Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ez a topik a Canon EOS DSLR digitális tükörreflexes fényképezőgép vázaival és a velük kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
johnjohn
addikt
válasz #40935168 #1692 üzenetére
Itt a vita Olvass vissza, és mulass rajta.
A kitobi persze városnézéshez, nyaraláshoz, kiránduláshoz jó inkább, amíg nincs elég pénz jobb objektívre. Ár-érték arányban a 18-55 IS igen jó , és még fotózgatni is lehet vele.[ Szerkesztve ]
-
PNP
őstag
válasz #40935168 #1700 üzenetére
Az hogy beltérre javasolt, ugye nem komolyan mondod? Ha az ember ilyen szintű felszerelést vesz, akkor elvárja hogy szemerkélő esőben ne kelljen elrakni. Az IS ebben a tartományban szinte felesleges (videózás elterjedésével mondjuk felértékelődik), ennyi pénzért ilyen kivitelű objektívet én nem vennék meg (többek közt ezért is van értelme a fullframe-nek, ott rendesen le lehet fedni a leggyakoribb gyutáv-tartományt)
Az meg egy vicc, hogy a napellenzőt külön meg kell venni hozzá. -
*Ropi*
félisten
-
PNP
őstag
válasz #40935168 #1706 üzenetére
Ezek szerint komolyan mondtad, hogy a 17-55-öt beltéri használatra van. És kint mit használsz?
Ha az ember jó képet vár (felbontás?), akkor vannak remek 3rd party megoldások, csak amint szempont lesz a megbízhatóság, ezek kiesnek. Némileg analóg a kérdés az EF-s vs L esetében is.
Én azokon mulatok egy jót, aki negyedmillióért vesznek egy kis képkört rajzoló plasztik objektívet beltérre (!), és még egy tizest legombolnak róluk napellenzőre -
majom2
senior tag
válasz #40935168 #1700 üzenetére
én 80valahányért vettem új tamron 17-50/2.8-at. tökéletesen fókuszál, optikailag semmivel sem rosszabb mint a 17-55... sőt, ráadásul sokkal könnyebb és kisebb is (nyilván az IS hiánya miatt).
ja, és a 17mm-e tágabb a canon 17mm-énél. ha már beltérről beszélünk, akkor ez sem mindegy.ha neked megér kb 150 ezret az IS ebben a tartományban - ahol kb alig van értelme -, akkor vagy nagyon gazdag vagy, vagy nem néztél alaposan körbe a piacon.
ezért az árkülönbségért lehet venni egy másik nagyon jó minőségű lencsét a tamron mellé.az L nem csak arról szól h időjárásálló, hanem h pl nem megy bele a por. ez a "beltéri obi" meg egy marhaság.
[ Szerkesztve ]
-
PNP
őstag
válasz #40935168 #1717 üzenetére
Te a beltért a szigeteletlen kivitel okán hoztad fel, miszerint fényereje miatt ott használják. Szerintem meg az ember egy alapzoomot használ, emiatt jó, ha a kinti körülményeket is kibírja. Ha szerinted kültéren csak este kellhet 2.8, akkor még keveset fotóztál.
(És még hozzá lehet tenni, hogy egyre nagyobb bukó lesz eladni egy ilyen obit, ha majd kijönnek a tényleg belépő szintű FF vázak.)[ Szerkesztve ]
-
*Ropi*
félisten
válasz #40935168 #1727 üzenetére
Használtan már 180-190k-ért megkapod, példa rá két ismerősöm is az elmúlt fél évben.
Tény, hogy beltéren ideális a vaku nélküli képek készítéséhez a fókuszátfogása, a relatíve nagy fényereje + az IS miatt, de ez nem jelenti azt, hogy kültéren nem lehet olyan képeket készíteni vele, hogy elálljon a lélegzeted: nem a látószög határozza meg az adott kép "jóságát", hanem a téma maga, amit lefotózol vele. Ha olyan pillanatot kapsz el, akkor az elviszi a képet, nem kell a körítéssel bíbelődni, akár a fél keze-lába is lemaradhatott a szereplőknek.
Én azért vettem, mert általában fényszegény helyeken fotózok, de kültéren sem veszem le, hiszen olyan kunsztokat tud, hogy mondjuk F3.2-nél már majdnem penge éles.
Általában 3 üveg van a táskámban: egy ultranagylátó, ez, meg egy 70-200. Veszek még majd egy makróobit oszt' ennyi, nekem bőven elég. Ha meg valami speckó üveg kell, mint mondjuk egy TS-E, akkor kölcsönkérem.
"habár egy kicsit irigylem a nikonosoakt a 1.5x miatt" Szvsz nem sokat számít.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
PNP
őstag
válasz #40935168 #1727 üzenetére
Írsz tréfás dolgokat.
Igaz hogy nem vagyok nagy kaliber, de azért van némi közöm a fotózáshoz (kenyérkereset, szakmai díj, stb., csak kultúrember nem vág fel ilyesmivel fórumokon), tehát a "felvilágosítást", a mindenki által ismert tesztoldalakról való copypaste-et nyugodtan elhagyhatod.
Szerintem nem általános hogy valaki csak beltérre vesz objektívet, de ha te ilyen vagy, akkor nem értem hogy miért nem fullframe-re fotózol, főleg hogy közölted: 1D-re is futná (ami ugye crop, de 5D2 is kijön belőle).
Profi obi tartja az árát, ezt mondom én is. De az EF-S nem ez a kategória, hiába szép a képe és drága.
Ne várjak belépő FF vázat? Az 5D 9x0e Ft-on indult, az 5D2 5x0e Ft-on, és közben megjelent két másik gyártó FF vázakkal.
A látványos fotókról szóló okfejtésed alapján te is azok közé tartozol gondolom, akik felcsapják a halszemet és máris gecinagy művészek, főleg ha egy kis urban acidet is rátolnak (a kép tartalma úgyis lényegtelen). -
cOxeR
Ármester
válasz #40935168 #4806 üzenetére
A sorozatlövés és az AF miatt szerintem 1D, kérdés mit is fotózol, hányas sorozatokat lősz...az 5D nem biztos, hogy elegendően gyors lesz, cserébe 21MP.
5dmkIII-ra szerintem csak akkor érdemes várni, ha jó a gépvásárlás, fél év múlva is...vagy évvégén, ennél korábban nem lesz 5dmkIII -
k1csi
senior tag
válasz #40935168 #4806 üzenetére
Nem kötekedni akarok, de te tényleg komolyan gondolod, hogy úgy, hogy semmi információt nem adtál arról, hogy mire használnád meg fogjuk tudjuk mondani
nekedmire lenne szükséged (két nem éppen olcsó alternatíva közzül)?Ha másfél éve nyúzol már 450D-t, gondolom (bár a kisördög bennem azt mondja kétlem) már érzed mi az ami egy adott feladatra nagyon hiányozna.
A váz meg még mindig egy adott dolog. A vázhoz rengeteg különféle obi is van. Nagylátó, normál, tele zoom, makró, nagylátó fixtől nagyteleéig. Meg vakuk, szűrők stb.
Azaz még, ha a pénz nem is számít, ha nem pont arra veszel cuccot ami neked a legjobban hiányzik nagyon sokat el lehet szórni (vagy adott esetben használt cuccokat nézve sokat meg lehet spórolni).
Ha pl. cOxeR a rövid összefoglalóval bármi újat mondott neked, akkor nem ajánlanám, hogy 7D-nél jobb vázat vegyél. Azzal legalább nem bukhatsz, nem tévedhetsz nagyot.
Az 5D mk III-ról nem hiszem, hogy bárki is itt a fórumról sok konkrétumot tudna mondani. Azt viszont biztosra vehetjük, hogy a Canonnak nem célja, hogy a saját legdrágább pro vázainak teremtsen konkurenciát.
Azaz nem hiszem, hogy cél lenne pl, hogy az 1Ds mk III-nak vagy esetleges utódjának teremtsen konkurenciát.Meg amennyire ezzel képben vagyok technikai akadálya is van, hogy FF váz nagyon gyors sorozatot tudjon.
Azaz én mire számítanék az 5D mk III-al kapcsolatban (azt, hogy mi lesz fogalmam sincs): Több megapixel (kb. 28), esetleg egy kicsit jobb AF (kb. mint a 7D, de messze nem 1D), jobb videó, esetleg pixel binning a jobb kevés fényes videóhoz. Esetleg elfordítható kijelző.
Röviden, max. felbontás kompakt csomagban ahol ez kell.
De ha a pénz nem számít (mert vsz. ezek neked soha nem fogják visszahozni az árukat) ma is van 1Ds mk III, meg ha gyors sorozat kell 1D mk IV.Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
-
johnjohn
addikt
válasz #40935168 #4806 üzenetére
Vedd meg a legdrágábbat, elvégre úgy tűnik itt arról van szó, hogy ne legyen egy olcsó váz a kezedben. A sorozatsebességről, meg a képminőségről, meg arról, hogy ki tudod -e használni a gépet, pedig majd meggyőzöd magad, bármit veszel. Komolyra fordítva a szót, ha az előbbiekben tévednék, akkor legalább azt írd le, milyen profi felhasználásra készülsz a géppel, mert ez is fontos lehet a típus kiválasztásánál.
Az Én véleményem szerint itt a fórumon elég kevesen lehetnek, akiknek egy 7D tudása ne lenne maximálisan elegendő.
Ha a 450 D tapasztalataid alapján akkorát fejlődtél a fotózásban, hogy valóban ekkora minőségi ugrásra van szükséged, akkor viszont nem értem, miért itt érdeklődsz a lelkes amatőrök között,akiknek a nagy része,/tisztelet a kivételnek/ soha nem használt ebbe a kategóriába tartozó gépet. Pár 5D-- 5D Mk II tulaj van itt a fórumon úgy emlékszem, de a többség szerényebb felszereléssel próbál boldogulni.
Nem cseszegetésnek szántam, ez a véleményem. -
kiskornel
addikt
válasz #40935168 #4806 üzenetére
Én szeretek fényképezni, ezért nem szívesen csatlakoznék a pro ligába, de ha már kellene, a legjobb cuccal mennék.
1DmIV-nél van pár kivétel, ahol a fókuszrendszer keresztszenzorai beindulnak F4-en is. Nézz utána, hogy a 24-105 köztük van-e.
Mi van a 7D fókuszrendszerével? Még nem hallottam róla, hogy hibás lenne. Itt sincs, csak egyedi esetek
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
majkel
tag
válasz #40935168 #4806 üzenetére
Nem tudom te milyen célra vásárolnád, de ha csak nem dolgozol vele, akkor egy középkategóriás darab is bőven elegendő. Ugyan egyelőre nekem is még csak belépő szintű DLSR-em van, de dolgozom fotósként egy stúdióban (na jó, még csak 1 éve vagyok ott, szóval még a gyakornoki szamárlétrát mászom), ahol van egy EOS 5D, egy EOS 5D MkII és egy 1Ds MkIV, ezeket magam is használom.
Jó lenne eldönteni, hogy neked személy szerint mire van szükséged, mert egy EOS 5D MkII tudása még egy profi műtermi fotós igényeit is bőven kielégíti néhány kiegészítővel megspékelve. Ennél többet már csak azok hajlandók fizetni egy fényképezőgépért, akik "on the spot" módon fotóznak, mondjuk sporteseményeket, riportokat és hasonlókat.
Döntsd el előbb, hogy mik a felhasználási igényeid, mert felesleges csak azért a nagyobbat venni mert nagyobb. Mert akármit mondasz, ez innentől kezdve csak pénisz kompenzáció, ha valós igényeidet még csak nem is ismerve vásárolnál meg egy 1Ds MkIV-et.
-
k1csi
senior tag
válasz #40935168 #4821 üzenetére
Nekem az, hogy a leggyakrabban a 24-105-ös obit használod semmit (de semmit) sem árult el. Vsz ez a gyutáv, ahol a legtöbbet kattogtatnak.
Viszont úgy összességében elolvasva a hszeidet egy jó kis cikkecske jutott eszembe:
A fejlődés négy állomása.
http://www.miklosrabi.com/Articles/fejlodes.htmVsz. most lépsz át az első szakaszból a másodikba.
Nálunk egy kicsit jobban eleresztett országokban hányan meg hányan dőlnek annak, hogy azért nem csinálok elég jó fotókat mert nincs elég jó felszerelésem. Aztán amikor megveszik a legjobb cuccokat akkor jönnek rá, hogy nem ez volt az egyetlen akadálya.
Ha tudsz angolul olvasgass egy kicsit:
http://photography-on-the.net/forum/ISO 3200 nélkül nem is lehet jó fotót csinálni? Akkor pl. a 10 évvel ezelőtt készült fotók hogy készültek? És a korábbiak? Filmnél a 400-as (alig több mint egy évtizede) már gyorsnak számított (bár tudom nem volt pro, én azért használtam anno...)
Röviden: Nem győztél meg, hogy neked miért ne lenne jó a 7D, de felőlem azt veszel amit akarsz. Nem is ragoznám ezt a témát tovább.
Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
-
*Ropi*
félisten
válasz #40935168 #4829 üzenetére
Én szinte folyamatosan fényszegény helyeken fotózok. Mégsem vettem csak azért új vázakat, mert az megkönnyítené a dolgokat. Inkább kreatívan oldom meg a helyzeteket, főleg akkor, amikor a násznép körülöttem álló tagjainak kezében Nikon D3s meg Canon 5D2 van és furcsán néznek rám, mert nem értik, hogy hogy lehetek én a megbízott fotós ilyen "kőkorszaki" technikával (a megjelenésük óta 40D-kkel dolgozom)...Aztán amikor átadom a képeket, megértik. Mert ugyan végig ott álltak mellettem és ezzel megvolt rá a lehetőségük is, mégsem lettek a képeik olyanok, mint amik az én vázamból kiestek...Ez most önfényezésnek tűnik, pedig csak azért írom, hogy rávilágítsak: nem a technika teszi a fotóst. Ahhoz már k*rvajó képfényezőnek kell lennie az embernek, hogy a technika határolja. Én sem tartok még ott.
Zajmentességről meg akkor van értelme beszélni, ha 100% nagyításon nézegeted a képeidet. Képernyőméretre kicsinyítve olyannyira csökken a zajszint a mai vázaknál egy jól exponált képen, hogy nem számottevő. A 40D 10 MP-éből 60x40 cm-es fine art nyomatokat és fotókönyveket készíttetek, ha ott nem zavaró a zaj, akkor szerintem átlag felhasználásban sem az. Ne legyél pixelkukkoló, elveszi a kép látványának élvezetét!
Egyébként meg, hogy ne legyek hangember: nézz körül a weboldalamon. Minden kép 40D-vel készült.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz #40935168 #4834 üzenetére
100%-on persze, hogy minden kis fityfiritty meglátszik, hiszen a képeket sem 3 centiről nézed, hanem egy nagyobb nézési távolságból. A Herbáriának óriásplakáthoz fotóztam a nyáron, ott már akkora a nézési távolság, hogy a szemed kicsi felbontása miatt mosódnak egybe a dolgok (a kép a zajjal ).
ISO 800-on van nálam a határeset, hogy elkezdek zajt szűrni, vagy nem. A Lightroom 3 zajszűrése a legjobb,amivel idáig találkoztam, bár az egyik barátom nagyon esküszik a Topaz Denoise-ra. Ehhez nem tudok hozzászólni, mert az én gépemen valamiért nem indul el. A Noise Ninja-t addig használtam, amíg ki nem próbáltam az LR3 zajszűrését. Utóbbi sokkal finomabban szemcséz, jobban hasonlít a filmes zaj szemcsézettségére. Próbáld ki, utána nem kell más...!
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz #40935168 #4837 üzenetére
Tamargo Del Sol (Del Sol Photograpy) Halszemmel és ultranagylátóval esküvőznek, lenyűgöző képeik vannak. Nagy kedvenceim.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
k1csi
senior tag
válasz #40935168 #4830 üzenetére
Egy-két tipp 450D-hez.
Vaku exo kompenzáció (elnézést az angol idézetekért, az angol 450D kézikönyvet tudtam a leghamarabb letölteni, 158. old):
C.Fn-11 SET button when shooting
2: Flash exposure compensationAF átpakolása a * (normál esetben AE rögzítés gombra):
C.Fn-10 Shutter/AE lock button
1: AE lock/AF
Convenient when you want to focus and meter separately. Press the
<*> button to autofocus and press the shutter button halfway to attain
AE lock.Azaz azok a gyorsgombok amiket keresel már most is ott vannak a váz hátulján, igaz be kell állítani.
Én egyébként így használom a saját 550D-met. SET gomb aztán lehet tekergetni a felső tárcsát a vaku expo kompenzációhoz.
A * gomb meg a fókuszt indítja (igaz más C.Fn érték tartozik hozzá).Ha nem veszed le a fókusz indítást az expo gombról elég macera lehet bármi mozgót is elkapni.
Az 5D első verzióját (amin szintén nincs nincs AF lock gomb) szintén így szokás használni.
Angolul rengeteg helyen van vesézve "back-button AF"-el kereshető.Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
-
Monya78
veterán
válasz #40935168 #4866 üzenetére
Ezeknél a képeknél inkább az jut az eszembe, hogy talán a váz szólt bele a legkevésbbé a képek sikerébe, és inkább a pénztárca vastagsága + a fotózási tudása sugárzik a képekről.
Gonoszkodás ON:
Gondolom, ha csak egy 70-300-as Sigmát használt volna, és heti 5-6napot robotolna a munkahelyén, nulla szabadidővel lehet hogy nem készültek volna ilyen képek.
Gonoszkodás OFF.Szerintem ami a vázat megelőzi:
Fotós tudás, Fotózási lehetőségek (helyszín), Objektív minősége, utólagos képfeldolgozás. -
majkel
tag
válasz #40935168 #4823 üzenetére
Úgy tűnik nem teljesen értettél meg.
Nem azt mondtam, hogy az 1Ds MkIV csak pénisz kompenzáció, mert semmi lényegessel nem tud többet, mint az 5D MkII.
Azt mondtam, hogy ha a valós igényeidet sem méred fel és ennek ellenére megveszel egy kétszer annyiba kerülő (és a maga több mint egy millió forintos árával igencsak borsosnak számító) gépvázat, akkor az nem több mint pénisz kompenzáció.
Ha viszont jön egy VALÓS igény, melyért neked érdemes megvenned a nagyobb darabot, mely mondjuk jószerivel a jobb sorozatfényképezés és fókuszrendszer területén nyújt többet, akkor aláírom, hogy szükségszerű beruházás.
De mint mondtam: Egy fotó műteremben egy 5D MkII szintje is tökéletesen meg tud felelni, de sporteseményre már nem vinném ki. Más kérdés, hogy eleve nem járok sporteseményekre, mert műteremben fotózok, ezért nincs szükségem arra, hogy a nagyobbat vegyem csak azért mert nagyobb...
-
-
KTTech
veterán
válasz #40935168 #8677 üzenetére
Bőven elég jó sokáig még a CF... nem fog mostanában limitálni... Az a 2MPixel nem lesz számottevő különbség. Jelen pillanatban a Canon 1Dx a fejlettebb, specifikáció szerint, ha nem számolom a vakuvezérlést.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
*Ropi*
félisten
válasz #40935168 #8682 üzenetére
Rendben, szólj ha aktuális lesz!
Már hallottam a Trilite-ről, majdnem voltam is ott, csak nem tudtam elmenni arra a találkozóra, amit Fekete Csaba tartott Debrecenben és környékén a TEF-eseknek. Majd legközelebb.
Peru, Chile és Bora Bora hogy kerül képbe?
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
jap
aktív tag
válasz #40935168 #8668 üzenetére
Véleményem a Canon-Nikonról:
Vázakban a Nikon több szolgáltatást nyújt és pont, mindezt versenyképes áron. A Canon 1-2 generációval le van maradva, ez főleg a belépő szinten látszik. Képminőségben tételezzük fel, h egyformán teljesít a 2 gyártó...
Canonnál 200K alatt kapsz (használt) FF vázat aka 5D mark I!!!Vakuvezérlés N-ban már régóta működik <-> Canonban a 7D-től.
profi szinten ki használná ezeket az infra alapon (10-20m hatótáv egymás felé fordítva) működő dolgokat, amikor már 2.4Ghz-en üzemelő 100m hatótávval rendelkező 3.fél megoldások léteznek: PocketWizard, Pixel, Phottix stb...Objektívek:
elmondható, h átlagosan 10%-kal drágább az azonos tudású N névvel (meg kell fizetni a nevet), de lássuk részletesen:
- UWA zoom üvegek FFre: itt a N a nyerő = Nikkor AF-S 14-24mm f/2.8G ED - no komment
- 2.8-as alap zoom FF-re: itt is a N a nyerő = itt van 3 N alternatíva is, ami jobb, mint a Canon EF 24-70mm f/2.8 USM L
- UWA zoom üvegek APSC-re: ugyanúgy teljesít a két gyártó, de jobb alternatíva a Tokina 11-16mm f/2.8 & a Sigma 8-16mm f/4.5-5.6 HSM
- 2.8-as alap zoom APSC-re: ugyanúgy teljesít a két gyártó; olcsóbb alternatíva a Tamron 17-50mm f/2.8
- alap zoom APSC-re: Canon 15-85mm f/3.5-5.6 USM IS ~ Nikkor AF-S 16-85mm f/3.5-5.6G ED VR, de a N jobb nagyobb átfogású (utazózúm) obikat gyárt.
- tele zoom: itt a Canon visz mindent, mint a piros 7-es a 70-200-as (piros) L-eseivel + a 100-400USM! - szintén no komment
- fixek: ~hasonló teljesítmény a fent említett 10%-os Canon árelőnnyel, de kiemelnék 1-2 érdekességet:
Olcsóságok: Canon 50 1.8 és Nikon 35 1.8 (bár a N csak APSC-n használható); szintén olcsó és jó Canon USM fixek 85 1.8, 100 2.0, 200 2.8, 300 4.0, 400 5.6
Canon böszmefényerősfixek: 50 1.2 & a szentháromság= 35 1.4, 85 1.2, 135 2.0
N-nál használhatók a régi mikromotoros obik <-> C-nál az FD bajonett felejtős.Én ezek alapján mérlegeltem és mert csoró vagyok, lett használt Canon parkom.
''minden sikeres férfi mögött egy nagyon meglepett anyós áll''
-
*Ropi*
félisten
válasz #40935168 #9022 üzenetére
Nagy MP számnak az a lényege, hogy tudsz belőle croppolni úgy, hogy még mindig használható méretű képed van. Teszem azt sajtófotósok, akik nem tudnak közel férkőzni a riportalanyukhoz, felemelik a tömeg feje fölé a gépet, találomra ellőnek egy sorozatot a cél irányába, majd otthon a számítógépen a csilló MP-ből kivágnak egy 15 MP-nyi részt, ami még mindig tökéletes a nyomda számára, sőt még óriásplakátra is mehet.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
killerjohn
addikt
válasz #40935168 #9036 üzenetére
Tyű ez nagyon jól hangzik! Habár 17-55 mellett nem érzem hogy lenne helye. Viszont ha felváltok valaha FF vázra, akkor a 24-105 és 17-55 helyett ez egy nagyszerű obi lenne mindennapos használatra. Mellé egy 10-22, meg a meglévő 70-200/4, és akkor végre úgy érezném hogy tökéletes a szett.
-
jap
aktív tag
válasz #40935168 #9069 üzenetére
"Some odd duck EF-S zooms
■EF-S 20-65 IS
■EF-S 45-105 IS status “development”
■EF-S 55-70 IS “testing”Ezeknek csak én nem látom értelmét
Se nagylátó, se tele rész és a alap/utazó zoom tartomány félbevágva20-65 -> kezdőnek már 15-17től van minden obinál...
55-70 -> az óriászúm...
45-105...
Vagy a Canon ezekkel valami nagyon durva dologra készül = f/2.0-ás zoomok?''minden sikeres férfi mögött egy nagyon meglepett anyós áll''
-
#40935168
törölt tag
válasz #40935168 #9096 üzenetére
A mellékelt videón pedig egy Canon EF 7-140 f/1.8-3.8 L IS USM
-
*Ropi*
félisten
válasz #40935168 #9101 üzenetére
Ez nem olyan hajszárító... Ez olyan hajszárító, hogy amikor meghallod az árát, olyan hirtelen áll égnek a hajad, hogy az összes vizet kicsapja magából, így a mondásokban emlegetett "hideg zuhany"-ként is funkcionál. All-in-one.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu