- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Új belépő a Honornál
Hirdetés
-
Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
it A Google Nevadában lévő adatközpontjai geotermikus energiával működnek a jövőben, megállapodtak az NV Energyvel.
-
Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
ph A Copilot+ PC-kkel érkező szolgáltatást rengetegen kritizálták elsősorban biztonsági okokból.
-
Új belépő a Honornál
ma Az X6b ránézésre ugyanaz, mint a tavalyi X6a, de több ponton is erősít az elődmodellhez képest.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghandi
aktív tag
Nem ismerem a Clio 1-est,de ha bowdenes a kuplung akkor csak feszíteni kell kicsit a bowdenen.A motortérben a váltóharangnál lesz a kinyomócsapágy lemezvillája,annak a végébe megy a bowden.Menetes lesz a bowden vége,2anya lesz rajta.Fellazítód a kontra anyát és a belső anyán érzéssel addig huzol amig kicsit feszesebb nem lesz a bowden.Persze ne teljesen feszesre,egy kis játék azért kell.
De ha a kuplungod nem bowdenes hanem hidroalikus akkor nem sokmindent tudsz csinálni,max lelégteleníted,de az egyedül nem fog menni,na meg az másfajta érzés,nem olyan mintha lötyögne,hanem olyan rugós érzésű.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!