- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
válasz ArthurShelby #97347 üzenetére
Itt a lényeg. Pont ezért nem lehetett az utólagos xenont sem normálisan beállítani, meg ezt sem, mert egyszerűen nem ilyen fényszóróhoz valók. Teljesen jogosan jár a büntetés is érte, meg a bukta is a műszakin. Utólagos xenon esetében tudok esetekről, amikor a forgalmit is bevonták.
-
csabyka666
addikt
válasz ArthurShelby #97347 üzenetére
Igen, az elvével tisztában vagyok, azért gondoltam megkérdezni ezt a nagyságrendekkel drágábbat, hogy ehhez hátha be lehet állítani a lámpát. Néztem több H4 LED-et, és még a LED maga sem ugyanott volt, a minőség is gyatra, az Osram talán jobb, de akkor nem jutottam előbbre.
Szóval tudom, hogy elvileg nem szabályos, de egyre több autón látok, amik alapból halogénesek.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Sziasztok,
2007-es, Opel Astra G, Z14XEP motor, Delphi fűtéssel.
Utolért a belső levegőkeringtetés hibája. Ma kiszedtem a kesztyűtartót, a motor forog, de a cucc nem fordul át belső/külső állás közt. Akkor maga a lapát...vagy mi tört el...gondolom.
A motor teker...azt hallom és látom.Ide feltöltöttem egy rövidke videót. Mit kell vennem hozzá? Milyen néven keressem?
Köszi,
Dani -
-
FoLey-v
addikt
válasz HoaryFox #97283 üzenetére
Szintén Hankook Kinergy 4S második telem lesz vele.
ON: Hallottam J Astránál 1.4T alá nem szabad adni. A J Astrák árban mindig jól tartják.
A turbo motor mennyivel rosszabb mint a szívó benzinesnél?• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
SPF
senior tag
195/65 R15-ős téli gumival kell valamilyen hátrányára számítani G Astra-nál?
Dobfék cserénél ajánlott az új fék dob vétele? Vagy szabályoztatni, ha a lehet? -
Tikakukac
titán
Igen, kell. Hátul terhelve a kerék a dobbetéteket le fogja darálni a francba. Nem mókás, most mivel nyári csere lesz kicsit utána számoltam. 10k a diffi a 60 és a 65 között szett árban nézve. A 2 dobbetét majdnem ennyi amit tönkrevágsz. Nem nagyon éri meg.
Dobfék meg elvben szabályozható, gyakorlatban ez sem nagyon éri meg. Mivel 2 dob kb. a teljes autó életét leszolgálja, cseréld le és a kövi cserénél esélyesen már az autó is megy a lecsóba.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
addikt
-
OPiiPO
addikt
válasz body007 #97365 üzenetére
Butaság hogy nem kell váltóolajat cserélni, pl. régebbi J Astránál egy komplett váltófelújítás is múlhat rajta, nem lesz őszinte a mosolyod amikor kiderül hogy megspóroltál egy max. 20eFt olajcserét de megnyertél egy komplett váltócserét/felujítást
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
,
addikt
válasz body007 #97365 üzenetére
Nem csak az "öreg" szerelők mondják ezt, nekem pl. B Vectra esetében még a márkaszerviz is azt mondta, hogy nem kell cserélni, élettartam feltöltésű, az autó váltója végig fogja szolgálni az autó egész élettartamát. Pár szerelőt is megkérdeztem azért, de mindegyikük ugyanezt mondta (kézikönyv is ezt írja).
Nem általánosságban mondták ezt bármelyik váltóról, hanem konkrétan a saját autómmal kapcsolatban feltett kérdésemre kaptam ezt a választ. Nekem így végül nem lett soha cserélve az autóban, és eddig tényleg hibátlan is a váltó, valóban végigszolgálta az autó egész élettartamát (lassan 23 éves, váltó típusa: F18, motor: X20XEV). -
ldn218
tag
Egy 24 éves astrában cseréltem most mert még soha nem volt cserélve. Amit leengedtem az kb a töltet fele volt, nagy jó indulattal. A két liter váltó olajra hitelt vett fel a tulaj hogy kibírja fizetni Azt meg már csak óvatosan írom ide hogy a csere után meg hogy annyi volt benne olaj amennyi kell a váltó müködése is fincsibb lett.
-
Tikakukac
titán
-
,
addikt
válasz ldn218 #97369 üzenetére
Pedig a váltóolaj szintjének az ellenőrzése az elő van írva, azt ellenőriztetni kell bizonyos időközönként.
Nálam mondjuk nincs elhanyagolva az autó, minden időben cserélve van, ahogy a kézikönyv írja, de inkább még hamarabb.
Volt, hogy egyik héten is volt olajcsere a motorban, meg a másik héten is. Igaz közben levezettem vele majdnem 5ezer km-t . -
Tikakukac
titán
Igen a gyártó viszont ezzel a 250k-val úgy kalkulál, hogy csókolom, ennyi volt, innentől a kéz szabad, ha berottyan a váltó, hát bocsesz.
Szóval az előbbi csere nem fog megártani, fogok is élni ezzel csak jussak el oda.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
,
addikt
válasz ldn218 #97376 üzenetére
Az autó kézikönyvében. Nekem azt írja, hogy 2 év/30ezer km-enként kell ellenőrizni a váltóolaj szintjét. Persze tudom sokan nem hogy ezt nem nézetik meg, de még fékfolyadékot se cseréltetnek, olyan szinten nem érdekli őket az autójuk (pedig a fékfolyadékon még az életük is múlhat akár).
Ha annyi hiányzott belőle, és még úgyse volt soha cserélve, akkor persze hogy érdemesebb már kompletten cserélni az egészet, mint hogy még egyszer ugyanannyit rátölteni.
-
ldn218
tag
Na. Akkor az opelkánál van előirás erről. Nekem fordom van ,neki nem találtam. Nem is nézegetem csak azt hogy van-e esetleges szivárgás. Már megvan az olaj amit kb 200000 kilométer környékén bele vetek. Ez a jármű 12 éves és 120000 kilométernél jár. ( Hát egy kicsit hamar rákészültem a cserére )
-
N.otorious
senior tag
Sziasztok
Tudnátok segíteni, hogy egy 2008-as opel antarába (2.0 cdti), hol találom a féklámpa biztosítékát?
tudatlanság, ellenőrzés hiánya, figyelmetlenség ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇
-
addikt
Nem volt egyszerű megtalálni / beazonosítani a megfelelőt, de arra jutottam, h ez a lényeg: API GL-4, SAE 80W
Így ez lett:
MANNOL MTF-4 GETRIEBEOEL 75W-80 GL4 1L
Az eddig megtett 20 km-en azt kell mondjam "selymesebb" lett a váltó
Az egész művelet 2 liter ilyen olajba (1,8-at raktam bele) + szimeringbe + 2 órába került (jól be voltak rögzítőzve a csavarok...) így míg egyben van az autó nem lesz vele gondMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
ArthurShelby
addikt
-
hódmaci
senior tag
válasz MikeWazowski #97301 üzenetére
Szia!
Kicsit lemaradva. [link]
Ehhez hasonlót használok.
Cd nyílásba kell rögzíteni.
Elnézést ha már valaki ajánlotta.Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
po1son
addikt
Sziasztok!
1.6 H astra Z16XEP-os motornak mennyi lenni az optimális üzemihőmérséklet?
Rejtett menüből elég sűrűn előszoktam varázsolni a coolant mérős részt, ahol arra lettem figyelmes, hogy pályán vagy országúton ~75-80 fok között muzsikál az autó magas fordulaton bejáratás után.
Városban csúcsidőben nincsen gond, ha sokat áll a kocsi, akkor alapjáraton szépen eléri a 90-100 fok közötti részt.
Én termosztátra gyanakszom, habár a hűtővíz nem desztilált vízzel van hígítva, hanem sima vízzel volt nyáron, akkor szépen elmuzsikált az autó, most viszont a hideg idő beköszöntével, érezhető, hogy valami nem okés. A másik ami talán ehhez köthető, hogy a motor hibalámpa néha előjön, főleg ha pár napig áll a kocsi, utána ha használom huzamosabb ideig a kocsit, akkor csak eltűnik.STEAMID/WOT nick: po1son_
-
,
addikt
válasz po1son #97387 üzenetére
Nem kell. Itt egy videó a cseréről (maga a csere semeddig se tartana, csak olyan nagyszerű helyen van a termosztát, hogy nem férni hozzá):
https://www.youtube.com/watch?v=E5Fo5jvr1AY(Nem idevág, de pl. B Vectránál ez ennyi volt:
https://www.youtube.com/watch?v=9nS8zDjkBjo) -
po1son
addikt
Termosztát volt a ludas, cserélve lesz.
Közben fény derült egy újabb hibára is a lambda-szonda megadta magát (ez volt a check engie), pedig nyáron lett cserélve, igaz nem egy minőségi darabra, 4000 km-et bírt...
Kérdés hogy milyet lenne érdemes vadászni, ami talán már a megbízható kategória és nem megy rá a gatyám?STEAMID/WOT nick: po1son_
-
addikt
válasz po1son #97389 üzenetére
Nemrég cseréltem gyárira (bosch) remélem kitart egy darabig
A 7zap-on megtalálod a pontos típusokat.
pl.: itt a b veci-hez (elég f.sz helyen van egyébként, a katalizátorhoz is oda rakhatták volna...)
Ha megvan tudod keresni cikkszám szerint web-en.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
po1son
addikt
válasz body007 #97391 üzenetére
Köszi, itt keresgélek [link] , de nem tudok dönteni melyiket rendeljem meg, ilyen szinten már nem értek hozzá... Amit legfelül dob ki az oldal nyugodt megvehetem? ( 1.6 H astra Z16XEP-)
Tikakukac - Egyszer már befürödtem a boncinál egy generátorral...
STEAMID/WOT nick: po1son_
-
gban
Közösségépítő
válasz po1son #97394 üzenetére
Lehet félreértették, és az autó cseréjére mondtak árat...
Mondjuk nekem is mondta a vő-jelölt aki szereli az autómat, hogy a lambda cseréje, pláne ha mindkettőt cserélni kell, az okozhat meglepetéseket, melegíteni kell, stb., nem feltétlenül 2 perces munka, pláne ha nem akar kijönni.
Lehet itt is már bekalkuláltak egy komplett új kipufogó-rendszert[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
nagyúr
válasz Tikakukac #97395 üzenetére
A pék?
Az egy olyan foglalkozás, amellyel akár márkaszervizben autószeleőként is dolgozhatsz.
(no offense, de amikor autós témában eljőjön az egyik szó, rögtön követi a mási is... pék -> márkaszerviz, vagy épp márkaszerviz -> pék összefüggésekre gondolok)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
addikt
válasz po1son #97392 üzenetére
Az egy tök jó hely de gyári szám nélkül nem fogod megtalálni - max eltalálni ha szerencséd van
CATALYTIC CONVERTER SENSOR [Z16XEP[LJ7],Z16XE1[LJ7] PETROL ENGINES] OPEL ASTRA-H
Azt nem mondtad melyik kell, legyen mondjuk az első:
93174519 GENERAL MOTORS Lambda Sensor
Innen csemegézhetsz (simán kimásolod a számát, kovácshoz meg be).
De ha pontosan ugyanazt szeretnéd mint az autóban van ahhoz ki kell venni, de jónak kell legyen ezekből is bármelyik.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Zabagep
csendes tag
válasz Zabagep #97296 üzenetére
Végül szervízben lett cserélve, nem mertünk nekiállni otthon ennek a műveletnek Teljes mértékben elégedett vagyok vele, megszűnt a csörgés, és már olyan igazi dízel hangja lett, illetve a szerelő mutatott egy videót, hogy a feszítő patront fejét már csak a szentlélek tartotta a helyén.
Szerintetek 120.000 Ft-ért drága volt? Olajcsere (szűrővel persze) illetve egy SKF vezérműlánc készlet beszerelésével?
-
AMD Power
titán
316 km. Ebből kb 100km országút a maradék tőmény város. 316km tankoltam 28.5 liter benzint. Majdnem kerek 9 liter.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux - haladóknak
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen autót vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Politika
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Háború Izraelben
- További aktív témák...