Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz DigitXT #45384 üzenetére
Magamat ki tudom számítani.
Tényleg nem szeretek társaságban motorozni.
.mf meg Daywalker a kivétel. velük mentünk együtt többször. Figyelnek maguk köré is nemcsak előre. Velük nem aggódok hogy valami egykerékróba pereccel magával ránt. random 300 fős csoportban én parázok. ennyi.
Bogyo:
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
tboldi
nagyúr
válasz DigitXT #45419 üzenetére
Nekem csak ennyi van a könyvecskében:
De utánanéztem, most is 10w40-es van benne, amit még a Red Baron öntött bele. Ezt a MOL-t használják és nincs belőle 10w30-as, csak 10w40-es. És semmi problémája nincs a motornak.
Úgyhogy akkor én is 300V-t fogok belelocsolni.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz DigitXT #45480 üzenetére
Karbiszinkront meg szelephézag állítást kapott, máshoz ami motorikus nem nyúlt, márkaszerviz és tényleg soha nem volt bajom azzal amit csinált, megbízható.
Ez is a semmiből jött elő. Megy-megy a maga megszokott hangjával és hirtelen hozzájött a plusz hang. A tokot teszteltem épp és a szélzajt, ami persze van, így a felvételen nem is hallani mikor lép be a "zaj".
Most hidegből indítva az aki nem hallja a kalapálást az süket.
Kalapálás -
pakriksz
őstag
válasz DigitXT #45525 üzenetére
és ezt állva nem lehet valahogy megnézni? Mert menet közben hátranézegetni nem valami ésszerű
@SymbianOS: azért érdekes hogy a motorokon gyakori ez a külön indítómotor külön generátor dolog (azért kell "indítókuplung", hogy a motor ne pörgesse az indítómotort hanem csak fordítva), autókban már rég óta ugyan az a kettő... Nekem az ER-5 is ilyen külön generátor külön indító felépítésű. Bár lehet hogy a 2000-es évek környékén még nem volt olyan olcsó inverter áramkör ami meg tudja hajtani a 3 fázisú generátort motor üzemmódban. Kérdés hogy a mai motoroknál is így van-e még.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
eszgé100
őstag
válasz DigitXT #45571 üzenetére
próbáltam ellenőrizni a csatlakozókat ill. kábeleket, de csak azt találtam meg, amelyik a szenzorból megy a tank alatti kábelkötegig, a kábelköteg egy része pedig ment a műszeregységbe, de azt már nem tudtam (annyira nem is mertem volna) szétszedni. amiket láttam, azok rendben levőnek tűntek.
off: délelőtt visszamentem a szervizbe, most ott találtam a főnököt is, kiderült, hogy a szervizes kolléga nem tájékoztatott megfelelően, mert amiket ő kedden felsorolt az valóban 100 font alatt volt, esetemben pontosan 80 font lett, de azt már elfelejtette hozzátenni, hogy minderre rájön még 60 font óránként (hát köszi ). jah, és a számlázóprogramban sem töltötte ki jól az egyes tételek leírásait, ezért mehetett fel az agyvízem mikor megláttam, hogy 2 órát töltöttek el egy gumicserével, meg a jeladóval, mikor mindenki tudja, hogy kb. 20 perc az egész.
reggel még gondoltam magamban, hogy lehet az tartott 2 órát, míg keresték a hibát, de a főnök mondta, hogy az egész procedúra volt 2 órás. sajnálatát fejezte ki, hogy a srácai nem tudták megcsinálni a kilométerórám, de megadott egy számot, aki az ilyen elektromos bajokkal foglalkozik. elvileg házhoz jön, de azért szólok majd neki előre, hogy ha ő is egy láda pénzért emeli fel a seggét, akkor inkább ne jöjjön"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
válasz DigitXT #45901 üzenetére
Az 1200-as XJR-re fel sem mernék ülni, csak ahogy az 1300-as úgy az is tetszik küllemre. 1000x jobban bejön mint pl egy hornet 600-as.
21000km-t futott nálam a GS. 53XXX-el vettem át és 74950-nél jött a baj.
Jövő héten lesz valami, nem is baj, mert közeledünk a fizuhoz.[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz DigitXT #45901 üzenetére
nekem inkább az jutott eszembe hogy ott azért kicsit más a kopofogyó dolgok ára, és a fogyás üteme is. pl 1200 nakeden elkezdesz vidámabbaka gyorsítani és a hátsó gumi élete hetekben mérhető...
szóval fenntartási költségek is magasabbak, és azért voltak fillérhágós pillanatok a gsel is. no offense csak hangosan elmélkedek.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
válasz DigitXT #45907 üzenetére
Egy 1200-ast sem etetni sem vezetni nem tudnám. Túl nagy túl erős túl drága a fenntartása. Sajnálnám nem kihasználni. Persze egy kört azért mennék vele, hogy milyen.
Ha csak a küllemet nézem akkor: Ez - Ez - csak pár példát említsek. 2007-es CB600F is jöhet. 2000 táján rondák voltak. Na és akkor vissza a valóságba: GS. -
fattyu
veterán
válasz DigitXT #46557 üzenetére
erre mit mondanának ? :
kedvenc lámpám amiről már volt szó.látszik hogy beváltó zöldrá lindulok és sárgán csúszok át.
amugy a kerékről mért sebesség is érdekes. egy más profilú gumival már az sem...
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Daywalker
addikt
válasz DigitXT #46654 üzenetére
Majd ha legalább 250 fokos lesz a blokk, addig nem igen fog meggyulladni, sőt mivel etanol van benne, még magasabb szerintem ez az érték. Nekem volt anno h a kispókomban pont a hengerfej mellett a leömlőre csöpögött a benzin, és még az sem gyulladt meg, pedig az melegebb, mint a blokk.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Czimby
addikt
válasz DigitXT #46695 üzenetére
Elvileg a fékhatás jobb vele, mivel úgymond reszeli a betétet egy sima fúrt tárcsához képest, szóval gyorsabban is kopik vele a betét.
Nekem volt ilyen, és észrevehetően jobb volt vele a fékhatás mint a gyárival.
És ezt dodó is megerősítette, hogy nagyon jó volt a fékem, pedig kínai tárcsák voltak.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #46850 üzenetére
Eloszor azt hittem reklam, mert motoron meg ott a kesztyu, aztan amikor beleallt a fekkar, ott mar nincs kesztyu. Lecsuszott a kesztyu? Ha rajta maradt volna, vajon akkor is atszurja?
Meg amikor forditjak a kamerat, mintha lenne egy vagas.De ugy latszik tenyleg komoly. Brutal.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #46979 üzenetére
Én is ismerek ilyen (autó)szervizt. Az alkatrészáraik nem durvák, de a munkadíjuk árképzése hasonló, bevallottan a kettő együtt teszi ki a bevételüket. Mivel rohadt jól dolgoznak, szívesen viszem oda a kocsit, ha nagyobb dologról van szó, mint egy olajcsere. Mondjuk az óradíjuk még így sincs annyi, mint Gábor példája
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen