- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Sziasztok!
Nézzétek, mit találtam! Malaguti fórum! Gondoltam hasznos lesz a ph-s arcoknak!
Üdv,
DigitXT -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #3914 üzenetére
"Vót" ott Madison is... Szerintem az előző tulaj is írt oda.
(Wilker Honda, sokat zabál, bal oldalára meg volt borítva.)
Minden stimmel. Azzal a különbséggel, hogy nekem a
szerelőm két mozdulattal belőtte a karbit, 6L alatt járok...
Már jó esetben. Most ránézésre ~4,5-et bekért 66 km-re,
szóval megint 6 fölé fog kúszni. Lehet, hogy az előző 4,3
"optimista" volt és még ment volna bele pár deci, ez meg
annyival "rosszabb" lesz, mint amennyivel az "jobb" lett... -
DigitXT
félisten
Nem is tudtam, hogy Yamaháék is kijöttek a saját kis háromkerekűjükkel tavasszal.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #3940 üzenetére
Figyu, megint én tankoltam előtte utoljára: ha nem raktam tökig,
(Madisonnál ma is volt túlcsordulásom kulcslyukon) akkor.Tegyük fel, hogy fél lityi még fért volna, akkor nem 8,8 megy bele
216-ra (4.07), hanem 9,3 (4.30)... Neked meg most annyival jobb
a fogyid, mint amivel rosszabbnak hiszed. Amúgy a hézagolóval
sajnos a multivar odabasz: erre jön még a cihopata mód.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #3963 üzenetére
Ötszázasból? No offense, de a kétszer annyiért, talán... (Talán.)
Akkor se biztos. De olcsón, keveset futott, megkímélt: ez mese. -
DigitXT
félisten
Az eladó ugye egy cég (G-menta Kft.): az előző tulaj az már érdekesebb kérdés...
Rendszámából és a műszaki érvényességéből ítélve idén februárban hozhatták be. -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #3974 üzenetére
Kaptok egy ilyen animgifet, meg egy szándékosan (!!!) homályos videót:
a hanghoz nem nyúltam. A képet csak adatvédelmi okokból gyoktam le.
Csak a hang a lényeg... Annyi, hogy az elején nem sikerült a "burnout",
mert ugyan a fék fogta az első kereket, de a gép eltolta magát a porban.
Ezért odagurultam a járdához, nekitámasztottam, aztán hadd szóljon.
(A gyalogosok igen rossz szemmel nézték a produkciót a felüljáró alatt.) -
DigitXT
félisten
Egy szó. Tisztelet. Van egy dugós egyirányú utca. Ahol normál
esteben sorba kell állnom, nagy ritkán valaki elenged. De ilyet?
Hogy kivétel nélkül mindenki azonnal lehúzodik: alig győzöm a
vészvillogóval megköszöngetni, és már ott sem vagyok. Brutál.És nem csináltam semmit: nem villogtam/túráztattam. Jöttem.
Láttak. (Meg hallottak. Aztán kíváncsiak lettek. Megnézhettek.)Nem akarom mondani, hogy veni, vidi, vici, mivel "kék villogóm"
nincs, s nem tudom, hol ér véget a történet a dohányos lakóval.
De a visszadurrogós nyélen robbantgatós indulást kiérdemelte. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #4002 üzenetére
Sajnálom az eseteket, örülök, hogy jól vagy. Én komolyan hiszek abban,
hogy a hangos kipufogó közlekedésbiztonsági elem IS. DE persze ez nem
fekete és fehér: sokkal többen észrevesznek, ez a jó része! Viszont hamis
biztonságérzetet ad, ez a rossz! Továbbá rossz az is, hogy nehéz "ideális"
hangerőt belőni. Adott helyzetben minél hangosabb, annál jobb. Máskor
meg jó lenne "épelméjű" hangerővel tötyögni: azon kívül, hogy kcsa viccelt,
jó lenne valami ilyen hangváltó kapcsoló. (Váltós motorokon ugye ez maga
a gázkar, kombinálva a nyomatékváltóval: végig alacsony fordulaton járatva
el lehet "evickélni" nyitott dobbal IS. Ugyanezt robogón nehezebb csinálni,
mert a CVT akkor is fel fog váltani és akkor is meg fog jönni az üvöltés, ha
amúgy csak egy sima gyorsításban vagy. CVT hangoláson múlik, de ugye
azt mindig kihúzatod. Max. kicsi gáz, kicsi gáz, és akkor talán halkabb...)A hamis biztonságérzetről: megszokod, hogy szinte mindig észrevesznek!
Csak sajnos sem mindenki! Számítani tehát nem számíthatsz rá és sajna
ugyanúgy kerülhetsz bajba hangos motorral is. Írtam példának anno, hogy
a Majával tompító nélkül, Egér úton, normális párhuzamos közlekedésben
gondolta úgy az autóstárs, hogy oda vált sávot, ahol én is haladok. Kizárt,
hogy ne hallott volna. Vagy is nem: nem volt nagy a tempó, normális volt a
közlekedés és lehet, hogy hangosan hallgatott zenét a kocsiban. Ki tudja!A másik meg, hogy VAN aki az ellenséget látja a hangos motorosban, akit
direkt "szopatni kell"... Oké aki rájátszik, "tolakodik", lehet meg is érdemli?
Én pont azért éreztem "királynak" magam, mert NEM is csináltam semmit,
DE mindenki iszonyat udvarias volt. De hogy nem fekete és fehér, hát: este
hazafelé egy taxis zokon vette, hogy gyorsabb(!) vagyok s bár szabályosan
indexelve váltottam előtte sávot (vágva a kanyart), a másodiknál felk*rta a
refit mérgében... Gondoltam, annyira nem sietek, ugye nem zavartam, nem
tartottam fel, nem akadályoztam, nem veszélyeztettem, de refizik: bevárom.
Na elment nagy nehezen (rendesen fékeznem kellett, míg vártak rá, mert a
tempója bár autóshoz képest nagy volt, motoroshoz képest nagyon gyér),
beálltam mögé, és bejeleztem neki, hogy nekem is van (xenon) refim.Tudom, szemét-g*ci vagyok. Barátunk nagyon nem zavartatta magát, csak
láttam, hogy próbál úgy menni, hogy NE tudjak előzni (másik autó mellett).
Mondjuk én nem tudom miből gondolta, hogy előzném, ha direkt bevártam,
integettem is neki, hogy gyere-gyere, cseréljünk csak helyet, drágaságom.
Oszt ennyi vót. Ő elment balra a kanyarodó sávba, én még egy kis dudával
beköszöntem neki a gázfröccs mellett, bemutattam "a jelet", és jobbra el...Az utasa (mert az is volt szerencsétlennek) addigra "halálra volt rémülve",
hogy mit csinál ez a bolond taxis, és mit akar ezután a bolond motoros...
Semmit. Road rage. Kérdés, hogy ezt akkor is megkaptam volna, ha épp
halk a kipufogóm... De ezt már sosem tudjuk meg, szerintem...Amúgy mentem egy kört a mélygarázsban, sisak nélkül. Sok, de nagyon!
Kövér gázra, fizikai fájdalommal jár a hangerő. (Barátnőm is megerősítette
az autóból, hogy lehúzott ablaknál a lámpától elgyorsulva: az fájdalmas...)Szóval a keretes szerkezetet rövidre zárva. Nehéz belőni és nincs nagyon
sok választási lehetőség. A 4Road esetében van a street legal férfias (),
és az illegál iszonyat brutális krosszmotoros. Nekem jó a legális, csak az
nem ébreszt tiszteletet az adott helyzetben. Kettő között max. vmi egyedi
tompító gyártásával lehetne játszani, de az (rozsdamentes acélból) húzós,
plusz kell hozzá egy jó szakember, aki megtervezi / megrajzolja, meg egy
mesterember, aki CNC-vel/hegesztővel (akármivel) összerakja rajz alapján.Az biztos, ha csendesebb környékre költözünk, nem tompító nélkül fogok
megérkezni, hogy helló, mi ilyen csendes lakók vagyunk, csak a motorka. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4005 üzenetére
Azt a qrvaélet! Négyszemélyes lesz a Maja?
