Hirdetés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Google Pixel topik
- rootolt Galaxy készülék teljeskörű ROM mentése & visszaírása v. klónozása root-olatlan készülékre TWRP !nélkül!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
Hirdetés
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
it Nagy médiaszenzáció lett az a jelentés, amely szerint a Qualcomm megvenné az Intelt, erre azonban az elemzők szerint kevés az esély, ráadásul óriási trösztellenes botrányt okozna.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
GTVili
tag
válasz tboy93 #125028 üzenetére
Azért itt van némi fogalomzavar.....
Egy adott motor maximális teljesítményét alapul venni, konkrétan marhaság...
Hiszen ha csak magát a teljesítmény vesszük alapul.... egy 250-es sornégyes ~45ló... egy 400-as egyhengeres is annyi....de még egy 650-es egyhengeres is nagyjából ott van...De a 250-es 12-14000-es fordulaton tudja ezt..... a 650-es meg 6500-on...a 250-es 7-8000 alatt szinte használhatatlan.
És akkor még a nyomatékról szót sem ejtettünk....És valóban, a hatszázasok kb 100 lova mindenre is elég lehet.... amíg fel nem ül mögéd valaki, vagy nem vagy felmálházva....stb....stb...
-
GTVili
tag
válasz tboy93 #125034 üzenetére
Abból a szempontból nem mindegy szerintem, hogy egy kis sornégyest pl szinte folyamatosan nyélen kell használni...
Egy előzéshez hármat is vissza kell pakolni, hogy biztonságosan végre tudd hajtani...Megkergetni megy amúgy is a pályán kell.... nem a közúton.... szerintem.
Visszatérve a kérdésedre, én nagyjából 2500-tól 5500-ig használom a gépet....ami az én esetemben bőven több mint elegendő...
[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
válasz tboy93 #125142 üzenetére
Hol csináltattad? Jöhet privátban is!
Légszűrőt én is cserélek, olajat 2 éve cseréltem, de a 2020-as év annyira gyatra volt, hogy 100km-re vettem elő. Szégyenlem is magam...
Ettől függetlenül lecserélem az olajat, de pl kuplungot is meg kellene nézetnem.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Shin Chen
tag
válasz tboy93 #125299 üzenetére
Nekem tavaly ugyan ez volt, aztán kiderült, hogy az aku saru nem volt rendesen rögzítve, mert a szerelő kifelejtette az ellen anyát... csoda hogy egyáltalán (ívkisüléses csattanás kíséretében) beindult.
Feltételezve, h a kábelek ellenőrzése megvolt, rá kellene mérni a töltőfeszültségre, a fenti történet szerint én 11-12 között mértem, azért merült le csak lassan..
Feszültség szabályozó vagy generátor?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
GTVili
tag
válasz tboy93 #125313 üzenetére
Ja.... .... a saru, ami a többi akkunál egy darabból van kiöntve, itt csak egy kis hengeres csonk, amire ráhúzzák és ráforrasztják a lemez sarut. Na az tört le tőben....
Szerencsémre megállt egy sorstárs akinél volt néhány kötegelő.... így azzal, meg néhány fadarabbal és cigicsikkel (tényleg) sikerült ráfeszíteni....
Kibírta hazáig... -
vlevi
nagyúr
válasz tboy93 #125319 üzenetére
Arra is érdemes ránézni, mekkora indítóáramot bír még leadni.
Korábban írtam, hogy a 8-9 éves Banner akkum már annyira a végét járta, hogy 1 napos töltés után pöccre beindult a motor, de 10 perc múlva a benzinkútnál már teljesen megdöglött. A műszerfalon az óra átállt 12:00-ra, a napi számlálók lenullázódtak, satöbbi. Nagy keservesen egyet bírt fordítani a főtengelyen az indítómotor, de szerencsére a V-Stromnak ennyi elég volt, beindult. Utána, hogy mentem vele hosszab ideig, már nem volt gond, 1-2 óra motorozás után a meleg motort simán be bírta röffenteni. De 2-3x egymás után a hideg motort már nem... -
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #125322 üzenetére
Nem erre gondoltam. Szerintem nem lesz itt nagy túrázgatás március áprilisban.
...mivel ráérős lesz a szezon szerintem délután előveszem a kompresszort és lehomokozom a tankot meg felcsiszolom az idomokat fényezéshez.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #125325 üzenetére
Én meg szerintem lassan eladom.
Ha megint azt fogom játszani mint tavaly akkor ténylegesen csak pénztemető. Évi 3-3,5 hónapra luxus motort tartani... mikor tavasszal lenne 2 hónapom amit megint kilőnek meg ott a nyár aztán hello.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #125343 üzenetére
Markolat fűtés jó, markolat (kéz) védővel még jobb, a kézzsák? Hát az borzalom, meg szerintem nem jobb mint bármely téli kesztyű markolat védővel.
Az utólagosan beépített is jó, az oxford pl szépen lekapcsolja magát, több fokozata van. A bmw 2 fokozata kevés, az 1. jó, mert pár mp és meleg, a 2. viszont sok, még mindig odaég a kezem..
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #125381 üzenetére
nézd.
erről az a véleményem itt vidéken pest megye nem szűk agglomerációban.Nem az a kérdés elcsapok e egy nindzsa kerékpárost, hanem mikor. És egy vállvonással fogom elintézni.
főleg hogy inni nem iszom sose amugyse, gyorshajtás meg négyszámjegyű úton autóval esélytelen az aszfalt állapptára való tekintettel.
Iszonyat mi megy itt
Egy prizma nincs rajta és tök feketében....
a másik kedvencem a SEMMI VILÁGÍTÁS semmi prizma, de van rajta láthatósági mellény és azt hiszi le van tudva.... Egy normálisan beállított tompított ode nem ver fel ergó nincs amit visszaverjen....
Darwin munkában.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
martonx
veterán
válasz tboy93 #125381 üzenetére
Én huszonegy-két éves fejjel ütöttem el motorral gyalogost zebrán. Nem vagyok rá büszke. Más kérdés, hogy a gyalogos saját bevallása szerint is annyira elgondolkodva ment át a zebrán, hogy azt se vette észre, hogy zebrán van.
Ettől még én voltam a hibás, noha a gyalogosom, ha épp egy busz / teherautó elé sétál ilyen öngyilkosan, akkor nem egy szál csonttöréssel ússza meg...
Jogsim nekem is ugrott természetesen. A dolog pikantériája volt, hogy ekkor még nagymotorra jogosítványom se volt, csak autóra, meg kismotorra. És ez hehe az intézkedő rendőröknek nem tűnt fel. Az a szép 90-es évek eleje
És mielőtt leadtam volna a jogsimat, besétáltam újat csináltatni (hogy nehogy jogsi nélkül maradjak a bevonás idejéig), ahol szemrebbenés nélkül beikszeltem, hogy nekem van nagymotorra is jogosítványom (gondoltam, úgyis most veszik el a jogsimat, már úgyis mindegy), és őrület, de megadták a nagymotor jogsit. Így lett nagymotorra hivatalosan jogosítványom Hangsúlyozom ez a 90-es évek eleje volt.
Végülis minden rosszban van valami jó. Azóta azért jóval óvatosabban vezetek.Ja, és ettől még azóta is motorozok (leszámítva a 18 év kihagyást, de az nem ez miatt volt).
Én kérek elnézést!
-
etnies
senior tag
válasz tboy93 #125352 üzenetére
Ami sokáig szokott tartani, az a markolat leszedése és felrakása.
Ha meg akarod tartani az eredetit, akkor fel kell feszegetni és befújni alá valamit (levegőt, wd-40-et, stb). Ha nem kell, akkor levágod 2 másodperc alatt.
Felrakni a móka, oda nem javaslok wd-40-et, mert el fog forogni, hiába pillanatragasztózod.
Kábel elhelyezésénél vigyázz arra, hogy ne legyen útba és ne legyen túl közel forró alkatrészekhez, nem egy wasistdas.
A jobb oldalit úgy kell elrendezni, hogy a gázkar mozgása esetén se feszüljön be a fűtés kábele, ne akadályozzon semmit és ne törjön. Ezt már a felrakás előtt érdemes kitalálni.Egyébként tele van a youtube howto videókkal a témában.
A DL650-re nem megy fel reszelés nélkül az Oxford, a gyári meg szar, ezért nem raktam fel eddig semmit.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #125561 üzenetére
Az milyen HJC volt? IS16, IS17, FG-ST, C70, I70 mind tipikus semleges ovális.
Anyag minőségben meg összehasonlíthatatlan a Scorpion közép kat. és a HJC....
Szerintem az lesz a vége, hogy a szélzaj miatt ugyan sokat szidott de minden másban kellemes IS17 utódja vagy újra kiadása lesz, esetleg egy beragadt készletes IS17.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Madwe
nagyúr
válasz tboy93 #125574 üzenetére
Vannak olyan sisakok amiknek a párnázása úgy lett kialakítva h könnyen tudj szemóveget fel-le venni - most hirtelen nem ugrik be egy sem, de arra emlékszem h soknál kiemelték amikor reviewkat nézegettem. Talán pont scorpion is volt köztük
egyébként üveg helyett műanyag szemüveg használata javasolt motorozáshoz, a szemed épsége végett -
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #125623 üzenetére
Utaslábtartó ezeken dísznek van...
edit.: ha hasonlítanom kéne kb mint a Jazz mikor bevágtuk hátra a 3 tálca sörre az összes kemping felszerelést és négyen haverokkal elmentünk sátrazni. Az 1.2-es olyan virgonc volt, hogy forgalmi akadályt képzett az M7-esen ha kitaláltam, hogy végig előzöm a kamionokat.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #125630 üzenetére
CBF-nek nem tudom hol a súlypontja utassal, a Hyonak anno nagyon magasra került, kimondottan zavaró volt. A CB egész kellemes, csak az osztatlan nyereg ami zavaró.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #125632 üzenetére
Mert nem jól csináltátok.
Egy kéz a tankon egy kéz átkarol. Havert vittem közel 250km-ert nyáron mikor lerohadt az Alfa, nem volt különösebb gondunk.
Leszámítva a nyűves nyerget.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Madwe
nagyúr
válasz tboy93 #125885 üzenetére
Ezeket nem érinti az ois gond? Quadlock stb esetén nagyon hamar tönkremennek a modernebb mobilok kamerái ezekben, mostmár árulnak külön vibration dampenert hozzájuk de az se feltétlen oldja meg a gondot... pont az a gond velük h túl stabilak s a kormányról átvett mikrorezgésbe az ois belemakkan.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #125913 üzenetére
Nekem is hasonló telefon tartóm van, note 9 telefonom, kb 5e km mentem úgy, hogy ebben a tartóban volt a telefon, másik kb 10e km-t úgy, hogy nem ott volt az elmúlt 2 évben.
Eddig még nem ment tönkre a telefon. Szerintem az sem mindegy, hogy hogyan áll a telefon. Nekem kb 15 fokos szögben van a telefon fektetve. (15 fok a talajhoz képest)
Pedig mindkét motornál írták a veszélyes vibrációt a telefonra nézve.
Tavaly szeptemberben sokkal kellemetlenebb volt, hogy egy túrán olyan szerencsétlenül fröccsent rá egy bogár bele, hogy kb 50km-en keresztül azt láttam, mintha berepedt volna a kijelző.., és ugye emiatt nem akartam megállítani a bandát, mert hát akkor már úgyis mindegy. Viszont volt nagy öröm, mikor lejött a repedés.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #125921 üzenetére
Nálam a Dukenál ha pár mm-el nagyobb lenne, biztos vagyok benne, hogy nem tudnám visszarakni, így is nagyon passzentosan fér be. De ez kis motor mindennek megvan a helye, és... több hely nincs is
Nézd meg az akksi helyét, mérd le mennyi az annyi, és az alapján biztos tudsz választani."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Debilon
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen