- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Képeken a Samsung Galaxy A26
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ispy
veterán
válasz davenport #97248 üzenetére
Köszi a linket megnézzük. Az baj, hogy a 120-as és 140-es motor között elvileg csak kicsi eltérés van (azt hiszem csak annyi, hogy a 140-ben van légtömegmérő), csak senki sem tudja megmondani, hogy ha veszünk 200k-ért egy xert, akkor az jó lesz-e. Még az opel sem. Így meg elég lutri, mert 200k és azért nem 2 perc munka sem. Az új motor meg felejtős, 1.5 milla.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
Ispy
veterán
Sajnos a linkelt A18XEL nincsen. Szóval az a kérdés most, hogy vajon a 2 motor blokk része megegyezik-e, mert a hengerfejet azt megtartanánk a régi motorról. Zafira klubba még nem jutottam be.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
válasz BlackDemon #97250 üzenetére
A listából én ezt tettem bele az idén:
Fuchs Titan GT1Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Corsa C, 1.2 Z12XE, 55kW - milyen fagyálló kellene bele?
Olajból 5W30, dexos2 - 4 liter elég?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
bazsimano
őstag
sziasztok! a16xer motornal. Nem reg volt okoskerek solenoid csere...es most kidobta az ecn 001466 os hibat!
megint okoskerek lenne???
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
K Astra-ban található 110/136LE-s 1.6 CDTi motorról mit lehet tudni azonkívül, hogy magyar gyártmány? Van valamilyen típushiba, amire figyelni kell? Használt piacon 3-4 éves darabokat lehet kifogni 3M alatt egész korrekt felszereltségben. Ez azért lehet, mert minden másnap szervizbe kell gurulni?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Fandango
veterán
-
Tikakukac
titán
válasz Fandango #97260 üzenetére
Én a kérdést nem tenném fel. Igen változatosak az IQ szintek, én inkább kérdezném meg a műszaki állomást és ocsmányirodát, mert mindegy mit írnak facebookon, ezt papírozni és végül a forgalomba engedni ők fogják, nem Pityu001.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Fandango
veterán
válasz Tikakukac #97261 üzenetére
Miért ne lehetne feltenni a kérdést? Ha a válasz igen, hogy bemegy az erősebb motor a másik helyére különösebb gond nélkül, akkor lehet a hatóság felé érdeklődni, hogy akkor ennek mi is a papírozós menete.
Az okmányiroda nem fogja megmondani, hogy az egyik motor kompatibilis a másikkal szerelésileg.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz Fandango #97262 üzenetére
Mert full feleslegesen iktatsz be egy köztes kérdést egy nagyon-nagyon-nagyon-nagyon veszélyes terepen. Egy full alap kérdésre is akkora baromságokat szoktak benyögni és aztán tépni a másikat, hogy csuda.
Az okmányiroda nem azt tudja megmondani melyik-melyikkel kompatibilis, hanem, hogy ez papírozható-e ha igen, akkor hogyan.
Nem első olyan eset lenne, amikor valaki kérdezett, rossz infót kapott, motort vett és a végén derült ki, hogy hát kellene származási papír is meg ilyesmik
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
smallmer
őstag
Sziasztok!
Egy 9-10 éves Astra J-t szeretnék vásárolni pl: [link] . Tudnátok mondani valamit az autóról? Mennyire megbízható? Mit érdemes figyelni vásárláskor? Stb....
Mit gondoltok jobb választás, mint egy H GTC Astra? -
OPiiPO
veterán
válasz smallmer #97264 üzenetére
2011-es, tehát még a régi széthullós váltóval szerelt. Azonnal megfelelő szintű váltóolaj feltöltés fog kelleni ha megveszed, illetve az ülésfűtést alaposan nézd meg. Egyik első ülésbe sem szabad beletérdepelni, mert az ülésfűtés nagyon gyenge konstrukció, gyári javítás 100eFt körül van, utángyártott nem létezik (vagy csak én nem találtam eddig meg). Maga a motor lábtól függően 7-8.5L körül eszik, mivel a kasztni sár nehéz, ezzel is épp hogy meglesz a szükséges dinamika egy rendes országúti előzéshez. Belső tér minőségibb és szebb számomra mind a H mind pedig a K Astránál.
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Hachiko95
aktív tag
válasz smallmer #97266 üzenetére
Pont most volt a totalcar erőmérőbe egy Honda S2000, nem tudom mennyire lehet egy másik pados méréssel összehasonlítani, de azt néztem, hogy az 1.8-as Z18XER H Astra GTC konrétan 6000-ig nagyobb teljesítményt és nyomatékot adott le, mint az S2000. Ezzel az 1.8-as motorral nagyon szépen ugrik a GTC, már 2000 alatt szépet húz, végig ott a nyomaték, 4500 körül érezni, hogy még jobban megindul és egészen leszabályzásig szépen forog a motor.
Nagyon kényelmesen autózható teljesítménye van akár városban, akár egy kanyargós úton. Elvileg az 1.8-as motorral is 1300kg alatt van.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Srácok ez a 4évszakos gumi amin a kocsin van..... Most 6 nap alatt 600km beleraktam a szekérbe. Ez főleg vidéken, ma is nyálkás vizes, faleveles utakon stb. Mintha egy teljes értékű téli lenne rajta. De nyáron is a 3x fokban ugyan ezt éreztem. Még pályán is.
Nem tudom ,hogy az új autón majd milyen gumik lesznek ,de ha kell majd cserélnem én ugyan ilyet fogok venni arra is.
[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
veterán
válasz smallmer #97266 üzenetére
J Astrában saját tapasztalat alapján én nem mennék 1.4T alá. A H Astra az kiviteltől függően 150-200Kg-vel könnyebb, nincs tapasztalatom ugyan de el tudom képzelni hogy egy szívó 1.6 szépen elviszi. Ja és nincs turbó - én nagyon ügyelek a hosszú utak utáni lehűtésre és hogy csak onnantól tapossam ha már biztos elérte az üzemi hőmérsékletet, de nem vagyok benne biztos hogy minden turbós tulaj hasonlóan jár el.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
-
AMD Power
titán
válasz ArthurShelby #97272 üzenetére
Ár/érték aranyban biztos jobb. Bár a Michelin CC-röl is nagyon jókat hallok.
-
bul07
nagyúr
válasz AMD Power #97268 üzenetére
Édesapámnak a Meriva A-n Barum Quartaris 5, 185/65 R15 van fent [link]
Eddig jól teszi a dolgát, majd ha lesz hó akkor tuti megyek pár kört, meg az enyémmel is amint rendes téli van és összehasonlítom kicsit
Édesapám szerint a vizet szinte meg se érzi, bár nem Forma 1 tempóban közlekedik az öreg (70évesen)De az itteni gumis fórumot nem csipázom
Mert minden keveset autózónak kapásból a 4évszakosokkat nyomatják
Semmi olyan apróság hogy milyen kocsi, ki vezeti(kezdő, nem jó sofőr), van e gyerek a kocsiban, hol, stb
Sablon keveset mész 4évszakos és körömszakadtáig védik hogy de csak 4évszakos[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz OPiiPO #97275 üzenetére
Miben?
Hogy mondjuk jön valaki hogy egy H Astrára keres téli gumit, évi 11e Km futás tehát télen 4-5e
Erre jönnek a négy évszakkossal sablonosanNa de sok tényezős
Nem kérdezték így nem mis tudhatják hogy
-Édesapa vett a csemetéjének egy első autót és arra keres gumit, ugye kezdő sofőr nincs tapasztalat így a téli gumi mínusz 2-3m fékútja balesettől is megmentheti, vagy egy zebrán gázolástól
-Vagy párja hordja vele a csemetéket, és nem is cáfol rá a női sofőr sztereotípiákra tehát nem jó sofőr, és az a pluszt tapadás mentheti meg
-Vagy Budán laknak olyan utcákon közlekedik ahol utolsóként takarítják az utakatLehetne még sorolni az olyan tényezőket hogy a kevés kilométer ellenére mégse lehet ajánlott a 4évszakos gumi
És félreértés ne essék én nem a 4évszakos gumik ellen vagyok.
Mert édesapámnak is én erőltettem hogy jó lesz az neki, de tudom hogy ritkán megy 90fölé, itt az alföldön, ahol a legnagyobb dombot akkor lát ha megy a Körösre horgászni és a védőgátra fel kell hajtaniaÉs én is 4évszakost veszek majd, mert jelenlegi helyzetben hogy nem megyek sokat nekem is pont elég lenne
De továbbra is tartom hogy kevés Km nem egyenlő a 4évszakos gumi használatával
(#97276) diablo1984
Oké persze
De te tudod hogy milyen sofőr
Én ismerek olyan női sofőrt hogy a téli gumi is kevés neki, de férfibe is hogy nem szeretek utazni mellette mert rossz sofőr
Régi munkatársnak meg az volt a szokása hogy utolsó pillanatba nagyot fékezve állt meg mindenhol, lámpánál, stb, na neki is jól jött néha néha a plusz tapadás, mellette se szerettem ülni, csak úgy tapostam a padlót néha mert én annyival hamarabb fékeztem volnaSok tényezős dolog csak ezt akarom kihozni
És az itteni fórumon nem ezt érezni, mert sablon válasz km alapján a 4évszakos és annyi[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
diablo1984
veterán
Térdig hóban, vagy lefagyott jégen nem megy fel a sima mezitlábas autó a hegyre, és tükör jégen télivel sem áll meg ha eszetlen. Latyakban egyértelműen jobb a téli a sok lamella miatt, valamint a száraz, de hideg aszfalton is a lágyabb keverék miatt. Természetes, hogy az évszaknak megfeleló gumi jobb a szezonokban, a 4 évszakos komprommisszumokkal jár, mindig is azzal járt. Aki meg kezdő, az meg nem a gumi mizéria választja meg, hanem hogy mennyire alázatosan áll a többi közlekedőhöz, a technikához és a körülményekhez.
Nálunk az én autómon van téli-nyári gumi, mert zsír új télivel vettem az autót és nem akartam elkótyavetyélni és ez az autó a családi nyaralós, függetlenül, hogy az asszony az övével többet megy éves szinten(munkába jár vele). -
-
bul07
nagyúr
válasz diablo1984 #97278 üzenetére
Persze kompromisszum meg hogy óvatosabban
De egy kezdőnek lehet a lassabb tempó is sok, és a téli gumi nyújtotta előny mondjuk hogy 2m hamarabb áll meg megmenti egy balesettől
És simán lehet hogy mire elkoptatja a téli vagy nyári szettet akkor készen fog állni egy 4évszakos gumira váltásraÉn csak annyit akarok mondani hogy az hogy valaki kevés kilométert megy nem jelenti azt hogy automatikusan jó neki a 4évszakos gumi, semmi mást
(#97280) legelek
Nyáriból is van sok fajta, van amelyik jó esőbben is
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Ispy
veterán
válasz Fandango #97262 üzenetére
Egy az egyben nem szeretnénk motort cserélni, mert elég szopónak néz ki a 120-as 140-esre cserélése. Szóval a cél alapvetően egy másik 120-as motor lenne (ha lenne), vagy a 140-es blokk részének a berakása a 120-as szívósora alá, ez az amit nem tudunk kideríteni, hogy egyformák-e vagy sem, mert senki sem tudja.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
HoaryFox
Topikgazda
Én a 3. telemet fogom megkezdeni a Hankook Kinergy 4S négyévszakossal, köszöni szépen, jól van
Mondjuk már váltanék az utódjára (Kinergy 4S²), de még nincs gyártásban nálunk"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
vzsryl
nagyúr
Köszi az infót.
Nagyjából milyen időközönként ajánlott a cseréje?
Lehet tudni valamilyen típushibáról ennél a hajtásláncnál? A benzineseknél hallottam a 16-18 között gyártott verdák manuális váltó hibáiról, de a dízeleknél nem tudom mi a helyzet.99%-ban hétvégente lenne használva, és minimum 30-40km-es távokra, családi csapatszállítóként. Ilyen felhasználás mellett szvsz. a turbó, a kettőstömegű és a részecskeszűrő, ha egyszer ki lesz cserélve, utána nekem már többet nem kell hozzányúlni. Van valamilyen más olyan bonyolultabb alkatrésze, amire érdemes odafigyelni?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
addikt
Azt hogy tudnám megnézni, hogy pontosan mekkora hosszbordás feszítő görgő kell a z16xe1-hez? Anélkül hogy kikapom és megmérem.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
ArthurShelby
addikt
Meglett a C zafirában is (takarítás közben) az easter egg
[kép][ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
nagyúr
válasz ArthurShelby #97290 üzenetére
A cápa?
(a cápáról mindig a "Boborján az iker" jelenet jut eszembe ... annak is az a része, hogy
kb 400 millió éve úszkált a vízben...
Keressetek rá, megéri. Brutál agyzsibbasztó humor
Gyerekeim fetrengenek a röhögéstől, mikor előadom nekik)B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
LucentTwo
tag
Sziasztok,
Egy 2013-as Insignia-ban (2.0 Diesel - A20DT motorkód) eljött a kettős tömegű - kuplung csere. Maga a kinyomócsapágy lett rossz (hang alapján), de ahogy illik cserélnék mindent. A kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki milyen a gyári alkatrész márkája? (Luk-ot és Sachs-ot néztem hozzá, de nem tudom melyik lehet benne, nem találtam róla infót, jobban szeretném a gyárit belerakni)
Pontosan ezeket kell benne cserélni:
Kettős tömegű lendkerék + kuplung szerkezet + kinyomócsapágy?
Azért lennék kíváncsi mert az árakat nézve a készlet drágább, mintha külön 1-1db-ot vennék és nem tudom miért lehet ez? (általában fordítva szokott lenni, csak ezért furcsállom)[ Szerkesztve ]
-
Zabagep
csendes tag
Sziasztok! Vezérlés csere előtt áll a kis Corsa. Most hogy műszaki meglett a vezérlés következik Van valakinek tapasztalata, hogy milyen márkát érdemes beépíteni? Én ezt néztem [link], de érdekelne egy olyan ember véleménye is, akinek mar volt dolga ezen motor vezerlésével
Az alany: Opel Corsa C, 2006, 1.3 Cdti (z13dt)
-
AMD Power
titán
Sziasztok!
Múltkor csinált egy olyat az autó,hogy nyomtam az ablakmosót az ablakra. Utána megint akartam és se kép se hang. Utána meg rá magától jó lett. Ez kb 3 hete volt. Most megint se kép se hang. Szerintetek?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest