- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4153 üzenetére
Vigyázz a motorkára. Szentendrein is kezdtünk már bebutulni:
bizonyára nélkülözhetetlen volt a gyorsulási verseny lámpától.
(Előtte pedig óvatosan mentünk, bömbis pl. hogy elgyorsult...)Amúgy engem Andrew fertőzött meg a "száguldhatnékkal".
Egymást mindig elkezdtük hajtani. Addig jó, amíg nincs perec.
Tavaly ősz előtt nekem a 120 még extra sok volt (szar felni és
teló párossal mondjuk annyira nem meglepő). Visszavettem...
Nem hiszem, hogy ezután sokat mennék "túrázni"; de legalább
nem kell a T-Max, meg a GP800, de sor4 600 sem. Tact kell.
Jó, azt is el lehet dobálni. Mancika utolérhetetlen? Fogatlan is!Andrew: naná, örülök neki! Biciklis csávó, aki kisebb tempónál
esett (busz elsodorta) 7 bordáját törte, elkapott egy oszlopot...
Ja igen, Nexus sem kell. Jellemző, hogy hibátlan erre eladod,
ahogy tette ezt SirKero is a Burgival. Kevesen maradtunk épek:
Grillo (szikragond, nem indul), longwild (akadozik, leáll), DigitXT
(akadozik, törve) kcsa (hajtásproblémák, törve), csongi (tengely),
Peugeot (GTK)... Kit hagytam ki? Maján a kipu kezd letörni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jobban belegondolva a záróvonal átlépésekor mehetett ki az eleje.
Az amúgy is csúszos vizesen, pláne még szintén csúszós gumival.
Ez csak most jutott eszembe. Pont mentem át jobbra a buszsávba. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4160 üzenetére
Én is egy üres, technikás egyenesen dobtam el, nem a kanyarban.
Megnéztem a tett helyszínét (a gyilkos mindig visszatér ugye!):
végig van kenve a záró, még ahol az autósok lesorolhatnak ott is.
Megúsztam volna ha kisebb a tempó, nem fékezve keresztezem?
Egyáltalán nem keresztezem, kocogok 50-nel a buszsávban. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4165 üzenetére
Fenét. Beszéltem Gergővel, hogy dolgozik-e, mondta, hogy igen, és nincs
is nagyon betáblázva, szóval vihetem a gépet, csak ebben az esőben nem
indultam el. Még egyszer nem. Szóval mostantól "békává" váltam 9500-ért.Nem a hibám kisebbítendő, DE amilyen gyorsan megálltam a csúszásban,
addigra már nem volt OLYAN nagy a tempót, mégis annyira hirtelen történt
az egész, hogy kb. fel se fogtam... Majás esetnél még korrigálni is tudtam,
mert ott tényleg aszfalton csúszott meg a kerék, kvázi jelezte, hogy mi jön.Tételesen:
- könnyelműség, köhögő motor kihúzatása
- relatív gyorshajtás + abszolút gyorshajtás
- ezekhez túl rövid "féktáv" bepróbálása, lol
- tapadási viszonyok hirtelen megváltozása
- mindezt irányváltoztatás+lassulás közben- Puff Dedi fékkezelési technikája: cáfolom!
Szerk: és még valami... Zenehallgatás, ami
elvonta a figyelmem, rontotta a hangulatom.Viszont a motor nehezebb, mint én (nagyobb lendület), és a tapadása is
rosszabb volt az oldalán, mint a gumis felén lett volna: ~50 métert rám vert.főtengely, vezérműlánc és kerekei, szelepek, szelephimbák, henger és dugattyú
Ezen kívül gyújtáselektronika (30 rugó körül), gyújtásalaplap (ég tudja, hisz'
bontani is kell rendesen a gépet), szóval vannak... de a poén azért jó volt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #4171 üzenetére
Nem voltam: akkor és ott nem... De próbálok tanulni az esetből.
Ezért elemzem és értem meg, hogy mi miért történt. Az biztos,
hogy másképp fogok közlekedni ezután. Nem csak esőben...A poén persze ül, de nem szándékosan dobtam el a vasat.
Amit leírtam tegnap, hogy elqrtam, nem kicsit, azt fenntartom... -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4174 üzenetére
Nekem is megkérdezték, hogy nem áztam meg a motoron?
Mondom, nem ma nem esett... Mármint a motor, csak tegnap.Meg azzal is "rám ijesztettek", hogy térfigyelő kamerán már a
záróvonal átlépésért is lehet bünti... (Mondjuk kimagyaráztam,
hogy itt szabályosan léptem át... Más kérdés, hogy csúszott.) -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #4171 üzenetére
Papi a robogón... Szerk: ne kérdezzétek, miért van megtükrözve.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz polimorf #4186 üzenetére
Nem gondolom, hogy felesleges lenne utólag rájönni a hibákra. Persze,
a megtörtént eseten már nem segít, de ha legközelebb neadjisten hasonló
szituációba keverednénk, lehet, hogy jobban kezeljük. Akár úgy, hogy bele
se megyünk (nagyobb követési távolság, kisebb sebesség, kinek mi), akár
úgy, hogy jobb döntést hozunk, ha megint ott vagyunk... Az én esetemben
számtalan módon lehetett volna "megúszni", de hibát hibára halmoztam...Erre mondom, hogy megérdemeltem, így legalább megvolt a pofon, amitől
a dolog emlékezetes lesz - változtatok a hozzáállásomom. Ha megúszom
ezt is, talán fel se fogom, mivel játszok, a következőt már nem írhatom ide.Nem így közlekedtem rég. Voltak dolgok. De nem ennyi. És nem is ilyenek.
Egyfajta agresszív stílust vettem fel, mondhatni arcoskodtam - így jártam.Technikailag valószínűsítem, hogy főleg a vizes felfestés tréfált meg, mint
Téged a kavics, de figyelembe véve a körülményeket, mégis rajtam múlott.
Fejben dőlt el, és rossz döntéseket hoztam: tanulok belőle. (Nektek meg
jobbulást, úgy emlékszem ez régebben történt, gondolom azóta sikerült a
vasat is összerakni, csont is beforrt... Sajnos benne van a motorozásban.) -
DigitXT
félisten
válasz polimorf #4195 üzenetére
A bukócső jó ötlet! Szerintem nagyon szépen megcsináltad: robogóra nem vállalsz? Miután másodszor töröm le az indexemet (az első egy lassú elcsúszás volt a sárban, most jobban szétment), én is gondolkodom valami ilyesmin... Más kérdés, hogy nekem még kevésbé lehetne felszerelni az idomzat miatt, és talán kicsit Mad Max-es is lenne "gallytörő ráccsal". De egy-két borulás, és bőven megtérülne. Persze nem kell elesni, meg személyi sérülés ellen nem véd, de... (Elég, ha álló helyzetben dől fel a gép, már akkor is komoly anyagi kár keletkezhet a műanyagok törése miatt.) Kérdés, műszaki vizsgán mennyire szólnának érte, mert már egy átfestés sem triviális, pl. ha más a színe, új forgalmi kell. (Szóval egyelőre marad karcos: régebben gondolkodtam, hogy pirosra kéne átfényezni, de olyan horror árak repkedtek már csak így gondolkodás szintjén is, hogy gyorsan kivertem a fejemből a dolgot. Főleg most, hogy motorikus gondok aggasztanak, nincs értelme esztétikailag feltuningolni, első a műszaki állapot, a többi sokadrangú.)
-
DigitXT
félisten
válasz polimorf #4204 üzenetére
És gondolod, hogy van az a pénz, amiért más motorjára is megcsinálod?
Általában az ember ha magának dolgozik a munkaóráit (elegánsan) elfelejti
"forintosítani"... Sőt, adott esetben azt mondja, hogy nincs az a pénz, hogy
másnak megcsinálja ugyanazt a szívást, kockáztatva esetleg más motorját.Én pl. a km órám "tuningjával" voltam így. Nagyon szép lett, de sok idő volt,
és az anyagköltség sem volta annyira kevés (kísérletezés / spéci LED stb.)
Megcsinálnám-e másnak? Nem igazán, mert nekem több tartalék órám volt,
elbarmolás esetére (be is következett). Másnak elsőre kéne jónak lennie.De a bukócsövet? Azt kívülről kell hajlítgatni, illeszteni, persze a felszerelés
az kérdéses, mert egy robogó szinte teljesen burkolt (nehéz hova rögzíteni).És ha már az ezermesterek mind itt kóricálnak (célzok itt bogyóra): kipuba
olyan hangtompító nem gyártható, ami kifejezetten mély hangokat ad ki?
Viszont nem elviselhetetlen hangerőn, a kalapácsütésszerű zajokat szűrve. -
DigitXT
félisten
válasz polimorf #4206 üzenetére
Én meg az elektromossághoz vagyok antitalent.
Amikor elégettem a pótféklámpámat, akkor én is ezt gondoltam.
Mindenesetre ha ismét teljes értékű motor lesz az én gépemből is,
visszatérek ezekre a bukócső-, fényezés-, kipufogó-dolgokra.
"Százezreket" egyikre sem költenék, de idővel lesz rá ismét pénz:
mint írtam, inkább az aggaszt, hogy a motorikus felújítás lesz sok.Szerk: nálam sajnos az szokott lenni, hogy elsőre semmi nem az
igazi, vmi mindig közbejön. (Másodikra, harmadikra lesz aztán jó.)
Mondjuk van az úgy,hogy a legyártott cuccos elsőre nem az igazi,
ezt mástól is olvastam már, de hogy minden alkalommal szívjak...
Pedig mérnökember volnék, csak néha nem eléggé tervezek előre.
(Meg aztán mit akarjon egy "szoftveres" a vasaktól, nem igaz?!)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #4207 üzenetére
"mástól is olvastam már" (Nem véletlen célozgatok bogyóra, mint kipufiszakira.)
Mert az lehet, hogy elsőre ez sem lett jó, de a második próbálkozására igen.
Szerk: nekem annyi előnyöm van, hogy a 4Road eleve szerelhető hangtompítójú...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Képzelt közúti ellenőrzés...
Rendőr: Törött lámpával közlekedik, ez minimum 2000 Ft lesz!
DigitXT: Rendben, ez megéri. Mikorra lesz kész vele? -
DigitXT
félisten
Leadtam a motort a szerelőnél. Első körben táphibára gondolt,
van benne valami, mert felfele is ugrik a fordulatszámmérő, az
meg olyankor szokott lenni, amikor elveszem a tápját. Csak az
a fura, hogy baromi rövid időre hagyhat ki. Akkusaru a helyén...Szerk: mindegy, gyertyát kicseréli, már régen kellett volna, meg
elég szép hibalistát írattam. (Októberig csak kész lesz jeligére.)kcsa: most néztem rá, amíg egy másik motoron dolgozott.
Szét nem szedtem, majd megnézi ő. Szilikonzsírral lekentem a
tavaszi felújítás során, az mára szépen kifehéredett, furcsa lett.
De ha kontakthiba, és nem a sarunál, szívás lesz levadászni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hogy ne a kisrobogósat offoljam: Andrew kért képet, de nem volt... Ezt a
hirdetést linkeltem neki illusztrációnak, aztán ma reggel csak lefotóztam
a dolgokat. Igen, nincs szarrátörve, csúszott, horzsolódott, karcolódott...
(Mint írtam volt, becsapódás nem volt, bár talán enyhén balra húz azóta.)Az index mondjuk csúnyán kapott, de hegeszthető a burkolata újra, meg
valahonnan egy búrát kell rá vadásznom, és megint "funkcionális" lesz. -
DigitXT
félisten
Az lehet, de eddig nálam a jobbos búra egyet megúszott. Másiknál szétment,
de lehet nekem is egyszer szerencsém a szerencsétlenségben: VAN tartalék!
