- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #74453 üzenetére
Már rég nem kereskedésben dolgozom.
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #74455 üzenetére
Ha még ott lennék, nem lejjebb váltanék, hanem feljebb
-
#81556480
törölt tag
Mi a gond a plüssel? A sima szövettel összevetve a plüss jobb, nem ?
-
whited
addikt
üdv mindenki
Opel Zafira 2002-es
2.0 DTI az erősebbik amivel a gondom lenneSajnos a kettes és a hármas henger között eltörött a főtengely.
Mi a járhatóbb út, egy új főtengely vagy bontott motor?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Petyyyyy
addikt
válasz #81556480 #74457 üzenetére
Nem láttam még normális (oldal)tartású plüss ülést.
Rossz emlékeim vannak róla.
Nem tudom eldönteni mikor koszos és mikor tiszta.
Ha porzik, végeláthatatlanul csinálja.
Nyáron az egyik legrosszabb érzés számomra plüssön izzadni.De legalább jellemzően baromi kényelmesek.
whited - Erősebbik? Gondolom az a 74kW akar lenni. Ha nem okozott nagyobb galibát és nem vitt magával mást, akkor tengely csere. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
dave0825
őstag
Valaki esetleg erre tudna valamit javasolni?
Lambdaszondát ma mértem "gyorsítás" közben (idézőjelbe, mert nemigen lehet annak nevezni, ha kb. 2-3 km-ig tart, mire a 90-et elérem).
Ezekből valaki ki tud hámozni valamit? Alapjáraton nincs vele gond, 0.1V és 0.9V között szépen egyenletesen jár.4.-be 50 fölé kb. 85-ig gyorsításnál ilyen:
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #74452 üzenetére
Én is valami hasonlóra emlékszek. De szerintem ezzel nem csak ők vannak"lesznek" igy.
MunezXBK Megértlek. Mondjuk én pont most lehet ,hogy méretbe lejjebb fogok váltani. Volt már nekem "kisautóm" és szerettem. Városban sokkal kényelmesebb mint egy nagyobb autó. De persze ennek is vannak árnyoldalai.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
atomanti19
aktív tag
válasz molnarpeter #74297 üzenetére
~0,2kOhm a gyertyák ellenállása, testpontokhoz képest. Izzítás alatt csökken a feszültség, indításnál 7.9V-ra esik.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
Vezu
csendes tag
Sziasztok!
Z14XEP G astránál vezérléscserére van fix km/ élettartam előírás?
Most járok ~131000 km-nél, 2007-es évjárat. A szervizben annyit mondtak, majd ha "csörög" csak akkor kell cserélni. De ez a csörgés nekem nem elég definiált. Olajcsere 10 e km-ként történt.
Köszi a segítséget! -
odorgg
addikt
No megérkezett a kipufogó rendszer Cromaxból. 53k. Bosal lett végül.
Nem túl minőségi sem a középső, sem a hátsó dob. Legalábbis a hegesztések nem szépek, körülöttük a rozsda már dolgozik serényen. Nonszensz hogy semilyen korrozió elleni kezelést nem kapnak ezek az alkatrészek, hanem ahogy kiesik a hegesztő munkás kezéből úgy megy tovább a boltba.
Persze a matrica ragasztással nem spóroltak, azt tettek rá bőven, hogy ha az ember le akarja otthon festeni, akkor had szívjon legalább. 3 órán keresztül vakartam a matricákat a dobokról. Kaptak 3 rétegben cink sprayt,
remélem így valamivel tovább bírják majd a ,megpróbáltatásokat.
Tudom hogy belűről rohad többnyire, de azért kívűlről is ette volna a rozsda rendesen ha így teszem fel.Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Egy hosszúra nyúlt nap után végre alig vártam hogy haza indulhassak , fogom a tatyóm tenném be az anyós felőli ülésre mikor észre veszem hogy valaki ""kedves"" szándékkal rá nyitotta at ajtaját a kocsimra.
Persze semilyen üzenetet nem hagyott hátra.
Most haza értem, át törölgettem az oldalát és szinte nyoma sincsen hogy történt volna bár mi is.
Csak a kilincsen van egy köröm nagyságú rész, ahol festék el színeződés látszik, gondolom ott érte a legnagyobb ütés.
Ezt valahogyan lehet orvosolni?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #74474 üzenetére
Csinálj róla egy képet. Ha csak az ő festéke maradt ott, akkor simán orvosolható gyurmával.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Pitterix
őstag
válasz Luck Dragon #74474 üzenetére
Ezen nagyon fel tudom húzni magam. Hihetetlen, mennyi a figyelmetlen-leszarom ember. Sajnos többnyire hölgyektől látok ilyent.
[ Szerkesztve ]
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
-
Pitterix
őstag
válasz B-L-A-C-K #74478 üzenetére
De csak egy icipicit kéne figyelni az embereknek. Azért pöszén néznének, ha valaki pont akkor érne a kocsijához és behajtaná rajt a festés javítását.
Mióta belém jöttek, én már csak a parkoló végén állok meg, még esőben is.
Ha látnád az illetőt, gondolom neki lenne mit lenyelni."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #74474 üzenetére
Sajnos ezen en mar meg sem lepodok. Nekem sok ilyen es ehhez valo "tapasztalatom" van mar.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
válasz dave0825 #74460 üzenetére
Nem sok semmi, de hátha mégis..
"....A szonda kerámiatestének platina-bevonattal ellátott csúcsa közvetlenül érintkezik a kipufogógázban levő oxigénnel, a belsejébe pedig a külső levegőből jut oxigén. E két pont oxigéntartalma közötti potenciál-különbség a szondában, rendkívül gyors ( ezredmásodpercnyi nagyságrendű ) feszültségváltozásokat hoz létre. Ha az érzékelő kimenő feszültsége huzamosabb ideig a 450 mV-os vezérlőfeszültség fölött vagy alatt marad, az ECU enyhén változtat a tüzelőanyag keveréken, hogy a tüzelőanyag ellátás a katalizátor felügyelete szempontjából megfelelő legyen. A magasabb feszültség a kelleténél dúsabb, tehát benzingazdag, az alacsony pedig benzinszegény keveréket jelent..."
A szöveg alapján, és a diagot nézve nekem úgy tünik,hogy a feszültségváltozás már nem elég gyors,lassú,lusta,valszeg csereérett.Mielőtt cserélnéd,mérettesd ki normális szervízben.Az is lehet,hogy még jómáshol kell a hibát keresni.Amikor műszakin volt a gépem,a CO méréskor a mérőműszer mérte a katalizátort,és a lambdaszondát,hogy megfelelően működnek e.Ha nem jó nem enged tovább.
"...gyorsítás" közben (idézőjelbe, mert nemigen lehet annak nevezni, ha kb. 2-3 km-ig tart, mire a 90-et elérem)..."
A fordulatszám 4500 fölé is felmegy könnyen akár 6000 ig is?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz dave0825 #74431 üzenetére
"….Lambdaszonda csatlakozóját kihúztam, nem változott semmi…. Légtömegmérőt lehúztam szintén, semmi…. "
Én is lehúztam a lambdaszonda csatiját,a lámpácska egyből pislogott.Egyből dobott 2 hibakódot: 0130,és 0135.
A légtömegmérő csatiját is lehúztam,0100 hibakódot dobott.A csatikat visszatéve,a hibajelzés is megszünt.A tárolt hibakódokat a mezei kivillogtatós módszerrel hoztam ki belőle,nem "okos" műszer árulta el."...ECU a tüzelőanyag befecskendező rendszer vezérlő központja. Állandóan figyeli a különböző érzékelők által szolgáltatott adatokat, és vezérli azokat a rendszereket, amelyek a jármű működését befolyásolják. A rendszer diagnosztikai funkciói is az ECU hatáskörébe tartoznak. Az ECU felismeri a működési rendellenességeket,figyelmezteti a vezetőt a hibajelző lámpa (MIL) segítségével, és olyan diagnosztikai hibakódokat tárol, amelyek megkönnyítik a javítást..."
A te ECU-d pedig így működik: "...Hibakód semmi nincs, se motorellenőrzés lámpa nem világít…"
Ha ez igaz akkor vagy a hibajelzőbe nincs izzó,vagy ki van égve,azért nem világít,vagy az ECU nem százas.
(csak azokra a tünetekre reagáltam amiket leírtál)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Zsolt!!
aktív tag
Zörgött a kipufogom elvittem szerelöhöz kiderült, hogy a lamdaszonda kupakja ,teteje esett le. Hozzáteszem 1 ève lett cserèlve (Bosch nem vmi nèvtelen).Meddig jó így a szonda egyáltalán jó így? Hibaüzenet egyenlőre nincs.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Zsolt!! #74484 üzenetére
Ahogy most van,úgy nem jó.Többet árt mint használ.A kupakot azért tették oda,hogy a 4 szál vezeték védve legyen a mechanikai sérüléstől,beázástól.A kupakba bemenő résznél ezért rendesen fixen van rögzítve,tömítve a kupakhoz.
A szondán lévő rész meg izeg,mozog,cimbássza a vezetéktet,ami így előbb,utóbb elszakadhat,zárlatos lehet.Mindenképp rögzíteni kéne fixreMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
dave0825
őstag
válasz mohabá 007 #74482 üzenetére
Üdv. Végre valaki.
Nem mindig bírtam 4500 fölé vinni, talán 2.-3.-ban.
Egyébként azóta mértem egy másikat, ez talán jobban érthető.
Mentem 80-90 körül folyamatosan 2-3 km-en át 4.-ben, és (a pontos fordulatra nem emlékszem) ahogy tartottam a gázt, ment szépen egy ideig, majd mintha leállt volna a motor, vagy leugrottam volna a pedálról, úgy visszahúzta valami az autót, majd 1-2 mp és ment tovább egy 2-300 m-t, megint megállt, megint pár száz méter, megint... Ugyanolyan időközönként csinálta folyamatosan. Közben néztem telón Torque app-ban a lambdaszonda értékeit (most mindkettőt), és mikor visszahúzta, mármint így fulladt, akkor volt fönt az érték, amikor ment folyamatosan pár száz métert gond nélkül egyenletesen, akkor volt lent cikkcakkos a grafikon, ahogy az alábbi képeken:Nem úgy értettem, hogy nem világít a motorellenőrzés lámpa, hanem hogy nincs hibakód, tehát nem reagált rá semmit, amikor lehúztam, és mentem vele 1-2 km-t. Lehet félreérthetően írtam. Működik mindkét visszajelző, ez biztos, gyújtáskor is, és ha a map szenzor csatiját lehúztam is jelezte indítás után egyből mindkettő, hogy gáz van (ezt konkrétan én is a fék-gáz nyomós kivillogatós módszerrel csináltam). Korábban a gyújtás hibát is jelezte, az EGR szelep hibát is.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Zsolt!!
aktív tag
válasz mohabá 007 #74485 üzenetére
Mit tudok vele csinalni?megvan amúgy a kupak.
-
fcbarca
őstag
sziasztok.Jelenleg téli 175/80 R14 van az autómon(Astra G).Szeretném nyárira cserélni.Úgy gondoltam hogy lecserélem a két elsőt,ugyanilyen méretű nyárira,a két hátsó télit meg fent hagyom.Szerintetek milyet rendeljek ebben a méretben,és hol?ezzel a magas gumival az autó stabilitása rosszabb,mint például egy 60-65-70 magassal?
-
Graphics
Jómunkásember
válasz fcbarca #74488 üzenetére
A téligumi totál máshogy viselkedik, konkrétan csúszik a melegben, így elég veszélyes játékot űznél ezzel.
Cseréld le, nem egy nagy összeg.
Ja és a téligumi ebben az időben már jelentősen kopni fog, szóval hajrá
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #74479 üzenetére
Egyik baratom, most vett uj autot, elsö utja az autofoliashoz vezetett. Baromi jo cuccok vannak ma mar, brutal garanciakat vallalnak, allitolag olyan, hogy szalagkorlatnak nekihuzod picit es nem lesz nyoma...ilyen hogy kulccsal megkarcoljak, teljesen ki van zarva....allati.
(#74492) Duliee eszem megall ezeken az embereken, akik a gumikon sporolnak...egyszerüen ez nalam az agyviz azonnal felszökik dolog....de most mar jol kezelem es nem szolok az ilyen temakhoz hozza
(arrol nem is beszelve, hogy a nyaron hasznalt teli gumi, telen kb alig lesz valamivel hatekonyabb, mint egy nyari...) -
adalbert1
veterán
válasz Declare #74494 üzenetére
Mennyibe kerül egy ilyen fóliázás? Ha egyszer vennék egy új autót, lehet, hogy én is bevállalnám, a jelenleginek meg már mindegy így 10 éves korában - vicces, hogy mindig próbálok a legtávolabbi, legüresebb pontokon parkolni, de néha így is rányitja az ajtót valamelyik autóstárs...
Gumi téma: mivel az autónak ez az egyetlen kapcsolata a talajjal, szerintem ezen nem szabad spórolni - érdekes, hogy nekem volt, hogy a gumis mondta, hogy ne cseréljem még le a 6 éves gumit, jó az még - igaz, hogy annyira nem volt kopott, mert csak évi 10k-t megyek, de azért öregszik rendesen, kíváncsi lennék, hogy az újkori értékeinek hány százalékát tudhatja ilyenkor (mondjuk mennyivel nő a féktáv pl.). Szóval én eljutottam oda, hogy 5, max. 6 évente gumicsere, lehetőleg az adac teszt top 3-4 típusából választva, külön téli és nyári, külön felniken.
Erről jut eszembe, ha maradt a 206-ról 4db gyári alufelni (igaz, már kopott, mert 14 éves lesz idén), 4 tavalyi gyártású Michlein Energy Saver (185/60 R15) nyári gumival, amik csak 1 szezont futottak, akkor azt szerintetek milyen áron lenne érdemes meghirdetni, hogy el is vigyék? 70-80k reális lehet érte?
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Declare #74494 üzenetére
Oktatóként nekem pl alap, hogy téli-nyári külön felnin van, és gond esetén legalább a mozgásomban nem korlátozva fel tudok dobni egy télit, amíg szerzek mondjuk nyáriból pótlást.
De a privát autómon is külön-külön szett van, igaz idén télen nem cseréltem le az autón, mivel kb 15km mentem azzal, plusz hengerfejes lett, így parkolópályán votl a kocsi
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
dave0825
őstag
válasz mohabá 007 #74493 üzenetére
Okés, köszi. Vasárnapnál előbb úgysem tudom nagyon megnézni. Gyertyákat javasolták még, hogy nézzem meg, mert trafócsere előtt 1 hónappal volt kb gyertyacsere, de állítólag annál sokkal hamarabb tönkre tudja tenni a rossz trafó az új gyertyákat, és fordítva, a rossz gyertya az új trafót. Holnap megnézem a gyertyákat.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Declare
őstag
válasz adalbert1 #74496 üzenetére
Sajnos nem olcso. Engem is foglalkoztatott a dolog, de ugyancsak kb 10 eves auton nem fogok foliaztatni nyilvan
Opciok kb:
80-100k körül feltetethetsz keramias bevonatot, amit idöközönkent (talan felevente 1x) egy profi mühelyben erdemes regeneraltatni a hoszabb elettartam erdekeben. Ez sokat nem ved a fizikai behatasok ellen, de a kisebb karcoktol igen, meg a tisztitast/tisztantartast nagyon megkönnyiti.
100-300k huf körül feltetetetsz a kritikusabb reszekre foliat. Nyilvan mindenhol igy nem ved, de a frekventalt helyeken (motorhaztetö a kavics felverödesek ellen) igen.
Egy teljes autofoliazas ilyen 6-800k huf körül van (normalis helyen, normalis minösegben) allitolag kb nem latszik, baromi könnyü tisztantartani es a fizikai karcolasok ellen baromi hatasos. Elettartamra nem akarok baromsagot mondani, talan 5 ev (de nyilvan ez kitolhato, csak a gari addig van vagy hasonlo)
Gumis dologgal teljesen egyetertek azzal, amit irtal persze az önjelölt Fittipaldik, akik erzik es tudjak, hogy a 10 eves teligumija nyaron a 70 fokos aszfalton is ugyan ugy betapad, mint egy nyari gumi, na ellenük nem ved semmi...remelhetöleg a kötelezöt befizetik es akkor az
(#74497) Duliee aki nem tud megvenni egy szett nyari/teli gumit, legalabb valami par eves varianst a legroszabb esetben, annak nem szabadna autot fenntartania. Raadasul itt nem 22 zoll es tarsairol, hanem 13-14-15 zollrol beszelünk jobbara....50k huf környeken vehetsz egy uj szett, nem top marka telit meg ugyanennyiert nyarit es 5-6 evig megvagy kb. Havi 1300-1500 ft rol beszelünk mondjuk....meg masok es a sajat biztonsagodrol. Vagy egy szett Michelin crossclimate....80k körül megkapod es 4-5 eveg kerekcsere nelkül megvan a teli/nyari gumid, ha egy evben tenyleg keveset mesz es nem is megterhelö körülmenyek között.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...