Grillo: részben szarkazmus volt, reméljük a legjobbakat!
Gyújtáselektronika is lehet, gyújtásalaplap, bármi...
Azért van a szerelő, hogy kiderítse: ha kell, egyen babot,
és fingja vissza a sarut a helyére! Csak legyen szikra.
Mondjuk ha a metán berobban, kellemetlen lesz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz balazs1011 #4021 üzenetére
És még milyen hangja van... Szerk: ma reggel elnyomtam hangban egy dupla
Finster kipuffos SV-t. Na, ennyit arról, hogy váltós motorral lehet halkan menni...
Lehet! (Volt valami Ninja is. Csak túráztatással tudta magára felhívni a figyelmet,
nekem elég volt egy két szolid gázfröccs: előztük a kocsisort, kellett a figyelem.)Szerk: mondjuk ritka érdekesen nézhettünk ki. Elől valami nagy Bömös, utána a
zöld Ninja, aztán én pöfögtem, végül az SV, de ő nagyon csendben volt...
Ninjás full bőrben, azért mikor volt hely, odatette, így vette vissza második helyet.
Gondolom mutatta, hogy van abban a gépben is paci: volt merszem lenyomni?![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4029 üzenetére
Akkor nem vicc, hogy a hódoknál ütközünk. Nekem is mondták a 3 órát,
én inkább kértem a következőt, szóval 4-re megyek, de ha gondolod...Szerk: ma valaki egy lightosat? Olyan szép idő van, és ráérek délután.
Szerk: mondjuk hátul bármi lehet, akár a szelep is beszarhatott, de majd
úgyis megnézik, értenek hozzá. Ha cserélik, akkor kérj egy derékszögűt:
kisebb sz*pás, mint a "küllők" közé beszuszakolni a mérőt / a pumpát.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4032 üzenetére
Ahhoz képest kemény, hogy a 180-as akasztja a 140-es órát (lejtőn).
Mondjuk sosem kínoztam addig, de a 135-öt biztosan látta már. 15%
csalás mellett nem nagy kunszt: a 250-es nem tudom, mennyit csal.Gumi 4 éves, akkor ennyi volt: lefutotta bőven a maga kilométereit is.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #4038 üzenetére
Na igen, Madisonon elöl ilyen van: hogy mondjam finoman, hogy nem az igazi?
(Lötyög, minden baja van, úgy kell két kézzel fogni egy nyomásméréshez...)
De 1 fokkal még mindig kényelmesebb, mint a hátsó felniben a gyári, egyenes. -
DigitXT
félisten
válasz balazs1011 #4044 üzenetére
Ha esze van, csak azért nem fog, mert alatta dolgozik a SOK paci. Más
kérdés, hogy ha nincs, akkor jogos a figyelmeztetés. Én* pl. nem ülnék rá.*: mint a topik ügyeletes eszetlenje (ugye cihopata állat, aki 130-cal megy
a 30-asnál, mert azt hiszi, lekopott az 1-es!), újabban ismét hanghuligánja.Kommentár- és tompító nélkül csak egy részlet a GPS logból ábrázolva:
-
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #4084 üzenetére
Későn szóltál, amilyen tempót jöttünk, már éhes is vagyok.
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #4088 üzenetére
Én mondtam, hogy sok. De visszafelé simán halgattam zenét.
Nexus puffogósabb, de mögötte (szerintem) ugyanúgy fáj nyélgázra.
Egy nagy előnye a 4Roadnak, hogy tompítóval teljesen kultúrált.longwild: nincs mit! (Körforgalomban lefutottam a büntetőköröket...)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #4088 üzenetére
Cégtől hazafelé beraktam a tompítót. Ég és föld. Szép hangja van.
Mondjuk az Egér úton baleset volt, így barominagy dugó. De hogy
csernust idézzem, halk(abb) motorral is átfűzöm magam a dugón.Fogyim, hála a hatalmas túrának, odafelé spórolós, vissza pörgős
megoldással megint befért 6L alá. Gyertyát, olajat majd nézek, uis
egyszer-kétszer mintha kihagyott volna az egyik henger. Érdekes. -
DigitXT
félisten
válasz longwild #4097 üzenetére
Csak egyet, igen, mert előtte már be akartalak várni, 80-ig
visszalassultam, de úgy magamra húztam a keménykedő
Suzukis nőt. (Emelkedőn azért nem gyorsul akkorát a gép,
130 fölé én se nagyon mentem, és a nő is nyomta neki.)Volt vmi mérős autó a jobb szélen: röhögtem magamban,
hogy addigra már bőven szabályos tempót mentem.
Más kérdés, hogy visszafelé elfelejtettem, és 110-zel akár
le is lőhetett, ráadásul a rendszámos oldalról: kellemetlen.(Amúgy akartam kérdezni az előző HSZ-re: sokat csal az
órád? Mert egy csomót jöttünk 50-nel, lakott területen.) -
DigitXT
félisten
válasz longwild #4110 üzenetére
Értem én a célzást, de a 9 mp több méréssel megvolt. Ez a 8 s vitatható,
de állítom, hogy fél másodpercet hozott a dob. Több kilóval könnyebb, s
tompító nélkül* felszabadultabb a motor, 2-300 rpm-mel mintha többet
is forogna. Ez a kettő együtt számít, nem csak seggre/érzésre. Mérhető.*: épeszű ember nem úgy használja. De épeszű ember négy keréken jár.
Ja és a Madison digitális órája halál pontos. Jó 150-nél csal 1 km/h-t?
Aki nem hiszi, menjen tartott tempót adott távon. (A karórájának hihet.)
Speciel ezt is megcsináltam (videóval), és mivel a távolságot jól méri...Viszont azért, mert egy járművemben pontos, tudom, hogy általában 5%
az autós csalás, robogóban meg 10-15% is még normális. (Maján 15%.)
Volt Speedohealer-em, vágtam a témát, szóval: nem megkérdőjelezni! -
DigitXT
félisten
Röviden és tömören: megérdemeltem. Cihopata módra az
utóbbi időben rá is játszottam, úgy kevésbé sértő. (Az Élet
meg gondolta, jöhet a pofon.) 100-ról kezdtem fékezni...Egyelőre ennyi: még haza kell vinnem, de nincs kedvem rá
visszaülni, főleg, ha esetleg elment az első villa is picikét...
Mindegy most már. Elqrtam. Nem kicsit, nagyon. (Új gumi,
és vizes út, erre benézem a féktávot is, nagy gáz után, lol.)
Hagyni kellett volna a francba. Rossz döntések sorozata... -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4133 üzenetére
Visszaültem, hazahoztam (az edzés után). Picit a jobb bokám rándult,
más semmi. Index most jobban szétment, mint a múltkori csúszdánál.
Azért az érdekes érzés, ahogy szánkós módjára csúszol a flaszteren...
Közben nézed a motorkád, hogy vajon hol áll meg? Majd futás utána...
Fűszerezve a letört darabok szedegetésével, mert "nem szemetelünk".Vezetéstechnikai hiba, rossz döntések, relatív + abszolút gyorshajtás!
Nem lehet a gumira fogni, de az esőre sem. (Vastagon benne voltam.)Talán ez kellett, hogy én is 5L-ből járjak ezután / ne 0-100-azgassak.
Ami idegesít, hogy az egyes henger kihagyogatott már délelőtt is. Azt
is rendbe kell rakni. Villa talán rendben van bár a 150 fokos perdülést
biztosan egy ütés okozta, de finoman elengedve a kormányt nem húz.
Amikor begurultam az edzőteremhez furábbnak tűnt, azért írtam amit.80K-s kipum picit kapott, ügyes kezek kipolírozzák. Más kérdés, hogy
faxnak vettem, ha tompító nélkül elviselhetetlen, vele meg semmilyen.
Persze, mert azt hittem, hogy olyan lesz, mint a Maja. (Szép hangú.)Gondolkodom, hogy levigyem holnap Gergőhöz a motorikus gonddal.
(Gyertyát már rég kellett volna cserélnem, meg is vettem, csak olasz.) -
DigitXT
félisten
Természetesen a jó kívánságokat köszönöm, az intő szavak meg igazak.
Igen, az arcoskodásnak előbb-utóbb pofáraesés a vége. (Nem lehet mindig
szerencsém.) Amúgy most is volt, miszerint becsapódás nem történt, tehát
nagyobb kár, nagyobb törés sem bennem, sem a motorban nem esett.
Szerk: ha eltekintünk a lelki töréstől, muhaha. Mondjuk a motorozásban az
esés benne van, csak talán úgy könnyebb, ha van más is, aki még hibázott.
Teljesen saját hibás balfaszkodásból a pillanat tört része alatt: Darwin díj?huszi.gyb: úgy ~150 fok, hogy végig a jobb oldalán csúszva majdnemhogy
a menetiránnyal szemben állt meg. Ezért gondoltam, hogy talán a járda?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem a méret a lényeg... A One X-em tökéletesen passzolt bele,
csak a bekapcsológombja máshol van, így kezelhetetlen sajna.Nem autó miatt... Egy pillanatra kihagyott az agyam, hogy új a
gumi és vizes az út... Épp elértem az elérhetetlen lámpát, majd
rácsodálkoztam, hogy de közel a kereszteződés, ahol be kéne
fordulni jobbra: olyan féktávot vettem (volna) a bambulás és a
gyorshajtás miatt, ami száraz úton, jó gumival is necc. (Ebben
a gumiban meg ez volt a 15. km, most rakták fel a hódoknál...)Mondom, elqrtam, pedig hódoktól nagyon óvatosan indultunk!
Hűdenagyon nem is siettem. És majdnem oda is értem. 500 m
se volt hátra. Nagyon hirtelen ment el az eleje. Jártam már így
a Majával, csak ott kapcsoltam, fék vissza: megfogtam. (Ott is
a tempóval volt baj meg akkor is vizes volt az út: mákom volt.)Ami aggaszt motorikusan (hogy nem gyertya): a fordulatszám
is ugrál olyankor. Márpedig ha csak a gyertya hagyott volna ki,
akkor a gyújtótrafó másik oldala erről nem tudna. Szopóroller! -
DigitXT
félisten
válasz longwild #4149 üzenetére
Én meg mintha azt válaszolgattam volna, hogy a fene tudja:
aznap reggel majdnem frontálisan kaptam el egy furgont.
Meg, hogy vmi nagyobb gépen már halott lennék, erre...Amúgyis a "szendvicses túrán" szart be a technika.
Surinál még jó volt. Aztán vittelek 4-500 métert. Andrew-ék
előtt már picit nehezen indult céghez vissza megkergettem,
hazafelé meg már a tompítóval mentem, de kihagyogatott...
Tegnap délután már azon agyaltam, elvisz-e a hódvárba?
Elvitt. Onnan már haza akartam menni. De edzés lett belőle:
majdnem az edzőterem elé sikerült becsúsznia a motornak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer