Hirdetés
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
válasz csongi #141492 üzenetére
Reagaltam egy Repsol olaj-ra, hogy : "150-160 fokig szoktam főzni, ezt vagy a Racinget, eddig még nem csúszott meg a kuplung, és a váltó is jó. de majd 1M km után kiderül "
Tehat nekem bevalt, jo. Tobb mint 20 periodus utan is palya, vagy erdobe reszelve.Majd jott az okoskodas. Igazabol szerintem o sem tudja mire, csak kell a hsz szam
De utt mar 300 fok is van a gyurunel... [link]
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz csongi #141539 üzenetére
Volt a videóban egy vágás, valószínüleg megszorították a csizma felső csatját, az el tudja szorítani iylen esetben a vérkeringést, míg kiér az erdőből, majd felpóckol és megvárja a segítséget. Van egy pár perc adneralin löket, amit érdemes kihasználni a mozgásra mielőtt elfogy és elkezd fájni.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #141539 üzenetére
Oda a mentő nem fog értelemesen bemenni egyszerűbb kijönni szerintem legalább valami nyílt részre ahova legalább a légiseknek van esélye kimenni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Tamás9x
őstag
válasz csongi #141544 üzenetére
El tudja, a legfelső csatot koppig tolja, és teljesen el is zár mindent. Vagy öv, és egy pár ruhadarab a térd hajlatba, és akkor még marad annyi mozgás, hogy ki tudjon evickélni, a vérzések elszorítása benne van a elsősegély vizsgában. Húzható vizsgakérdés a végtagsérülés és vérzés elállítása. hónalj, ágyék, térdhajlat, nyomókötések... Ezeket azért illik tudni, mert egyedül, egy gumipók is meg tudja menteni az életedet, ha tudod hogy kell hazsnálni, vagy a saját öved.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz csongi #141562 üzenetére
Nem tudom mert nem vagyok orvos, egy protokol van nálunk iylen esetre, hogy azonnal kesztyűnél, lábszárvédőnél csizmánál, kérdés hol van a sérülés, a csatokat szorosra övvel fentebb vagy gumipókkal, bármi kötözhető dologgal szorítani 2. ponton is, és fájdalomcsillapító, csípés esetén adneralin, és spuri kifelé egy tiszta helyre ahova helikopter vagy autó be tud jönni. Garminon van segélykérő opció, (óra) illetve telefonra is létezik: [link] Ez mindenkinél kötelező, ha velünk akarna jönni, de csak ha 2-en megyünk is.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #141722 üzenetére
Regi, hasznalt motor vasarlas az sajnos ilyen.
Foleg ha szart vesz az ember olcson. Ezert olcso. Vagyis ezert kell olcsonak lennie.
Kerekcsapagy nagyon jellemzo ilyen km teljesitmenynel, nyakcsapagy is, foleg ott, ahol sima gumi tomiteses csapagy van szimering nelkul, pl hatsokerek. Magasnyomasu mosassal 15e km kornyeken kinyirjak. Akarcsak a nyakcsapagyat.Takaritani a villat nem igazan kell. A mocsok alul lesz, a teflon csapagy kopadeka. Kifolyatod-ami kijon, mehet ra az uj olaj, 4 evente nagyon max 6 evente ugyis szimmeringezni kell, akkor le lesz cserelve mindig az olaj, igy teljesen rendben van az uzemeltetes kozutra. Otthon szetszedheted magadnak, es belefeccolhetsz 5-6 munkaorat, de muhelyben kiszereles-beszerelessel 2 oraban meg kell allnia.
Fel ev mulva meg ugyanolyan mocsok lesz benne.Ha regi a motor, akkor a lengovillacsapagyazas is kuka szokott lenni.
13.5 os toltesnek orulnek az en ketfazis generatorommal, sztm az nem veszes. Nekem ennel alacsonyabb es nincs semmi problemam.
Egyebkent ezert kell tobb motor. Ha ilyen allapotban veszel fő motort, ami az egyetlen, amit hasznalhatsz, az beleallitja az emberbe az ideget rendesen.
De ha csak ugy megveszed, hogy tudod ez egy olcso regi szar, akkor tisztaban vagy vele, hogy idobe es penzbe kerul felallitani, de nem nyomaszt az ido, vagy barmi. Megcsinalod, aztan hasznalod orommel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #141733 üzenetére
Ahhoz kepest, hogy lattatlanban vetted, nem rossz, egy 20+ eves motortol.
En mar annyi szart vettem, hogy kialakult az izlesem. En csak gyarias regi szart veszek. Ahol ott a piros tomitopaszta, es mindenhol mas csavar van, meg herélt dob, kinai szarok, azt csak alkatresznek. Tokeletes veteli technika Az utobbi idoben mondjuk csak szervizkonyves regi szart sikerult venni
Rengeteg dologtol kimel meg. Nagyon motorozhato jarmuveket lehet venni kis penzert itt. Magyarorszagon brutal arak vannak, ahogy nezem. Es ezeket viszik oda hozzatok .
Persze meglepik vannak nalam is, most legutobbi turan kinyomocsapagy vitte magaval a kuplunghenger dugattyut, polirozni kellett par dolgot, anyagi kar 6€ es 2 munkaora. 87e km, 26 év. Mindig lesz vele vmi kis szar. Es ez nem mindenkinek valo, ezt alairom.Papirszamolas...
Egy balesetes monster s2R-t vettem legutobb. A papiron szamolas az volt, hogy a hatso lengovillat el lehet adni, annyiert amennyiert megvettem. Akarcsak az R1 blokknal. Csak a kuplung es valto betakarta az egesz blokk arat, ha esetleg annyira szar, hogy nem eri meg feltamasztani.
Szart csakis olcson.
Az hogy vmi dragabb, az sajnos nem mindig aranyos azzal, amit kapsz. Barcsak ugy lenne.
Pl 3x os aron lehet veni R1 blokkot amiben ugyanugy meg van szorulva a dugattyu.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #141746 üzenetére
Kappa K53 pihen a sarokban a SHAD helyett 250F Monorack karok a motoron csak a platnin rágom a kefét, hogy a karok amilyen masszívak a platnik annyira meh... lehet kap egy 0,5-ös saválló lemezt maga alá a gyári platni azt joccakát.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #141748 üzenetére
0,5-ös saválló méretre vágva nem hiszem nehezebb lenne mint valami alu-spiáter platni de jó eséllyel masszívabb lehet mert a műanyag rugalmas és merevítve is lenne ellenben a spiáter hajlamos repedni. (Egyszer anyagtechnikán magyaráztak nekünk valamit, hogy az alunak van valami Sn tulajdonsága, hogy x-y terhelési ciklus után kigyengül és reped de annyira rég volt és annyira nem figyeltem kötvál révén, hogy marhára nem emlékszem már rá. ...mindig az érdekes órák kárára mentek a töltelék matekok és társaik az elmúlt 3,5 évben. )
Topiccsendőr SAG-et néztem ~1,3cm amit beül az én súlyommal Haynes szerint ez pont a szükséges kb. Legpuhábbon van a rugó előfeszítése btw megpróbálom holnap ha még teszek rá mit muzsikál akkor.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #141840 üzenetére
Nem akarom, hogy króm hatású legyen nem vagyok én miskolci
Csak már bántotta a szemem, hogy a kézből fújt fekete még ha szép is de pattog a kavicstól, a gyári lakkezüst meg nagyon megkopott így most szép fényes alu felület kb mint a kormány és a karok. Kicsit csaltam mert volt gépre való tekercses polír/csiszoló szivacs ami szépen melegszik és hozza a festéket mint a radír a cerkát igaz cserébe büdös mint a rettenet.
Idomokra mi a tipp, hogy kis fényt adjak nekik újra?tboy93 én azt is szeretem kikapcsolja az agyam meló és egyetem után pont kellemes kis mosás, lánc ápolás...
Ptyypang már mihez illik? Ennek gyárilag is ezüstök voltak a villa befogó szárak csak most nem kopott és nem ezüstre festett. De szerintem passzol élőben szép keretes hátul is most újak a csillapítók és mint a salamon t*ke a kormány karok meg eleve sima polírozott T6 aluk.
Már csak a K53-as Kappat várom hátulra jövő hét elején
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #141858 üzenetére
Szalcsiszolasrol jut eszembe. Az RS-t elkezdtem politozni, de annyi serules volt rajta, hogy azt mondtam- ez szalcsiszolt lesz, leszarom. A szep polirhoz rengeteg anyagot kellett volna leszedni, es a felulet se lett volna szep, tele lett volna hepe-hupaval, csak fenyes.
Jol nez ki nagyon egyebkent a szalcsiszolt alu, es nem annyira erzekeny, mint a polir.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #141858 üzenetére
Viszont okoztam fejfájást is magamnak Amint kezdett szépen behúzni hirtelen krekk…. Remélem menetesszár és kitudom hajtani vagy megfúrni
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
d@vee
őstag
válasz csongi #142027 üzenetére
Hálistennek most vettem rá 2 pirelli gumit és első hátsó Barracuda indexet Március óta most mentem vele elsőnek, ahogy elhoztam a szerelőtől, most megy is vissza én meg dolgozni. Ebből lesz vagy augusztus mire ismét tudok menni. Nem az bosszant hogy elromlott, hanem az hogy mikor.
Ja
-
yodamastah
őstag
válasz csongi #142074 üzenetére
Estem farmerban, kb 2 méter alatt cafatokra szakadt. Szerencsére ez kb 30-al volt nem darált le sokat a combomból. Karcolásokkal megúsztam. Szerintem kb ez az a tempó ahol még "véd" a farmer. Armalith az bírja jól, az más, de az nem farmer, csak annak néz ki. Meg kb annyiba kerül mint egy bőr gatya, és hasonlóan nem szellős (próbáltam)
A kiinduló kérdés kakucsra vonatkozott, nem közútra. Itt 65-95km/h kanyar tempó van, egyenesekben 145 a max kb. Ha azt feltételezzük hogy kanyarban esel el (általában ez történik) akkor is már a farmer felejtős. Kordura szerintem még oké. Bár korduránál vannak jelentős minőségbeli különbségek.
SER szükebb, keskenyebb. Ide inkább már supermoto, vagy vékony kerekű, rövidebb tengelytávú könnyű motorokkal jó menni (125-400ccm). Kakucs határeset, de itt még lehet nagymotorokkal (hosszabb tengelytáv, szélesebb gumik) jót motorozni. De jó köridőt elég küzdelmes összerakni egy supermotohoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #142074 üzenetére
Nekem két motoros farmerom is van. Az egyik a Louis saját márkás farmere, évekkel ezelőtt vettem, kevlár betéttel ez is. A másik Trilobite, tavaly vettem, árban vetekedett egy olcsóbb bőr gatyával. De a kettő között akkora különbség van, ez olyan masszív, minőségibb mint a Louis-é, hogy le nem lehet írni. Tényleg nem mindegy, hogy milyen motoros farmerről beszélünk. Nem csúsztam még egyikkel sem (eddig, kopp-kopp-kopp), de nem kétséges melyik tartana ki jobban...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #142185 üzenetére
Jaja levette pedig megint nyomta az okosat, csak a másik két nem fikázós Tiger vidi maradt fent. Elkezdték szedni a fék miatt, hogy engedje már el azt a 30 éves GSXR-ert mert lassan egy Ninja400-on komolyabb futómű lesz. Nyilván túlzok de érezd az irányt mire utaltak neki. Nehogy már a sín támassza a talpfát és a koszos garázsból akarjon megint leugatni olyan mérnök csapatokat ahol csak egy féknyereg megtervezésével elmegy több száz ha nem ezer mérnökióra az után követéssel és üzemitesztekkel.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
A Zéé
addikt
válasz csongi #142191 üzenetére
A Keeway is it van már vagy 20 éve, és még mindig vannak azért komoly minőségbeli gondok. Egy pici ideig nézegettem én is őket, de amikor az 1 éves motornak rozsdásodik a lengőkarja, akkor azért na... De ilyen pl. a Benelli is az egyik fórumozó kollégánál, aminél olyan hibák vannak a 0 km-es motorral, hogy az arcom tépném le, ha ezek velem történnének.
Just a simple Lineman...
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #142191 üzenetére
10k km, cute az kb egy szezon.
Mondom térjünk erre vissza pár év pár tulaj és egy csekély visszatekerés után.doc Volt, megvettem szerettem, Ő nem szeretett engem. Felújítottam és ment is dolgára. Szerintem bőven azok közé tartozok akik ha van valami megpróbálják értelmezhető minőségben megoldani otthon ha van hozzá eszköz ha meg valami komolyabb motorikus akkor szerelő és normálisan összerakat. De a Hyo-nak itt telt ki a becsülete ~58k km-nél:
A kipufogó oldal mind az első mind a hátsó hengerben kb elfogyott. Fórumokban utána olvasva kiderült ez visszatérő felületkezelési hiányosság, fogadd el, hogy ennyit bír egy szett vezérműtengely lánckerék. ~60k km-ert... nem azzal van baj ha költeni kell rá hanem ha azzal, hogy nem bízol már meg benne és elérte ezt az állapotot.A CB se matyóhímzés, új csillapítok, új krómszárak, bontott karbi fészek kopás miatt, kipufogó (2x) + apróságok (nyak, kerék, lengővilla csapágyazás, első villában komplett perselyezés etc etc )de ezek mind olyan dolgok amik érthetőek főleg mert 97-es isten tudja valójában mekkora futással. Pluszban alattam is kapja rendesen 4. év és idén bele fog szaladni saccra az a közel 40k km amióta nálam van.
Ha átlagos használat mellett A-B-be közlekedősnek elbírnak ennyit a kínai, koreao etc csodák lesz min agyalni. Értem Németországban megveszik 3-5 évesen jön az utodja pl egy TRK502-nek de itthon nem ez a realitás... annak a TRK-nak pl lesz még itthon vagy 3 tulaja.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #142265 üzenetére
Ezt csinalja a magasnyomasu moso, gozborotva.
Eloszor azt hittem keves a zsir a csapagynal.
Amikor a 20. nyakcsapagyat csinaltam, ami tele volt rozsdas zsirral, akkor vilagosodtam meg, hogy mindegy hogy van megzsirozva, ha telenyomod vizzel. Az megrohad a zsirral is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #142271 üzenetére
Most írtam PÜ-t nem akartam odaát bespammelni
Igen egyébként közel állok ahhoz a ponthoz, hogy azt mondom softoffroad off és Varadero... de mentem azzal is a héten munkatárs révén és nem fogok hazudni megijesztett a súlya. Ha az megindul nincs az az ember aki megtartja.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #142271 üzenetére
Ez fugg a motor erteketol. Export motorok termeszetesen ilyen allapotban vannak.
Nem szarjak le, ha vegig markaszervizben van szervizelve. Minden oem alkatreszekkel van potolva, ezert vannak jo allapotban a regi motorok is.
Ha van vezetett szervizkonyve, az nincs ilyen allapotban.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #142275 üzenetére
Capo nem váznyaktörős téma? 1150-es barátom sokat nézett de durván magas arányban hallottunk akkor törésekről.
Ehhh lehet el kell engedjem a mindent is akarok... és valami nagy túra dög lesz.
Pant nem akarok akkor XL vagy ETV vagy hasonszőrű mert valami hosszúrugóutast akarok magasabb építéssel lehetőleg 2 hengerest*, hogy lentről menjen.*ha a 650GS elengedős.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #142277 üzenetére
Keresgélek ma holnap eldobom majd de a nyakról és az alsó blokk felfogató repedéséről nagyon sokat olvastunk Aprilia fórumokon. (Jellemzően ha valaki motort keres akkor a 4 fos haveri kőr mind a 4 tagja infót keres )
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #142262 üzenetére
Nem tudom, hogy ezt a kérdésedet mennyire kell szúrkálódásnak venni
Illetve azt sem, hogy mennyire szoktam azt állítani, hogy ez a legjobb, legproblémamentesebb motorDe igen, ez az én DL-em.
Kemence van a munkahelyen, tudnak edzeni, a méret a kérdés, hogy pontosan mekkorára kell. A csapágyak típusai megvannak, azokat meg kell nézni, mennyi az annyi. Majd délután megeresztek egy telefont egy csapágyboltos emberkéhez, mit tud intézni leleményesen.
Aztán elvileg ennyi a történtet. Futómű lassan kopó alkatrészei fogytak el, kb egyszerre mind, az összes csapágy
Ezzel az a baj, hgoy a motort én el akartam adni látható időn belül, a látható időn belül kezdődő ház projekt miatt. Így annyira nem esne jól eladni, hogy most burítok bele egy csomó pénzt. Legalább a felrakott gumik életének végét megvárom, ami kitudja mennyi, lehet 5000, lehet 15000 km is -
norbert1998
veterán
válasz csongi #142288 üzenetére
Én is azt terveztem, de nem volt olyan, amit feláldoztam volna. Az ilyen esetekre félrerakott törötteket meg nem találtuk. Szóval maradt a gyártás.
Most még van egy elvetemült öteletem: Szénszál erősítéses Polyamid 6-ból csinálok két verziót, hátha jó lesz. Ki tudja. Addig is le van adva a fém verzióra a rendelés.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #142316 üzenetére
Rotax alapokon nyugszik amúgy de maguknak gyártották/gyártatták már kicsit más blokk az.
A jogsit mindenképp le kell tenni az nincs is benne a tervezet keretbe azt vedd külön az tök más tészta főleg mert nekem 2 éven túlival csak valami 8 óra kell kötelezően. De egyébként a 650GS-hez is kell az A sőt a 48le thumper-eken kívül minden túraenduróhoz kell ezért kezdtem el újra. Milyen szép is ugye a bürokrata nagyon átgondolta azt a 48le határt, mintha kis bohóccal nem lehetne nagy cirkuszt...
Most nem tudom amúgy hol írtam el vagy rosszul de a régi 2000 előtti egyhengeres BMW fel sem merült, egyáltalán nem sőt még említve sem, hogy kéne. Annyit mondtam nem ismeretlen a nagy 1henger cimbi ST-je miatt, de magamnak csak az újabb injektoros GS-t néztem. Még az 50le is említve lett, hogy kelleni fog hozzá a korlátlan szóval csak rá kell szánjam magam 6év A2 után.
Biqci max a 650GS bukkan fel fel ABS-el szerelve, XL650-ből nem volt ABS csak az XL700-ból de az vagy nem fér bele vagy ha felbukkan valami az annyira gyanúsan ár alatt van, hogy érdemes a gyanúperrel élni. Ezenfelül Capo vagy Vara lenne amik fel felbukkannak szintén ABS-el de épp ez a bajom, hogy ott ingok hogy kell-e az a teljesítmény egyáltalán főleg annak a súlynak az árán.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #142438 üzenetére
Igen igen, 20 Nm a tengely meghúzása, ezt követi a bal oldali anya 100 Nm-rel, majd a jobb oldali kontraanya 90 Nm-rel.
Így összerakva lóg 0,9 mm-t. Viszont akkor is lóg, amikor laza. Tehát ha csak nem nyúltak meg mágikusan a perselyek vagy távtartók a lengőkarban, akkor a vázat nyomatták szét szerintem, alapesetben ekkora lógás nem kéne, hogy legyen. Holnap majd átnyálazom a több száz oldalas, nem kereshető pdf service manualt.
Meglazitott tengely eseten, ha szet van nyomva a vaz, nem lesz hezag.
Ezt viszont nem értem. Ha a tengely laza., akkor megy össze a váz, ha a tengelyt erősen behajtom, akkor feszíti szétfele a vázat.0.9mm egyenesfutast kozuton nem veszel eszre, nem fog befolyasolni.
Én is ebben bízom. Szerintem msot is csak annyi történik, hogy kanyar közben kottyan arrébb 0,9 mm-t a lengőkar és azt azért érezni.A radiális és egytengelyűségre utaló lógást a csapágycsere megoldja szerintem, az amúgy sem volt jelentős, de a csapágyak csúnyák voltak.
További érdekesség: A tengelyen kotyog a persely, amely a belső kosara a tűgörgős csapágynak, elég jelentősen. Ha össze van feszítve, mint állat, ez nyilván nem mozog, de 20 Nm-rel szerintem még akár ez is tud kopogást előidézni. És biztos, hogy egyik sincs megkopva ilyen értelemben
Aaah
micsurin:
Rosszul fogalmaztam. A belső száron lévő perselyre és a külső csőre gondoltam, ugye azok csúsznak egymáson, és az a reményem, hogy csak a persely szar, a külső cső nem.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz csongi #142663 üzenetére
Amerikában a csokipapírra ráírják,hogy nem ehető...
Volt egy felvetés itt ,hogy akkor miért nem adnak ki utcára olyan blokkot mint a pályán egy túlhűtött versenymotor.
Mert nem akarnak.
Nem tudnának 5 év múlva még erősebbet kiadni.
Lásd processzorok is jöhettek volna ki 10 éve a mostaniak erősségével,de akkor nem tudnának pénzt folyamatosan legombolni rólunk.
Na mindegy,igazad van,de én sem állítottam az ellenkezőjét.Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- moongoose: Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- Steam topic
- Nők, nőügyek (18+)
- Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Playseat challenge
- Superior XC 859 29" M MTB vadonatúj kerékpár eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA