Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gabady

    aktív tag

    válasz rob210 #64011 üzenetére

    Áttanulmányoztam az autó kapcsolási rajzát, az ECU bekötését stb...
    A főrelé 30-as kontaktusára megérkezik a 12V, ahogy az kell és NC kontaktban van a 87a lábbal, ami a motorvezérlő 4-es lábához csatlakozik, itt kell hogy kapjon 12V-ot, ez eddig jó.
    Ha behúz a relé, átkapcsol 87-es kontaktusba, és ez van összekötve az ECU 19-es lábával, ahova kéri a kapcsolt 12V-ot(gyujtás után).
    VISZONT és itt jön a csavar a dologban....
    A relé 87-es kontaktusa át van hidalva (gyárilag) a 86-os kontaktushoz, ami a behúzótekercs pozitívja. 85-ös kontaktust kimértem, van rajta negatív.
    Szóval úgy tűnik a dolog, hogy az ECU-nak kéne a 19-es lábon, ahol várja a kapcsolt 12V-ot, adnia egy impulzust, hogy behúzzon a relé....
    A relé és ECU között a vezetékeket kimértem, nincs szakadás, jó.
    Igazából ha hekkelni akarnám, akkor a reléhez be kellene kötnöm egy gyujtáskapcsoló utáni szálat és kész, működne a dolog, de nyilván valami oka van, hogy nem húz be a relé, a gyökérokokat szeretném megtalálni.

    Csatolok pár képet.
    ECU kapcsolás
    ECU lábkiosztás
    Főrelé

    [ Szerkesztve ]

    *** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***

Új hozzászólás Aktív témák