Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Aranyáron jött Európába a Xiaomi Mix Flip
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
Hirdetés
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz rob210 #83699 üzenetére
Robi jol sejtem eleg lenne lecsavarni a hatuljan azt a fekete kupakot s hozzafernek? Kinyitnom sikerult ugyan, de le nem jon Az egyik oldalt mintha beakadna a pereme, tiz perc utan meguntam.
Ha nagyon nem megy, akkor itt is eleg alul kivenni 1 torx csavart s kint van a lampatest?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
gooool
őstag
válasz rob210 #83775 üzenetére
Ha euroban nem is milliok, de forintban massziv osszeget kepvisel egy olyan vas, az biztos.
En is rakerestem par hete mobile-n meg ugy alles zusammen Europaban es a sima turbo 50-80 ezer euro, a wide body, homologizacio miatt gyartott szornyek meg meg ehhez egy 100-as, 140-170 ezer eurok.
Szoval ha elkeszul a forumtars ismerose a geppel, kerunk szepen fotokat.Üdv, Balázs
-
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #83803 üzenetére
és gooool: köszönöm mindkettőtöknek a segítséget. Hosszbordás szíjkészletre az alábbiakat találtam: [link] [link] Viszont zavart érzek, mert a Gates-nél mindig vagy azt írják, hogy " klímával szerelt járművekhez nem, klímával szerelt járművekhez '' ami összezavar vagy " klímával szerelt járművekhez nem, szervokormánnyal szerelt járművekhez nem ". Van még nem szervokormánnyal szerelt jármű? Kértem árajánlatot a pápai Tóth Szerviz KFT-tól [link] vezérlés cserére Gates vagy Dayco márkára, vízpumpával, hosszbordás szíj készlettel főtengely szíjtárcsával, szimeringekkel. Kíváncsian várom.
"We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #83803 üzenetére
Megkaptam az árajánlatot:
"Az alábbi költségvonzattal lehet számolni a fent említett művelet kapcsán:
Anyag díj: 93e
Munkadíj: 45e
Minden felhasznált alkatrész prémium minőségű (Dayco, beszállítói szintű).
A mellékhajtás javítására/felújítására csak annak vizsgálat után tudok árat mondani."
Itt vagyunk a minimum 130e forintnál, ahogy megmondtad.[ Szerkesztve ]
"We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
addikt
válasz rob210 #83820 üzenetére
Az mondjuk az oktató felelőssége, hogy a mazsolákat kiengedi a forgalomba. Először tanuljon meg közlekedni, parkolni, megállni... a rutinpályán és ha ott megy, akkor menjen vele forgalomba.
Hogy kell-e rutinvizsga?, én visszahoznám, mert az is szimulálja a felelősséget, a forgalomban való stresszt, ha ott nem tud helyt állni, azt a tanulót nem kell forgalomba engedni... -
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #83819 üzenetére
Köszönöm. Kértem a szerviztől részletes anyagkimutatást, mert kíváncsi vagyok, hogy mit tartalmaz a 93e-ft anyagdíj, illetve nem szeretnék úgy járni, mint a márkaszervizben, ahol 12700-ft számláztak a 10w40 motorolajért, aminek az ára 5600-ft volt.
"We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
válasz rob210 #83820 üzenetére
Egyetértek (2 éves fiam azt mondta, hogy "Apa! Én meg tizenegyet értek" ).
Biztonség szempontjából leginkább. Igaz, drágább lenne tőle a jogsi, de mostanában (?) eléggé sok őrült tud lenni, ezeket meg a T betű látványa méginkább gerjeszti.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #83827 üzenetére
Máig nem értem, hogy dőltem be. Szidom is magam. Aztán utólag itt is megbeszéltük, hogyan lehettem ekkora fasz. Máig emlékszem, hogy a márkaszerviz vezető döntő érvelése az volt, hogy üzemi hőfokon mindkettőnek egyforma a viszkozitása, egyformán jól ken. Ma már tudom, hogy egyszerűen csak annyit kellet volna válaszolnom, hogy igen de indításkor majd az üzemi hőfok eléréséig a sűrűbb olajjal jóval hosszabb ideig maradnak a kenendő helyek olaj nélkül. Meglepett, hogy az elvileg olcsóbb (12700ft) olaj mellett érvel.
"We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz rob210 #83739 üzenetére
Felsorolnád hogy milyen konstrukciós hibákat javítottak a TCE 140-nél a TCE 130-hoz képest? Tudtommal a 130 is egy nagyon kiforrott verzió a Clioban csak vissza van fogva. Külön érdekesség hogy a TCE 140-nek kicsit nagyobb a végsebessége, a 130-asnak meg picit jobb a gyorsulása (papíron legalább is). A TCE 140 most 6 sebességes manuális váltóval jön, a TCE 130-as Clio meg csak EDC váltóval jött. Én a130-ast hajtom több mint egy éve és egy rossz szavam nem lehet rá.
[ Szerkesztve ]
valami
-
erx470
csendes tag
válasz rob210 #83857 üzenetére
Na, beszéltem az autóvillamosságissal, utána nézett a generátornak azt mondja ez ilyen, papír szerint jó a fesz érték. Ha akarom kiveheti, cserélhet kefét benne, meg megnézheti a csapágyat, cseréli, ha kell, de magasabb/erősebb nem biztos, hogy lesz a töltés. Ez valami "okos" generátor lehet szerinte is.
Nem Start-Stop rendszerű a kocsi. Ilyen az akku:
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #83919 üzenetére
De akkor ezzel azt is mondod, hogy amit belinkeltem azt is megvehetem? Mert ez árba baráti még. Van egy bolt ahonnét szoktunk rendelni általában a cégnél, ott 27et mondtak, talán ugyanerre a márkára. Azt sokallottam, ezért kezdtem el googlezni.
Jelenlegi egy QWP márka ami 74Ah, nem is volt vele addig baj, amíg nem kellett töltőre tenni. (nem vagyok egy töltögetős párti) tavalyi évben egyszer töltőre raktam, mert le volt merülve. Viszont idén 1 hónapja töltőn volt, mert nem indult. Most viszont szintén nem indul, de már nem akarom tölteni. Így, hogy 2. számú autó lett belőle, elég keveset van használva, heti 1-2*, azok is rövid távok. -
-
Atesz08
tag
válasz rob210 #84006 üzenetére
én sem játszok a fékkel, de akkor mire gondoltál felújítás alatt ? mi a menete ? a szakmám szerelő, én szoktam csinálni ami olyan kisebb dolog, de ezt még nem szedtem szét. ha leírod megköszönöm, a kormánymű cseréjét szerelővel csináltattam, mert azzal nem akartam én bajlódni. fékolaj az van ehhez gyári (ha igen melyik az), vagy javasolnál azt is amelyik megfelelő ? köszönöm !
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen