- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #2784 üzenetére
Add ki bérbe. Ilyennel még úgyse' mentem: amíg szétdöntik a Madisont...
60e/hét?
Höhö, aranyos. Max. 15K. De amúgy csak ötlet volt. 5-6 hét alatt már megéri
megvenni, egy picit túlzásnak érzem: akkor már visszavásárolom a 180-asomat.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2792 üzenetére
Esetleg itt? De nem akarsz te ilyet kötni. (10+ éves motorra?)
Bocs, most nézem, hogy itt sincs motor: ez kicsit LOL.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hol a legkellemesebb a Duna part lejtése? A győri gyufa gyárat mindenki ismeri.
Én amúgy azon gondolkodom, hogy amíg lelazult kerékanyával, így kóválygó hátsó
kerékkel jártam, nem ette-e meg picit a véglehajtás fogaskerekeit/ricnit/csapágyat?
Van egy kis csapágyhangja. Meg észrevehető holtjátéka is. Eszem-f*szom megáll.Szerk: mondjuk egyszerű kideríteni... Szét kell kapni, és ha tele van reszelékkel...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Zolee_70 #2821 üzenetére
600-as motorra én nem vennék nyitott sisakot... A felnyitható oké:
ha nagyon klausztrofóbiád van, kicsit felcsapod. De haladásnál le!#2823: nyári melegben inkább kis plexit raknék rá, télen jó a nagy.
Levehető állú nem ugyanaz, azt menet közben nem tudod zárni.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
Rosszabb: belelógattam... Költöznék, de nem lehet. Mert minden bérbeadó
(legalábbis eddig kettő!) teljesen idióta feltételeket akar a szerződében kikötni.A maradék occó házikó meg a cigánysoron volt. Csak nem reklámozták, s az
erős bagós tulajtól bűzlött az egész ház. Meghánytuk-vetettük, nem vettük ki.
Inkább hánytuk: "otthon" meg tegnap is, este 11-kor, mikor már lehetne ugye
egy jót szellőztetni, mert végre kint hűvös van, normalizálódna a hőmérséklet,
erre a hüpi szomszéd, nem rágyújt az ablakunk alatt? És ez rendszeres nála,
ezért is akarunk elhúzni onnan: ikerháztól idiótákkal ments meg Uram minket!Szerk: mikor éjjel is 20+ fokok vannak, az ember nyitott ablaknál alszik, hogy
valamennyire el lehessen viselni, erre reggel 6-kor dohányfüstre ébred. Ütném!Amúgy csak 3-4 családnak tesz keresztbe ezzel... Több kisgyerek is van, stb.
Már láttam 1-2x hogy megy a kukákhoz bagózni (50 méter a feljáró nagyjából):
valsz'eg a többiek is elküldték már a qrvaanyjába párszor az ablakuk alól, ezért
néha tesz "szívességet". De érted: odajön a zöldövezetbe, ahol jó levegő van...
És rágyújt. Amúgy meg a tulajt is ütném, akinek az albérlője, és ezt engedi.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #2841 üzenetére
Eeegen, megrázó élmény volt... Amúgy meg egy kis ON mérgelődés.
Az Andor utcában állok a piros lámpánál. Mögöttem egy teherautó a vonalon.
A két faszi kiszáll, helyet cserélnek. (Biztos sofőrcsere, nincs ezzel gond.)
Viszont ezután a teherautó határozottan rám mozdul! Mondom a lámpa piros!
Én a vonal előtt állok, szinte a zebrán. Teherautó meg majdnem a dobozomat
tolja meg. Aztán még egy picit kúszik közelebb. Én meg riadtan* nézegetem,
hogy WTF? Na ezután vált a lámpa, s kövérgázzal "elmenekülök". És beintek.Gondolom én voltam a "hibás". (Főleg a beintésért. Bár többet nem ért utol.)
*: szinte "gázkészenlétben", ha megtol, akkor legalább próbáljak menekülni...
huszi.gyb: no comment. A realitásérzékük nulla. Mindegy, csak: fizess!
bogyó A2-höz: azért nem hiszem, hogy vége van 94-nél, mint a botnak.
Amúgy ez nem (vagy nem csak) papírkutyaság. Hogy régen miben motoroztak?
Kaptak is reumát, meg süketültek rendesen. De ha tényleg 90-nel mennél max.,
akkor meg tök felesleges egy 800-as gép... Igen, a menetszélre gondoltam. Azt
olvastam a linkeden (régebben olvastam a cikket, most csak átszaladtam rajta),
hogy kifejezetten halk a kipuja; de nincs új a nap alatt, ha ezen megint vita indul!Max. múltkor a másik topikban volt: kezdhetjük elölről, hátha nem veszik észre?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2846 üzenetére
Jah, hát a másik kérdés volt, hogy "kiskerekű"? Mondom: háát, mihez képest?
Nyilván: 13"-os keréken nem teker az ember GPS 160-nal (órákat). Ellenben elég
sok autó típus is (fene tudja, hogy csak a régebbiek-e, mert mondjuk már kiment
a divatból) gurul 13-as kerekeken. Oké, azokból van 4 db. Itt meg csak kettő. De,
szerintem amíg valaki nem próbálta, nem tudja, hogy milyen. (Mondjuk mondta a
kolléga, hogy ő nem akar semmilyent, mert húzná neki, mint a barom - csak épp
érdeklődött. Mondtam neki, hogy én sem 150-nel fordulok lapon a robogómmal...)De ha olyan kedvem van, és adottak az útviszonyok (technikás egyenes), hát én
is megcsavarom a szarvát. Sokszor írtam, hogy Egér úton (kanyargó*) max. 120.
Új telóval szerintem el tudnék fordulni 130-140-nél is - de kisplexivel esélytelen a
menetszél miatt: nem érzem annyira biztonságosnak, úgy kell "kapaszkodni".
Elemeztem picit még a nagy kerék, és a csomagtartó méret problematikáját is...
Tegnap épp egy 200-as Scarabeo mellett parkoltam: annak van egy kerékmérete!*: neeem, nem szerpentin, hanem baromi hosszú ívek, ha valaki nem ismerné.
A másik, hogy jók ezek a "nagyotmondások", de amikor az ember bőszen előz
valakit 90-nel, és keresztbefordulnak előtte (mint tegnap is), akkor... Fékeztem,
kitértem, és szerencsém is volt, mert még elfért. Ha 50-nel jövök, nem előzök...
Érdekes amúgy, hogy nem qrvaanyáztam, csak a fejemet csóváltam, hogy ááá:
részben saját hibás lett volna a dolog. Lehet, hogy a csávó arra számított, hogy
én 50-nel majd csak sokára, addig ő nyugodtan megfordul. Ennek nem örültem. -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #2854 üzenetére
Hát ez az, Majában is kevlár van, oszt' mégsem rossz, sőt.
Amúgy csatlakozva kcsa véleményéhez: ez az egy csík max.
EGY torpanást tud okozni, azt is csak indulásnál, tehát lehet,
hogy nem sok különbséget érzel, főleg, hogy a mozgó tárcsa
új, hiszen Malo variót vettél. Nekem mindkét oldal csíkos, ÉS
a tárcsa külseje felé is van egy nagyobb csík, szóval nagyobb
tempónál "torpan", ami érződik, ha nyelezem + figyelek* rá.
Mérhető fordulatszám emelkedés/esés van az ároknál: ez van.*: ha nem "figyelek", kb. fel sem tűnik, ill. ha nem nagy gázon
megyek, ahol lenne adott gyorsulás. Ami pillanatra visszaesik.
De ha valami furcsát érzek, akkor tudom, hogy ez a "darabos"
váltás volt az. Kanyarban "kigyorson" kifejezetten kellemetlen. -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #2860 üzenetére
Nem igazán látszik a képből a "szintkülönbség", csak a csík... A csík inkább
azért alakul ki, mert jellemzően szokott ott tartózkodni a szíj. Lent indulásnál,
fent nagy tempónál. Az erősen használt tárcsán biztos több (min. 2) csík van:
szerintem. Bár nem vagyok szaki. A "nyomólap" alatt nem tudom, mit értesz.
(A másik oldalról a varió mozgó fele jön, az meg nálad nem rég volt lecserélve
egy zsír új Multivar 2000-re, ha jól tudom.) Az igazi nyomólap amit a görgők a
varióban nyomnak a motor felé, az nem érintkezik a szíjjal, értelemszerűen.Végsebesség csökkenést okozhat, ha nem tud kifutni rendesen a szíj, mert a
végáttételed nem maximális, így hamarabb leforog a motor tiltásig. Tiszta sor!
Bár nem tudom, hogy mi "nem az igazi" a (GPS szerint is) 150 fölötti tempón.Szerk: egyébként logikus az lenne, ha a szíj dőlésszöge passzol a tárcsához.
Ha meredekebb, akkor a szélét fogja hamarabb megenni*, ha laposabb, akkor
meg nem fekszik fel az egész: a belsejét préseli... (Gyanítom, hogy inkább az
utóbbi szokott lenni, mert a belseje a rugalmasabb, az tud jobban idomulni.)*: és vág a szélével csíkot a tárcsába?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
És ki is állja végül a cehet? Jelzett bekanyarodási szándékot az autós?
(Mert ha nem, akkor gondolom ő, hiszen önmagában nem szabálytalan
a kereszteződésben előzni. Legalábbis védett úton engedi a KRESZ.)Szerk: attól függetlenül, hogy baromi veszélyes, mert rengetegen csak
a féket, meg a kormányt ismerik: az, hogy jelezni kéne, fel sem merül![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hát, ha a 200-as káromra kapnék 50-et, ÉS még adtam is volna az autósnak,
hogy azt az 50-et megkapjam, hááát... Nem. Gondolom elmeséltem, mikor
"süldő koromban" a Margit hídon dugóban hátulról "telibedurrantott" a Hondás.Leszakadt a fél eleje (minden műanyag), a Dacia lökhárítója (vas) meggörbült:
bepróbálkozott a csávó, hogy nem-e lehetne-e azt írni, hogy én tolattam bele?
Végül annyiban maradtunk, hogy nem történik semmi... Nekem "lényegében"
nincs károm, ő meg oldja meg magának. Személyi sérülés ugye nem történt.Utólag mondjuk a szerelő egy kicsit morgott, hogy ez elég csúnyát kapott és
nem kellett volna annyiban hagyni, de alig volt fél éves a jogsim, meg minden:
én nem akartam rendőrt hívni, de azt azért vágtam, hogy meg akartak vezetni. -
DigitXT
félisten
Elmegyek a Mátrába csapatni. Sose jártam arra. Ha nem írok, ne válaszoljatok.
-
DigitXT
félisten
Nem láttam: túl gyorsan mentem. Átlag 70 km/h, max. 140.
Kisplexivel nem megy fölé. Vesztettem ~10 km/h-t + nőtt a fogyi.
De a 4,1L még így is rekord! Összesen 350 km / 5 óra mororozás.
2 tankolás, pár technikai szünet (új úticél választás), piros lámpa.Túraplexivel (és finomabb jobb csuklóval) benéztem volna 4L alá.
De legalább tudtam "pihentetni" a fülem*, kinyújtózva a turbulens
orkánból. De a nyakamba fúródott darázs fullánk(?) nem esett jól.Valamit valamiért. *: füldugó nélkül mentem, és a zene is üvöltött.
Andrew: nem lett volna benne köszönet. Bár a "benzinkútunknál"
majdnem megálltam. De nem Shell, így 50-60 kilit még tekertem,
mire kiszedtem a fullánkot(?) tankolás után. Közben vizionáltam,
hogy megfulladok, allergiás roham tör rám. De pont leszartam.
Max. nem érek haza. Azért a kanyarok előtt fékezgettem - nem
sokalltam el, de igyekeztem legalább úgy ledönteni, mint múltkor.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Uh, ez baromi macerásnak hangzik. Madisonon eleve a gyertyához férni nehézkes. Szerencse, hogy nekem manuális szívatóm van, és azzal lehet játszani, ha kell.
(Szerk: nem szokott kelleni, már a hőmérséklet alapján "érzem", hova kell rakni...)
Teszem hozzá, addig van jó világ, amíg össze nem f*ssa magát a blokk... Van egy érdekes kotyogása. Mondjuk megy, mint a disznó (kategóriájában), nem is nagyon találtam alternatívát. Ha besz*rik, max. veszek egy másik Madisont, LOL. Szerk: előtte azért még (ha így kibírja télig!) rá lesz nézve, mi/merre/hány méter.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Óóó, gyerekek: J.Costa vari, dupla xenon, halvány szappantartó zöld.
És Majesty... Szerelmes lettem. Na jó nem. De látok benne fantáziát.
De HD képeken az RMS "szponzori" matrica: hm... Meg oké, hogy
H4 bi-xenon... De sajnos, nem projektoros. Csak beqrták a foncsorba.Szerk: ez meg egy XCiting. Leo Vince SBK dobbal. Lehet egy hangja.
Szerk2: 8000 km futás évente, tehát kihasználatlan a motor. Eladó!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #2928 üzenetére
Höhö, morgós medve. Tessék megnézni a dobot. Benne még a hangtompító.
Na, de már takarékra teszem magam. Jó éjszakát!Búcsúzik a hahu-szemle. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2932 üzenetére
Gondoltam, hogy rád számíthatok. Más: belefaragtam a féklámpát a dobozba.
Kicsit savanyú (kicsit drága volt), de megy. Megérte? NEM. Nagyon nem... De ha
egyszer ez ment meg egy ráfutásos balesettől, akkor meg igen. Rém gagyi cucc!
Kb. DIY házibarkács kategória gyárilag. Miután szétégettem, és a NYÁK is eltört:
pláne! Faxért nem összeszerelve árulják?! Legalább a kritikus pontjain. Jó, hogy
nem egy marék LED-et, ellenállást, drótot csomagolnak, hogy: nesze, forrasszá'! -
DigitXT
félisten
Nem ugyanarról a szettről beszélünk szerintem (felismerek egy LED-et, hidd el):
az enyém LED-es gyárilag, és elég gyenge a NYÁK. Bizony, forrasztás közben
kis erőltetésre is eltört... Pech. Jó, ha nem k*rom el elsőre, nem kell forrasztani.Mindenesetre hasonló (erős) LED-ekre cseréltem. Sajna nem ANNYIRA erősek,
mint a gyáriak voltak, de összességében nem gyengék, a célnak megfelelnek...
A homasitás féklámpá(ka)t viszont el kell felejteni, semmi fényerő nincs bennük,
teljesen használhatatlan "lófütty kategóriás" LED-ekkel vannak szerelve.Szerk: egy kép illusztrációnak... (Hogy ne csak a "levegőbe" beszéljek...)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2936 üzenetére
Gyári csati, csak kellett egy 1-2 mm-es alápolcolás neki, mert nem értek össze.
-
DigitXT
félisten
Szerintem jobban jártál. Eredetileg én is LED-sort terveztem, benne is volt sokáig.
Csak azt nem találtam ki, hogy hogyan vigyem fel a delejt. (Na, arra jó a GIVI-féle
megoldás. Mondhatni elegáns! Csak egy picit gagyi, meg gyárilag kontaktos...)OFF: élmény volt éjszaka a Maját menteni. De lábon hazament... Kevlár szíj?!
46141-nél szereltem be. 52441-nél meg olyan rojtos, hogy öröm nézni: röhej.Ugyanekkor kapta a sárga kontrasztrugót, szóval teljessé vált a Multivaros szett.
Még egyszer ennyit el kellett volna mennie hiba nélkül. De legalább jó drága volt.
Potom 32,570 Ft-os szerviz volt úgy, hogy én magam csináltam. Jah, ÚJ görgők
ugyanekkor! Marginális kopásnak szabadna csak rajta lenniük. Hihetetlen, na... -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2940 üzenetére
Mit képet... Már a videót nézem. Qrvajó! Kár, hogy szánalmas a One X
által rögzített hang. De ha mélyhangkiemelővel végigmegyek rajta, talán?Amúgy érdemes volt többször megnézni: tuti fel van csavarodva még egy
csomó szál a főtengelyre a varió mögé: attól (is) csöröghet szerintem.
Egyértelműen balról csörög, remélem nem kamu sztereó a telefonom.De közkívánatra, akkor egy kép, a "kócos fürtjeim de szépek" dallamára!
Szerk: mondjuk amikor a Moszkván felnyomták mögöttem a villogót, azt
hittem értem jöttek. (Volt egy tempóm hazafelé, na.) De hagytak, LOL.Szerk2: az hagyján, hogy felkelni. De a harmadik Monster után aludni?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2943 üzenetére
Majd huszi megoldja. Éjjel úgy ítéltük meg, hogy azt a 4-5 kilit kibírja,
tartalék szíjunk (nejlonharisnyánk) úgyse volt: 40-nel eldöcögtünk. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2947 üzenetére
Majd szólj, ha kell help, mert a dugókulcsfejek nálam maradtak.
Ma délután még rá is érek... Amúgy Andrewnak igaza van. Nem
akarta, hogy eladjam. De abban nem, hogy a te arcod nem bírja:
elvégre hazavitt. Eldugult fúvókával, leeső kipuval, rojtos szíjjal,
mindenhogy. Engem törött kuplunggal is. Kicsi, mokány. Japán.Macskazabálók sz*rjanak sünt, de csitt, Madison meg ne hallja!
(Mondjuk ott is lesz tankolás-anomália. 145-re 9-et? Az 6L+.
Sanszos, hogy a túra 4,1 volt az optimista: fért volna bele még.)bogyo112: van benne valami. Nála ~fél lityivel többet is kajál.
(Jó, mondjuk az utasszállítás nálam sosem volt napirenden.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2964 üzenetére
Én igen. Az előző szíjam is hasonló "szöszöket" produkált, bár talán nem ennyire... Ennyire feltekeredett szálak, és szíjmaradványok a (legelső) elszakadt szíjnál voltak. Azért nem semmi, amikor nézzük a szöszt, hogy akkor a szíjnak annyi, s felmerül a kérdés, hogy akkor mi a lófütty hajtotta el Váctól Budapestig. Meg előtte sokat... (Jópofa az a vidi is, csak egy kicsit sok benne a káromkodás, kisípolva meg durva, mintha erősen 18+ lenne, pedig csak pár "bammeg", és hasonlók hangzanak el.)
huszi: mit nézegetsz te főtengelyeket? Ezért imádom, amikor jönnek a vérszívók (), és belédverik az ideget, aminek talán a fele sem igaz, csak találgatnak, meg adnak frankó tanácsokat.* Azért a szimeringre jó lesz ránézni, mert az tényleg sérülhetett, de megeszem a kalapom ha egy
szíjszakadásbocs, elkopás miatt főtengelycsapágyas lesz. Előbb ki kell pucolni, felmérni a károkat.*: még jó, hogy szóltak, hogy mit, hogyan kell csinálni, így már ugye nem indulsz el pénteken Győrbe a motorral, pedig eddig azt tervezted. Elvégre lábon hazament, akkor már az a +120 km, semmiség.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2969 üzenetére
Csatlakozom Madisonnal. Aztán a Adriai-tengerbe szórjuk a vezérműlánc hamvait.
Esetleg leállítjuk a motort a tengerparton, a többit ráhagyjuk a természetre...kcsa: az enyém is járóképes, amíg be nem áll a motor.Egyszer amúgy csak kéne menni egy hosszabb távú 90-es túrát, már a minimális (<4L???) fogyasztás tesztelése végett. Csak nem bírok a jobb csuklómmal, és ha tötymörgőt látok, hát mindjárt 110-130... Kéne bele valami limiter, vagy (elektromos) tempomat.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2979 üzenetére
Dunába azzal a szarral. Már a bilincs se bírja! Mi jöhet még???
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #2994 üzenetére
Akkor a Maja is egy ilyen high-tech versenygép! Csak úgy tolja az arcába
a 10W50-et, és megy is, mint a golyó! A szíjakat csak úgy szétszaggatja
ez az átütő erő! Nem értem minek az olajcsere, ha mindig fel van frissítve:
abban legalább fémreszelék nem volt. (Noha mágneses leeresztő sem.)Meg az igazat megvallva, olajszűrő sem, csak amolyan jelképes: fémháló.
ON: ha lesz valami gurulás, szólj! Mátrából hazafelé Vecsésen tankoltam,
immáron másodszor. Parás szokott lenni az M0, világító csóróságjelzővel.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #3015 üzenetére
Ha tényleg péntekre van itt, akkor azért fogsz MA szerelni, vagy ütközzünk akkor?
Kormánycsapággyal mint mondtam, óvatosan. Lehet, hogy cserés (szvsz is sokat
romlott az állapota az elmúlt időben, megmondta bogyó, hogy széthajtod a gépet),
de azért előbb eladnám, mert ha nem képesített szerelő rakja be, és fejreállsz, hát
nem szeretném, ha kopogtatnának a rendőrök, hogy milyen gépet adtam kölcsön?Friss műszakist, aminek a műszakiján nem mondták, hogy a csapágy berágódott.
Azt mondták, hogy a kipufogó kifúj: nohiszen, a szerelő elveszítette a tűzkarikát...
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000