- Prohardver app (nem hivatalos)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Simán. Látom, elég népes társaság lesz akkor.
bogyo112: na, megszólalt a fotós. Pedig szerintem tök
jó (retró) fellingje van a képnek: lehet, hogy ilyen effekt?Szerk: amúgy tetszik, hogy akárhány robogó van a képen,
mindnek normális a lábtartója. Oda rakhatnám a Maját, és
a Madisont is, akkor sem borulna ez az összkép.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ez a kagylós jó lesz. (Odáig kibírja, sőt, de tele tankkal szeretnék nekivágni.)
Már csak a fogyasztásmérés miatt is, hogy tiszta legyen, mennyi, ha túrázunk. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #328 üzenetére
Hát, lehet... Engem is a MOL felirat tévesztett meg a térképen elsőre,
de jobban megnézve az nem benzinkút, hanem kocsma. Izé: könyvtár.huszi.gyb: tempótól függ, de a túrás fogyi szerintem 4,5 körül megáll,
szóval igazad van, 200 km gond nélkül ki kéne jöjjön a 12L tankból.
Épp csak be kéne villannia a tartaléknak. (Amúgy AndrewTdi-ékkel is
kb. ez volt, csak a végén volt egy "140+" szakasz - ahol azért pörög.)
Megjegyzem: qrvajó lett oda is a LED. Tisztán látszik nappal, amikor
felvillan.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #337 üzenetére
Előbb nyomd meg a gombot, majd utána add rá a gyújtást,
úgy hogy a gombot nem engeded el. (Ha már gyújtás rajta
van, akkor már teljesen más funkciója van a gombnak...) -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Szívjátok a vérem itt a tankolással, amikor Pilisvörösvárig 83 km az egész?
(3. útvonalat néztem.) Ez még a Google térkép szerint is max. 100 perc.
Ezt a késői érkezés miatt aggódóknak üzenem: ha nem tökölünk, simán...
Rádobva az Árpád hidat (10-es úton befejezve a mutatványt): 100 km/2 óra. -
DigitXT
félisten
Úgy nézem, bőven meg lesz a 20 fok, jó hogy hoztam a nyári kesztyűt.
-
DigitXT
félisten
Azt valaki nekem is elmagyarázhatná, hogy ott mi a fax volt.
Azért legalább egy intéssel elköszöntem volna mindenkitől...
Legközelebb (ha lesz), és mindenkinél lesz headset is, akkor a
zenehallgatás helyett esetleg beszélhetnénk: mi, merre, miért?A Kymco óráját meg sürgősen be kéne kalibrálni, mert a 80-as
tempó a 90-es szakaszokon fájdalmas volt... Magunkra húztuk
az autókat. (Igaz, nem sok volt, de akkor is. 80x1,2=96. Szívás.)Dobogókő felé felfelé élveztem a csapatást, csak ellustult a gép,
én meg nem vagyok egy nagy kanyarvadász. Majd Multivar kell. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #379 üzenetére
Á, csak a Pugot kellett egyszer talpra állítani...
kcsa: Pug ment balra. Mi követtük a "túravezetőt",
de Budapest balra volt, úgyhogy megfordultunk.
Azt hittem, tervezett szétválás volt, de aztán láttam
a Pugot az út szélén - de akkor már szétcsúsztunk.
Andrew az esőtől menekült, gondolom, de elhúzott.
Én is küldtem neki a végén. Meg még a városon át.
(Jó szar fogyim lett ezért a legvégére, valami 4,9L.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nekem csak más dolgom volt. Levittem a Maját szüleimhez tavaszi álomra.
Amúgy elég durván beesik a kanyarba a Madisonhoz képest, tényleg "bicikli".
Nem tudom, hogy honnan vettem, hogy "nehezebb" vezetni: lehet, hogy azért,
mert amikor (sok idő után először) mentem vele, akkor huszi.gyb-t is vittem...Mindenesetre Egomban az őrült kóválygás (csatornafedelek kerülgetése) igen
könnyed volt a Madisonnal is: kormánykezelésen múlik minden. Jó esetben a
Nexus-szal is lehet ugyanezt csinálni, csak észnél kell lenni, a súlya miatt.Azért egy-egy kigyors tetszett. Bár nem hiszem, hogy lenyelezted a Kymcot,
de azoknál azért látszott, hogy a 250-es nem tud akkorát gyorsulni, a 400-as
meg ha erőben nem bírja a tömegelőnyével gazdálkodik. Amúgy a Multivar az
visszavált(ana). Tényleg: lenyelezed, akkor felugrik a kellő fordulatra mindegy,
hogy előtte mennyi gázt adtál, meg milyen sebességgel mentél. Na ezt most
a Madison nem tudja, azért írtam, hogy ellustult - még az 5500-at sem hozta!
