Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szacsee

    nagyúr

    válasz V/ #31267 üzenetére

    Köszönöm!

    Ebayen már írtam az eladónak 13-án és tegnap is, gondolom csak elég ennyi idő. Főleg gyanúsan lépett le, pedig vásárlásom előtt normálisnak tűnt... nem 100%-os, de pozitív visszajelzésekkel... igaz csak 3$-ról van szó, és inkább a vita miatt csinálom, hogy legyen tapasztalatom kis összegnél, minthogy egyből egy nagy értékű csomagnál kezdjem a tapasztalatszerzést.

    Másik vitát elindíthatom, ha a "kínai" webáruháznál nincs lezárva az ügyem? (nem zártam ott a tickettet)
    Konkrétan gearbest, visszaolvastam a topikot és inkább leírom az esetet.
    Aug. 14-én rendeltem egy TV Boxot. EU Express szállítást választottam, bízva abban, hogy 3 hét alatt ideér.
    A termék Aug 26-án elindult angliából és 29-én megakadt hollandiában és azóta is azt mutatja a TN.
    Írtam Gb-nek szept 9-én messengeren supportnak, írtak, hogy ráírnak a szállítmányozóra (DPD) 3-4 nap türelmem kérik. Persze semmi reakció 2 hétig, ekkor nyitottam egy tickettet. Válaszban írták, hogy várjak míg a szállítási határidő le nem jár (2 hónap). Lejárt, írtam nekik, erre írják, hogy mivel nincs biztosítva a csomagom partial refund 22$-t térítenek meg, visszaírtam, hogy ez nyomkövetett csomagnál kicsit érdekes, erre azt a választ kaptam, hogy már pedig ez van válasszak 22 a wallet-ra és + pont, vagy Paypal-ra és nuku + pont.

    Most itt tartunk, abban bízok, hogy Paypal teljes visszatérítést ad. Sajnos tényleg nem fizettem biztosítást, pedig szoktam kötni, csak kávészünetben sietve rendeltem és később nem gondoltam volna, hogy ekkora feneket kerítenek belőle, Banggood-on nem szoktak siránkozni, egyből refund, ha eltűnik valami.

    Érdemes paypalhoz fordulni, vagy inkább hagyjam és fogadjam el míg adnak valamit?

Új hozzászólás Aktív témák