Tudniillik: ezeket párban forgalmazták, ill. azért külön, mert Password-be is jó.Most már csak össze lesz rakva! Ugye 80EUR-t továbbra sem adok érte.
Aztán igyekezni kell a jövőben nem letörni: bukócsövezném én, de PS-hez én
nem értek, s amit rárajzoltam ecsettel a képre csíkot "bukócsőtervnek" felejtő.Látod bogyó, inkább terveznél hangtompítót, meg bukócsövet (nem ingyen!),
mint virtuálisan polírozd a... gépsárkányt (ingyen), mondjuk utóbbi egyszerűbb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Erről kérdezd meg a Safety "játszós" SH300-át...
Láttam gyönyörű szépen kirepülni az instruktor alól.
Igen, ennek már sok éve. Azóta máson oktatnak.
Nem kell elesni. Viszont tutira volt rajta bukócső!Amúgy így hirtelen mindjárt találtam is búrát, LOL...
(Mondjuk 11K sem kevés 2 db műanyag vacakért...)huszi.gyb: az, az gallytörő rács, vagy mi.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #4227 üzenetére
Szeded le mindjárt! Skandallum... Ráadásul gyári megoldás, basszus!
Ebben meg az egész váz egy nagy bukócső. Kár, hogy beburkolták.
Terminátor után szabadon: műanyag szövet, fém vázon! Hehe.Szerk: kezdek látni lelki szemeimmel felfogatási pontokat a taposónál.
Más kérdés, hogy rajta van a komplett orridom, meg a hasidom is pff...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #4227 üzenetére
SW400-ra. Már csak ötleteléshez sem rossz, pár képet megnéznem.
Szerk: hátsó traktusra is van persze.
Az orrára már kicsit durván néz ki.
És akkor még beszúrok egy Burgit is. Jól áll neki. A szín. De a cucc sem randa.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nyilván mindenki hülye, csak te vagy a helikopter. Az egy dolog, hogy neked
nem tetszik. (Nekem az első kép kifejezetten bejön, de ízlések és pofonok...)
De hogy műszakilag ekkora marhaságot állítani, már bocs, de vicces!
(Hint: mégis mi a pék értelme lenne műanyag rögzítési pontokra csavarozni
bukócsövet? Semmi? Akkor gondolj-gondolj-gondolj Micimackó, hova van!) -
DigitXT
félisten
Van egy prekoncepciód, és ezt próbálod ráhúzni a helyzetre.
Fordítva több értelme lenne. Nyilván bömbihez is felesleges,
sőt 250€ áron drága is. Kitolod a szalonból (3 misi), megborul:
menyi volt a bukta? Költői kérdés, nem kell megborítani. De ha
valaki számol ezzel, akkor használ, mint pl. a Safetys motorok.
Nem emlékszem, hogy a robogóra (pfejj) ne raktak volna, sőt...Nagyrobogó = CVT hajtású motorkerékpár, sok műanyaggal.
Sajnos sehol nem olvastam olyat, hogy felboríthatatlan emiatt,
viszont olyat se olvastam, hogy a váz műanyag lenne robogón.Csak egy példa: a Madison az utaskapaszkodójánál megfogva
simán mozgatható. (Látszólag a műanyaghoz van odafogatva,
de ha így volna nem működne. Igen, a váz van alatta.) Bogyó
kérdésére nem tudom a választ, nem vagyok SW szaki, viszont
azt feltételezem, hogy nem hülyék találták ki/gyártják le ezeket.Egyébként nem mondtam, hogy megcsinálom: még kidolgozás
alatt a koncepció. (De ha igen, semmi közöd nem lesz hozzá...)
Egyelőre még mindenki a saját motorját finanszírozza; jobbára.
Ha neked nem a biztosító csengetne, nem hiszem, hogy azokat
a vadiúj műanyag elemeket nézegetnéd, amiket. (Tök szép lesz
persze, a következő perecig. Ja, hogy nem tervezel esni?)De abbahagytam az OFF-olást! Ugorgyunk.
Megoldom egyedül.
Egészen hihetetlen amúgy, hogy véleménykülönbségeket csak
kiokató, hülyének néző, megsértődő stílusban lehet itt előadni,
miközben priviben mindenki egy nagyságrenddel értelmesebb.
Pedig beírtuk a címbe a baráti jelzőt, de a baszogatás örök...Beszéljünk vmi másról. Modjuk az időjárásról.
Fog ma esni? -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #4239 üzenetére
Ugyan, nem lesz itt több gurulás, tudod jól.
kcsa: enyhén félreértettél és túlreagáltad. Viszont
mivel te kötöttél nagy arccal belém, én nem fogok
könyörögni, hogy (minimum ma) kommentelj újra.
Sok volt belőlem? Mintha kötelező lenne engemet
baszogatni. Priviben jókat írtál. Bemásolhatom?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ragazzi... A vezérműláncom kuka. Feszítő végállásban, de így is lóg...
Szóval kelleni fog egy új lánc, egy-két tömítés, és még ki tudja mi.Apa, kezdődik!
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #4243 üzenetére
Már anno megmondtad.
"Felújított vezérléssel..." -
DigitXT
félisten
válasz polimorf #4248 üzenetére
Egyet se bánd, már előtte is gondolkodtam a bukócső kérdésen!
Látom, nem vagy ismerős erre: itt így megy. Publicban hatalmas
arccal szólogatunk be egymásnak, de privátban meg kedélyesen
elbeszélgetünk: ott nem kell megmutatni, hogy ki az okosabb.
(Úgyis tudjuk, hogy...) Meg ott jobban elfér egy vélemény.Moszkítóval teljesen egyetértek: majd leboxoljuk... A "legjobbak"
ezek a brutál félreértések / megsértődések. A véleménnyel sose
volt bajom! De röhögnöm kell, amikor mindenki MÁS a hülye egy
kérdésben. Én előbb gondolkodnék, mielőtt ilyet benyögök. Nem
mindig sikerül, szóval voltam már a másik oldalon is. Ilyen a box!Erről az elcsúfításról is van egy véleményem: addig könnyű, amíg
a sztorik arról szólnak, hogy hú, megindult a segge, megfogtam...
Kérdés, hogy ebben mennyi a Rossi-faktor, s mennyi volt a mázli!
Egyszer nem adja ki, és kezdődik a motor elcsúfítása. Ingyen! Az
aszfalt által... Nos utána idomokat csereberélni meg fényezni, azt
már tudjuk, hogy mennyi: egy bukócsövet leporolni és újrafújni?
(Mellesleg másra is használható, ahogy írtad is... Kiegészítő fény,
vagy kamera felszerelése. Utóbbi jackass forgatásokhoz ajánlott.)Mellesleg nagymotorokon is elterjed pl. a bukógomba. A műanyag
burkolat nem csak a robogók sajátja, és azokon is drága javítani... -
DigitXT
félisten
Mennyire életszerű vezérműláncot cserélni "nagyobb bontás" nélkül?
És ha már a szelephimbákat is le kell kapni, gondolom mondjuk egy
szelepszárszimering csere már nem ördöngösség. (Vagy ahhoz már
a hengerfejet is le kell venni, ami extra munka + költség + tömítés?)Csak elmélkedek... Nem az én dolgom, hanem a szerelőé, csak egy
megbízható, nem csörgő-zörgő motort szeretnék végül visszakapni... -
DigitXT
félisten
Na igen, ez a másik, hogy szerintem nem nagyon van kedve kiszedni
a blokkot a vázból... Mondjuk biztos van az a pénz. Teszem hozzá,
hogy ez a motor (a Majával ellentétben) nem nagyon zabálta az olajat.
Valamennyi fogyott ~6000 km alatt, de a kémlelőnyílás alapján kevés:
ha nem muszáj most szétbombázni, hanem ráér jövőre, akkor... Fene
tudja. Én is ammondó vagyok, hogy egyszer kellene (jól) megcsinálni.Mindenesetre volt egy ketyegése a blokknak mindig is, ami ugye utalt
a vezérműlánc lazaságára, és reméljük, hogy csak arra, továbbá ott a
sündisznó az olajcserekor, amire mondta bogyó, hogy vezérlés lesz...
Ha csak a lánc darabjai, nem para, 12K körül veszek új láncot, mehet
bele: lánckerék már érdekesebb kérdés. Sőt, ha pl. vezérműtengely is
kéne, az külön vicces, mert újonnan magában 244 EUR. Vannak árak!
Neadjisten egy új szelep kéne? Szívó oldalon 109 EUR, kipufogó csak
89 EUR, de persze mindkettőből van 2 db. (Poénból összeirkálnám az
árakat, szerintem 2-3 misi simán lenne csak néhány alkatrész ára.)Szerk: mondjuk az meglep, hogy a főtengely milyen olcsó, csak 183...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4279 üzenetére
Azt írja, nagyker (legalábbis nevében): ezekkel esetleg te tudsz boltolni?
Amúgy megtaláltam a gyári szettet is. 242 EUR. Lánc, lánckerék, láncvezető.
Mondjuk HA innen akarnám megvenni, nem ártana, ha szállítanának Mo-ra.Ui: Majától annyira ne félj! Az nem ketyeg. Attól még lehet időzített bomba:
manapság annyi okos elektromos órát találnak ki, miért is kéne ketyegnie? -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4281 üzenetére
kell egy nettó 100k-s rendelés kezdetnek
Ha Gergőtől járóképesen jön el a motor és kezdi zabálni az olajat, szerintem
pl. a dugó, meg a hozzá szerelés munkadíja simán megugorja ezt a limitet...
(Nézzük a jó oldalát: ha mondjuk elszakadna a szíjam, nem tudja szétverni a
szabadonfutót, mert az önindító a másik oldalon van. Lehet okosodni a 400
oldalas doksiból rendesen. Más kérdés, hogy sosem esnék neki "otthon", lol.
Oké, soha ne mondjam, hogy soha, a hajtást is szétkaptam annak idején.)Egyébként már a lendkerék lehúzásával is gondok vannak. Nem nekem, de...
Tudod szoktam mondani: ez "csak" pénz. Jelenleg a "szívás" nem az enyém!
(Ha csak azt nem tekintjük annak, hogy mennyire gyűlölöm a szardínia-létet.)Mondjuk mint az állásinterjúnál:
- Fizetés?
- Á, az a legkevesebb...Mondjuk abban is biztos vagyok a képeket nézegetve, hogy úgy "befűzni" az
új (amúgy végtelenített) vezérműláncot, hogy a hengerfej a helyén van szívás!Ui: emlékszel amikor priviben közöltem, hogy tudod, hogy az 100K?! Hát izé.
---
MÁS: szegény holland srác (4Road-os) Velvet 400-zal. Törött a láncvezetője.
Vett egy komplett motort a problémát áthidalandó. Abban is törött... Viszont
egy magyar csóka meglehetősen jó leírást adott a problémáról. Sajnos ez a
gyenge pontja a cuccnak, de Piaggio-ra cserélhető állítólag a vezérlés.
Mondjuk azt mondja, hogy ez ennyiért "jó árban van" (lenne), uis neki 350-be
fájt a magyar Malaguti kereskedés segítségével annak idején a beszerzése...Kérdés: tegyük fel, hogy jó a láncvezetőm, és nem kopottak a fogaskerekek!
Ebben az esetben milyen hátránnyal járhat CSAK a vezérműlánc cseréje?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Elmebetegek. (Eltekintve a sok káromkodástól - lehet tanulni a
vezetéstechnikáról gazdagon. Fékezni kell időben. Nyehehe...) -
DigitXT
félisten
Egy lánccserét szerintem is csináltak valamikor, mert már DID lánc van benne.
Viszont akkor mégis mennyit futott szerencsétlen motor, hogy ez is megnyúlt?
(Azt én is levágtam, hogy a 28K futás egy 10 éves motortól kamu, de 128K?)Dilemma: tegyük fel, hogy jó a láncvezetőm, és nem kopottak a fogaskerekek!
Ebben az esetben milyen hátránnyal járhat CSAK a vezérműlánc cseréje?
(Egyelőre hajlok erre a megoldásra - ha amúgy nincs eltörve, szétkopva más...)Szerk: mondjuk erre csak akkor lehetne (érdemben) visszatérni, ha már sikerült
a lendkerék lehúzása, és megvizsgálhatóvá válik az alsó lánckerék állapota...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #4293 üzenetére
Nem is te lennél... Amúgy bosszantó a motornélküliség.
Itt ez a faja napsütés, 20 fok is bőven kellemes, erre?! -
DigitXT
félisten
Tovább gördül a szopóroller! Lendkerék lent. Mihez kell a következő spéci szerszám? Természetesen az önindító fogaskerekét fogó 30-as anya (MILF) lelazításához. Meg ha ez az irány még menne is gányolással (vodkával, de inkább ne menjen így, csak szakszerűen), összerakáskor 120-130 Nm-t húzni akármivel nem lehet. Plusz még Loctite 648 is fogja. Jó móka.
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #4310 üzenetére
Csak 110-es... De nem én szerelem! Én csak kibicelek + közvetítek.
Bosszantó, hogy megjött a benzinszintmérő, de csak egy üres és törött
műszerfalban próbálgathatom, mert motor az nincs hozzá. De lesz...Ui: a biztosító magától kiszagolta, hogy eladtam a Maját. Bontották a
szerződést, és visszaigazolták a B4-emet. De maguktól át nem raknák!
(Sőt az általuk küldött igazolás hitelességét is rögtön megkérdőjelezik.) -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #4313 üzenetére
Igen én első körben a 19 Nm-es alsó limitje miatt vettem ezt.
Egy 50-210-essel nem nagyon lehet 25-40-eket húzni.
Más kérdés, hogy végül vettem egy 6-30-ast is (az is kellett).A biztosító még nem biztos, hogy rohadék: hétfőn bemegyek
a most kézhezkapott levelekkel, hogy akkor WTF lészen...! -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #4316 üzenetére
Ezt már megbeszéltük anno is... 25-öt nem. Meg nekem addigra már
rég megvolt a 19-110-es/használtam bőszen. Amúgy ha a motorblokkot
most én szerelném, ahhoz EGY kulcs biztos nem lenne elég, sőt!
(6-15 Nm között kell egy csomó mindent meghúzni, de ugye ott vannak
20-22-es tételek is, meg 40-44-esek: utóbbira már a 6-30-as a kevéske,
előbbire meg a 28-210-es a sok.) A 19-110 nekem így elsőre teljesen jó
volt télen, az csomó mindenre használható volt, amire akkor kellett...
Az olajcsere miatt vettem kisebbet nyáron: 10-12-re kell húzni a fedelet.De ha már belinkeltem: azt mondtad, hogy korábban többször állítottál
szelephézagot... Érzésre, vagy kölcsön szerszámmal? (Szelepfedélnél
vannak kisebb értékek: nem kell nagyon megtépni, mert beszakadhat.)Teszem hozzá, nekem a kipum egyik csavarját, amit 65(!) Nm-re kellett
volna húzni, s korábban sikerült is, a gyári Leo Vince csavarral 30 körül
megszakítottam! Azóta más csavarral is ~30-ra lehet húzni, azaz lehet,
hogy a menet is kapott, szóval valaki itt valamit elbaszott. Nem én... -
DigitXT
félisten
válasz longwild #4326 üzenetére
Jól van, hagyjál már. Kicsit még hergeled magad, és "sokan"
a Földet kerülgetik évente. (500-as robogóval már biztosan.)huszi.gyb: minden relatív. Az SBK brutálisabb...! De hallottad a
Madisont is tompító nélkül... Enyhén fülsértő... A Maja pont JÓ!
(Már nem nyelezve! Nyélen az is tud kellemetlenkedni, ez tény.)[ Szerkesztve ]