AndrewTdi említette is, hogy tavaly jobban ment: ez lehet kopás (görgők, szíj,
bár sokat nem mentem vele), vagy a "szegényebb" keverék (=értelmes fogyi)?Meglátjuk... Nem gyorsulási verseny, de meg kell mondjam, azért maradtam
le a 10-es úton Bp felé, mert a Andrew 1-2 olyan előzést is nyomott, amit én
nem vállaltam be, a szerényebb gyorsulás okán. Mondjuk Ürömön a pirosnál
így is utolértem, kérdeztem, hogy most akkor mindenki megy, amerre lát???
Aztán ahogy elgyorsult, úgy értelmeztem, hogy igen... Pedig amúgy ráértem:
mehettünk volna együtt még, de nyilván nem 150-nel. Eső ici-pici volt csak.
(Az is kb. a Bécsi úton kezdett csöpögni...) Amúgy az SBK-val le lehet lökni
az autókat az útról rendesen. Egy barmot még Vörösváron én dudáltam le,
majdnem elcsapta Andrewt. Index nélkül elé vágott, majd megköszönte: f*sz.
Nekem max. a zöld xenonomtól f*shatnak be. (Refi állásban azért büntet.)
Jövő héten rendelem a 6000K-t, aztán cserebere. Látni így lehet vele, de...Ui: remélem kellő arányban váltogatom az OFF-ot. Amolyan megjegyzésféle.
De lehet, hogy a RIOS R6-ban lesz színezés, és akkor jajj nektek...Szerk: ja, és az elmaradhatatlan kép! Van egy egoista, meg egy tájkép.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #369 üzenetére
Viccen kívül: éppen tankoltam... Csurgattam bele rendesen, amíg bírtam.
De így sem jött ki 5,4L/100-nál több. Este meg ugye megint, az lett 4,9L.
(Mondjuk utóbbit túltöltöttem, kicsi ment mellé is: lehet, hogy 4,8 volt.)Viszont az nagy volt, amikor érkezett egy bilikék motor nagy vitorlával, s
a motoros fekete cordurában ült rajta... Azt hittem, te érkezel! Aztán nem
jött oda az ember, tehát gyanús lett, hogy nem. Aztán kiderült, hogy az
nem is rendszámos gép (bár nem volt túl kicsi), végül, hogy nem Beverly?Ennyit arról, hogy milyen baromi egyszerű felismerni a másik "vadidegen"
motorost, akinek a motorját még csak fényképen sem láttuk korábban.Szerk: ja, és voltam előtte a Kelo-ban (tök rendesek még mindig): marhára
nem fér bele a 4,7"-os telefonom ebbe a tépőzáras GPS tartóba. Sajnos.
Meg ha még épp bele is menne, töltőre dugni már nem lehetne, szóval gáz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Fogalmam sincs. Amikor jól be lett állítva, csak a levegő csavart, meg az
alapjárati csavart tekergette. Szétszedve nem volt: se tű, se fúvóka, semmi.
Azóta kell neki a szívató hidegen rendesen. Előtte gyakorlatilag nem kellett.
(És az a +2L a gyakorlatban inkább 3! 8,6L volt rendszeresen, most ~5,6.)Gyári cucc van benne, de picit csíkos: néha érezni, hogy nem olyan sima a
váltás. Pedig maga a gép iszonyat simán gurul, szinte siklik. Éjfúria.
Ellenben egyszer számolgattam gyorsulást, és majdnem 12s jött ki 100-ig.
Most vagy a GPS log szar, amiből a 9-et számoltam, vagy ennyire ellustult:
ha utóbbi, akkor már nem is verné a Burgit, ha hiszünk a tesztes 12s-nek... -
DigitXT
félisten
Tényleg "csereberélni" senki nem akart? Mondtam Andrewnak,
hogy kipróbálhatja a Madisont. De elütötte azzal a poénnal, hogy
csak azért mondom, mert Nexus-ozni akarok. (Pedig nem...)Nem mindig jó kívánság, hogy minden álmod váljon valóra...
Btw. én is álmodtam már ilyet. Annál jobb volt valóságra ébredni.
Mondjuk az meredekebb, hogy felébredsz, vkinek elmagyarázod,
hogy mit álmodtál, majd később, amikor már tényleg felébredsz,
jössz rá, hogy az is álom volt: álom az álomban.Meg a di Caprio.Szerk: várom, hogy beírjon a szomszéd, hogy azt álmodta, hogy
lopott egy Nexust! Azt nem mondta, honnan lesz nála az az egy.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #427 üzenetére
Ez amúgy jogos, mert nem a dobogókői szerpentin előtt kellett volna cserélni!
Hanem korábban, amikor a kolléga órahibája miatt megaludt a szánkban a tej.Amúgy azt is megértem, ha valaki nem akarja kölcsönadni! Van az a mondás
a motorokról meg a nőkről... Viszont másképp nem nagyon megy. Ha nekem
van annyi bizodalmam a kollégában, hogy nyugodt szívvel rábízom a motorom
(tudom, hogy már sok éve nyomja, sok ezer km-t megtett, nem fogja eldobni),
akkor elvárom ezt visszafelé is. Bár, elnézve a Pugos kolléga teljesítményét...Egyébként nem érezném magam "hülyegyereknek "(bár lehet, én is elkéstem):
tapasztalatszerzés. Nyilván nem lehet messzemenő következtetéseket levonni
néhány km alatt, de egy-két "alapinfót" meg lehet tudni a motorról. Milyen rajta
ülni, milyennek érződik az irányítása. Megszokni nem lehet ennyi idő alatt, ezt
aláírom. Ahhoz kéne 1-2 óra, hogy összetettebb tapasztalatokat szerezzünk.Ui: ma kétszer volt rajtam az XXL-es esőnaci. Először, és utoljára... Kukáztam.
(Az egy dolog, hogy kirepedt - a garázs lecsukásakor -, de amikor a felültem a
gépre éreztem, hogy ez nagyon nem lesz jó: egyedüli könnyebbséget az adott,
hogy combközépig rögtön kettészakadt, de még így is necces volt a lábletétel.) -
DigitXT
félisten
Nem volt ez "nagy" dolog: beírtam, hogy pénteken megyek gurulni, az biztos,
ha valaki akar csatlakozni, akkor örömmel veszem... Erre én csatlakoztam.De amúgy összességében jó volt. Kicsit néha uncsi, kicsit pörgős is (főleg,
miután spontán szétszakadt a mezőny), meg kicsit beszélgetős... Élőszóban
azért más. Meg jó ugye "fejet" társítani az avatar mellé. A vörösvári "incidens"
mondjuk egy kicsit hazavágta az élményt, de legközelebb jobban szervezzük,
meg valami kommunikációt is érdemes rittyenteni. (Intercom? PMR? Telefon.) -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #433 üzenetére
Ugyan másik szolgáltató, de én is kvázi ingyen hívok: felőlem is mehet.
Van amúgy ilyen walkie-talkie-m is ("gagyi PMR"). De az is csak egy pár.
És fogalmam sincs, hogy hogyan lehetne motoron jól (egyáltalán) kezelni.
Motoros topikban írtak jó tanácsokat (kivezetett adásgomb stb.), csak az
egy kicsit drágább kategória sajátja szvsz. Meg nem ártana, ha lehetne a
szivargyújtóról tölteni. Meg mondjuk tudna az is Bluetooth-t (headsethez).Továbbra is van egy felesleges Nolan N103-am, beépített headsettel, meg
egy Intercom erősítővel: barátnőmnek sajna nagy, nővéremnek épp jó. De
ő meg végképp nem motorozik. Mondjuk barátnőm sem, az is igaz.Andrew: na igen, én is azért vettem meg a sisakot, mert a blútyúkot külön
nem adta. Viszont, ha már így alakult, lett fasza pinlockos plexim "ingyen".
(Ma az esőben külön jól jött. Még szoknom kell, hogy lehet csukni, nem
párásodik: egy ici-picit kezdett az alján, ahol már nincs ott a belső plexi...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #438 üzenetére
Jössz te még haza Tirolból.
-
DigitXT
félisten
Ez nem basztatás. Ha a kölcsönmotort is így megborítja, az a kellemetlen.
De ezt te is írod, nem? Sajátot mindenki úgy töri, ahogy akarja. Az tiszta sor.longwild: kcsa kollégája, és ex-motorjának új tulaja. Hogy egy kicsit oldjam
az élét: én is borultam már fel a Majával hasonlóan. Sőt, durvábban! Mivel ott
az ok a rajta marad lánc volt, ami le is csapta a légszűrőházat kompletten.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ezexerint ismered? Ez már fél siker. Egy kis plexit néztem, bár nem beszéltem
(még) az emberrel, hogy mennyire aktuális a dolog. (Van-e pl.) Mosquito meg
viccelődött anno, hogy legurul velem oda, ha megtankolom a mociját.Nem ismerem
Úgy más: olvastam egyik hirdetésénél, hogy (már) nem is él a telefonszám stb.
Mondjuk qrvaegyszerű: megcsörgetem, és ha nem él, akkor ennyi... De baromi
sok cuccot hirdet(ett), nekem meg baromira nem volt sürgős (és most sem az).kcsa: úgy kell azt. Egyet jobbra, egyet balra, utána lehet nyugodtan motorozni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #449 üzenetére
Ha a füldugót is használni akarod, akkor csak a sisakba építhető jön szóba.
Abból is a jó minőség, ami tud akkora hangerőt, hogy túlharsogja a szélzajt,
a füldugót, meg... Meg az SBK-t... OK: utóbbi miatt felejtő a füles dolog...Amúgy a Nolan ebben elég jó: N103, headset, erősítő... (Forró csemege főtt
kukoricáááát, egereket tessék! Mice bitte!) A Madison rohadt csöndes, csak
a szelet hallani. Vagy a zenét. Nem mondom, hogy 90-nél is úgy telefonálsz
róla, mint az irodából, de egyszerűbb, mint a Maján, ahol dübörög a 4Road...
(Amíg nem szerválok bele egy hangtompítót... Meg egy másikat kísérletezni.) -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #451 üzenetére
A végén meg összeragasztjuk celluxszal. Amúgy thx, jegyeztem.
tisztán,érthetően hallott mint ha nem is motoron ülnék
Azzal a Maján sem volt gond (~40 km/h-nál). Tisztán hallottak. Meg a kiput is.
A gond inkább az volt, hogy én nem hallottam a hívót, igaz, az a 40 km/h esetnél
nem volt bent az erősítő, úgy elég gyér a max. hangerő. A másik* hívás sima volt,
de ott sem mentem 150-nel, de akkor is a 4Road volt a szűk keresztmetszet...*: eegen, azóta is ilyen kiba' sokat telefonáltam, hogy darabra számolom őket.
A Madisonon még csak próbahívásom sem volt, így a Bluetooth is csak zenére...
Pedig elvileg tudok vele hívást indítani is... Még nem próbáltam, de majd egyszer.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Rájöttem, mik lehettek azok a cseppek: a zsír, amit a tengely kicsapott az első
gurulásnál, aztán a felnire picit rászáradt, meg megült benne a por. (Szóval nem
a szimering lesz a baj, és nem hajtóműolajat láttunk rászáradva, hanem zsírt...)Ui: a GPS log szarra sem jó. Max. arra, hogy igazolja, hogy pontos az órám, ha
és amennyiben sikerül egy adott szakaszon tartósan adott tempóval haladni. De
az alapján gyorsulást mérni végképp NEM lehet! 9 s? 0-49-58-63-75-81-87-93-97
egy szart. Persze. 0-50 megvolt 1s alatt, 0-60 meg már 2-3s, és kb. 100-ig 9?
Egyszerűen ehhez nem elég pontos: fogni kell a kamerát, aztán felvenni az órát.Másik sor, ami szintén 9 s-re utal, de közben igen röhejesen torzít, ezt mutatta:
0-19-62-70-75-79-87-94-96-100 Értem én, hogy légellenállás, de ennyire nem. -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #456 üzenetére
Grat hozzá!
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #474 üzenetére
Dehogy, akkor nem írogatnék róla ilyen nyugodtan... Bontásra volt nála egy
Madison, amit részben azért is vett, mert hátha nekem jó lesz a hátsó kereke,
aztán kiderült, hogy mégsem... (Mert az 250-es volt, Yamaha blokkos, enyém
meg 400-as Morini, s perszehogy a hátsó tengelyen eltérő a "ricni" mérete.)Viszont abból van a projektoros lámpám, meg talán egyszer lesz ülésem is.
Szerk: kabát témát nem értem. Nekem semmi bajom nem volt vele, pedig még
egy (nem is túl vékony) pulcsi is volt alatta: 15 fok körül ez bőven jó. (Túraplexit
dobáljátok lefelé, és menjetek "tempót": dugóban állni a napon, persze, meleg.)Protektoring (nekem) ~25 fok fölött, amikor kabát már "magában" tökig lenyitott
szellőzőkkel is sok. 20 körül meg egyértelműen ohne pulcsi + nyitott szellőzők.
