Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#32577792
törölt tag
válasz rob210 #56006 üzenetére
Én leírtam párszor, azt gondolom tárgyilagosan az 1.5dci-t L3-ban. Nem vagyok már olyan, akinek fontos, hogy pirostól indulva 10mp-el hamarabb érjek a másik pirosig
Menetdinamikában semmi különbség az 1.9 dci (nem változó geom. turbós) L2 és 1.5dci L3 között.Előbbi motorja csendesebb vagy finomabban jár.
Tény, hogy nyugodt autózásra való, de jó a váltója, így nincs probléma. De ha már megpakolva nézem, akkor érződik. Mivel mi szeretünk/nénk sokat járni túrázni, kerékpárral is, ezért lett optimalizálva. Előzéskor alulról is húz, nem kell annyira pörgetni.
Nyilván optimálisabb a 2.0dci, ezt senki nem vitatja. De 5-5,5 l a fogyasztása. Nem 7-8. Nagyon tetszett volna a 4Controllos, automata, de rohadt drága volt, - ha volt - baromira lestrapált volt sok. Elég nekünk bőven, de tuti, hogy a következő automatás lesz, lehet, hogy hybrid.Ha egyszer lesz időm és Neked is, megbeszélünk egy időpontot, találkozunk, átnézed a verdát - ha vállalsz - kipróbálod és akkor lesz összehasonlítási alapod egy picit erősebbel és nem kombival