Hirdetés
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
ma Feltámadt poraiból a Tab S6 – a Tab S9 FE kérdezi: amúgy miért?
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Benir8 #90384 üzenetére
Beszeltem sok emberrel errol, es van aki 400 ezer km koruli halalozast josol, valaki tobbet. Elobb megy szet a kasztni, vagy elektronika, -ahogy irtad-, mint ahogy a motor meghal. Ezt is talaltam egy forumon egy ilyet. https://1cars.org/16637-top-5-most-reliable-modern-engines.html
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz grizlisandor #90354 üzenetére
Ha kikoltozol nemetbe, magyar rendszamot le kell majd adnod, vagy fizetned kell az utadot, illetve egyeztetni kell a magyar biztositoddal majd. Azt hiszem 3 honap hataridod lesz erre. Itt rengeteg a sok draga es inkompetens szerelo. Foleg Renault vegett, automatat inkabb hanyagold itt kint. Itt a rezsiora dij az kb 100 euro, es ha csak megboffentik a motorteret, akkor is kiszamlazzak azt neked. Olyan autot keress szvsz, amit Magyar szerelod ismer, kint ismerik a szereleset. Nem hiaba van sok manualis az utakon itt. Ja meg egy dolog: Itt nem javiatanak, itt cserelnek dolgokat.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz polonic #90402 üzenetére
En reklamoznam Renault szakiknal is Csodaroszagabn (adnek jutalekot), nem csak hahu-ra raknam fel. Sok sikert az eladashoz! Ha het szemelyes, kerlek kuldj pm-et, mert megkerdezek egy csaladtagot errol kapcsolatban.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
válasz rob210 #90405 üzenetére
Hat ezert is hivatalak fel ugye 6 eve elek kint, 6. szerviz esett pofara nalam, pedig "egyszeru" Modus es Kangoom van. A foberlomnek a 19 eves Mercijevel is szenvedtek egy autoradio hiba vegett. Penz van, esz nem mindig.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
válasz rob210 #90360 üzenetére
Na, hát ezt jó tudni. Már megvettem a bontott hidat. Azt lehet tudni miben más?
Melyik az a "parnhard" rúd? És ha nem egyforma, akkor cserélhető-e a másikkal csak az az alkatrész?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Akcept
tag
Logan MCV-hez szeretnék bevált tolatóradart, lehetőleg ezüst színben. (Tudom, tanuljak meg tolatni..., de ha egy gyerek mögém szalad? Ha pedig költök rá, sípoljon a távolságnak megfelelően.) Tudtok ajánlani típust?
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Akcept #90411 üzenetére
Mai nap milyen jól jött a tolatókamera. Céges Fiat fiorino. Utólag szereltünk be kamerát, mert radar sem volt benne. Tolattam volna be két autó közé, amikor látom a kamerába, hogy egy asszony épp kilép mögöttem, nem törődve azzal, hogy én tolatok. Régen két oldalsó visszapillantótükörből tolattam (középen zárt, nem látni ki), ha ez most is így lett volna, lehet elütöm a bolondját.
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Van egy 1.5 dieselem 2004 es. Nem nyitotta kulcsrol a kozponti zarat, ezert vettem bele uj elemet, ugy sem nyitja, nem vilagit, semmi nem tortenik vele. Valami otletetek? Probaltam tanitani YT videok alapjan,de sikertelenul. Lehet nem is az elem ment tonkre benne, kar volt cserelni?
-
Josi
aktív tag
válasz venom8888 #90414 üzenetére
Vagy a kulccsal történt valami, pl leszakadt a tekercs vagy hasonló.
Vagy a computer felejtette el a kulcsot, és ezért diaggal újra kell tanítani.
Nekem volt ilyen hibám Megane I-nél. Clippel megoldotta a villanyász.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
Kis Tigris
tag
Sziasztok. [Erről az autóról] mi a véleményetek?
vonóhorog, CD-s MP3-as autórádió, 4 hangszóró, ABS (blokkolásgátló), állítható kormány, CD-s autórádió, centrálzár, dönthető utasülések, fedélzeti komputer, hátsó fejtámlák, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, MP3 lejátszás, plüss kárpit, szervokormány, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, nem dohányzó, törzskönyv...Ennyiért s a képek alapján vállalható? Motorja mennyire megbízható, az autó mennyire költségkímélő?
-
MasterMark
titán
válasz Kis Tigris #90417 üzenetére
Vicces hogy a rádió háromszor is benne van, pedig még csak nem is gyári csak valami aftermarket rettenet.
Switch Tax
-
Létezik, h 4 hónap alatt lemerül a kulcsban az elem?
Kiírta a fedcomp cserére./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Josi
aktív tag
válasz Kis Tigris #90417 üzenetére
Egy klíma nagyon hiányzik belőle. Mondjuk a 75LE nem nagyon combos.
Ennyiért inkább a Meganek közül keresgélnék. Kényelmesebbek sokkal
pl [Ez] . Mondjuk ez épp vagy nem RT Cool felszereltségű, vagy fogalma sincs mi van az autóban..''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
válasz Kis Tigris #90417 üzenetére
Ennyiért szerintem találsz 16 szelepeset is ami nem egy liga ezzel! Most nézem itt van a szomszédban .
Renault power
-
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
3-as Megane-nál akku csere megugorható otthon? Azért kérdezem mert régebbi autónál volt hogy akku csere után rádió kódot kért az autó. Ilyen probléma van a III-as Megane-nál is?
-
rob210
Topikgazda
válasz tothjozsi96 #90423 üzenetére
Ez nem probléma, de az esetek 98%-ban nem kell tanítani semmit.
Otthon elvégezhető.
Mindez abban az esetben, ha nem start-stoppos az autó.
Akkor diaggal fel kell tanítani az aksit, de ebben az esetben az akkumulátor típusa se lényegtelen.
(Ez nem a start gombbal indításra vonatkozik)Renault power
-
-
norbert1998
veterán
válasz tothjozsi96 #90423 üzenetére
Talán az ablakok pozícióját felejtHETte ki Rob. Nem emlékszem, hogy nekem kellett-e azt újra tanítani. Azonban volt olyan meglepetés még 2-esnél, hogy pl. a napi számlálót nem felejtette el jó pár perc alatt sem.
-
rob210
Topikgazda
-
jeanpiere
csendes tag
Sziasztok, Clio 2 2003, 1.2 16v, első ablaktörlő lapát és csomagtér ajtó teleszkópból mi most az ajánlott márka?
Ha tudnátok beszerzési forrást is linkelni az még jobb lenne, előre is köszönöm. -
polonic
félisten
Az az igazság, hogy a kutyának nem kell az autó.
500 megtekintés és egy hívás sem.
Máskor egy nap alatt eladtam autót. -
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #90424 üzenetére
Diaggal mit kell feltanítani neki?
Amikor vettem a 4es clio-t, akkor 1 hónap után visszamentem a kereskedésbe, mert rossz akkumulátorral adták el (bika kábellel töltöttem másik autóról 15 percet, majd beindult) a kereskedő nem is csinált belőle ügyet, belerakott egy varta aksit egy másik autóból (azóta is jó kop-kop) , de csere után rádió kódot kért és ennyi. Start-stopja működik hibátlanul, utálom is amikor nem nyomom ki indulásnál (mert elfelejtem) majd megérkezésnél leáll az autó egyből. -
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #90430 üzenetére
Van az aksinak egy BEM kódja.
(Battery energy management)
Ha ez nincs a gép agyában lesznek túltöltött periódusok amitől előbb meghal az aksi.
Ez olyan mint a dieselnél az injektor menni fog az akkor is, ha nem tanítottad fel az injektorokat, csak nem úgy , mint ha igen. (Szar lesz a hangja nem lesz olyan a teljesítménye)
Ezeknek az aksiknak igénye van az inteligens töltésre.
Itt már nem is sima fesszabályzó van a generátorokon, hanem a motorvezérlő szabályozza mikor mi mennyi áramot kapjon ne kapjon.Ez start-stopos autóra vonatkozik!!!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez nem így működik.
Akkor nem kell agm aksi, ha a töltés managementet kapcsolod ki, de akkor ott más gond is lesz.
Mindent meg lehet oldani, de szerintem, ha startstopos a kocsi akkor így járt a tulaj kell bele a drága aksi.Vagy egy elektromos szaki aki mindent is átir a kocsi agyában.
Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #90435 üzenetére
Köszönöm legalább a következő akkumulátor cserénél tudom, hogy erre is kell majd figyelni. Ha az idei telet kibírja, akkor boldog lehetek. 2,5 éve rakták bele, unix cimkéből ítélve elég fiatal akku lehetett akkoriban.
dussy: Szerintem nem szükséges a start-stopos aksi, szerintem enyémbe nem is olyan van, de majd egyszer megnézem. Én azért is reklamáltam akkor, mert amikor megvettem az autót és este nem akart indulni, egyből telefonáltam nekik. Kiderült, hogy az egyik akku saru nincs meghúzva rendesen. És ekkor döbbentem rá, hogy előtte lévő pár napba, amikor körbe lett nézve az autó,akkor még nem ez az aksi volt bent. Még az Ah sem stimmelt, 72 vagy 74-es volt benne, ők meg kicserélték 60 valahanyasra, egy noname akkura. Úgy voltam vele, hogy igazából nem tudom megreklamálni és hagyom a fenébe. Aztán kb. 2 héttel később egy tavaszi reggelen (fagy sem volt) nem indult az autó. Bikázás után beindult, aztán fel is hívtam őket, hogy mizu van. Nem szóltak semmit, ment a mellébeszélés, de mindegy is már.
-
dussy
őstag
válasz rob210 #90437 üzenetére
A két típus között kb. 8e Ft különbség van azonos gyártmánynál (Varta), ami szinte semmi - nem a spórolás a cél, inkább, hogy értsem kell-e főleg, ha nem szeretném használni Start-stopot.
Vásárlás előtti átvizsgálásnál 'akku gyenge' felirat került az állapotlapra - csere javasolt.
Ebből semmit nem tapasztaltam eddig, de az is lehet, hogy a 'állapota' állásból kifolyólag volt gyengébb átvizsgáláskor. Nem szeretnék egyik nap meglepődni induláskor, igaz az autó garázsban pihen. Nem szeretném mókolni.kisgyerek85: köszi
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
kisgyerek85
senior tag
Találtam két cikket a témában amit érdemes lehet elolvasnod.
[AGM akkumulátor cseréje]
[Blikk] nem röhög
Renaulthoz ezt írják
"A jelenlegi járműmodelleknél nincs szükség feltanításra. Az új akkumulátor behelyezése és a régi eltávolítása 12-18 percet vesz igénybe."
2023. január, viszonylag friss írás. -
norbert1998
veterán
Tegnap megkíséreltük az öreg 2-es Megane futóművét újjáéleszteni. Nem jártunk sikerrel.
Egyrészt, kurv@ rozsdás minden rohadt csavar. A bölcső tartó kis lemez gyakorlatilag a megszűnés határán van. Másrészt: A talpas gömbfej a kocsiban 16-os, szinte minden eladó darab a vasbajuszban 18-as volt. Szóval ma pánikszerelés lesz, mert holnap felülök a repülőre és egy hétig itthon se leszek.Van valami módja annak, hogy bontás nélkül megtudd, milyen gömbfej van a kocsiban?
Mot nézem: alvázszám alapján egy harmadik típust, 17,2 mm mérettel dob ki, ami megint hülyeség, 16-os kell bele, az is alig jött ki, kifejezetten invazív módszerekkel.Meglepő módon, a kormányösszekötőkkel nem volt nagy harc. Egész könnyen kettévált a kettő, valamint a belső is egész könnyen ki tudtuk hajtani. Viszont sajnos az új egy picivel bucibb, és a célszerszám már nem hajtja el így
A Xenon szintezőt milyen néven lehet keresni?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #90440 üzenetére
A blikknél már szerelő gárda is van.
De röhög nem kicsit nagyon!
Ami ott le van írva nettó/bruttó baromság, de nekem mindegy, majd megyek menteni 🤣🤣🤣Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
norbert1998
veterán
-
szebe
őstag
válasz polonic #90434 üzenetére
Marketplacen adtam el G Astrát. Kb két hét alatt kapott 200 megtekintést, szóval nem kapkodtak érte.
Telszámot nem írtam ki, így kénytelen volt rámírni az, akit érdekelt (igen, mind a kettő ). Ez már egy előzetes szűrőnek jó volt, mert a 20 éves kocsira sejthető milyen alakok szoktak érdeklődni. Végül eljött egy család (nem olyan! ), megalkudtunk, elvitték.De hogy on is legyek, Megane 3/2 K4M, középső dobbal(?) lesz valami, mert alapjáraton kezd kicsit telepi hülyegyerek morgása lenni. Kérek is mindjárt időpontot.
Még jó hogy az Astrán is eladás előtt egy fél évvel lett cserélve a dob"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
tothjozsi96
addikt
válasz rob210 #90424 üzenetére
Köszönöm szépen Rob! És akkor a rádiókódot biztos hogy kéri, vagy sem? Nem hozzáértőként probléma, mert nem tudom hogy mi az a kód. Az autónak megvan az a kiskönyve, olvastam hogy ott kell keresni talán.
Néztem videót, ott a srác először a POZITÍV ágat szedte le az akkuról, pedig mindenhol azt olvasom hogy a negatívot kell előbb leválasztani.
És lenne még egy kérdésem, CTEK töltőt is akarok vásárolni, mivel szüleim idősebb emberek, ezért gondoltam hogy a szivargyújtóra való töltés lenne a legideálisabb, az autó úgyis garázsban van. Most ha gyújtást adok az autóra, az egy idő után én úgy tudom hogy lekapcsolja magát, hogyha szivargyújtóról töltőm az autót, akkor is el fog menni a gyújtás, vagy hogy lesz ez?
-
rob210
Topikgazda
Gyerekek a pofám leszakad.
Thalia vezérlés csere.
Keresd a hibát játék következik.
Aki megfejti kap egy ingyen szerelést annál aki ezt csinálta 🤣🤣🤣
Renault power
-
Cseri0058
őstag
Csak kíváncsiságból:
Dacia Logan 2-n a következő dolgok lettek cserélve:
Teljes vezérlés, olaj csere, olajszűrő, levegőszűrő, tárcsafék+betét csere, fékolaj csere, gyertyák cseréje. Ezekért szereléssel együtt fizettem kicsivel 200k alatt. Az jónak számít nem? -
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen