Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hentes555

    senior tag

    Sziasztok!

    Nem sokára eladó lesz G Astrám, árazásával kapcsolatban tudnátok segíteni, hogy kb. mennyit érhet?

    Alap adatok: 1999-es, lépcsőshátú, X16SZR, óra185000-t mutat, valójában kb 260 van benne. Felszereltségéhez tartozik gyári manuális klíma, 4 tárcsafék, LG CD-rádió, vonóhorog. Az ablakok sajnos tekerősek és a tükrök is manuálisak.
    Az autó tavaly áprilisban került hozzám egy budapesti kereskedésből, előtte Németben élte napjait. Mióta nálam van, jópár dolgot megcsináltattam rajta, így a következő tulajdonosnak azokkal már nemigen lesz baja. Ezek lettek cserélve rajta: 4 tárcsa+összes betét (Mindegyik Zimmermann), vezérlés+vízpumpa, olaj (Mannol 10W40), motortartó bak, jobb első kitámasztó gömbfej, ezt követően lézeres futómű-állítás, vízhűtő, klíma kompresszor tekercse, kesztyűtartó konzolja, szelepfedél-tömítés. Plusz vettem rá télre egy Goodyear Ultragrip 9 szettet. A kerekekről annyit, hogy elég érdekes a dolog, a kerekek 14"-osak, de a csomagtartóban egy 15-ös pótkerék van rajta kb. 0 km-es Continental gumi. Nyárinak egy 2013-as Toyo Vario V2+ van rajta, ami ugye négy évszakos, de én biztonságosabbnak tartottam megvenni rá az UG-eket télre.
    Használata során folyamatosan vigyáztam rá, karban volt tartva, az esetek nagyon nagy részében csak Shell benzin volt benne, ha valami baja volt azt meg is csináltattam rajta, ahogy a fenti felsorolásból is látszik. Amikor megvettem nagyon szép állapotban volt, de sajnos nyáron egy "kedves hölgy" úgy váltott sávot a városban, hogy nem vette észre hogy mellette vagyok és meghúzta a bal elejét. Ezt nem csináltattam meg, 60-at mondtak rá, de csak pár horzsolás van a lökhárítón, valamint a kerék felett egy pontban minimális horpadás van. Sajnos télen is napi szinten használatban volt, de nem volt lehetőségem tető alá állítani, így mostanra mind a négy kerékíven megjelent a rozsda. Valószínűnek tartom, hogy előtte is olyan volt már, csak le volt kezelve.Ami egyetlen baja van most, hogy a jobb ablaktörlő mechanikája megkopott és lehúzza a lapátot az ablak alá, de egyébként szépen töröl.
    90 körül néha kivillantja az EGR hibát, de utána el is szokott aludni rövid időn belül a lámpa. EGR tisztítva volt, valamennyit segített, de azóta is van, hogy felgyullad a lámpa.

    Előre is köszönöm a választ, és bocsánat ha OFF-ba kellett volna.

    [ Szerkesztve ]

    "Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

Új hozzászólás Aktív témák