(A tegnapi eső után el is felejtettem kinyitni a szellőzőket. Majd délután...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #477 üzenetére
Ez így nem az igazi. Vállvédelem sehol. A mellvédelem meg annyira nem kritikus,
nem krosszmotorozni fogsz, ahol nagyokat csapódhatsz eséskor (pl. kormányba).Ha protektoringet akarsz, és ForceField protektorokat, akkor az Action Shirt nyert.
Szerk: abban is van valamennyi mellvédelem, persze közel sem olyan erős.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #481 üzenetére
Mármint váll és könyök... Mellvédő témában én többet nem tudok mondani...
Bőrkabát alá kevésbé tudsz dolgokat beszuszakolni, az akkor jó, ha passzentos,
viszont ha már felöltözöl rendesen, de választani kell, akkor inkább váll, mint mell.
Az Action Shirt amúgy ANNYIRA nem drága, mint mondjuk a Pro Shirt, amiben a
gerincprotektor is integrálva van. Minden relatív: én sokat mentem egy szál ingben
is, csak a Pro L2-vel a hátamon, rövid gatyában, stb. Nagy melegben. Ha akkor üt
be a krach, most nem írogatnék. Ahhoz képest az Action Shirt is sokat számít,
térdvédővel, még ha nem is Exreme Harness + protektoros nadrág, meg minden...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
A hosszú szár* biztosítja, hogy védjen is. Különben minek veszed fel?
Perec esetén lecsúszik a kezedről, nyúzod végig a bőröd... Ugyanígy
nem tudom értelmezni az ujjatlan "biciklis" kesztyűket: max. az első
tenyeres érkezést fogja (több, mint a semmi, de...), csúszásnál kuka.Ezek a nyári (!) bőrkesztyűk annyira nem melegek. Oké, amikor nem
vettem fel a kabátot sem, akkor a kesztyűt sem: felelőtlenség, tudom.*: elvileg van rajta egy tépőzáras rögzítés, ami a csuklódnál megfogja.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #485 üzenetére
Igen, szerintem is sokadjára... Van a Pro L2 gerincvédő, meg az Action Shirt:
ezek jó párosítást jelentenek a nyári melegben is, mert gerinc/könyök/váll védve
van, valamennyire a mellkas is, és elég vékony anyagból van, kellemes viselet...
Persze együtt drágábbak, mint a Pro Shirt, de a gerincvédő külön is hordható pl.
cordura kabát alatt, annak beépített, szemétre való polifoam betétjét kiegészítve.Itt van mindenféle Forcefield protektor, többek közt a fent említettek is. A javasolt
fogyasztói árak sajnos nagyjából valósak, sokkal olcsóbban nem lehet megvenni.
Megjegyzem, a Pro L2 mellett nincs szükség olyan úri huncutságokra, mint pl. a
vesevédő, mivel a deréknál lévő rögzítése pont ellátja ezt a "szélzáró" feladatot is. -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #487 üzenetére
A véleményem, hogy nem vennék külön csak (!!!) könyök protektort. Amúgy
nem tudnám őket összehasonlítani, csak elméletben, annak meg sok értelme
nincs: ha választanom kéne ezek közül, akkor inkább a ruhán kívüli megoldás.
A térdvédőnél is. (Oké, hogy a ruha alatt hordható elvileg biztosabb, de amikor
az ember munkába megy, akkor csak nem fogja azt a gatya alá húzni/levenni.)Ha meg nem veszi fel, akkor olyan mindegy, hogy szorosabban tartott volna.
Szerk a szerkre: ez már tavaly is akciós volt, én is ennyiért vettem ugyanitt.
Én is így voltam vele, hogy mennyit adjak érte? 50K fölött sok(k) volt, de 46-ért,
kicsit fogat szívva, de megvettem. Azóta 3-4x volt rajtam... A beépített protektor
olyan benne, mint az Extreme Arm, de nem külön felcsatolós, hanem az anyag
tartja (elvileg) a helyén. Sajnos van rá az esély, hogy elforog perecnél az első
(második) ütés után. Amúgy a Kelóban tök rendesek, mindenképp nézd meg.Átfúj-e a szél? Úgy érted, hogy nincs benne meleg? Nincs nagyon... A kabátnál
sokkal jobb, ha ez a kérdés. (Az egy szál ingben, protektor nélkül motorozásnál
meg de pláne, még ha annál egy picit melegebb is, mert ez egy második réteg.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #489 üzenetére
Akkor én nem tudom, hogy milyen a hosszú szárú, meg a rövid szárú kesztyű.
Azt hittem, hogy rövid szárúnak azt mondjátok, aminek vége van a csuklónál...
Ami pl. szétment AndrewTdi-nek... Ami meg nekem van, az ugye jó 10 centivel
hosszabb és ott van az emlegetett tépőzár. Erre mondtam, hogy hosszú szárú,
de lehet, hogy tévedek. Hátránya max., hogy eltakarja az karórádat. Muhaha.Ui: a perecelő kollégámnak voltak csúnya (horzsolásos) kézsérülései is anno...
Kérdeztem, hogy mi volt a kesztyűvel? Szétment, és lecsúszott.* Ha egy olyan
bőr van rajta, ami nekem volt, akkor annyival kevesebb lett volna a horzsolása...*: meg pl. brutál horzsolások voltak az oldalán is, mert a kabát meg felcsúszott.
Na, ezért szokták mondani, hogy jó, ha összecipzározható a kabát a nadrággal.védje az ember tenyerét attól hogy törje a kormány
Passzolom. Én bicikliztem gyerekként, és volt is ilyen kesztyűm: egy tenyeres
érkezést talán még megfog, meg ott nem akkora a tempó, de van, aki motorra is
ilyet vesz fel. Nem akarok célozgatni, de szerintem majd beírja, hogy miért. Egy
motornak szerintem van olyan rugózása, hogy nem töri a tenyered a kormány.longwild: nézd meg, mit linkelt a kolléga. Na, az ott az Aciton Shirt.
Topicindítóval semmi gond: össze kell írni, aztán a modik beleszerkesztik.
Az "ajánlás" már picit más tészta, mert mindenkinek azért van az, ami, mert azt
gondolta az adott felhasználáshoz a legjobbnak. Vagy csak mellényúlt, de akkor
meg leírja, s nem ajánlja. Szóval nincs abszolút igazság. Ezt és ezt azért tudom
ajánlani, mert... Csak az már termékértékelés, pro/kontra: túlmutat a topicnyitón.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #491 üzenetére
Amúgy: [link]
aggasztó, hogy a bele való akku saruja le tud lazulni
Húzd meg jobban... (Menjen a munka...) Esetleg +1 anyacsavart ráraksz?
A hogyanra meg a válasz, hogy nyilván a rezonanciától: 1 henger / sz*r utak.Szerk: önzáró anyacsavar? De nem tudom, milyen kialakítású az akkusarud.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #495 üzenetére
Hajrá.
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #498 üzenetére
Nagy darab narancssárga? Az nem én voltam. De ha arra sem emlékszel,
amit három hete beszéltünk, akkor tudok javasolni egy kis darab fehéret...aminek ellenoldali négyzetes anyája az akku fejben van
Az az anya amúgy kivehető, ha minden igaz. Ettől függetlenül az alaptézis,
hogy jobban meg kell húzni. A második ötlet volt az extra anyacsavar, vagy
az önzáró anya használata. Esetleg az akku rezgésmentesebb rögzítése...Vagy mondom: egyszerűen jobban meghúzni, s várni, mikor lazul le megint,
mivel nem mindegy, hogy előtte mikor nyúltál hozzá utoljára. Ha sok idő, én
nem nagyon aggódnék emiatt, hogy egyszer tapasztaltad, hogy lelazult...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #503 üzenetére
De, én lecseréltem: Te ne nézd mobil böngészőből... PC-ről tökéletes.
(Esetleg forgasd el a telefont vízszintesbe: nehogymár 720 px szélesség
alá optimalizáljanak weboldalakat, a PH is pont 1024 px-re van kitalálva.)Olyat még nem is láttam ami a csuklónál véget ér.
Andrewnak a szétszakadt kesztyűje nem olyan? Mondjuk nem tudom.
Annyira nem nézegettem, nem az volt a lényege, hogy milyen hosszú. -
DigitXT
félisten
válasz canniball #505 üzenetére
Tolhatnál egy screenshotot, hogy mi van szanaszét tördelve priviben.
Kíváncsi vagyok. Bogyónak meg csak annyit, hogy 920-at, mi?Minimum 1520-at!
Nem értek a lovakhoz. Volt 920-am, de lecseréltem 990X-re... Az is
Windowsos volt, csak nem mobil, hanem 40"-on Full HD. (Muhaha.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!