- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
-
B-L-A-C-K
titán
Insibe előjött az első hiba...:/
Szerencsére nem ördöngös, a csomagtartó zár néha nem akar működni, ahogy olvasom nem csak Insigniánál, hanem elég sok Opelnél típushiba, elvileg csak a mikrókapcsoló kezdi megadni magát. 3 opcióm lesz a cserével kapcsolatban:
1. Megrendelem magamnak ebay-en, és megpróbálom kicserélni ~6 ezer forint..
2. Van egy srác aki insigniákkal foglalkozik, és alkatrésszel + beszeréléssel 15-ért megcsinálja.
3. Opelbe elviszem és kicserélik ~30 ezerért.[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz #45553408 #74160 üzenetére
Szerintem a 2. opció lesz, lehet ebay-en 2 hónap mire megjön, lehet szart küldenek, lehet valamit letörök elbaszok a kocsin...Meg gondolom a srác garanciát is vállal rá pár hónapot azért, ebay-en szintén nincs ugye ilyen.
De azért keresek valami videót, meg kombisat nem találtam, csak sedános cserét, de gondolom majdnem hasonló.
[ Szerkesztve ]
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz molnarpeter #74165 üzenetére
Ez már viszont elég kellenes, lehet csak megcsinálom én... Thx.
Már csak egy videó kellene...
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
G Sedanrol a kuszobburkolo muanyagot hogyan lehet leoperalni?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #74166 üzenetére
Alin meg sem néztem, de cikkszámot ellenőrizd azért, nehogy 5door/estate különböző legyen, én csak hirtelen kerestem. Műanyag feszítő szerszám ajánlott, ahogy nézem (prying tool set, $1). 5 ajtósról videó (csak fiúsban volt ) illetve ST leírás fotókkal. A fém kis bolhákkal óvatosan, csak egyenesen húzd le, különben bent maradhatnak, és a műanyag enged Ésszel és finoman nem nagyon lehet gond, elég egyszerű feladat alapvetően. Ha van kedved, forraszthatsz is.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz molnarpeter #74170 üzenetére
Nem jól kerestem rá, azért nem találtam én...Amúgy már mind1 az alis, azt a 3 ezres ebay-est berendeltem, így is jobb mint 15-30 ezret, persze ha megtudom csinálni, de így a link alapján nem lesz nehéz. Még1x köszi szépen a linkeket, majd úgyis megírom mire jutottam ha megjött.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Reggelt!
Röviden: bánhatja mindenki, akinek nem sikerült kigurulnia tegnap a meetingre. Nekem a végére fájt az arcom a vihogástól.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
bostone
addikt
Sziasztok!
Szerintetek érdemes megtartani egy 99-es, 1.4-es caravan-t, ha nem rendelkezik a tulaj szerelő vénával?
A kilométeróra szerint nincs benne 140000 sem.
Körülbelül 13-14 éve az előző gazda közlekedett vele, aki vélhetően maga szervizelte, több helyen viseli lenyomatát a szerkezet. Egyébként nagyon ritkán hozták elő a garázsból, legfőképp túrázás alkalmából.
Páran megjegyezték, milyen szép hangja van a motornak. Jómagam ezt képtelen vagyok megítélni, én leginkább lomhának érzem, illetve a gyorsulás mint olyan, az én szótáramban másik oldalon szerepel.
3-5 kilométeres távokat teszünk meg vele naponta, állítólag ennek köszönhető az olajbeöntő nyílás sapkáján a fehér trutyi lerakódás, ami miatt elvileg nem kell aggódnom, mivel füst nem jelentkezik, (ami elvileg gátszakadásra utalna).
10-15 kilométer után, folyamatos haladás melett, felvillan a check engine visszajelző, ami ki tudja mit jelent... Ilyenkor a radiátor ventillátora beindul és nem is áll le, bár a visszajelző nem mutat magas értéket. (az előző tulaj műhelyében találtam egy radiátort)
A jármű rugózása, mint egy cadillac, vagy egy léghajó, nagyon megnyugtató, bár az utat nem annyira fekszi.
A kuplungpedált lassan át kell tolni a padlólemezen, hogy kiemeljen, különben számolhatók a fogaskerekek a váltóban.
Az automata szívató szintje picit mintha túl magasra lenne állítva, gázadás nélkül is simán elindul.
Az ajtók illesztései nem párhuzamosak. Több milliméter réskülönbséggel. Magas nyomású mosás közben több helyen is hajlamos a víz az utastérbe jutni. A motorháztető és a csomagtartó ajtó is furán áll.
Egy két helyen: hátsó küszöb, sárvédő rozsdásodás előfutára már látható, bár a fényezés még "szép".
A belső tér is elég lelakott, a tetőkárpit csúnyán lóg, az ajtó kárpit kopott, foltos, mint az ülések. Néhol cigarettaparázs ütötte hegek.
Ki kellett cserélnem a világításkapcsolót, azóta műszerfalvilágítás nincs. Egy-két láb tövében műanyag olvadék.
Az utastér levegőkerintető ventillátor csak egy fokozatban működik. Tél elején még jó volt mind.
A külső visszapillantó kar eltört.
A kormányt szerintem nehéz tekerni. Vezettem ladát, volt trabantom, ezekhez viszonyítom.
Asszem ennyi.
Kb 1000 kilométert mentem vele. Egy barátom szerint "hülyeség lenne túladni rajta, mert olcsón fentartható, és egyébként nagy baj nincs vele, de a kuplungot cserélni kell 30-40-ből kijön szereléssel"...
Ez a jármű a nyakamba szakadt, kegyeleti okból kívántam megtartani. Az tetszik benne, hogy a csomagtartóba a taliga is elfért legutóbb, a fabiában picit szűkösebb a hely, de nem kívánok egy pénztemetőt az udvarra. -
válasz bostone #74173 üzenetére
Egyetértek a többiekkel, G Astra esetében ez pont hogy sok sebből vérzik, és hiába vetted kegyeleti okból. Ez pont hogy pénztemető a javából. Mire ezeket kijavítod ,ami az sem kis összegbe torkollik , addig még előjöhet még más hibái is, ami még az 1000-km alatt nem vettél észre, mert az valljuk be nem valami sok hogy teljesen kitapasztald. Tessék tőle megszabadulni, cseréld be egy jobb G Astrára ami már élhető paraméterekkel rendelkezik,2006-tól mondanám 1.6 & 1,8-.as motorral ami (XEP).
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #74176 üzenetére
Pontosan! El Kell adni es venni egy normalis Caravant.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #74178 üzenetére
Nem fogom látni, kimoderáltatom magam 12 órára, korábbi hsz-eket meg úgysem olvasok.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
tutis
őstag
Nos, leírom a ventimotor kálváriámat, okulásképp a többieknek:
címszavakban az előzmények:
Víz fellfort, venti nem kapcsolt 110 foknál se, szerelő azt mondta ventimotor ellenállás probléma, ami egyben van a motorral, egyben kell cserélni, két fokozatban kapcsol a venti, 105 és 115 foknál, első fokozat rossz, típushiba. 68ezerért akart ventit adni, 25 ezer ft munkadíjjal..Autótípus: Astra H 1.6 benzin Z16XEP
Nos, a szerelő több ponton hibázott.
Az alkatrészt be lehet szerezni olcsóbban. A munkadíj nagyon sok, otthon én 20 perc alatt kicseréltem az új ventit (7-es dugókulcs, és egy T25ös torx fej kellett (vagy 20-as, erre már nem emlékszem)
Viszont:
A venti gyári állapotban 113 foknál kapcsol be. Mivel én 110 foknál már leállítottam a motort, így lehet a régi ventimotor se hibás, bár mivel amikor kicseréltem észrevettem hogy az ellenállás sérült volt, így indokolt volt a csere.
másik szerelői hiba: Lehet ellenállást venni külön. Persze itt egy villamossági emberke is kell forrasztgatni, de 30 ezerrel beljebb van az ember minimum. Szóval a többszörös szerelői tévedés elég sok ft-ba került, remélem ti nem jártok így sose..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
WP14
őstag
válasz bostone #74173 üzenetére
Nem értek egyet a többiekkel. Az én értelmezésem szerint nem vetted, hanem örökölted, azaz pénzedbe sem került a papírokon kívül, átírási költségek.
Ha 200-250 ezret kell is ráköltened és akkor hibátlanná teszed vele az autót, féláron van egy jó géped, amit később akár el is adhatsz, de sokkal kedvezőbb áron, ugyanis 400-700 ezer közötti az értékük, természetesen állapottól függően. Egy hozzáértő szerelő nagyjából meg tudja becsülni, mekkora összegből tehető rendbe, ha jól értem munkára lenne, tehát az esztétika nem is annyira fontos tényező. Gondold át és utána cselekedj, ahogy jónak látod.(#74181) tutis Szerintem nem szerelői tévedések voltak, de ez mindegy már. Az ellenálláson milyen sérülés van, mit látsz? Mivel már lecserélted, így könnyebben van lehetőséged rá, hogy direkt feszültséget adj neki és ellenőrizd, hogy valóban nem működik, engem érdekel még mindig.
Jól tetted, hogy mindenki okulására leírtad a cég megnevezésével, remélem senki nem viszi oda az autóját!
A hőkapcsolót végül kicserélted, az is rossz volt?[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
beg
veterán
Ezt 200-ból nem teszi rendbe. És ez csak a látszó rész, ott vannak még a csontvázak is ahová eddig a madár se járt. Ha így le van lakva gondolhatod a motor meg a váltó hogy lehet.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
WP14
őstag
Figyelmen kívül hagytad, hogy egy hozzáértő becsülje meg mennyiből tehető rendbe. Amúgy még 300-at is lehet megér rákölteni, ha munkára használná. 30-40 kuplung, 4 gátló is kb., ha többi apróság beefér 200-ba, akkor is érdemes megtartania, ha utána pénzt keres vele.
Ja, írta, szépen jár a motorja amúgy.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #74185 üzenetére
Nem tudom, hogy ki mire használja a taligát munkán kívül, viszont olyanról nem hallottam még, hogy valaki csak szórakozásból hrdjon a csomagtartójában egy taligát.
Ha nem munkára kellene neki, akkor ez a taliga egy nagyon félrevezető infrmáció volt.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Természetesen nem erre gondoltam ,persze hogy munkához kell, de lehet hogy egy vagy kétszeri alkalommal csinálta és megjegyezte ezzel a hely nagyságát összevetve a fabiával.
De maradjunk az általad írt összegnél.
De a check engine felszín alatti titkos hibát is bele kalkuláltad a szépen járó motor mellett?[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
WP14
őstag
Azért írtam, hogy kell egy előzetes árfelmérés, mennyiből tehető rendbe, amit hozzá kell vetni ahhoz, mennyit hozhat neki, ha VALÓBAN munkára használná.
(#74188) Luck Dragon Motorelektronika lámpa a rossz lambdaszondától is lehet, ami 20 ezer a gyári, tehát még mindig azt mondom, hogy fel kell mérni mennyiből tehető rendbe és az esztétika nem számít igazából, ha munkára kell.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
tutis
őstag
Igen, a hőkapcsolóval kezdtem, de nem az volt a gond. Reménykedtem hogy hátha megúszom, de mivel az ellenállás már sérült volt, nem is gond hogy nem álltam meg ott. A kerámia volt lekopva fél oldalról, már kilátszott a rézdrót, nem egészséges így már..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
#81556480
törölt tag
válasz lsebestyen #74197 üzenetére
Hát ezaz
-
B-L-A-C-K
titán
válasz lsebestyen #74197 üzenetére
De a G-t írt, azaz arról van szó, és gyártották is 1999-ben amit szintén közölt, így akkor miért kérdezi meg hogy nem e F?
Ez olyan mintha írom most almát eszek, és rákérdez nem e dinnyét...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- DXRacer használt szék eladó