- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
Hogy hogyan jött ki neki az összeg azt nem tudom. Bontott alkatrészt írt fel. Csomagtérajtó 25-30K, fényezés 30, lökhárító fényezés 25, összesen 85. Még akkor 88K, ebből még a motorháztető fényezés + klíma szerelés 65K.
F_Gergely: Lakótársam kérdezte egyből: "Hallod, mielőtt megcsinálják a kocsid nem akarsz belémjönni?"
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #57903 üzenetére
De csak a hátulja tört. Ennyit számolt ki a kárszakértő. A többi pénzzel meg csak kezdek valamit, erre írtam a motorháztetőt meg a klímát. Gyorskárnál ha elfogadom az összeget akkor utalja a biztosító a számlámra és vége a történetnek. További követelésem ilyen esetben a kifizetés után nincs a biztosító felé.
haddent: Belém jöttek hátulról. [link]
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
zolikaDB
veterán
-
F_Gergely
őstag
Reggelente kezd vicceskedni a verda, beindítom (pöcc-röff) de utána egy kis idővel elkezd bedadogni, picit leesik a fordulat de rögtön vissza is áll.
Na ez mi a franc lehet? Ha adagoló akkor repül a verda az is biztos.... -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #57916 üzenetére
ebből egyedül az EGR ami tré lehet (lévén hogy dizel), lehet egy próbát megér.... De ettől függetlenül foglalkoztat a csere, de minden a melóhelytől függ, ugyanis nem tudok máshogy közlekedni csak autóval. Ha tudok váltani melóhelyet repülhet a verda, ha nem akkor marad a szívás...
Ha valaki lát kombi bontást face-en szóljon már pls, marhára kéne egy hátsó ablaktörlő motor...
Vagy ha tud valakit akinek van....[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #57917 üzenetére
Nem trollkodás az, nagyon is jó a szó. Nálam épp a 2 döglött izzítógyertya okozta pl a belső világítás remegését, meg pár napig három hengerezett is a kis disznaj, míg be nem melegedett.
F_Gergely - EGR miatt dadogna? Azért annyira nincs elkoszolódva szerintem. Ha mégis, akkor 24 órára hideg zsíroldóba vele.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #57919 üzenetére
nyáron izzitógyertya miatt? beindulás után a dízel vagy beindul, vagy nem, de ha beindult, akkor nem hagyhat ki egy henger sem, mert akkor inkább a befecskendezés illetve kompresszióproblémák lehetnek a hibásak, ha kellő anyagot kap és megvan a megfelelő nyomás, akkor bizony a dízel motor megy, ha a dízel 3 hengerezik, az már a vég kezdete(izzító gyertyának nagyon minuszokkor van nagy szerepe, beindulás után nem igazán)
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57920 üzenetére
én amikor vettem 4 izzógyertyából 2 volt rossz, én nem is ment indításkor minden henger.
Régebbi opelek (vectra, omega, astra) 15 fok alatt már izzítanak. (én pont ezért kapok agyfaszt hogy az enyém 0-5 fok köztt kezd el izzítani de akkor is van hogy 3 fokban nem izzít majd 5 fokban meg igen, és senki nem tudja miért) -
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #57920 üzenetére
Nálam ez pont télen jött ki a mínuszokban. Nem tudnám megmondani biztosan, de hangra és tippre 3 henger ment csak.
Igaz, most jó idők vannak, akkor ezt kihúzhatjuk a listáról.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57923 üzenetére
nem, nem is áll szándékomban, én úgy vagyok vele hogy a gyártó azt nem ok nélkül tette oda be. Én szeretem a gyári állapotot.
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57921 üzenetére
persze, de szar gyertyával ha egyszer beindul az összes henger, akkor utána nem áll meg, indulni indulhat 3 hengerrel, de mikor már 4 henger beindult, nem fog megállni tőle. az más hiba!
hát egr egy próbát megér, mielőtt eladod a 1,5millát költött autód 500-ért..... gyári ide vagy oda, ha szivat/nem szivatot nézzük, akkor téged szivathat.....
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57925 üzenetére
ez igy van, de ez se áll le csak bedadog aztán visszaáll a fordulat.
Bármennyit is költöttem rá többet nem fog érni, és még 200-at vígan rá lehetne költeni. Minden a melótól függ, ha sikerül váltani repül, elkönyvelem mint ablakon kidobott pénz és ennyi.
Én erősen fosok az adagolótól, bár az meg lett csináltatva tehát elméletben az nem lehet. De persze bármi lehet...
De belefáradtam már, és elhiszem azt is hogy a következőre ugyan ennyit kell majd költeni mert az sincs kizárva, de nem mindegy hogy egy A6-ra költök ennyit vagy egy Passatra, erre hiába költöttem ennyit csak egy szaros 101 pacis 16 éves opel. Egy szaros opel nem több... -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57926 üzenetére
az nem izzítógyertya hiba, hidd el nekem!
elég reményvesztett lehetsz most, tudom mit érzel most, ismerős érzés. de ha az adagolódat normálisan megcsinálták, annak jónak kell lennie(ha a ház nem volt fossá kopva), kicsit többet kell bírnia, mint amit most bírt. nem hinném, hogy az a gond, de tényleg függ, attól, hogy milyen állapotban rakták össze(az enyémen lévő kopott házas, mondta a felújító, hogy az indulási nyomás épp határértéken van, mert nehezen áll fel, de utána minden érték normális, de az önindító csere óta nincs is indítási gondom...koppkopp).
hidd el van sok ember, aki a te autódat a mostani állapotában 5-10 évig használná úgy, hogy egy fillért sem költene rá és menne. ismerek pár ilyen olcsó jánost, de azt nem értem, hogy ők hogy nem robbannak le, én meg mindig attól fosok, hogy elmegyek nyaralni és lerobban a kocsi(pedig vastagon költök a verdáimra).....
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57927 üzenetére
jaaaa félreértettél az izzítógyertyát kizártnak tartom, csak megemlítettem.
Biztos hogy az üzemanyag - levegő - sűrítés a gond, mert bedadgot, vagy falsot szív, vagy nem kap elég üzemanyagot vagy nem tudom. De tuti ilyesmi, mivel az adagoló visszarántja amint dadog furcsállom, amikor adagolós lett én tolhattam neki akármekkora gázt az rohadtul befulladt és nem indult. Szóval nem tudom, lehet csak a gázolajjal van baja, tényleg nem tudom.Igen, ezeket az embereket én sem értem, haver fél évig járt úgy a kocsival hogy se index se semmi, még biztosítása se volt, biztonsági öv se működik, simán járt igy vele. 4 kerék 4 különböző gumi kb 0,5 mm-es mintával, így járt vele télen is. Ő leszarja... Minden oldalról már körbe törte, ezt is leszarja... Gurul azt ennyi többi nem érdekli, az se zavarta mikor nem volt az autón fék.
Mások vagyunk, mindenkinek más az ingerküszöbe. Pl én sose tudnék úgy autót vállalni hogy 1-2 ezer forintért tankolgatok bele mindig. Én minden hónapban kétszer tele tankolom és csak OMV-nél.
Vettem volna már rég másik autót, csak melóhely miatt nekem ez nagyon problémás - ezért kellett sos-ba kocsit venni így lett ez a fostalicska... -
Az országban van olyan bontó vagy raktár ahol olcsóbban hozzá lehet jutni alkatrészekhez, kiegészítőkhöz, akár online rendeléssel is?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
trassher
addikt
válasz Luck Dragon #57934 üzenetére
Attól függ mihez kellene és milyen alkatrészek, kiegészítők.
Redmi Note 7
-
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #57937 üzenetére
Küszöbvédőm volt nekem is.
A hátsó nem volt valami esztétikus, de jól tette a dolgát: [link]
Az elsők pedig ilyenek voltak: [link]
Illetve volt a csomgatérajtónál is alu védőm.gban H Astránál úgy működött a gombbal való bezárás hogy leállítás után nyomtad a gombot és akkor behajtódott a tükör, de ha leállítás után kinyitottad az ajtót akkor már hiába nyomtad a gombot.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57940 üzenetére
hát az elég érdekes ha 2 évesen beszarik. Semmi extra nincsen abban hogy elektromosan hajlik be és ki a tükör. Van egy pici motor aminek van két végállása és ennyi.
Nevetséges lenne ha ettől menne szét, de tételezzük fel egyszer az is tönkre megy, pár ezer forint egy ilyen motor... -
Calogero
addikt
válasz F_Gergely #57939 üzenetére
Insigniánál úgy működik, hogy a távirányítóval tudod behajtani zárás után a zárás gomb nyomva tartásával.
De ez is csak akkor ha memória funkciós ülést is rendelsz az elektromos tükör mellé jó kis felárértdiablo1984: nálam 7 éve alatt nálam soha nem volt vele gond.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Calogero #57942 üzenetére
hihetetlen
mondjuk arra kíváncsi lennék ez utólag mennyire módosítható, tehát pl vectra/astra esetében volt az hogy záráskor nyomva kellett tartani a gombot úgy húzta fel az ablakot. Ezt meg lehetett oldani úgy hogy átkötve, zárásra felhúzta az ablakot, becsukta a napfénytetőt.
Gondolom ilyesmi módon meglehet oldani ott is, hogy becsukja a tükröt. -
sziku69
senior tag
Megy valaki a Hungaroringre az Opel napra? Regisztráltam a Vectrával, hátha kisorsolnak a "körversenyre"
-
Calogero
addikt
válasz F_Gergely #57943 üzenetére
H Astránál zárásra automatán felhúzodó ablakokat egy külön ablakfelhúzó modul beszerzése után fel lehet programozni, de csak akkor ha az gépjárműben van REC modul.
Ez az ablakfelhúzó modul 2007-ben olyan 8000-10 000 Ft között volt (ha jól emlékszem).
A teljes REC modul jelenlétére nem tudtunk rájönni. Egy biztos hogy a Enjoy+, és Cosmo felszereltségnél biztos hogy volt. De volt olyan sima Enjoy felszereltségű autó amiben volt, és volt olyan amelyikben nem. A két autó összeszerelése közt pár nap különbség volt, csak más gyárban. -
F_Gergely
őstag
Hazafele voltam tankolni, varosi hasznalatnal atlag fogyasztas normal sima OMV dizellel 5,7 liter nem tojassal a pedal alatt...
Egesz hazauton az agyaltam mit kene venni, de tudom ha veszek egy 2.5 V6 szoporollert az 8 alatt nem igen allna meg hiaba dizel -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57947 üzenetére
Na ja
De opelbol meg max C vectra lehetne de abban is mar van kettostomegu meg minden szirszar, na meg belulrol egyaltalan nem tetszik. Passat lehetne meg opcio... -
trassher
addikt
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57948 üzenetére
dízel fronton ezt a sok kerülendő szart nem fogod tudni kikerülni, ha újabban gondolkozol, a kia és hundai tol még most is kettőstömegű nélküli szekereket, de részecske szűrő azokban is van és persze nagynyomású rendszer. a passat tud még durva pénztemető lenni, a b6 széria meseszép, de szopóroller tud lenni nem gyengén......
én vagy megtartanám a vekit, vagy ha félsz az orbitális pipától és újabb autóban gondolkozol, akkor vegyél szívó benzinest!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen