- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android szakmai topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Jelentem legyorsultam egy Porsche kabriót. Igaz, csak 70-nel ment.
Meg megvettem a Givi S850-et. Belefér a telóm, és tölteni is lehet.
Szerk: csapatós vegyes fogyi 5,1L. (Megint kilocsoltam picit persze.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #528 üzenetére
Á, 11K-nál brutális lenne a Madison (8600-nál tilt). Jó ez így 5-6 körül utazóba. Annyira halk és sima járású, hogy a 70-140 gyorsítás az csak a szélzaj erősödésén tűnik fel. A gázkar mintha csak egy hangerő szabályzó lenne. Picit megszokod a 130-as tempót, 90 már nagyon lightos. 40 meg mintha állnál. Majdnem el is dobtam egy körforgalomban: vizes, fehér aszfalt. Halál. Elindult a segge, pedig se nem adtam nagy gázt, se nem döntöttem nagyon, meg gyorsan sem mentem. Csak egy b*zi autós bejött elém, aztán mégis megállt. Mondjuk még jó, csak a francnak próbálkozik: a macisajt az macisajt.
Gondolkodom, hogy leméretem teljesítménypadon (dyno). Már a miheztartás végett. Ezen nem kell váltani kettőt felfelé: tekered a kart, eszed a Porschekat/rendőrt/kamiont. Azért mehetne jobban. Több autó előzésénél jobb lenne egy kicsit brutálisabb megindulás, mint ez. Tudom: rúgjak vissza kettőt, és mehet a 11K... Meglesz. A maga szerény módján. Első körben 16 gr-os (csúszó)görgőkkel. Aztán jöhet a J. Costa varió. Aztán a nitró.
Aztán a GP800. (Ha még megérem. Ma is kicsit széles volt egy kanyar "kigyorson". A közút nem erre való. Itt be kell állni 60-nal szöttyögni, ha "konvoj" van. Ha valaki már 90-et tud menni, az csoda. Ha meg 110-ig kihúzatja, akkor... furgonos.)
Na léptem. Küldeném mindenkinek, aki szereti: Copy Con - Holnap
Ui: pénteken Kalocsa?
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #539 üzenetére
Dobd le róla azt a plexit, és új motorod lesz. A színe szép. Élőben fakóbbnak tűnt.
Lehet, hogy nem is te álltál ott a lámpánál, csak bekamuztad, hogy igen, muhaha.
Szerk: én meg GPS-szel jöttem dolgozni. Teszteltem. Fasza: töltés is rajta volt.
Hogy miért nincs benne a fotón (jobban nézne ki)? Mert azzal készült a kép...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #543 üzenetére
Mivel városban használod, semmi teteje magas plexit rakni rá.
Nyugodtan kipróbálhatod plexi nélkül is, teljesen rendben lesz.Hova tennétek?
Oda, ahol a legkevésbé vonja el a figyelmed. Nekem sok választási lehetőségem nem volt, szóval kézenfekvő volt az adott tartó megvásárlása, és a kormány közepére rögzítése. Gyárilag van szivargyújtó a kesztyűtartóban, abból egy micro-USB adaptert felhúztam a kormányra, és kalap. Ha van kesztyűtartód, de nincs szivargyújtó csatlakozód, akkor én a kesztyűtartóba építeném, már csak az esővédelem miatt is. Ha csak töltésre kell, és nem kifejezetten GPS-hez, akkor rakhatod a csomagtartóba is, mint runner. (Nekem a dobozba kéne felhúzni egy szivargyújtó csatit, olyat, ami gyújtás nélkül is áram alatt van, ha hosszabb túrán lemerülne a Bluetooth füles akkuja, fel tudjam tölteni pihenő időben. Menet közben azért nem dugnám be, gyújtással otthagyni a mocit meg nem fogom. Amúgy is fel akartam húzni a dobozhoz egy pótféklámpa kábelt, de egyelőre megmaradt projekt szinten az egész...)Az amúgy baromi vicces volt, hogy a Lágymányosi híd közepén dobta a hálózatot a telefon, de olyan szinten, hogy PIN kódot kért. Na onnantól kezdve nem volt kép a GPS-en, de szerencsére továbbra is mondta a magát. (Természetesen eltévedni semmiképp nem tévedtem volna el, ez csak teszt volt, viszont a telefont nem lehet menet közben nyomkodni - ez még önmagában nem baj -, viszont kesztyűben sem. Szóval ha ilyet csinál - remélem nem lesz sűrűn szokása -, akkor meg kell állni, kesztyű le, PIN bepötyög, kesztyű vissza, aztán lehet továbbmenni. Írtak bogyóék valami csodaszerről, amivel kesztyűben is lehet pötyögtetni, de a tartó miatt már eleve hátrányos helyzetből indulok, ráadásul nincs is ilyen szipi-szupi Nokia telóm, szóval...)
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #546 üzenetére
Esztétikailag megközelítve csakis a kicsit. Bár a két kicsi között vacillálnék... (Hint: ugyanaz a képet linkelted kétszer.)
Túl van lihegve ez a túraplexi kérdés: motoron volt/van/lesz menetszél, ezt el kell fogadni. Ha nagyon zavar a zaj, füldugót kell használni. (90 km/h körül már elég hangos, ez tény, de pláne 140-nél.) Most lehet mondani, hogy azért jó, mert megvéd az esőtől is, ami lehet, hogy igaz, de hogy utána alig látsz át rajta, az is ziher. Pláne sötétben, amikor a szembejövők fényét szórják össze-vissza az esőcseppek. Mondom: van egy hasonló stílusú túraplexim a Majához, egy úton volt rajta, amíg hazajöttem a kereskedésből. Hogy, hogynem pont csöpögött az eső az út vége felé, és megtapasztaltam, hogy mekkora fos, azon kívül, hogy nem látok, a tempót sem érzem, és még (saját motorom: fikázhatom) ronda is, mint a bűn. El is szomorodtam, hogy hogy vehettem meg egy ilyen motort, aztán ledobtam róla a plexit, és csoda történt. Lett egy új motorom. Később (qrvadrágán sajnos) vettem rá egy gyári plexit, azzal már szép.
Ui: nem tudtam, hogy szoktál túrázni is. Ettől függetlenül a fenti áll. Te tudod, hogy neked jobb-e így, bár azokból a kommentjeidből, amikben azt ecseteled, hogy megfősz a plexi mögött, mert menetszél sincs, stb. úgy gondolom hogy azért ANNYIRA nem jó így. Lehet megpróbálni a magasítottat. Ha átdobja a menetszelet a sisak fölött, még az is jó lesz, de mégsem annyira ocsmány, és talán-talán lesz valami hűtésed. Ha viszont pont úgy dobja a szelet, hogy a sisakot turbulens áramlás éri, akkor csúnyán "bubbogni" fog tempónál, ami meg rosszabb, mint plexi nélkül. Ki kéne próbálni. Neked, mert a te motorod, és a te magasságod, meg a te üléspozíciód.
Ui: technikailag az USB aljzat is egy szivargyújtó csati, csak be van építve az adapter. A motoron nincs más feszültségforrás, csak az akku kb. 12V-ja, aztán valamivel le kell konvertálni stabil 5V-ra. A szivargyújtó aljzat univerzális, az USB meg csak 5V-ot ad, és csak töltésre jó. Mondjuk azt legalább kétszer. A kesztyűtartó ajtaját nem kéne kifúrni, inkább belül kellene egy kis lyuk, hogy felhúzd a tyúkbelet a kormányhoz. (Nekem volt gyárilag lyuk, mert oda akad be a zár, simán elment ott egy kábel is felfelé, probléma nélkül.)
Oké: van másképp kinéző is (ami nem dupla), de a lényege ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #548 üzenetére
Nézd, nekem is "túraplexi" van a Madisonon (gyári természetesen). Én is átlátok felette, így engem sem zavar valójában, és egyet értek, hogy nem rossz, hogy "fogja" a menetszelet, mert nem fázok rajta még 5-6 fokban sem. Viszont esztétikailag valahogy jobban tetszik a kisplexi: a Maján sincs ilyen batár, aztán azon sem szoktam megfagyni... Oké, 150-nél valószínűleg durva lenne mini plexivel (vagy éppen plexi nélkül). Mondjuk nem az az utazó tempóm. Tegnap is csak heccből próbálgattam. 140-nél azért már nem valami fickós a gyorsulás, és 8K fölött van a fordulat is. A 150 az nekem már nagyjából a végsebesség (lenne).
A lényeg, hogy idővel biztosan beszerzek egy "sportosabb" plexit. Városba, meg kisebb túrákhoz bőven jó lesz szerintem. Aztán ha nagyon mehetnékem lesz több száz km-ekre, akkor max. feldobom a gyári "túrásat". (5 perc a csere. Csak kell egy csere, amit felrakhatsz.) De komolyan gondolkodom, hogy valamikor a közeljövőben kipróbálom plexi nélkül is, már csak a miheztartás végett. Mondjuk Kalocsára nem úgy indulnék, de Szarvasra - majd egyszer, talán - úgy kéne. Nyilván úgy is randa lenne a motorka. A plexi adja meg az összképet. El is ronthatja, mint a Beverly esetén, de ez szubjektív: nem bántásból mondom.
A bukót akkor lecsukva használod?
Természetesen, mivel csak így tölti be a védelmi funkcióját egy esetleges baleset esetén, meg a szememet is csak így védi normálisan a repülő bizbaszoktól. A bogarakkal tök igazad van: túrán engem is talált meg valami, ami szétplaccsant a sisakplexin. Meg egy-két dög rajtamaradt a "túraplexin" is. Nincs kedvem mosogatni, de azért majd egyszer. Madarakat nem szoktam elütni, de te tudod.kcsa: a Windows tán hibátlan?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #552 üzenetére
Jó, hát nyuszika, meg őzike ellen sem véd: rakjál rá gallytörő rácsot is...
A bukó plexijét egy kattanásra nyitva szoktam hagyni, mert párosodott. Most, hogy szereztem egy pinlocokos plexit, le lehet csukni, és le is szoktam csukni, csak valahogy hiányzik a - megszokott - friss levegő. Viszont szemvédelem szempontjából ez a legbiztosabb, mert semmi (rovarka, bogárka,
madárka, nyuszika, őzike) nem tud beslisszanni. (Amióta "bogárhálóm" is van, alulról sem...)csongi: vagy le kell dobni, és akkor sem. Nekem nem jött be. 4 éve a pincében áll.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #561 üzenetére
Bekened magad ilyen Turtlewax-szal, és máris jobb lesz a légellenállásod, egyben javul a testhőmérséklet szabályozás, meg minden. És még az orrodat is tisztíccsa!
Ui: na igen, nagy lendületű. Volt egy olyan érzésem, hogy a gallytörővel megöltem a topikot. Pedig még képet is kerestem illusztrációnak, csak nem találtam. Vajon miért?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #570 üzenetére
Terepeztem én már eleget a DT50-nel, meg a (125-ös) Hondákkal. A robogó nem oda való, tiszta sor. Quadot legutóbb Dobogókő felé láttam, ahogy az (aszfaltos) úton csapatott. Az egész gallytörő kérdéskör nem komoly*, csak annak kifigurázása, hogy azért jó a túraplexi, mert azzal lehet a felröppenő madarakat hárítani. Btw. péntek Kalocsa visszavonva. De nem azért, mert kötexel, hanem mert az időjárás előrejelzés elég szar időt jósol.
Amúgy ha szigorúak akarunk lenni, és nem szeretjük a humort, akkor a csongi által linkelt motoron bukócső van. És figyelembe véve egyik kolléga múltkori elcsúszását, hogy az mennyire ledarálta a fejidomot (is), oda se lett volna hátrány egy ilyen. De lehet rajta röhögni, hogy milyen viccesen néz ki rajta...
*Szerk: sosem volt az, nem is értem, miért magyarázzátok, hogy...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Lefagyott a fedcompom... Sejtem az okát, de nincs nálam csavarhúzó.
-
DigitXT
félisten
Megoldottam másképp: kipattintottam a 15A-s biztosítékot, hagytam megdögleni. Érdekes amúgy, hogy stabil memóriában tárolja a napi futást is (azaz táp nélkül is megőrzi), de csak az egész részét. Szóval 17.9-ből most 17.0 lett, meg közben jöttem egy 2,5 km-t óra nélkül. Majd ha leromlik a fogyim, legalább lesz mire fogni.
Az ok meg valami tápellátásos történet lesz, mivel a fordulatszámmérő sem vett tudomás a gyújtás ráadásáról, egészen a motor beindításáig. Aztán persze működött. Szóval a távolságmérésen kívül mindenre van saját műszerem, viszont az analóg (szerk: valójában nem az, léptetőmotoros) sebességmérőt is a fedcomp hajtja, így az sem mért. Mondjuk ezt már csak a Petőfi híd közepén vettem észre, nagyobb tempónál. Rápillantottam, aztán láttam, hogy ááá, még mindig "állok".
Ui: vagy majd otthon fogom a kereket, és pörgetem egy kicsit, hogy beálljon.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #577 üzenetére
Minden igaz, kivéve a gombelem. Majd átnézem otthon, ki kell nyitni az elejét. Már a reggel linkelt fotón feltűnt, hogy mintha nem világítana a fordulatszámmérő, és ahogy most újra megnézem, látom, hogy már reggel 17.9 volt az állás. Szóval még +2,5 km el lett csalva. Szuper.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #579 üzenetére
De ez Malaguti. Szedtem már szét. Nincs benne, hidd el. Viszont állandó tápot kap az akkuról, amit meg a 15A-s biztosíték kipattintásával el tudtam venni tőle (csavarhúzó nélkül), így "megresetelődött", tehát magához tért. Most megint működni fog. Meg eddig nem volt vele semmi gond, de ugye a jövőben sem szeretnék ilyet, ezért megnézem ezt az állandó táp "lelopást" (mert az kellett a KOSO mérőknek is, hogy ne felejtsék el a beállításaikat, meg vissza tudjanak térni alaphelyzetbe, amikor elveszem a gyújtást), szerintem azzal lesz valami gond...
Van amúgy egy érdekes jelenség, amit AndrewTdi is kiszúrt, amikor cseréltük a fékolaját, de még nem jártam utána (és nem értem az okát - egyelőre). Amikor helyzetjelző nélkül ráfékezel, halványan világítani kezd a műszerek háttérvilágítása is. Valami, valahol áthúz, ami gyári állapotban nem tűnt fel, mert az izzók le se sz*rták, a LED-ek viszont frankón bekapcsolnak rá, igaz, kb. fél teljesítménnyel. Mondjuk a kapcsolási rajzon is van egy félreérthető rész, szóval még kiderülhet, hogy ez gyárilag ilyen debil (mint az indexvisszajelző, ami tápra földel, mert az izzónak mindegy, milyen irányban folyik rajta az áram, de a LED-nek nem), ráadásul ha már kis árammal működik a rendszer (full led próba), akkor ez át is húzott, és lett spontán vészvillogóm. De ezt írtam anno. Azóta diódával le van választva, nincs ilyen probléma. Meg persze nem is full led, mert hátul izzós, elöl meg 7,5W-os powerled.
huszi.gyb: gyökeret leszorítani, embert kirángatni, felpofozni, feljelenteni, autót elkobozni, jogosítványt a Dunába lőni, rögtönítélni... Az istenbarma. (Alacsony a kerítés.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #605 üzenetére
Vagy egy túraplexi... Amúgy viccen kívül: engem nem sok eső ért.
Oké, nem is zuhogott. És különbenis, a lámpánál állva mindegy a plexi.Viszont az, hogy mindenki elfelejt esőben vezetni, az röhej! Egymásra
futott+tört több autó is az útvonalamon. Én meg nem győztem levillogni
a 30-cal döcögő taxist a buszsávban... A másik idióta simán nem vette
figyelembe a sávelhúzást, és ment keresztbe egyenesen: még jó, hogy
nem mentem mellé, mert eleve gyanús volt. És ilyenek vezetnek taxit...
(Teszem hozzá, hogy ezek legalább nem voltak összetörve. Még nem.)---
Mai napi találós kérdés: mi látható a képen? Nem a 100% Whey Pro.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #618 üzenetére
Kihagytad a 180-as Maját, meg a 400-as Madisont... Mondjuk motort
kérdezett, nem robogót. Ha ilyen megrögzött robogóellenes, mint az én
oktatóm volt, akkor lehet, hogy jobb, ha nem is említed ezeket.HGabor89: én meg nem hiszem, hogy a Sonic megy úgy, mint a Maja.
De ha szeretnél összehasonlító tesztet, fel tudok ajánlani tesztpilótát...Moi.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #620 üzenetére
Én sem hagynék nekik semmiféle korlátozást! Annak ellenére, hogy alapvetően robogó(ka)t használok, napi szinten. A vezetéstechnikai tréningen is az 500-as váltóssal mentem, nem a 300-as robival. Szerintem ez a "robogós vizsga" a nagyon, de nagyon (de nagyon!) kocamotorosoknak szól, akik soha a büdös életben nem akarnak váltós motort (se venni, se bérelni, se kölcsönkérni, se semmilyen formában vezetni). Na, ennél azért szerintem mi többre vagyunk hivatottak. (Előbb-utóbb "elfogy" a nagyrobogó is, és van, ahova nem is ideális, és sosem lesz az, pl. terepre, vagy versenypályára.)
HGabor89: Gondolom a rendszámnélküliség miatt
Inkább a megszokás (hiánya) miatt. Amikor egy motort még alig ismersz, nem jó vele "vadulni", mert csúnya vége lehet. Szokni kell a méreteit, dinamikáját, fékeket, mindent.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #627 üzenetére
Számtalan webshopban: nem kell, hogy bp-i legyen.
-
DigitXT
félisten
Brogyi említette, hogy "érdekes színű" a lámpám. Konkrétan zöld volt.
(Látni ugyan lehetett vele, mert a fénymennyiséggel nem volt gond, de...)Az a vicc, hogy 4300K volt - névleg. Na most beraktam a másik szettből
a szintén névleg 4300K izzót, és láss csodát: az teljesen jó, fehér színű.
(Ezt láthattátok az összehasonlító képen, bár senki nem találgatott...)Kérdés: ha most (kb.) így néz ki a motorka, akkor érdemes a 6000K-ban
gondolkodni, vagy rendeljek még egy szett 4300K-t? Azért érdekes, mert
a ma reggel berakott szett izzóin a kis rögzítőpöckök anno letörtek, így a
tápkábelük esetleg lerázódhat idővel. Maga az izzó így sem tud kiesni.
Okulva a rideg műanyagból, meg az átalakítóval való sz*pásból, immáron
olyat tervezek venni, amin gyárilag van forrasztva már a megfelelő kábel...Szóval 4300K vs. 6000K: pro és kontra? (A Majában volt 6000K, de idővel
azt is zöldesnek éreztem. Bár tény, hogy elég komolyan nézett ki vele...) -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #632 üzenetére
Most a szíjról beszélünk, hogy 16K? Az teljesen normális(nak hangzik):
a "kis" Majához is 12 körül volt, nagyobb köbcenti = nagyobb költségek. -
DigitXT
félisten
Egyikkel sem élek, meg szerintem 6000K még nem hupilila (az 8000+!),
de köszönöm: jegyeztem a tippet! Hajlok arra, hogy maradok 4300K-nál:
az 5000 sem rossz (azt mondják), csak az finoman szólva "ritkább"...Viszont fura (szar!) a trafó, mert vibrál picit a fény, és a fordulatszámmal
változik a színe: nem sokat, csak a fehér falon látom. De azért látom.
Előző trafóm ugyan 11V alatt nem működött, de ilyet nem csinált. Csak
elégett, de ahhoz is kellett 3 év napi használat... Ez ~9V-ról izzítja az
ívfényt, de ilyen áron? Nem tűnik túl stabilnak. Volt mondjuk 2-3KHUF.HGabor89: BMW-k láncosak
Van azért kardános is belőlük szép számmal. -
DigitXT
félisten
D2S izzóhoz való foncsorom van. Konkrétan projektor. Ezért látok vele
olyan jól, mint korábban sosem, és ezért nem vakítok. Annyira sem, mint
egy halogén H7 refis motor nappal: ezt a guruláskor megtapasztalhattuk.
Ha én is felqrom a refit, az más. Sajna más "defektjei" nem relevánsak,
de a tapasztalatot ismét megköszönöm! 4300 vagy 5000K lesz a vége. -
DigitXT
félisten
Ami állítja magát az is csak a csomagtartó terheléséhez, induláskor.
Motoron ez irreleváns. Nem baj, ha nem értesz hozzá, de akkor ne add
a szakértőt a témában, mert elég hülyén néz ki. Körbejártam, hidd el.
(4 fórumtárs gurult velem, és csak AndrewTdi halogén refije vakított...) -
DigitXT
félisten
-
-
DigitXT
félisten
Na, videó alapján verifikáltam, hogy az óra tökéletes (pontosabb, mint a GPS),
valamint a kecske 9,5 mp körül már felküzdi magát 100-ra... Annyival lehet több,
ami mondjuk a nyelezés és a felpörgés közt eltelt idő, plusz amíg a kuplung fog,
szóval ha startjeljre kell indulni, akkor mondjuk 10 vagy 10,5-lel is számolhatunk.
De nem 12, csak az analóg óra lemaradásban van a digitálishoz képest, de még
így is kisebb lemaradásban, mint a GPS által mutatott "pillanatnyi" sebesség.
Mindezt úgy, hogy csak nyomatékmaxon gyorsít ~80-ig: kíváncsi leszek a 16 gr
Dr. Pulley görgőkre, hogy mit fognak ezen hozni: a hétvégén megrendeltem őket. -
DigitXT
félisten
Nem szeretem a sótlan motorozást!
-
DigitXT
félisten
Neem, én szeretem a motorká(i)mat. A variótuning adja a fűszert.
(Szerintem nem kell messzire menni, hogy találjunk valakit, aki az 1.0
Yarisnak rúgja keményen, mert szereti az extra teljesítményt. Lehetne
azzal papisan is menni.) Ahogy Multivar mellett is lehet lazán menni...
Annyi van, ha odahúzok neki, akkor menjen. Hosszú úton jár a gázkar. -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #718 üzenetére
Hol van a sírva fetrengős smiley? Szerk a Madisonhoz: kevéske az a 150-es Maja blokk egy ekkora batárba... Mondom úgy, hogy még nem próbáltam, csak elméletben. Persze attól függ, kinek/mire kéne: 50 kilós csajszit biztos elviszi így is, csak akkor meg minek ekkora kasztni. Az a vicc, hogy ez a méret nem kifejezetten a városba való, a 150-es blokk meg kifejezetten oda. Szerintem nem a legjobb kombó. Madisonból 250 lehet az arany középút.
ON: az Action Shirtben jöttem ma. Qrvajó volt, nem izzadtam meg, végre. Nem küldtem nagyon, így nagyon kevésszer kellett megállnom. Talán egy kellemetlenségre emlékszem: mivel nincs nyaka, egy kicsit befújt a szél a tarkómnál. Kabátban nem szokott. (Meg mellékhatás, hogy nem tudtam a csomagtartóban hagyni, mert a délutánra ígért záporokra tekintettel hoztam a cordura kabátot is.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #722 üzenetére
A lenti szerkesztéshez még egy komment: ez még a régi verzió (nem RST), amin a tükör és az index egyben van, azért van olyan barominagy "füle", és egy kicsit "vicces" (ormótlan) a formája. Hátulütője szvsz ennek az elrendezésnek, hogy sokkal szélesebb, és még csak be sem hajtható, ráadásul így pont telibever(het)i az autósok tükrét. Szóval mint írtam volt: nem a legideálisabb kasztni a városi gyors közlekedéshez, márpedig a blokk kb. csak arra elegendő. (Ki lehet vele menni országútra, papisan közlekedve, most nem arról van szó, de oda már biztosan nem lesz elegendő kraft a dinamikus haladáshoz.)
Ha esetleg műszakilag érdekel, így kis képek alapján: fogalmam sincs. Kérdezd runnert (bár ő még nem nagyon járt itt, de szerintem ha te kéred, nem mond nemet).
akad még valami vállalható városon belüli közéekedésre?
Erre a célra kisebb kasztnis masinákat néznék. Kis Majesty, Runner, ilyesmi...Benelli Velvet 400.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ma reggel én is beleolvastam: ne hozzuk át ide, jó nekünk itt nyugiban...
(Tudnék én is sok "okosságot" mondani 2-3 embernek, de semmi értelme.)ON: anno írtam, hogy 180 méter a 0-100. Érdekes*, tegnap is azt mértem.
GPS log alapján is, meg a kamerafelvétel szerint is stimmel. "Papisan" csak
70-ig gyorsultam ugyanott. Mondjuk az autósok papisan sem indulnak: LOL.
Néha néztem a tükörben, hova lett mindenki? Mikor tök szabályos vagyok...
(Uis nem írja a KRESZ, hogy a 50-es tempót mennyi idő alatt lehet elérni.)*: már csak azért érdekes, mert már 6 alatt kér a nép... Izé, kér a gép.
Nem kell félni, nem lesz 8+ egy kis variótuningtól: majd visszafogom magam.Brogyi: azt az "R6-ot" tényleg nekem linkelted? Viccnek mondjuk jó volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Yettel topik
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Windows Insider Program
- Nyomtató topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000