- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- iOS alkalmazások
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
-
F_Gergely
őstag
B Vectra hideginditasnal, felgyullad a check engime lampa, de 1-2 perc jadatas utan ha felnyomom a fordulatot elalszik, illetve ha csak egyhelyben jar a motor, kb 4-5 perc utan elalszik. Ez csak akkor jelentkezik ha teljesen hideg motorral indulok. Ez mitol lehet?
Masik hogy a turbonal van egy kis olajfolyas latszik hogy kopkodi kifele az olajat, ezzel mit lehet kezdeni? -
_seth_
veterán
válasz F_Gergely #26203 üzenetére
Check engint villogtasd ki, ez valamelyik érzékelő lehet.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz F_Gergely #26205 üzenetére
Szerintem vidd másik szerelőhöz, csak akkor van check engine ha hibakód is, még fordítva elképzelhető, hogy van hibakód de nincs lámpa. + Ha egyszer hibakódot dob akkor pár indításig az benne is marad attól függetlenül, hogy már nem világít a lámpa.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #26207 üzenetére
Izzitas ikonjat en hianyoltam is a muszerfalrol, mert ismerosnek van egy ikonja, de nekem egyel regebbi muszerfalam van es vagy nem eg az ikon vagy nincs. Gyujaskor ami felvillan nekem:
Biztonsagi ov, kezifek, akksi, meg az abs azt hiszem. Izzitas nem. Lehet ez a gondja? -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #26208 üzenetére
nem ebből gondolnék erre, hanem hideg motornál van csak ez a hiba, ha valamelyik izzító gyertyád nem jó, lehet, hogy érzékeli már járó motornál, hogy 1 vagy több hengernél nem minden kóser, ezért gondolnám. egy hibakód olvasásból rá lehet jönni, meg lassan jönnek a hidegek(január közepén illene), akkor majd a motor indulásából is sok mindenre rá lehet jönni!
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #26209 üzenetére
Szerinted ezt megeri megvenni?
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #26211 üzenetére
Hatha igy - bocs csak mobilrol vagyok.
-
amargo
addikt
válasz F_Gergely #26210 üzenetére
Ha megéri neked onnan a 2-3x os árat
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
davee_92
csendes tag
válasz F_Gergely #26215 üzenetére
Szerinted az itthon árult verzió nem a kínai?!
Ugyan az csak többért eladják, az eredeti OP-COM-ot az Autó-M3 Kft gyártotta és 150 ezer forintba kerül.
A kínaihoz kivehető USB kábel van, az eredetiben be van kötve a kábel.
Innentől fogva egyről beszélünk, csak nálunk ilyen áron megy.
A program az csak egy dolog, nekem megvan a magyar változat és az angol is, amit hozzá adnak a lemezen az nem sokra való.
Most rendeltem én is ebay-ről 1.45-öst 4200 körül.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
Dragon1004
csendes tag
Sziasztok
Van egy 1997-es kombi b vectrám és a külső hőmérséklet jeladót hol találom? Tudna valaki pontos leírást adni ill. képet is, ha lehetne. A válaszokat előre is köszönőm.A súlyt nyomd,ne a dumát!
-
#81556480
törölt tag
válasz Dragon1004 #26217 üzenetére
Az első lökhárító mögött van, közvetlenül a rendszámtábla közepe mögött
Én úgy szedtem ki, hogy kivettem a hűtőrácsot és ott benyúltam. -
diablo1984
veterán
válasz Dragon1004 #26217 üzenetére
tudtommal az első lökösben van! ha alásasolsz látni fogod, hogy egy dupla eres vezeték megy(viszonylag vékony) a jeladóig(gombáig).
-
F_Gergely
őstag
Kombi es szedan B Vectra ajtokarpitjai es ulesei atrakhatoak ugye?
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz realmadrid #26222 üzenetére
Ez warez!
Amúgy tényleg nem viszik az ECU-t a kínaiak.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
F_Gergely
őstag
Szerintetek kombi B Vectra csomitartójába befér az első két ülés+hátsó üléssor+4 ajtókárpit?
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #26223 üzenetére
"Warez”: a szerzői és szomszédos vagy egyéb vagyoni jogok (vagy általában jogszabályok) által védett bárminemű szoftver / adat / képanyag / hanganyag / filmanyag / stb. jogosulatlan használatának elősegítése (információ megadásával, linkeléssel, bárhogyan); segítségkérés, használatra buzdítás (például: szoftver illegális regisztrációjához, működéséhez szükséges kód vagy azt kijátszó eljárás; elektronikus készülék szoftverének jogellenes megváltoztatása, kijátszása, megváltoztatása a szolgáltatótól való függetlenítéshez, fájlcserélő oldalak meghívói)."
Ez a warez az oldal szerint. Amíg nincs szó az opcom szoftver feltöréséről, működéséről, letöltéséről valamint arról, hogy hogyan kell az opcom kínai változatát elkészíteni addig nem warez a szabályzat szerint + árulni sem szabad (ennek ellenére ilyet is lehet találni az oldalon: [link], fél éven át upolta...).
Egyébként még kapható az eredeti változat? Az utolsó akciójuk 2011 év végén volt, a szoftver sem frissült már lassan 2 éve, egyébként maga a szoftver ingyenesen letölthető.Mit értesz az alatt, hogy nem kommunikál az ECU-val? Hiszen mindent az ECU-ból vagy azon keresztül olvas ki, 96-tól a legújabb autókig mindegyikkel működik. A hibakód pedig kivétel nélkül mindegyik opellel esetleg saabbal olvasható és törölhető de ennél komolyabb feladatokra is képes.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #26228 üzenetére
Amit bemásoltál, abba nem fér bele a kínai OP-COM, mivel a vezérlő szoftvere is lopott, a diagnosztikai program pedig tört. Erről pedig nem lehet itt társalogni.
Ez a warez az oldal szerint. Amíg nincs szó az opcom szoftver feltöréséről, működéséről, Pont ez a téma. Segítséget nyújtasz illegális termék használatához...
Az pedig elkerülte a moderátorok figyelmét, vagy egyszerűen nem tudják, miről van szó.Olvasni tudja, írni nem. Hidd el, láttam.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #26229 üzenetére
Az eredetinek frissíthető firmware van és teljeskörűen kezeli az opeleket, ezzel szemben a klónnak nem frissíthető és nem is működik minden funkció. Azonos firmware azonos hardvert igényelne és ha azonos lenne akkor a gyári szoftverrel is működhetne de nem működik vele. A klón ismeri a kwp és can bus szabványokat amiket még másik félmillió diagnosztika is ismer. Hozzátéve, hogy az opcom szerint is teljesen más és legfőképp gagyi cucc a másolat ami az övékkel nem egyezik így csak az jön ki, hogy hasonló burkolatba egy másik cucc van, mivel a másolatnak saját driver kell tehát az sem egyezik az sw sem egyezik így nem látom, hogy lehetne másolat a hardver része. Az pedig, hogy kívülről akár rá is írák, hogy op-com, de ahogy láttam már van amelyikre csak opel van ráírva tehát visszatérve még ha rá is írják is mi történik? Tekintve, hogy a ph is tele van a samsung feliratos klón telefonokkal.... Ez kicsit olyan, hogy lehet üldözni de ha közben más klónról még teszt, logout cikk, külön topik is van akkor talán annyi más eszköznél is belefér, hogy le lehessen írni, hogy egyáltalán létezik és működik a hibakódok olvasása és törlése valamint más funkciók egy része is, pláne akkor ha már úgyis ki volt tárgyalva itt többször is. Olyat már láttam, hogy ECU-t olvastak ki majd írtak vissza.
Egyébként ezt nem én írtam: [link]
Tekintve, hogy neked eredetid van, lesz még hozzá később új szoftver vajon? Szervizes ismerősömnek eredeti változata van és csak az utolsó előttivel hajlandó működnie, nálad gond nélkül ment az átállás a c-sre?
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
davee_92
csendes tag
válasz realmadrid #26222 üzenetére
Január 20. és Február 10. közé van kiírva, talán fél úton ideér, volt amit megkaptam 2 héten belül volt amit már a kiírt idő után, pontosan nem tudom megmondani.
Ha OBD1-es csatlakozód van tehát 10pines akkor kell egy átalakító kábel, az is van 1300 ft-ért, ami itthon 3000.
Ha megjön majd jelentkezem, hogy mi a helyzet, addig is egy kis olvasni való ezzel kapcsolatban ha érdekel:http://opelmuhely.com/tipp-reszletei/9/az_op_com_diagnosztikai_interfesz_es_a_8v_motorok__1__resz_
http://opelmuhely.com/tipp-reszletei/10/az_op_com_diagnosztikai_interfesz_es_a_8v_motorok__2__resz_
Üdv Davee
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
davee_92
csendes tag
válasz Jim Tonic #26229 üzenetére
"Olvasni tudja, írni nem. Hidd el, láttam."
Személy szerint nekem szenzor adatok realtime követésére és hibakód kiolvasásra/törlésre kell, ezek működnek vele, mivel nekem egy egyszerű NZ-s Corsa B-m van így többet eleve nem tud.
Egyébként G Astra tanítást is láttam már vele, így az sem teljesen igaz, hogy írni nem tudja, csak nem mindent valószínűleg.
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
_seth_
veterán
válasz davee_92 #26233 üzenetére
Az ECU írást átgondolva lehet igaza van, ugyanis az Immo tanítás vagy légzsák vagy bármi másnak külön vezérlője van az nem az ECU, neten olyat találni csak, hogy adott 2005-ös c corsából kiolvassa az ecu-t majd vissza is írja a diagnosztikai programmal, persze érdekes lenne, hogy másik autóba is be tudja-e írni a korábban kiolvasott adatot.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
realmadrid
aktív tag
Halihó ! 2006, H Astra Z14XEP, gyújtás ráadásakor, rövid sípoló hang a motortérben. Bentről nem hallani. Ez mi lehet ?
Köszi, davee_92 (#26232)
[ Szerkesztve ]
A sas nem vadászik legyekre
-
Imy
veterán
válasz realmadrid #26236 üzenetére
Ott dolgoznak dolgok, folytószelepet állítgat, vagy valami más. Sztem természetes....
-
_seth_
veterán
válasz F_Gergely #26238 üzenetére
72-esnél nagyobb úgysem fér bele tehát max akkora ugyanakkor az indítóáram ami fontos dízelnél főleg.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zsambek
aktív tag
Sziasztok,
Van egy OPEL ASTRA H, benzines, 1.6-os, Z16XEP motorral. A problémám az lenne, hogy 3-4-5 fokozatban, de lehet, hogy az összes többiben, csak annyira nem feltűnő. Szóval 3-4-5 fokozatban 1500-2000körüli fordulatszámon, ha szép lassan elveszem a lábamat a pedálról, akkor elkezd rángatni, a leginkább akkor érezhető, amikor már tényleg csak alig van a gázpedálon rajta a lábam. 58.000 km-t futott, motorolaj tavaly márciusban lett cserélni 53000 km-nél. Most 8 éves az autó. Valami ötletetek nincs, hogy mi lehet az autó problémája? Olvastam EGR szelepről, meg lambaszondáról. Talán ezek? Holnap viszem el szerelőhöz, és gondoltam adok előtte pár tippet neki
Válaszaitokat előre is köszönöm!
zsambek` -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #26241 üzenetére
Koszi, reggel meglesem, es a vekinek mekkora indito kell, 680? Erdemes egyebkent lecserelni 72 ah-sra vagy ha stimmel az inditoaram akkor nem szukseges? Ezzel jarok dolgozni igy fontos hogy ne legyen gond indulaskor.
-
bambano
titán
válasz F_Gergely #26243 üzenetére
nekem anno régen az 1.6-os dízel kadettem olyan 55-60 amper között izzított és másik 60 amper körül tekerte az önindító. A modernebb, kicsivel nagyobb vectra többet fog enni, de nyilvánvalóan nem 5-6x annyit.
igazság szerint se a 66Ah nem számít, se a 680A csúcsáram nem számít, ha egyébként az autó és az akksi rendben van. Ami igazán számít, hogy a tönkremenés felé haladó akksi belső ellenállása nő, ezért nagy áramnál már nem ad le akkora feszültséget, mint amire esetleg szükség van, ezért nem indul be. Egy jó minőségű, jó állapotú akksi 200-300 ampernél még simán 12 volt fölötti kapocsfeszültséggel megy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zsambek
aktív tag
válasz bambano #26245 üzenetére
Szia,
A legnagyobb problémám az, hogy már ilyen 2300-as fordulatnál is elkezd rángatni az autó. Az kb 50km/h 3-asban. Mit csinálok rosszul? Konkrét példa, jövök haza. 50km/h 3-as, tempomatot bekapcsolom (de tempomat nélkül is ugyanaz )a biztonság kedvéért, fordulatszám 2000-2300 először csak párat rángat, utána meg folyamatosan, de úgy, hogy az egész kasztni kb. beremeg. A frusztráló az egészben, hogy nem tudok normálisan menni az ótóval. Ha berakom 2-esben, és úgy megyek 50-el, akkor természetesen nem rángat, de bőven 16 l felett eszik az ótó, és véleményem szerint ez nem normális. Valami ötlet? A szervizes azt mondta, h cseréljünk gyertyákat, Ti mire tippeltek? Vagy csak én csinálok valamit rosszul?
Köszönöm a válaszaitokat,
zsambek`[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- Suzuki topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LEGO klub
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- További aktív témák...