do now is to go ahead and send the item so that you can receive your full amount into your Account instantly .the payment is made and money is not on the Buyers Account again still on pending to your PayPal Account ..gyanus nem?
-
Topikgazda
válasz enrike #35860 üzenetére
Átverés, nem így működik a dolog. Először fizet a vevő, az a PayPal számlatörténetben bejövő pénzként megjelenik és azután postázod a terméket.
Adja meg a PayPal tranzakció azonosítót (Transaction ID) amely a fizetésre vonatkozik és így le tudod ellenőrizni a PayPal segítségével hogy miért is nem látod a pénzt. -
Topikgazda
válasz dzterra #35859 üzenetére
Évek óta benne van, én csináltam. Ha nem látod és nem működnek a linkek akkor egy értelmesebb böngészőt kellene használni. Bár nekem mind a Firefox, Chrome, Opera, Edge és Internet Explorer alatt működik.Segítségül most csináltam egy videót.
-
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #35864 üzenetére
Mivel vásároltam már tőlük és kértem törlést, nem igazán értem. Azt írtad hogy nem szállítják.
Ez van az oldalukon:
To cancel pending order.
Writer: hyan Date: 2011-01-28 16:45:45
Question:
Answer:
Welcome to TinyDeal,
If your order is still pending, you can cancel it by yourself in your order history.
My account--my order--order no.-- view details-- Cancel this pending order.
If your order is processing, please contact us as soon as possible. We will help you cancel it if the order hasn't been shipped yet.
But if your order has already been shipped out, we are unable to help you cancel it at all. When it comes to you, you don't sign it. It may be returned to us. But please tell us for that. If we can get it back, we will inform you via email and resend or refund for the case.
Hope your understanding.
Any questions please contact us by Customer Service Express: http://help.tinydeal.com/contact-us
Thanks![ Szerkesztve ]
-
TeeJay
félisten
valami új dolog az hogy banggood-on ha vásárolok akkor paypal fizetés esetén függőre teszi az állapotot?
"Törvényi előírás szerint bizonyos tranzakciókat alaposan át kell vizsgálnunk. A kifizetés az ellenőrzés ideje alatt függőben van."ez van megjegyzésnek
egy Xiaomi Mitu kocka játékot rendeltem
meg pár darab lézer pointert
máskor is rendeltem már és sosem volt ilyen
sőt most rendeltem máshonnan is és azt egyből teljesítette is csak a banggood rendelést teszi függőre
fura hmmmMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
darvinya
titán
Erre az üzentemre:
Dear Customer Service.
January 29, 2019 UniCredit Bank Hungary Zrt Fehérvári út Bank branch (Fehérvári út 23., 1117 Budapest), HUF 5000 was paid.
Wrong transfer id 718743NMJBQHGC was entered.
My good transfer ID is 718743NMJBQHGHC, and this is my Paypal ID radvanyi…@….(teljes az email cím, csak itt nem írtam ki) to which it belongs.
Please post your amount to my account.
Or respond to a problem.best regards
Megjött a válaszuk, de ebből nem teljesen értem mit akarnak.
Dear,
Thanks for contacting us about your concerns. As a valued customer we want to help you make the most of your PayPal account. We prefer that you don't need to wait for an answer, so we’ve replied with this automatic message.
We hope you'll find your answer below. If we haven’t answered your question, please reply to this email and our team will answer you as soon as possible.
A. How do I withdraw money from my PayPal account?
B. Where is the refund I received?
C. Why couldn't I complete my payment?
D. Why is my Top Up not showing in my account?Yours Sincerely,
PayPalA. How do I withdraw money from my PayPal account?
To withdraw funds:
Log in to your account at https://www.paypal.com/
Click Withdraw under your PayPal balance.
Select a withdrawal method, then follow the instructions to complete your withdrawal.
Please note:You cannot cancel a request to withdraw money
Click Help at bottom of your PayPal account page and then Fees at the bottom of the next page to see if any withdrawal fees apply to your account.
To check the withdrawal timeframes, click Withdraw in your PayPal account.B. Where is the refund I received?
Money is refunded according to the funding source you used to complete your original payment. If you completed this payment with your card this would been refunded to your card. If you paid part of the amount with your PayPal balance, that part will be returned to your PayPal balance.
PayPal makes every effort to ensure that refunds to cards are processed in a timely manner. Most refunds will appear on your card account within 2-5 business days. Depending on how often your card issuer issues you a statement, it may take up to 30 days for you to see the refund reflected on your card balance. I recommend that you contact your card issuer after these 30 days to confirm that you have received your refund.
C. Why couldn't I complete my payment?
We regret the difficulty you have experienced when attempting to make a payment with your card. Often when you receive an error message saying your payment could not be completed, it is because your card issuer has denied the payment.
The only information that we receive is that your card provider has declined the use of this card with PayPal.
Here are some common reasons why a card issuer would decline a payment:
There could be a limit on your credit card that has been exceeded.
It's possible that the card issuer could be temporarily unavailable to answer the authorisation request we sent.
Your credit card company could be blocking this transaction for security reasons as it doesn't fit your regular spending patterns.
I'd encourage you to contact your credit card issuer and speak to someone who deals with online transactions to find out why this payment was denied. The general customer service at your bank may not be able to provide specific information on why a transaction was denied. You will need to contact the department in charge of online payments to obtain this information.You may be able to complete this payment after you have spoken to your card issuer and resolved the issue. Alternatively you can add another credit card to your PayPal account.
D. Why is my Top Up not showing in my account?
If you Topped Up more than 3 working days ago and the money is not showing in your PayPal balance, we possibly didn't receive all the required information from your bank.
Email us with the following details so that we can investigate the matter further.
Customer Reference ID:
Date of Transfer:
Amount and Currency of Transfer:
Last 4 digits of Bank Account Number:
Name of Banking Institution:
Name of the Bank Account Holder:We will use this information to find your Top Up funds and if possible, add them to your PayPal balance. If incorrect or incomplete information was provided to your bank at the time of topping up, the transfer may fail. If this happens, your funds will be returned to your bank account within 10 working days. We will contact you by email as soon as we have found your Top Up.
PayPal will not charge any fees for failed Top Ups, however bank fees may apply. In this case, contact your bank.
To help us complete your Top Up, we ask that you add your bank details to your PayPal account.
To add your bank account, follow these steps:
Go to www.paypal.com and log into your account.
Click Wallet near the top of the page.
Click Link a bank account.
Enter the requested information and then click Link bank account.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Topikgazda
válasz darvinya #35867 üzenetére
Ott a levelükben:
We prefer that you don't need to wait for an answer, so we’ve replied with this automatic message.
We hope you'll find your answer below. If we haven’t answered your question, please reply to this email and our team will answer you as soon as possible.Ezt a két lépcsős üzenetváltást (jön egy automata válasz és ha az nem segít akkor megismételve a leírt dolgot válaszolni rá) is többször írtam és az Összefoglaló Tippek rövidenben is írom, 5. Az Üzenetközpont (Message Center) elérése résznél
Erre legtöbbször jön egy e-mail az általános válaszokkal és utalás benne, hogy erre az e-mailre válaszul írjuk meg a problémát, ha nem találtunk megfelelő választ.
(I)If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible.(/I)
Leírod ugyanazt vagy bővebben.
Ezután az üzenő falon keresztül megy az eszmecsere.
Kapsz e-mailt hogy van új üzenet, belépsz, az üzenőfalon megnézed és ott a reply-vel válaszolsz, ha kell. -
Topikgazda
válasz TeeJay #35866 üzenetére
Mondanám hogy van ilyen kötelezettségük olyan törvények alapján ami PP-e és az ügyfélre is vonatkoznak, illetve a szerződési feltételek szerint is lehet ellenőrizni. Ha rendben van a dolog akkor teljesítik és nincs konkrét indoklási kötelezettségük
6.2 c.) Tranzakciók ellenőrzése. A PayPal ellenőrizheti a pénzfelvételi tranzakciókat a kockázatok mérséklése és/vagy a pénzmosás megelőzése érdekében, illetve annak céljából, hogy megállapítsa, hogy nem zajlik-e Korlátozott Tevékenység (lásd: 9. pont). Ezeket együttesen „Pénzfelvételi Kockázatoknak” nevezzük. Ha a PayPal Pénzfelvételi Kockázatokat azonosít, fenntartjuk a jogot az Ön által használt Fizetési Eszköz korlátozására és/vagy a Fizetési Megbízás elutasítására. Amikor pénzfelvétel elvégzésére utasít minket, jogunk van azt jövőbeli időpontban esedékes Fizetési Megbízásként kezelni, amelyet akkor teljesítünk (a 4.1. pontban lefektetett időtartamok betartásával), ha megállapítottuk, hogy nem áll fenn Pénzfelvételi Kockázat. Ha feloldjuk a korlátozást és/vagy úgy döntünk, hogy feldolgozzuk a pénzfelvételt, Ön elfogadja, hogy a Fizetési Megbízás dátuma a korlátozás feloldásának Munkanapja lesz.
10.2 A PayPal által foganatosítható lépések. Ha okunk van feltételezni, hogy Ön Korlátozott Tevékenységeket hajtott végre, akkor különféle lépéseket tehetünk, hogy megvédjük a PayPalt, a Felhasználót, a harmadik feleket vagy Önt a Visszafordításoktól, Visszaterhelésektől, Reklamációktól, díjaktól, büntetésektől, bírságoktól vagy bármilyen más követeléstől. Ezek a lépések többek között az alábbiakat foglalhatják magukba:
A PayPal bármikor, felelősségrevonhatóság nélkül felfüggesztheti, blokkolhatja, korlátozhatja, lezárhatja vagy megszüntetheti az Ön Fizetési Eszközéhez való hozzáférési jogát, illetve Számláját egy konkrét tranzakcióra vonatkozóan, vagy akár teljes egészében. Ennek keretében felfüggeszthetjük, blokkolhatjuk, korlátozhatjuk, lezárhatjuk vagy megszüntethetjük a Számlájához vagy a Szolgáltatásokhoz való hozzáférést (például korlátozhatjuk a rendelkezésre álló Fizetési Forrásokhoz való hozzáférést, a pénzküldési és pénzfelvételi funkciókat, illetve eltávolíthatjuk az Ön által megadott pénzügyi adatokat). Az ilyen jellegű felfüggesztésről vagy megszüntetésről általában előzetes értesítést biztosítunk, de amennyiben indokoltnak ítéljük (ha például Ön megszegi a jelen Szerződést, vagy biztonsági okokból indokoltnak látjuk), előzetes értesítés nélkül is jogunkban áll felfüggeszteni vagy megszüntetni a Fizetési Eszközhöz vagy a Számlához való hozzáférést;
............
Bármikor, bármilyen indoklással elutasíthatjuk bármely kifizetési tranzakciót. Ebben az esetben kizárólag az elutasítás tényét, indokát, valamint azt vagyunk kötelesek közölni, hogy Ön hogyan oldhatja meg a problémát, feltéve, hogy Ön ezt kéri tőlünk, ez lehetséges, és jogszabályba sem ütközik;[ Szerkesztve ]
-
TeeJay
félisten
Eddig vagon mindent vettem banggood-ról háztartási ollótól kezdve led lámpa rezgés csillapító gumi alátét és fülhallgató meg Xiaomi cuccok és sosem volt ilyen most meg ellenőrzik hát egyre komolyabb amit csinálnak... Persze máshol amit este vettem egyből ki is fizette csak a banggood felé van függőben
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
persze már ha új fiókot nyitsz azonnal kell személyi meg igazolni is kell a lakcímet is valami közüzemi számlával vagy ilyenekkel, azt azonnal csináltam
közben ránéztem paypalra teljesítették mindkét vásárlást szóval passz mitől van ez a kis ideig függőben állapotMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
zsiz
őstag
Sziasztok. Egy kis segítség kellene. A sztori: rendeltünk két telefont, az egyik kipurcant rövid időn belül, BG nem reagált a ticketre, tovább a Paypal-re, ott a reklamációt jogosnak ítélték, full refund.
Na most ott tartunk, hogy adtak egy címet, ahova vissza kell küldeni a cuccot. A komplett rendelést visszakérik, tehát mind a két telefont (kb 60 000 HUF).
Egyértelműen címkézze fel vagy jelezze más módon, hogy a csomag visszárut tartalmaz, mivel így elkerülheti a felesleges vám- és egyéb díjakat.
Itt mire gondolnak? EDM postával jött, tehát nem volt plusz költség. Nincs papír a vámolásról. akkor hogy kell jelezni, hogy visszáru?
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
Topikgazda
válasz kiscsiszu #35876 üzenetére
Ennél a résznél a magyar nyelvű felület használata miatt nem jelenik meg a választó lista. Angol nyleven kell a regisztráció végigvinni az a megoldás. De ott a megoldás a (#35618)-ban. Szerinted minek írtam választ rá?
Még annyi segítség hogy az Összefoglalóban a regisztráció leírásban lévő linket használva angol lesz a felület. Persze a böngészőből a törölni kell a PayPal sütiket és a gyorsítótárat majd újraindítani mert az a maygar nyelvet jegyezte meg, mi után a PayPal-on angolra állítod a nyelvet.
De akkor írom az egyszerűbb lépéseket ezt a linket használod: https://www.paypal.com/signin?country.x=US&locale.x=en_US vagy ezt https://www.paypal.com/hu/webapps/mpp/home
lényeg az hogy angol legyen a felület. Az elsőnél a rgisztációs oldalon a z USA zászlót cseréld magyarra, de ott is akkor jó ha angol marad a felület nyelve[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az a gond hogy ha nem tudnak róla akkor esetleg hiába küldöd vissza.
Ezt nem véletlenül írják:
Banggood General Item Return Policy
.......
Please contact us before returning a defective item, you will receive an e-mail containing the shipment date and other details of your order after it has been shipped.Mindenképp konzultálj velük mert az a cím nem biztos hogy az ahol fogadják a visszaküldött dolgokat.
-
DonThomasino
veterán
Védelem nél számít bármit is hogy az eladó fiók,
mikor lett regisztrálva?
Lenne egy külföldi vétel de az eladónak még nincs paypal fiókja,
én meg csak akkor megyek bele ha létrehoz egyet .(a védelem miatt)" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Topikgazda
válasz DonThomasino #35881 üzenetére
Téged véd a vásárlói védelem nem őt. Nincs jelentősége.
-
zsiz
őstag
Na várjunk. Én írtam a BG supportnak, nem foglalkoztak velem. Aztán továbbmentem a PP-re és nyitottam egy ügyet, ott leírtam mi a bajom: rossz a telefon, írtam supportnak, de nem válaszolnak, visszaküldeném és refund.
Majd erre jött egy válasz (Paypal-en belül) a BG-től, hogy várjak, utána néznek és néhány napon belül válaszolnak. Vártam nem néhány napot, hanem kettő hetet, de semmit nem írtak.
Ezt megírtam a Paypal-en belül, hogy 3 napot kértek (ha jól emlékszem, de annyit vártam, hogy a konkrét szám most lényegtelen, mert biztosan letelt a kért idő) , de két hét után se hajlandóak intézkedni, a telefon meg továbbra is rossz. Megint vártam pár napot.Majd jött a levél, hogy továbbítsam az ügyet a Paypal-nek döntésre, különben lezárják. Claim, majd pár nap múlva jött a levél a Paypal-tól, hogy a javamra döntöttek, küldjem vissza a cuccot: [kép].
Ugyanezeket a leveleket a BG is megkapja, nem? Tehát tudniuk kell róla.
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
Topikgazda
Nem értelek, egy dolog hogy te az gondolod hogy látják, ha a saját oldalukról nem reagáltak akkor szerinted 100% hogy ezeket figyeli valaki?
A PayPal-tól megkaptad a cégbejegyzés szerinti telephelyének címét, nem oda kell visszaküldeni mert eleve nem onnan küldték.
Javasoltam hogy egy pontos címet szerezz tőlük, (ezt ők is írják) mert a pénzedet csak akkor kapod meg ha ők ott átvették.
Ha nem érkezik meg mert útközben elveszik, ha nem sikerül nekik kézbesíteni, ha emiatt visszaküldik neked nem kapsz semmit sem.
Ragaszkodhatsz ahhoz hogy ők is látják, de ez nem fogja megelőzni a nem megfelelő címre való küldés miatti veszteséged és így veled is többen lesznek akik így jártak.
Ha szerencséd van akkor visszaérkeznek és nem fogják vámeljárás alá vonni a rossz telefonokat, mert az áfa kifizetését nem tudod igazolni semmivel sem, így kicsit késve, de beszedhetik.De lehet hogy jó a cím, de akkor sincs rá garanciád hogy tudni fogják mit is csináljanak vele, a BG szokott adni egy nyilvántartási számot a visszaküldött termékekhez.
De egyébként nem írtad hogy mennyi idő telt el az elromlás és a vásárlás közt, mert eddig azért olyan információm volt, hogy szerződési feltételek szerinti probléma rendezéssel nem volt a BG-vel gond.
[ Szerkesztve ]
-
zsiz
őstag
Oké, írok nekik. De. Ha a reklamációra meg a PP case-re nem válaszoltak, majd erre fognak? Most már az idő is szorít, mert 18.-ig igazolni kell hogy visszaküldtem. Illetve ha nem jó a cím, akkor a PP miért adja meg hogy oda küldjem? És ha én elküldöm a megadott címre, papírral igazolni is tudom, akkor is én szív(hat)om meg a végén? Azért ez így nem túl vásárlóbarát. Na mindegy futok még egy kört a BG supportnál.
De mi van akkor ha ők meg más címet adnak meg? Ugye PP-re fel kell tölteni a papírt amit a postán adnak. Azon más cím lesz, mint amit a PP megadott visszapostázási címnek. Akkor akár bukhatom is a pénzt, mert nem arra a címre adtam fel amit megadtak?
Remélem a végén jól jövünk ki.. Aztán többet nem rendelek másnak, legalábbis nem ekkorra értékben. Köszönöm az eddigi segítségedet, még jelentkezem majd.
Közben látom szerkesztetted. Szeptember 27.-én rendeltem, október 24.-én érkezett meg. November-decemberben még működött a telefon, de január elején már nem (napra pontosan most nem tudom megmondani). Szóval bő két hónapot ment a telefon.
[ Szerkesztve ]
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
Topikgazda
Egy PayPal fiók tulajdonos több címet is megadhat,de céges eladóknál az adott cégbejegyzés szerinti címet kötelező megadni. A termékeket nem onnan postázzák, hanem a raktáraktból mert ott vannak, visszaküldeni sem a vezérigazgató irodájába kell. Helyileg sem egy helyütt vannak az egységeik.
Ez nem már nem tartozna a PayPal-ra, az időket figyelembe véve nem volt jogos dönteniük, hiába van az a 180 napos vásárlási védelem. Rendben megkapta vásárló és később, a használat közben romlott el. Nem is volt jogos feléjük fordulni.
Ez garanciás probléma és ekkor csak a BG jogosult a rendezésre az itt leírtak szerint, a visszaküldés postaköltsége sem jár a PayPal részéről.[ Szerkesztve ]
-
zsiz
őstag
Ha figyeltél, első körben a Banggood-hoz fordultam. Semmi nem történt hetekig. Mit tehettem volna? Írjak minden nap egy ticketet, hátha valamelyikre hajlandóak válaszolni? Azért van a PP vásárlóvédelme, hogy ha baj van segítsen. Hidd el, én sem nyitok minden hülyeségért ügyet a PP-n, (ezért is van szükségem segítségre). Most sem érzem azt, hogy nem volt jogos. Ha ők nem segítenek, akkor a PP-nek kell. Rákérdeztem a címre a BG supportnál, kíváncsi vagyok most válaszolnak-e és ha igen, mikor.
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
Topikgazda
Én figyeltem, hivatalosan a PayPal vásárlói védelem addig terjed amíg te a kifizetett terméket megkapod és használod addig az időpontig amit ez eladó megadott a meggondoltam magam még sem kell időpontjáig.
Azután nincs semmi jogkörük, mert a garanciális ügyintézés nem tartozik a már befejezett vásárláshoz.
Az említett időtartam a BG esetén a 7 days DOA product guarantee és a 14 days return to us ezek még PayPal témák, ezután garanciális nem kell a PayPal-nak segíteni.
De ezek szerint megtették, bár adott esetben a BG-től is jöhetett válasz a visszaküldésre, csak mint írtam akkor lenne valami száma.
Nincs ezzel gond, de nem ez a normál eljárás, erre próbáltam utalni.
Gondolom ez a probléma jelzése az After-Sales, technical product support és Can't use the product well volt mert mást igazán nem lehet választani, ha nem a megérkezés után közvetlenül romlik el..
A Product received with wrong az a 7 napos idő.[ Szerkesztve ]
-
NORBl
aktív tag
Srácok, mi van ha Angolból, Németből rendelek egy bukósisakot, de nem jó a méret ? A PayPal mennyit fizet a visszaküldésből ? Úgy tudom éves szinten pár alkalommal téríti a visszaküldésnek a díját, de gondolom ez maximalizálva van.
-
Topikgazda
Lásd Összefoglaló, 8. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja
Sok embernek gondot okoz, ha valamilyen gondja van a megvásárolt termékkel, költséges a vissza-küldése és ezért inkább lemond róla.
Ha vissza kell küldenünk az eladónak a terméket (és PayPal-al fizettünk), lehetőségünk van a visszapostázás díját a PayPal-on keresztül visszaigényelni:
Az aktiválástól számított naptári évben 12 alkalommal van lehetőség rá, alkalmanként maximum 9300 Ft-ig visszaigényelni postaköltséget.Hozzáteszem a méret nem jó az nem mindig az eladó hibája, a saját méreteket azért szoktuk egyeztetni a termék leírásnál szereplővel, vagy rendelés előtt egyeztetünk hoyg én ennyi cm-t mértem, melyik az méret ami szerinte ennek megfelel.
Adott esetben azért nem adhatunk csak a M, L betűkre lásd itt van némi szórás.[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Szia
Ilyenkor hogyan tovább:
Dear Tamás,Thank you for contacting PayPal.
Mr. Tamás, I hope that you are keeping well.
In order for a Top Up to post to your PayPal account, you must first link the bank account to your PayPal account.
Here’s how to add a bank account to your PayPal account:
Click the Wallet at the top of the page.
Under 'Bank accounts', click Link a bank account.
Enter the account details.
Click Link Bank Account.
It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.Yours sincerely,
Benjamin
PayPalMert ezzel semmivel sem jutottam tovább, miközben megadtam a jó és rossz Transfer ID-ket.
Ez teljesen figyelmen kívül hagyta.
Ráadásul se számlámon, se bankban nincs meg a pénz.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Topikgazda
válasz dzterra #35893 üzenetére
Vársz, a feldolgozás pár nap. Küldenek értesítést, üzenetet.
A jogosítványt kár volt mert megkavarja őket, külföldön azzal igazolják a lakcímet is és ezért utalnak arra amikor kérnek valami okmányt, de elég 1 darab fényképes igazolvány, ami nálunk a szig.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz darvinya #35892 üzenetére
Írtam, ha megtalálják. Ha nem könyvelik le akkor 15 nap után küldik vissza.
De erre is tudsz válaszolni, magyarázd meg egyszerű tőszavakkal hogy a pénznek az ő xxxxxx számú számlájukon ott kell lenni.
De itt is előjön a hivatalos verzió, hogy tölthetsz fel Top Up-al pénzt, de a saját számládról.
Más esetben nem szabd elrontani az utalási adatokat, mert egy kicsit nehéz
Pár nap múlva menj be ahol feladtad, lehet hogy már visszaküldték nekik és ők sem tudják lekönyvelni, mert nincs ügyfél.[ Szerkesztve ]
-
Fandango
veterán
-
Topikgazda
válasz Fandango #35896 üzenetére
Eddig is így volt, évek óta, ez nem újdonság.
Olyat ne linkeljetek ami értelmetlen.
Ha megnézed az Összefoglaló 6. PayPal pénzküldés másnak vásárlás ellenértékeként vagy barátnak, családtagnak pénzküldés és 7. PayPal.Me linkkel pénzfogadása képeit ott nincs költség feltüntetve.
Ha bankkártyát használsz pénzforrásnak akkor van díja és ha váltani kellene akkor is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen