Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Dr. Student #31545 üzenetére

    Az első kettővel nem játszottam.

    A Crysis2 vajsimán ment nálam alap procival, 1066-os rammal, igaz, az ultra upgrade nélkül. (utóbbival még nem próbáltam.)
    A Metro2033-ban DX11, Very High, az AA-t kellett AAA-ra cserélni, AF4 és ADOF OFF. Minden mást rákapcsolva tökéletesen futott 1680*1050-ben. Egy két jelenet volt csak, ahol 12-15 FPS-re esett a sebesség, de ott olyan áll-le-ejtős jelenetek voltak, hogy érthető a dolog. Oda a 940/1200-ra húzott 5850-em is kevés volt ennél a pár jelenetnél, pedig ezen a beállításon megeszi reggelire a 6870-et, bárhova is húzod. Procilimit abban a játékban nem volt sehol 3600Mhz-es I7-el, de nem hiszem, hogy alapon ne lett volna elég, csak akkoriban még 3675-ön hajtottam, 1400@CL7 ramokkal.
    GTA4 az egyetlen, ahova magas beállításhoz kőkeményen kell a proci, HT OFF ajánlott, 3600Mhz közelében futó I7-el. Ramból oda se kell 1400-1600 feletti. Ellenben 1GB-os VGA-val sosem fog maxon menni, mert nem férnek be a textúrák a VGA memóriájába. Úgy kell beállítani a játékot, hogy beférj az 1GB-ba, és akkor jó lesz. Nekem 1680*1050-ben minden HIGH-on, 8X-os Aniso-val, 80-as Detail és view distance-al tökéletesen ment, mindig, mindenhol, 3675Mhz proci és 1400@CL7 ramokkal. Ellenben ehhez az 1.08-as patch is kellett, bár már az 1.04-el is hasonló beállítások játszhatóak, bár ott a textúrákat MEDIUM-ra kell rakni ehhez. (Megjegyzem, neve medium, de brutál textúrák maradnak így is, simán nevezhették volna ezt high-nak, a high-t meg mondjuk ultrának).

    Az 560TI-vel nem hiszem, hogy megoldódnának a gondjaid, szvsz nem olyan sokkal erősebb egy 6870-nél. :N

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák