- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
B-L-A-C-K
titán
-
Gergőke88
addikt
-
-
-
petata
őstag
Sziasztok!
MX-5-ös Mazdánk mellé szeretnénk venni kevésbé kímélős autónak valamit, ami tágas, csendes, és észszerű keretek között fenntartható. Volt már a családban egy facelift előtti 1.8-as C Vectra, amit nagyon szerettünk, így abban gondolkodunk (FL előtti és utáni is játszik). Dízelt nem szeretnénk, a sok városi etap és a nagy meghibásodási rizikó miatt (pedig szívem szerint azt vennék).
A következő kérdések merültek fel bennem:
- Az 1.8-as motor nem túl kicsi ehhez a kasztnihoz? (figyelembe véve, hogy országúti használat is be-becsúszik, ahol kicsi benzinesekkel necces előzni)
- A 2.2-es szívóbenzines a TC szerint a 20 legrosszabb motor között van, ez tényleg ennyire sz@r konstrukció? Választék hasonló mértékben van belőle, mint az 1.8-asból, és amúgy sokkal szimpatikusabb lenne. Azt olvastam ebben már van kettőstömegű lendkerék, ez egy ilyen motorban is képes elszállni?
- Milyen típus-specifikus dolgokra érdemes odafigyelni vásárláskor, hol érdemes átvizsgáltatni az autót?Előre is köszi a segítséget.
Peti
[ Szerkesztve ]
I didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.
-
-
válasz petata #74417 üzenetére
Szia, úgy tudom hogy az 1.8-sokban nincs kettős tömi. Érdemes megnézni a Z18XER motor kóddal ellátott változatott abban már 140 paci van. És hat sebessége váltóval keresném. Városban tökéletes, ahogyan az elkerülökön vagy hébe-hóba pályázni is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
TarMaster
csendes tag
Sziasztok!
Egy 2002-es évjáratú 1.4-es X14NZ motorkódú benzines F-Astra tulajdonosa vagyok. Segítségeteket szeretném kérni illetve véleményeteket egy adott problémában:
Egy ideje gázelvételnél "berángat" az autó - főleg alacsony fordulatszámon, kb. 50 körül, hirtelen gázadáskor pedig "bedadog", azaz előbb ránt egyet, aztán mégegyet, de akkor már gyorsul utána. Ha szépen lassan nyomom a gázpedált, akkor nem csinál ilyent. Csak hát előzéskor nem jó, ha "bedadog". Mert azért szoktam vele előzni is A gyújtásnál nemrég cserélve lett a rotor, a gyújtáelosztó fedél, illetve cserélve lett a teljes vezérlés is. Ha felénél jobban megtankolom a kocsit, akkor a gázelvételes rángatás egy kicsit javul, de a hirtelen gázadásra ugyanúgy "dadogva " reagál.
Mi lehet az oka? Cseréljek gyertyát? (Kb 35 ezer km.rel ezelőtt cseréltem) Vagy az összes gyertyakábelt cseréljem? (Még az eredetiek vannak rajta.) Gyújtótrafót vagy üzemaynyagszivattyút cseréljek?
A segítséget előre is köszönöm! -
AMD Power
titán
Ez ennyiért nagyon baba szerintem....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
válasz AMD Power #74421 üzenetére
Egy vizitet mindenképp megér, aber miért csak az egyik fényszóró van cserélve és méginkább milyen indokkal?
Másfelől jól festenek a turbo felnik, csakhát az 1.6 szerintem édes kevés az élményautózáshoz. Kabrióhoz legalább 1.8, de inkább 2 liter kéne, még ha szívó is.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Markizmark
addikt
válasz TarMaster #74420 üzenetére
Kábeleket és gyertyákat mindenképp cserélj, azok nagyon sokat számítanak. Az enyém nem dadogott, de már éreztem, hogy valami nem stimmel. Új gyújtás szettel (gyertyák, kábelek, rotor, fedél) majdnem 1 literrel csökkent a fogyasztás is.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
lsebestyen
addikt
válasz TarMaster #74420 üzenetére
Szia! Benzinpumpa mennyi idős? Ha a jobb hátsó ülés felett hallgatózol, akkor nem sípol nagyon? Nekem is bedadogott, aztán a vége az lett, h megállt az autó, mert behalt a benyapumpa. Érdemesebb valami jobbat venni bele, ha mégis ez a baj, mondjuk Delphi-t, mert az olcsó noname pumpák hamar megkotlanak, illetve nem is tudja annyira küldeni a benzint, mint a gyári/ vagy valami jobb utángyártott.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Petyyyyy #74425 üzenetére
Üdv!
Ha jól emlékszem,nem olyan régen a gépedben kitisztítattad a szívósort.A motor működése nem volt megfelelő,vagy csak megelőzésképp,úgy a jó,ha tiszta.A motor működésében van érezhető különbség? Előtte/utána?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Petyyyyy
addikt
válasz mohabá 007 #74429 üzenetére
Heyho!
Majd másfél éve törpént. Akkoriban volt baj bőséggel, de nem a szívósor kokszosodása okozta a gondot. Az inkább preventív jelleggel készült, illetve tudtam, hogy időszakosan nem árt. A sajátomon nem hozott látványos javulást, ellenben apám 1.7CDTI-jén érezni lehetett, hogy visszajöttek a nyúlmókusok. Sokkal jobb kedvvel suhant és húzott a gép. Én is erre számítottam, de elmaradt a tüzijáték.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
dave0825
őstag
Üdv. Múltkor írtam ilyen gonddal (a 3. számú, annak is csak a 2. része, nem a kattanás), de azóta sem jöttem rá, mi lehet. Már nem csak 2. és 3.-ban csinálja, hanem minden fokozatban! 3.-ban pl. 50-ről kb. 80-ra egy örökkévalóságig tart, míg gyorsít. 5.-ben 90-ről 100-ra 2-3 km alatt gyorsít föl! 4.-ben 70-ről 80-ra tartott neki 5-600 méterig.
EGR-t a fönt említett hozzászólás után megnéztem kifordítva, ledugózva, ugyanúgy csinálta. Lambdaszonda csatlakozóját kihúztam, nem változott semmi. Légtömegmérőt lehúztam szintén, semmi. Pont 3500 és 4500-as fordulatnál 2.-ban vagy 3.-ban, már nem tudom, pl. ha kihúzatom, úgy visszarántja az autót, majdnem kiesek a szélvédőn, más fordulatoknál ugyanilyen csak kisebb rángások/torpanások vannak... Kb. 100-110 a vége most, eddig volt olyan 145 max.
Üzemanyagot ugyanazt tankolom, mint eddig (Shell sima benzin). Gyertyákat nem néztem, de kb. 2 hónapja cseréltem mindet, gyújtást szintén, EGR-szelepet utána 1-2 héttel. Lambdaszonda még nem volt cserélve. Hibakód semmi nincs, se motorellenőrzés lámpa nem világít.
Édesanyámnak egyébként a nem rég vásárolt C Corsájának volt rossz a főtengely-jeladó, neki is hasonlóan meg-megtorpant néha, nem is igen ment, de hibaüzenet nem volt. Elvitte szerelőhöz, nem tudja, mit csináltak vele, de mikor visszakapta, elment a rádióbeállítás, órabeállítás, minden. Valószínű, hogy az akksi sarut húzták le, utána viszont (mármint mikor visszakapta) megjött a hibakód is a főtengely-jeladóra. Próbáltam én is, hogy lehúztam az akksit, de nem lett hibakód utána se.
Astra G 5 ajtós, 1.4 16V, 2003.[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #74432 üzenetére
B@sszál ki vele, tömbd be a kipufogót...
-
-
AMD Power
titán
Jövőhéten hétfőn megyek a Kwik Fit-be egy Ingyenes műszaki átvizsgálásra. Voltam már náluk egyszer még a Poloval. Sokat nem veszhetek. Amúgy is lassan kell mennem a olaj/szűrő cserére. Szerzek egy kis + infót az autóról és ,hogy mit kéne esetleg javítani vagy átnézetni a szerelőmmel.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
#81556480
törölt tag
Cserélt már valaki B vectrában klímahűtőt?
-
TarMaster
csendes tag
válasz lsebestyen #74427 üzenetére
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat! Gyertyákat és kábeleket cserélek, aztán majd meglátjuk... A benzinszivattyú még eredeti (2002-es, azaz 14 éves) darab. Ha marad a probléma, akkor a következő cserés darab az lesz. -
kmarci25
veterán
válasz MunezXBK #74442 üzenetére
Plüss ülések, plüss ajtókárpit, faberakás. Ez az autóbelső egy kordokumentum.
Félre ne értsd: ne f*kázom, csak elmosolyodtam, ahogy megláttam. Ilyen belsőben elég sok kilométert megtettünk, elég sok nyáron, és szinte érzem a kárpit tapintását, ahogy ránéztem.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Futás, futópályák
- Fallout 4
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- DXRacer használt szék eladó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző