Hirdetés
- Mobil flották
- Apple Watch
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel topik
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MuziX blog: Kipróbáltuk a GGMM multiroom rendszerét
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KoVee84
senior tag
válasz Integra #22462 üzenetére
Nem tudom, de biztosan van benne.Mivel most lesz a múzeumok északája, ezért a BMW klub is felállít egy sátrat a közlekedési múzeumnál ezekkel a motorokkal, mert hogy idén asszem 90 éves a bömös.
Ez a HP4 egyszerűen gyönyörű, de basszus, lenne szíved 7 gurigát legombolni érte? Úgy, hogy négyfélér' már kapsz RSV4-et ami szintén nem ronda?
-
#25954560
törölt tag
-
senior tag
válasz Integra #22748 üzenetére
Azért ez durva ami Talmácsival történik, (sokaknak kirívóan szerencsétlen ez a 13-as év), már-már azt mondanám hogy a sors sem akarja hogy motorozzon. Olyan abszurd hibák, mint kieső fékbetét, olajfolton megcsúszás, vagy most ez a felrobbanó motorblokk (olyan blokk ami egyen széria, és mindenki ilyennel megy)
Mondjuk azért a szerelők körmére lehetne nézni, hogy egy előző napi dúrva ütközés után nem-e történt valami sérülés azon a blokkon.Egyben az is elgondolkoztató, hogy ilyen balesetre a portugál kórházban egy sima gipszet javasolnak..
Az ember azt hinné, hogy legalább az ilyen szintű sportolók kiemelt ellátást kapnak és nem 'zavarják el' őket csak úgy.. -
ALI_G
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #22776 üzenetére
Egyreszrol igaz.
Masreszrol. Durvan hajtva mi nem orosz rulett? Meg hanyszor voltal azon a palyan, h ennyire fikazod? Ertem en h hatalmas vesztenivalod (?) lehet, dehat kinek nincs.
Ez egy dontes mindenki reszerol. Mindenki tudja hol a hatara. Vagy ha azt nem, akkor h hol fosik.
Az h a Chrobak teged nem erdekel... Az nem tudom mit jelent. Nem tunik elegansnak, h belekevertedSajnos a gumigyartok nem mindig adjak meg az adatokat. En is kerestem, nem regi supersport gumihoz. Semmi nincs.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
csongi
veterán
válasz Integra #22992 üzenetére
Mi a tokom javul ettol? A roman rendszos millios vasak tovanbra is buntetlenul szaguldoznak. A kib szott nagy javulas mellett a jelentosen ( saccolom) orszagosan 30 % al visszaesett forgalom is kozre jatszik
Nem az az unios eloiras hogy vegyetek miliardokert trafipaxot, hanem a kozlekedes nagysagatol fuggoen mekkora lehet a balesetek szama. Ez egy arany szam ami mutatja az orszag kozlekedesi halozatanak a minoseget es fejlettsegi szintjet. De nem kibaszott kamerakkal kellen elerni. Ez is jol meg ferditett lekozles. Lassan a rendort csak akkor latunk ha becsonget a tek vagy a hatat mert epen megvernek az utcan, vagy ott bagolykodik es a kamerara vigyaz. Nah bocs a kitoresert de ez mar tenyleg megalazo amit le tolnak a torkunkok. A tobbi szart meg mar nem is emlitem. -
polimorf
tag
válasz Integra #22992 üzenetére
Ezt a pénzt inkább a magyar utak felújítására költenék, akkor talán az ember nagyobb sebességnél is biztonságosan tudna közlekedni.
Mert jelenleg tök felesleges a sok trfipax hisz az utak többségén még a megengedettel se lehet haladni a sok kátyú és a minősíthetetlen minőségű aszfalt miatt.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
senior tag
válasz Integra #22992 üzenetére
Hát igen..
A 'másik oldalról' meg nyomják az utcai 150+ LE-s betontorpedókat ami ilyenek miatt is egyre jobban csak nyálcsorgatássá válik a jövőben. (legalábbis nálam)
Ami egyébként lássuk logikusan, (motorozás témakörében nem túl helyénvalóan): nem is olyan nagy baj..Érzékelhetően moderálódott a közúti közlekedés sebessége a pl 10 évvel ezelőtt volt helyzethez, morálhoz képest.
Az egy másik eszembe jutó gondolatfonál, hogy miért is akarják az embereket rászorítani, bekorlátozni a 130-140 Km/h-s maximum sebességzónába, miközben a járműipar és technika folyamatosan fejlődik?
Miért is változatlanok kb 20-30 éve az ilyen jellegű közúti korlátozások mikor ma már minden szempontból sokkal fejlettebb, biztonságosabb, jobban vezethetőbb járművek vannak az utakon?Tudvalevően a statisztikákra szoktak építeni az ilyen nemzetközi közlekedési vizsgálócsoportok, akik az ajánlásokat teszik és kicsit elferdítve valószínűleg az jön ki nekik, hogy az emberek reflexei nem követik az alájuk adott technika fejlődését...
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #23038 üzenetére
Sajnos az a baj, hogy az általad felsorolt dolgok nagy részével, hogy csak akkor tud bizonyítani az adott darab, ha már motoron vagy vele és használod. A boltban sok minden nem derül ki...(párásodik vagy sem, mennyire szellőzik, hangos, zörög a plexi, összeesik-e a bélés később stb?) Fórumokon elhangzott infókra pedig sokszor nem lehet adni. Mod: akinek előtte volt már sisakja, akár több is, az jobban képben van (de ő sem lát a jövőbe), de aki először megy vásárolni, az ott áll letolt nadrággal, és bármit mondhat neki az eladó. Sajnos nem mindig igaz az sem, hogy a márkásabb, drágább (de még nem csillió forintos) sisakok a jobbak.
bogyo112: ott küldd plz.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz Integra #23038 üzenetére
Nyilván ez sem szent írás és ha valami 5 csillagos de nyom, szorít és baromi kényelmetlen akkor azt természetesen nem kell megvenni, a biztonság és a kényelem amúgy is két különböző dolog.
De azt azért nem hiszem hogy ne lenne alapja a "csillagoknak", nem titok hogy miként tesztelnek az is le van írva az oldalon.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Integra #23096 üzenetére
Nekem meg a 20 éves kis chopperemnél 20.500,- km-nél volt! ) Tuti, hogy én állítottam rajta először szelephézagot. Persze, ha az órája egyszer már körbe fordult, akkor nyugodtan mondhatjuk, hogy 120.500,-nál...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Integra #23096 üzenetére
Nálam 24-nél van,színtén ellenőrzés.
Runner
Az hogy olcsó nem kéne,hogy ilyen áron legyen a szervize. Ha meg nemviszi az 1000-re akkor meg borul a bili..Csongi
Lassan oda jutunk,hogy egy motor szervizelése árban ott tart mint egy autóé..
Pl. BB Bmw gs 800 olaj/szürő csere,átnézés,60eFt. Sztem 15eFt-ból ez bőven megoldható ha magam csinálnám.Zedok
Anyjuk pi...át.. Nekem eddig fekete cuccom volt. Most váltottam fehér/fekete kombóra. Összel szintén cserés lesz a nadrág és a 3/4 kabát fehér/vili szürkére.
Egy "hátránya" van a világos szín miatt hetente mosok.. .[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
-
senior tag
válasz Integra #23165 üzenetére
Azok a kereskedők, illetve szervízek (illetve akik mindkét tevékenységet folytatják) akik megmaradtak a válság után / vagy azóta - csak azért léteznek még, mert valahogy ki tudták a költségeket gazdálkodni.
Úgymond kihullott a férgese, a sufni műhelyes próbálkozó, és most egy kicsit jobb azoknak akik keményebben tolták-tolják az ipart. (mert leszűkült a szóba jöhető szervízek - megoldások köre)[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
válasz Integra #23388 üzenetére
z8 volt előtte azzal vettem csak már öreg volt...
szerintem nem durva én is 1500-1600km et mentem Horváthba simán ki bírható persze 560-570 nál többet nem mentem egy nap annyi volt oda meg vissza meg amit jobbra balra el csavarogtam...
Alpokba ha megyek az lesz 670 vagy mennyi oda....+ vissza sokat meg kell állni pihenni
haza fele halál volt mert csak nyomtam neki csak tankolni álltunk meg... végén párommal úgy szakadtunk le a motorról ő egyből bealudt
Vendigo: Senj nagyon szép hely ott nehaj várát nézzétek meg...
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
válasz Integra #23397 üzenetére
hát sokat állatkódom nem mindig megyek "lassan" és hát azért vettem ezt ,hogy biztosra menjek, talán motoron a gumi a legfontosabb... amúgy nem érzek baromi nagy különbséget a z8 és m5 között, gondolom azért mert életembe nem pályáztam és persze nem extreme körülmények között próbáltam ki őket...
amúgy, ha ezek elkopnak akkor én is gondoltam rá, hogy vissza rakom de még über mindkettő, messze vagyok még a kopástól ...
elején voltak félelmeim de bírja...
Vendigo : akkor bocs
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
válasz Integra #23400 üzenetére
hát meglátjuk mennyit bír ki ,ha 10-12 ezer km et ki bír lehet ezt rakom fel megint inkább tapadjon mint az állat ...
kicsit túl fújom amúgy az m5-t 3bart adok neki a 2,9 helyett , hogy ne kopjon annyira, főleg mikor meg volt pakolva mint az állat ... arra kíváncsi lettem volna , hogy hány kg volt úgy.
z8 ról meg annyit ,mikor vettem már meg volt repedve a gumi, öreg volt és így is tapadt mint az állat ,bele raktam még vagy 3-4 ezer km et főleg télen! szvl jah az is k#rv@ jó
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen