- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Már hogy járt le? A várható érkezés utolsó dátumától számított 30 nap, vagy ha ilyen nem volt a vásárlás napjától számított 30 nap után a követő 30 nap a védelem ideje.
Ami ezután van reklamálási idő azt azért nem igen szokták tolerálni. 30 napig ki tárolta a dolgozót hogy csak azután kaptad meg?
Az hogy a Paypal-on 180 nap a vásárlás napjától számít a védelem azért nem azt jelenti hogy 120 nap után reklamálunk hogy hibásan érkezett.[ Szerkesztve ]
-
UHHH
senior tag
Nem került hozzám ebay reklamáló időn belül. Van ez így. Nyár volt. De nem ez a lényeg, hanem, hogy hiába küldtem a kopott zsanérokról meg a csereérett ssd-ről a fotókat, pont nem érdekelte paypalékat. Továbbá írtam neki először ebay-en, hogy nem stimmel a dolog, és még akkor is vártam két hetet, hátha nyaral... Aztán jött a paypal.
[ Szerkesztve ]
Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
-
Topikgazda
Értem, itt a túl késői indítás miatt bizonyítani a dolgot és bizonyítékot elfogadni az eléggé necces dolog. Valójában mennyi idő telt el a konkrét Mo-ra érkezés és a dispute indítása közt?
Azt is vedd figyelembe hogy téged arról nem tájékoztatnak hogy a dispute-ra feléjük mit reagált az eladó, mit írt nekik. A döntés során azt is figyelemenbe veszik. -
66zio
aktív tag
Sziasztok!
Láttam pár magyar webshopban, hogy már lehet fizetni Paypal-lal is pl.: Alza, edigital. Létezik valami lista a magyar elfogadóhelyekről? -
Topikgazda
Nincs. Látod a webshopnál. Néhány közülük az általuk fizetendő PayPal jutalékot (az eladó költsége) kifizetteti veled, azoknál ne vásárolj PayPal-al. Komolytalan cég az ilyen, mert biztos hogy az eladási árban benne van az összes költsége (alap dolog a kereskedelemben), ezt ugyan miért kéri külön?
[ Szerkesztve ]
-
spammer
veterán
Kártyát vajon hogyan lehet törölni, mert nálam nincs rá opció, csak szerkesztés (edit). Megszűnt a kártya, ráadásul a múltkori vodás mizéria után másik fiók + másik kártya lett regelve, ezért a régi fiókból törölném a megszűnt kártyát, de nincs remove opció, hiába írja a help oldaljuk is. Balance 0-án áll, tehát nincs negatívban és fizetés sincs folyamatban, utoljára majdnem 1 hónapja volt vele fizetve. Tipp?
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
Lacc
aktív tag
Isten kiraly vagy! Ma tortent hogy nem engedte a paypal kivalasztani vasarlaskor hogyan konvertalja a devizat (eddig volt ra lehetoesg, hogy az ove vagy a bankkartya alapjan), utana probaltam ezt atallitani rakerestem google-ben de sehogy sem jutottam el a konverzios beallitasig, magam is probaltam, de nem talaltam meg az "utvonalat" hogyan jussok el hozza.
-
Game-over
aktív tag
Sziasztok!
A PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítése esetleg vonatkozik a garis visszaküldésre is?
Mert ahogy olvastam csak simán vásárlástól elállásra vonatkozik, de inkább megkérdezem, hátha.
-
-
balint77777
újonc
Sziasztok! Segítségeteket kérném.
Online oldalról szeretnék egy terméket rendelni, de csak paypalos fizetés lehetséges. Egyből bedobott a paypalos felületre meg is történt a kártya adatainak a bevitele majd a regisztrációnál kiadta h az email címemmel már regisztrálva vagyok paypalra. Igen be is tudtam jelentkezni majd megint kérte a kártya adataimat amit ismét megadtam, de most már ez a hiba lépett fel ,,Ezt a kártyát már hozzáadta egy másik PayPal-számlához. Először távolítsa el a kártyát a másik számláról, vagy próbáljon meg egy másik kártyát." Én más accounthoz biztos nem adtam hozzá a kártyámat a pénz se került levonásra mit tudnék tenni ilyenkor?
Segítségeteket előre is köszönöm!
-
Topikgazda
válasz balint77777 #35264 üzenetére
El kellett volna olvasni amit a PayPal fizetési kliens oldalon írnak, ahhoz hogy fizess kártyával nem kell a PayPal regisztrációt megcsinálni, szokott ott lenni ilyen kérdés.
Ha ezelőtt volt PayPal regisztrációd, akkor meg fizetéshez be kellett volna lépni és nem kártya adat megadással fizetni.
A másik fiók az az előző kártya hozzáadás ehhez a fiókhoz.
De melyik lenne ez oldal, hogy a PayPal fizetés feltételekre rá tudjak nézni?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz balint77777 #35266 üzenetére
Ezen az oldalon a PayPal címszó alatt látható, hogy 2 módon használható.
De annyi gond van hogy mint írtam bankkártya, PayPal és csekk a fizetési lehetőség, nem csak PayPalEgy kicsit kavarodtak a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz balint77777 #35268 üzenetére
Oké. Akkor meg ha nem volt PayPal fiókod akkor előbb létrehozni és azután fizetni vele.
Akkor most van egy PayPal fiókod, amely érvényes is, mert a megerősítő e-mailt azt megkaptad és aktiváltad a fiókot?
Ha igen akkor holnap a Paypal fiókban kellene akkor a kártyát hozzárendelni elsőként. Úgy hogy a böngészőből előtte PayPal sütik törölve lennének.[ Szerkesztve ]
-
nyuszi123456
aktív tag
Ha forintom van a paypalen, milyen árfolyamon váltja át nekem a paypal?
A csoki nem ízlik. Mi finomabb a csokinál? - A marcipán. (Vékony tejcsokibevonattal.)
-
Topikgazda
válasz nyuszi123456 #35270 üzenetére
Attól függ hogy vásárlási árfolyam vagy egyenlegek közti váltási árfolyam (ez megegyezik a pénzkiküldési árfolyammal withdraw esetén)
Ahogy már a másik topikban is írtam naponta változó.
Az Összefoglaló, GYakran Ismételt Kérdések PayPal-al kapcsolatosan
4. Kérdés: Ezen az új PayPal felületen nem találom az átváltási árfolyamot? Hol tudom a PayPal egyenlegen lévő devizákat konvertálni?Most a vásárlási árfolyam 1$ = 298 Ft, az egyenleg konverziós meg 1$ = 293 Ft
Ha egyenlegek közt konvertálod és a $ egyenlegről fizetsz akkor 5 Ft-al olcsóbban tudsz fizetni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nyuszi123456 #35272 üzenetére
Téves a következtetésed. 2,2 % körüli ami egy elfogadható piaci árrés. Hasonló az arány a banki vagy pénzváltói jutalékokhoz. Van azért olyan magyar bank aki ennél jóval nagyobb árréssel dolgozik.
Az hogy sok vagy kevés az relatív.
Ha sokallod ezt az árfolyamot akkor nem használod a PayPal-t magát, majd ha küldeni kell a pénzt akkor utalsz a bankod költségével.
Ha sokallod, akkor nem használod a PayPal-t az egyenlegről való fizetéssel, ezért szoktuk a bankkártyánkat a fiókhoz rendelni és azzal fizetni. Nekem most ha az Erste Visa kártyával fizetek akkor 1 $ 286,1 Ft-nak van számolva, ez az egyik legjobb árfolyam, valójában ennél kedvezőbb nincs.
Ez a PayPal vásárlási árfolyamhoz viszonyítva 4,15%-al kedvezőbb az Erste Visa kártya esetén, a többi banknál is 1,8 - 4% közt a kedvezőbb.
A PayPal-on ott a lehetőség ha kártyát adtál hozzá hogy válassz PayPal konvertálja a devizát vagy a bankodé legyen használva.
Mit veszít a vásárló ha csak a PayPal egyenleget használja fizetésre? Semmit, mert nincs viszonyítási alapod. Ezzel az árfolyammal tudod megvenni, nincs másik. Ezért a megvett terméked forintban annyiba került, egy ugyanolyan dolgot kell megvenni itthon és külföldön és a két végösszeget összehasonlítani.
Nem veszít, mert nem kényszer a külföldön történő vásárlás, ki is hagyható. és az veszteségmentes lesz.
Soha nem számolod ki hogy a magyar boltokban pofátlan vagy nem pofátlan a termék árrése, van itt 800-1000%-os is.[ Szerkesztve ]
-
krikka
csendes tag
Sziasztok!
Hogyan tudnék a PayPallal valahogyan kapcsolatba lépni (pl. e-mail)?
Volt egy eBay rendelésem ahol nagyon megszivattak. 8-9000 forintért rendeltem valamit, el is küldték tracking numberrel. A csomag megérkezett a településemre, ahonnan továbbküldték egy másik városba. Itt valaki szépen át is vette.
Miután kérdőre vontam a postát, elmondták, hogy a csomagon valamilyen kamu cím volt, csak a településnév volt kb jó. Ezért felhívták a csomagon szereplő telefonszámot (ami persze nem az enyém volt), és odairányították.
Mivel már több éve eBayezek, nem nagyon estem kétségbe. Rögtön akartam egy ügyet nyitni, de mivel a megérkezési határidő Januárban van (!), ezért mentem a PayPalra. Itt sikeresen nyitottam egy ügyet, majd kb. 2 perc múlva érkezett egy e-mail, hogy sajnos nem az én javamra döntöttek. Fellebbezni nem lehet, e-mailt írni nem lehet, mert refunddal kapcsolatban csak telefonon lehetne kérdezni, de ahhoz meg egy írországi telefonszám van megadva.
Visszatértem az eBayre, onnan meg elhajtottak, hogy beszéljek a PayPallal, mert náluk már nem fogok tudni ügyet nyitni.
Mi a sz.rt lehet ilyenkor csinálni? Ennyire egyszerű átverni valakit, feladok egy szaros matricát (mert az volt a csomagban amit küldtek, a posta megkérdezte a csávótól) ajánlottan, valaki más átveszi, a PayPal meg b.szik mindenre amit én leírtam nekik, simán lezárják az ügyet?
Biztos hogy ezért is van ilyen hosszú szállítási határidő megadva, hogy az emberek a PayPalhoz menjenek, ahol meg kapnak egy nagy ló....valamit. -
Topikgazda
válasz krikka #35274 üzenetére
De kezdjük azzal hogy esetleg neked nem a te küldeményednek a nyomkövetési számát adták meg, amely egyértelmű, mert azt a számút más valaki átvette. A tied még szállítás alatt lehet.
Ezt a problémát az eladóval kell elsőként tisztázni.
Ha nem tied volt az a csomag, akkor várni kellett volna.Mivel az eladó a dispute megkeresésre azt is válaszolhatta, hogy szállítás alatt van, a PayPal felé megadott egy másik nyomkövetési számot, vagy azt írta hogy kézbesítve a csomag, így a nem tudom milyen indokú dispute-t le is zárhatták.
Az eBay rögtön azt írta hogy még a szállítási idő nem járt le és várjál? Ha nem akkor nem értem ezt: onnan meg elhajtottak, hogy beszéljek a PayPallal, mert náluk már nem fogok tudni ügyet nyitni.
Ha nem nyitottál előzőleg requestet akkor miért ne indíthatnál?
Mindig az eBay-en kell kezdeni, de te nem kaptál semmit sem, az hogy tévedésből másnak a nyomkövetési száma lett neked megadva, az nem request vagy dispute ok.Nem világos ez sem: e-mailt írni nem lehet, mert refunddal kapcsolatban csak telefonon lehetne kérdezni
Ha belépsz 3 lehetőség van a kapcsolat felvételre alul Contac Us.
Call us, Ask the community, Email us ez utóbbira van ez a lehetőség, elküldöd az e-mailt és azután majd az Üzenetközponton (Message Cenete) keresztül levelezel velük.
Szerintem lehet e-mailt küldeni.[ Szerkesztve ]
-
krikka
csendes tag
Szia!
Az eladóval kezdtem természetesen, aki vissza nem írt. Azóta amúgy eltűnt az összes hirdetése, és beszedett vagy 35 negatív értékelést, amiknek a láthatóságát privátra állította.
A paypalon a csomag nem érkezett meg ügyet nyitottam, kisregényben leírtam mindent pontosan. Annyi idő alatt amíg lezárták az ügyet, kb végig sem lehetett volna olvasni.
Ezt írták az ebayen kb. a negyedik üzenetváltás után, amikor szóltam nekik hogy nem kérek több ctrl-c ctrl-v választ:
"Upon further researching, I got to know that a dispute is already filed by you for this transaction on PayPal. Please allow me to share that eBay system and PayPal system is inter-linked and for this reason, eBay system will not allow to open case even after January 07 as members can't open two different disputes on two platforms for single common transaction.Here as the dispute was already filed, the best I can recommend is to contact the PayPal Customer Support as they are the adjudicating authority for this transaction now. The dispute decision is taken over by them for this transaction and as a result we can't intervene."
Szóval az eBay és Paypal rendszere össze van kapcsolva, nem lehet két helyen ügyet nyitni.
A contact us-ig meg én is eljutottam, leírom a gondom-bajom, erre küld egy automata üzenetet, hogy refunddal kapcsolatban telefonon tudok érdeklődni:
"We prefer that you don't need to wait for an answer, so we've replied with this automatic message. Every dispute is unique and we often need to ask you questions to understand the details of your case, so we prefer to discuss these queries by phone. If there are specifics you would like to discuss, please call us on the numbers listed at the end of this email. " -
Topikgazda
válasz krikka #35276 üzenetére
Össze volt linkelve a két rendszer nálad?
Valójában a vásárlásnál a PayPal-on ezt kellett volna látnod:Ha ehhez hasonló látható akkor lehet (és célszerű) a Paypal-on dispute-t indítani:
Akkor csak tudtál küldeni e-mailt eredetileg is.
EU-s a telefonszám szolgáltatótól függően a perc díj 100-140 Ft közt. Maximum 5 perc alatt lehetne tisztázni.A meg nem érkezett request az eBay-en megadott várható szállítási idő vége utáni követő naptól indítható.
Ha te leigazolod a megérkezést vagy valamiért a rendszer lezárja a vásárlást akkor hamarabb is. It te ugye nem zárhattad le mert nem neked érkezett meg, így csak a rendszer zárás maradhatott. Ez esetben megy a request az eladónak, ha az nem válaszol rá pár napon belül akkor megnyílik az eBay közbeavatkozási lehetősége és ott is lehet rendezni a problémát.
Arra próbáltam ráirányítani a figyelmedet hogy mivel egy olyan nyomkövetési szám lett beírva (feltételezhetően tévedésből) ami egy másik csomagé, a tied állapota valójában szállítás alatt lévő, még meg is érkezhet.
Hivatalosan a fenti időben reklamálhatsz.[ Szerkesztve ]
-
krikka
csendes tag
Kicsit úgy érzem hogy vagy elbeszélünk egymás mellett, vagy csak nem értjük a másikat
Ha valóban csak rossz követési számot kaptam, akkor minek jött ide a helyi postára a csomag? Plusz a posta elmondása szerint akinek át lett irányítva, ő sem azt várta amit így kapott. Október végén rendeltem a cuccot, tehát nem 1-2 hete.
Szerintem ehhez nem kell sok kommentár:
"e-mail"-t meg igen, tudtam küldeni, de már bemásoltam, hogy mi a válasz rá. Én valami olyan e-mail címet keresnék, ahol egy emberrel tudnék beszélni.
Szerinted tehát Január 8.-án fogok tudni reklamálni az eBayen? A support azt írta, hogy nem.
"...eBay system will not allow to open case even after January 07 as members can't open two different disputes on two platforms for single common transaction." -
Topikgazda
válasz krikka #35278 üzenetére
Nem beszélünk el. Én értem a helyzetet. Te ragaszkodsz ahhoz hogy az neked volt címezve.
Nem jól lett indítva a dolog, a Paypal-on akkor indíts, ha ott van ténylegesen a lehetőség dispute indításra.
De csak úgy hogy ha van az adott vásárlási helyen vásárlói védelem és ott a lehetőségek kimerültek, nem rögtön PayPal.
Jelen esetben az eBay vonalán én úgy látom, hogy nem volt megfelelően intézve. Innentől kezdve tényleg elbeszélhetünk egymás mellett.
De megnézted hogy a PayPal-on most mi olvasható a vásárlási sort lenyitod? De szerintem már csak egyéni döntés alapján kapnád vissza a pénzt és az esetleg a telefonos egyeztetéssel meg is oldódik.
Te döntesz, belenyugszol a 9000 Ft elvesztésbe, vagy áldozol rá úgy 700 Ft-ot és rendeződik, vagy vársz január 8-ig és ha szerencséd van indíthatsz nem érkezett meg requestet, ha mégsem érkezik meg vagy nem lesz szerencséd és annyi. Egyébként egy időben a két helyen nem lehet case, dispute ugyanarra a tételre. Vagy az egyik, vagy a másik helyen. Ez lenne a lényege az idézett szöveg mögötti tartalomnak.Ha valóban csak rossz követési számot kaptam, akkor minek jött ide a helyi postára a csomag?
Ha te mereven ragaszkodsz ahhoz, hogy az a tied volt, akkor a posta miért adta oda másnak?
Kérsz igazolást, a címzett vette át lesz rajta -> nem a tied volt.
A küldeményen van név, cím, telefonszám. Ha a cím hibás, akkor felhívják a telefonszámot, ott felveszi az akinek a neve szerepel rajta, azt mondja az övé és még az is kiderül, hogy nem kamu a cím, hanem pontatlan, ilyenkor az átvételkor egyeztetik a nevet, a telefonszámot nem kell, mert az már egyezett aláíratják és kész.
Ha engem felhív a posta hogy mi van csomagomban elhajtom őket a francba, mi közük hozzá, bár ha te nem matricát vettél akkor ez is azt bizonyítja, hogy az nem a tied volt.
Hidd már el, hogy előfordul, nem csak én jártam már úgy, hogy másnak küldött csomag nyomkövetési száma volt hozzám is megadva, és volt olyan hogy a városunk is egyezett. Itt is és az AliExpress topikban is többen meg tudják ezt erősíteni.
A te helyzetedtől eltérően volt amikor meg is érkezett és volt olyan is hogy a mivel a kézbesítés a posta igazolása szerint másnak történt, simán elfogadták azt, hogy az a szám nem az én csomagomé volt és nem lett kézbesítve számomra.Részemről a téma lezárva, lehet szidni a a Paypal-t az elutasító döntés miatt, de minden dispute-t elutasítanak, amiben nem illetékesek még vagy már.
Ha a szerződési feltételek és szabályok alapján járok el és úgy is elutasítanak, akkor reklamálok, ha kell keresek egy angolul tudó ismerőst és felhívom őket, ha jogos lesz a reklamáció a telefonköltséget is elkérem kártérítésként.
Bár a folyamatok indítása előtt is megtudtunk volna beszélni egy csomó dolgot, a vége után már nem sok értelme van agyalni. Legfeljebb másoknak tanulság lesz.[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
Nem foglalkoztam már jó ideje a paypal-al, és közben új telefonszámom lett. A fiókon be volt kapcsolva a 2FA, de a kártya már nem aktív, bár én tavaly december közepén (12.21) töltöttem fel a régi kártyát 3000Ft-al és úgy emlékszem, hogy 1 év a rendelkezésre állási idő (T-mobile), de gyanítom a rendszer miatt bevezetett adategyeztetést már előbb meg kellett volna csinálni ami elmaradt, és ennek köszönhetően ledobtak a hálózatról. A telefonszám nem él, nincs még újra forgalomban (ezen a számon előfizető nem kapcsolható), van megoldás, hogy paypal-on leváltsam a telefonszámot esetleg, vagy meg kell próbáljam újra ezt a telefonszámot igényelni? Bankkártya nem volt hozzárendelve, esetleg csináljak új fiókot?
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
cof
veterán
Igen ez lenne. Ügyfélszolgálattal az a problémám, hogy magyarul még nem érhető el ahogy olvasom, na de talán van remény, most megnéztem a T-mobile oldalát és 4500Ft-ért lehet kérni új kártyát a régi telefonszámmal elvileg, majd holnap bemegyek személyesen egy üzletbe, talán sikerül visszakapni, amíg nem lesz újra forgalomban.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
SirCirus
újonc
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. PayPal fiókomon van 190 USD-m, de nem bírom kiutalni a számlámra, mert arra kér a PayPal, hogy igazoljam a személyazonosságom. Ezzel nem is lenne baj, tölteném is ki az adatokat, viszont mikor beírok mindent és rákattintok a NEXT gombra, homokórázik egy pillanatra és nem történik semmi.
És ezt mindhárom résznél eljátsza (Personal information, proof of address, proof of identity).
Tudtok erre valami megoldást? -
Topikgazda
válasz SirCirus #35283 üzenetére
Másik böngésző és hirdetésblokkoló, vpn meg egyéb szuper huncutságok nélkül. Képek kellenének, nem szöveg, (én legalábbis csak a lakcím kártyát magyaráztam röviden és angolul) és nem hatalmas felbontásúak, csak olvashatóak.
Ugye jól értelmezem, nem magyar nyelvű felületet használsz?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SirCirus #35285 üzenetére
Sajnos a magyar nyelvű oldalról az angol nyelvű aloldalak meghívása gondot okoz
Viszont nem értem ha regisztráltál és azután a megerősítő e-mailre is kattintottál és élő a fiók akkor minek kér telefonszámot, stb. amiket már eddig megadtál. Mindegy.
A telefonszámot ugye így írod 30577.... nem kell a +36.
A születési idő helpje is azt a formát adja ami be van írva?
Viszont törlöm a hsz-t a személyes információk miatt.
Én azt javaslom hogy legyen a nyelv vissza állítva angolra és úgy beírni az adatokat.[ Szerkesztve ]
-
atees
őstag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Eddig a paypalt csak online fizetésre használtam. De most az alin aláfutottam egy rossz vásárlásnak és az eladó vissza adná a pénz egy részét, de paypal adatokat kér. Mit kell neki megadnom, hogy tudjon nekem utalni?
Köszi!Aláírás (nem kötelező megadni) :)
-
Topikgazda
A belépéshez használt e-mail címet kell megadni.Ezenkívül írni neki, hogy úgy küldje hogy neked ne kelljen jutalékot fizetni, annak összegével növelt pénzt (3,4%+0,3 $ a visszatérítendő összegre) küldje, vagy küldje barát, családtag formában és akkor senkitől nem vonnak jutalékot. Send payments, Sending to a friend
-
senior tag
Sziasztok! Kezdő vagyok a témában. PayPalra kaptam pénzt, amit a bankszámlámra szeretnék utalni. Most adnám hozzá a bankszámlámat, de 1500 Ft-ot le fog vonni. Ezt vissza fogom kapni, vagy ez a paypalnak járó díj? Illetve érdemes átutalni egyáltalán, ha még fogok fizetni paypallal a jövőben? Mi történik akkor, ha az összeg magasabb, mint a paypalomon levő összeg, levonja azt mellé a hozzáadott bankkártyáról? Köszi előre is!
-
-
Nordik
őstag
Lassan 1 hónapja, hogy töröltem a PP fiokomat és még mindig kapok olyan emailt, hogy hiányoznak bizonyos adatok ami miatt csak korlátozottan hasznalhatom.
Kell egy kis idő míg végleg lezárják a fiókot és ez még nem ment végbe ezért kapom ezeket az emaileket?
-
Phvhun
őstag
Ha egy külföldinek el akarok adni egy használt cuccot, és paypalon fizet érte előre, utána kiküldöm a cuccot, akkor utána van valami módja hogy megkárosítson (visszakérje paypaltól a pénzt amit nekem fizetett) ?
-
Topikgazda
válasz Phvhun #35298 üzenetére
A vásárlói védelem igénybe vétele nem károsítás. Ha nem kapja meg, vagy nem azt kapja (más a minősége) akkor a vásárlás napjától neki is jár a 180 nap védelem. Ugyan az amit te is igénybe vehetsz vásárlóként.
Ha meg van elégedve azzal amit kap akkor nem kéri vissza a pénzt. Persze ha olyan jellegű a probléma, akkor először neki vissza kell juttatni a dolgot.
Úgy kell az állapotot leírni, hogy egyértelmű legyen, ne zsákbamacskát vegyen.
Attól is függ még hogy hol adod el, ott van-e valami eladói és vásárlói védelem.
A PayPal-on is van eladói védelem. -
Phvhun
őstag
Értelemszerűen pontosan, valós adatok alapján specifikált terméket kap, előzetes egyeztetéssel fotókkal, stb..
Tehát itt pusztán arra az esetre kérdezek rá, hogyha ő akar rosszindulatú lenni, és megkapja ami jár neki, és visszakéri azt ami nekem jár.
Ezesetben milyen anyagok, dokumentumok kell rendelkezésemre álljanak, hogy "be tudjam védeni" magamat?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest