- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Milyen GPS-t vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz
pepucs #143229 üzenetére
9 millió edző és egyszerre 4,5 millió elhízott országa mi?
9 millió fociedző és sereghajtó? Lehetne sorolni.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dellfanboy
őstag
válasz
pepucs #143282 üzenetére
csak nalam? This Video Isn't Available AnymoreThe link may be broken or the video may have been removed. You can explore more videos or try logging into facebook.com and then visiting the link again
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Micsurin
nagyúr
válasz
pepucs #143282 üzenetére
Már megint az a Trabant korú GSXR?
Esküszöm az öreg kezd alkesz lenni vagy nem tudom de erős a szellemi leépülése ~3-4 évvel ez előtthöz képest.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
pepucs #143464 üzenetére
szélvédőmosós víz - A kútoszlopoknál kirakott vödör, a folyadékban kefe és szivacs/szilikonlehúzó? Ha igen, akkor inkább befogom a húsvéti locsolásra vett utántölthető fújómat üvegmosó folyadékkal. Akkora, mint egy ujjnyi vastag toll, elfér akár zsebben is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
pepucs #143543 üzenetére
V2 nek joval nagyobb nyomateka van alul, illetve nalad vmi volt a karbival eleve, ezt korabban irtad. A legtobb utangyartott felujitokeszlet nem stimmel. Motorfek uzemben legtobb karbin van egy kis membran, ami kinyit egy csatornat a venturinal, lehet ez nem mukodik jol, vagy az uszoszint nem jo a karbidban, az utangyartott alkatreszek miatt, stb. millio dolog lehet. Vagy csak ami neked rantas, az normalis.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
pepucs #143649 üzenetére
45mm-es Jbl? Nekem full kusban vannak még a bántóan magas full hangerő mellett is pedig csak egy SpiritHD-re dugtam rá őket.
App nem maradt vocalon? Nekem ott szeretnek szenvedni kicsit a magassal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz
pepucs #143656 üzenetére
Repsol Smarter Syntetic (Sn) és a 7100 közt volt nekem egy cserénél 10k difi, de valóban nem éri meg vele foglalkozni.
Sőt lassan jön a következő csere mert elszaladt megint 4k km, és 6-7 körül ledobom mert egy öreg gépen a gyári 10-12k nagyon optimista.
Semmi difi nem volt a Motulhoz mérten de jelentősen jobb árban a papír forma meg azonos szabványt tekintve.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
válasz
pepucs #143960 üzenetére
megesik.
Van az a 40 fok munkába járás amikor képtelen vagyok a kabát mellé még hosszú nadrágot is venni. alapvetően én is a teljes felöltözést propagálom és követem is, de téli gyerek vagyok. vannak azok a napok nyáron amikor a létezés is sok....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
pepucs #144012 üzenetére
Egy sor4 minden fordulaton jobban raz, mint a te karbis sv650 esed??? Kisse koltoi tulzasnak erzem.
Azt a sor4 et 1500 tol be tudod rakni 1 be es semmit nem fog rangatni. A te sv d olyan 3000 tol lesz rangasmentes, es alul eleve nagyon raz. A sor4 nek mikrorezgesei ugyan vannak, de azert osszehasonlithatatlan egy v2 vel. Es teny, hogy vannak sor4 ek, ahol a vibracio tenyleg zavaro, de ez nem minden fordulatszamtartomanyban jelentkezik, illetve ezeknek is van kiegyenlitotengelyuk altalaban, hiaba screamer sor4 ek.
Tehat eleg vajpuhak szoktak lenni egy v2 hoz kepest ezek az ujabbak. Raadasul, ha naked bike-os az attetel akar 50 el is tudsz 6. ban menni, rangatasmentesen.A deszka ules az legyen mar egy ezres sor4 en! Ez nem bug, ez feature. Erezned kell, mi tortenik a motorral, ezt egy szarra puhitott ulessel nem fogod erezni. Ha kenyelmes motor kell, ott van a harley, de egy ezres sor4 gep inkabb motorozasra van keszitve, nem bameszkodasra, meg gyöngyfűzésre.
Ha eldoles miatt raz a motor, az azt jelentene, hogy a generatorra esett ra a motor, es elhajtogatta a fotengelyt. Keves eselyt latok erre.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz
pepucs #144034 üzenetére
Ment jo par 2000+ km-es turat vele haver es palyazgatunk/szerpentinezunk is. Ilyesmire a budos eletben sem panaszkodott, sot altalaban o szallt le a legpihentebben a motorrol hosszabb utak utan, pedig o is uti-vagja, nem kimeli.
-
Topiccsendőr
addikt
-
zgospel
őstag
válasz
pepucs #144029 üzenetére
Én 2019-essel mentem, nagyon sima motor volt. Semmi vibráció, semmi rázás.
Egyszerű de jól összerakott csomag, a spórolást persze mindenhol tetten lehetett érni rajta, de ettől függetlenül harmonikusan, szépen és jó pozícióban tudtam vele motorozni, nekem nagyon tetszett. Ugyanazon évjáratú MT-09 üléspozíciója szerintem sokkal-sokkal rosszabb.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Xero
nagyúr
-
Biqci
aktív tag
válasz
pepucs #144043 üzenetére
Nekem 675 van, de a 765 csak jobb tőle. De már a régi is nagyon igényes. A tiszta műszaki adatok illetően jobb mint a SV, a Gsx8, az MT09 vele pariban van a Duke másabb, sz S1000 sokkal nagyobb nehezebb. Szóval az MT-n kívül mindegyik más, márcsak a 3 hengeresség miatt is. Ha csak meg nêzed, sokkal igényesebb a többinél, nagyon szépek a hegesztések, de pl a rudazat csuklóknál mindenhol szivacs szigetelés is van, szóval erre is adtak. A megbízhatóság pedig nagyon jó, pedig Thaiföldön gyártják. A márkaszervizben ahová viszem, alig van javításra váró, max a kötelező szerviz miatt, nemúgy mint BMW-ből. Ja, hamár BMW, a szomszéd R NineT-jén az ülés egyszerűen ferde, a bal oldalon közelebb van a tankhoz mint a jobb oldalon, de legalább 5-6mm-rel. A szeeviz szerint ez ilyen, nem tudnak vele mit csinálni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
válasz
pepucs #144012 üzenetére
Nem veletlenul imadtam en is a twingot, azzal lampatol lampaig gyorsulhattam barhogy, nem volt veszelyes, nem is ereztem, hogy az autoban hude hude sok minden maradt volna, a bukkben is egesz szorakoztato volt vele kanyarogni, pedig nem mentem gyorsan.
Aztan pl egy octaviaval mar veszelyesebbnek ereztem, ott azert boven nagyobb sebessegek voltak mindenhol...
A kicsi, amit "ki tudsz hajtani" szerintem mindig nagyobb moka lesz
Everybody lies.
-
csongi
veterán
válasz
pepucs #144071 üzenetére
Ugye van benne 92Le, ehez hozza adod a letiltott 42, es maris megvan a szukseges ertek az eladashoz
Vagy ilyesmi.
De komolyan, az a blokk mar 95Le-re visssza van fojtva, es onnan megblejebb. Valahol a 150Le benne van a blokkban.
Ezt kaphatod meg, mondjuk ugy, teljes ertekben. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
pepucs #144202 üzenetére
A lerakodasokat nem fogja elfujni a nagyobb legmozgas, a dugattyu tetorol pedig egyaltalan nem mondod meg 4T nel, melyik volt hogyan hasznalva, csak az olajeves nagysagat lathatod. Egyeduli tisztito hatasa a benzinben levő adaleknak van. A premium penzin tobbet er, mintha forgatnad a motort. A ket dugattyu meg volt csiszolva, amit peldanak rakott a kamera ele. Az alacsonyabb fordulatszam- szivo motorok eseteben nem ugyanakkora hengernyomassal jar, mert a hengerfeltoltes nem idealis, igy sem az alkatreszekre juto stressz nem ugyanakkora, akarcsak a hengertoltottseg.
LowSpeedPreIgnition csak a turbofeltoltos kozvetlenbefecs autoknal letezo jelenseg. Mivel ott nagy hengertoltottseget tudsz csinalni alacsony fordulaton.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz
pepucs #144261 üzenetére
Most van ott valami nyári leárazás, biztosan ki lehet fogni jó dolgokat.
Az első dolog, amit össze tudtam hasonlítani, pl. HJC CS-15 sisak, 60€, ami 400-al számolva is csak 24ezer, az itthon az árukereső legolcsóbbja 33ezer, de inkábjb 40.
(Nem mintha ilyen sisakot akarnék venni, de ez volt, amit 1xűen össze lehet hasonlítani). -
gonger
senior tag
-
bardi
aktív tag
válasz
pepucs #144270 üzenetére
Hát ezt valahogy nehezen tudom elképzelni, hogy magabiztosan tudnám csinálni
Pedig biztos lehet, különben nem ilyen lenne.
Gonger, én pont azt vettem, ezen a pár száz km-en nekem eddig bevállt. Talán egy Forma cipőt próbáltam még, de ennek magasabb a szára.
'92 Honda VFR 750
-
gonger
senior tag
-
zgospel
őstag
válasz
pepucs #144606 üzenetére
Most új motorról van szó? Mert ha igen akkor a 765 RS az valamivel kompetensebb pályára még a nakedsége ellenére is, mint a Supersport 950. Bár nem rossz a Ducati felszereltsége sem, de a 765 RS-en még jobb a futómű, még jobb a fék, valamivel erősebb, és jelentősen alacsonyabb a menetkész tömeg.
Oké, a futómű meg a fék az a 950-en is jó, és nem biztos hogy a mi szintünkön érződik a különbség, de ha ugyanazért a pénzért többet adnak akkor miért ne? Ami viszont mindenhol érződik, az a 188 kg vs 210 kg. Ez a különbség onnantól hogy kitolod a garázsból, de főleg a pályanapokon, mindenhol érződik.Egyébként én valószínűleg eladom az enyémet mert idén nem is mentem vele. Ez mondjuk még a 2019-es Street RS, de nincs benne 10 ezer km. Nincs még hirdetve sehol, de ha érdekes lehet neked akkor írj privátban.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
gonger
senior tag
válasz
pepucs #144711 üzenetére
ebbe a keretbe azért már egy gopro 7 black beleférhet. élménymotorozűs rögzítéséhez szerintem jó lehet. NIncs vele tapasztalatom, egy silver 4-est próbáltam hétvégén az Adrián. Motoron teljesen jó volt, sisakon már hiányzik belőle a stabilizátor. 7-esben már van. Én is gondolkodom, hogy váltsak rá.
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz
pepucs #144780 üzenetére
Tárolóba nem mentek be, tárolón kívül olyasmit vittek el, ami nem volt bezárva, vagy nem volt lezárva. Motorok szoktak lent állni minden szinten. Ponyvával, ponyva nélkül, általában csak a felnin átlökött lánccal. Némelyik a közös konnektor mellett áll hetekre bedugott akkutöltővel. Semmi nem történt velük.
Tavaly volt kint a hirdetőtáblán, egy sisakot és egy pár kesztyűt vittek el. De könyörgöm, kb 200 kocsibeálló van a két zárt szinten, bárki, elvihette.A mi tárolónk a legfelső garázsszinten van, amit az épületben lévő nagyforgalmú étterem üzemeltet. Tehát lejössz egy garázsajtón a "telekre", onnan nem mész le a zárt garázsajtó mögötti mélyebb szintre, hanem egy fizetős sorompón mész be és emögött van a zárt tároló. A sorompó karja rövid, kényelmesen elfér egy motor mellette, nem kell parkolójegyet húzni.
A garázsszintek padlója közönséges aszfalt, egységesen. A tárolók erre az aszfaltrétegre felhúzott falakkal vannak körülzárva. Ez lehet nyitott fémrács zártszelvény keretben, ytong, vagy gipszkarton fal, melyiket mikor csinálták. A szóban forgó tároló külső oldalán burkolt gipszkartonfallal van leválasztva.
A motorok rögzítéséhez fel lehet fúrni valamit a falra, aljzatba, amihez hozzá lehet láncolni. A szekrény opcionális, kényelmi funkció. Még nincs is szekrény, de párat lőhetünk vaterán.
Ettől mindenképp biztonságosabbnak érzem. Így letett motorról vitték el a bukót, kesztyűt.
A saját robogóm, autóm is ezen a szinten egy kisebb tárolóban áll most is. A kulcs is benne van. Mellette egy munkaasztal, salgó polc, szerszámgépek, kompresszor, gumigarnitra, stb. 5-6 éve nincs vele gond.vihartigris: megkérdezhetem, jár hozzánk. De ez egy garázsszint, azzal közös légtér, a tárolón belül is van füstgázérzékelő, elszívó, füstérzékelő és oltófej is.
Saját villanyóráról Vihetünk oda áramot, lépcsőházi automatával egy mondjuk 10 perc alatt lekapcsoló világítással és pár konnektorral.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
pepucs
tag
válasz
pepucs #144785 üzenetére
https://www.youtube.com/live/we90bqIgmQw?si=PyM8KZgPNYuFqUHS&t=3511
Itt pedig az ominozus történet."azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
pepucs #144785 üzenetére
A hulyegyerekezeshez. En nagyon gyorsan befognam a pofamat ilyen oneletrajzzal.
"
Ebben az időszakban volt egy meghatározó pillanat, mikor nagyon sok minden eldőlt. 1997 szeptemberben volt egy balesetem. Akitől kaptam a motor, annál volt egy FZR 1000-es Yamaha – szerelgetett motorokat -, és összetalálkoztunk. Áradozott, hogy 260-nal ment a motorral! Én meg be voltam ájulva, mi van!!??? Te 260-nal mentél? Nekem ezt látni kell!! Egy lámpától indultunk, hogy majd elkerül, én meg érzem a gyorsulási különbséget. Elrajtoltunk, én meg vártam, hogy mindjárt eldurrant mellettem, de már az ötödiket kapcsoltam, és még semmi! Erre hátrafordultam, hogy hol van, előttem meg egy kisgyerek tolta át a bringáját a zebrán, én meg fékezés nélkül belerongyoltam! Az volt a szerencsénk – neki is meg nekem is -, hogy nem ült rajta, hanem tolta. Elkaptam a hátsó kerekét! Vagy 100 métert hemperegtem a betonon! Pólóban és szabadidő gatyában! A szemtanúk nem jöttek oda hozzám, mert azt gondolták, jó, ez meghalt! Szarrá törtem magam."[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
pepucs #144931 üzenetére
Zuglóban a Tábornok utca, Zászlós utca sarkánál van egy bőrös. Vannak náluk saját gyártású motoros cuccok is kiállítva: kabátok, nadrágok, táskák.
Egy kérdést megér.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
válasz
pepucs #144940 üzenetére
Jó lenne, de olyan passzentos a nyári kesztyűm (ami amúgy esélyesen kicsi is, jövőre cserélem), hogy az alá biztos nem fér be semmi. Na meg nem is a legolcsóbb kesztyűre mennék rá, jó lenne ha bírna ez is pár évet. A linkeltek között meg van olyan, aminek az ujján van ilyen vízlehúzó izé, hátha jobban leszedni a plexiről a vizet mint az, hogy kézzel elmaszatolom
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
pepucs #144940 üzenetére
Ha 2 kesztyu van rajtad, a borkesztyunek min 1 szammal nagyobbnak kell lennie. sztm egyszerubb, egy a kezedre valo teli kesztyut venni, mint ket kesztyuvel szorakozni, amibol az egyik raadasul bor esoben. Nem tudom elkepzelni, hogy ne zavarna a karok kezeleseben, vagy hogy ez jobb kombinacio, mint egyetlen kesztyu.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
pepucs #145157 üzenetére
Nekem kb~10 eves arlen ness borkombim van. Parszor elaztam benne. nem repedezik.
Valoban kenyelmetlenebb, mint egy szovetkabat-denim kombinacio, de ha szerpentinen mesz egy ilyen kenyelmes komboban orommotorozasra, az sem jo, mert a farmer csuszik az ulesen, ez elegge ki tud zokkenteni a ritmusbol.
Arra a borruha a legjobb.
Amennyiben a borruhaban szeretne vki varostnezni, termeszetesen arra nem jo, es kenyelmetlen.
Esetleg ismerek embereket, akik varost neznek benne, de ok alapvetoen pozerkedni hasznaljak. Nekik arra is jo. Kinek mire kell eppen.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz
pepucs #145157 üzenetére
XLmoto-n néztem, de ott is 500+ eutól kezdődik, annyiért meg már itthon is van.
Louis-t is néztem, ott Probiker vagy Vanucci szettet össze lehet vadászni ennyiért, de azok kevésbé tetszenek és nem hiszem hogy jobb minőségűek. (Meg, a Louis-al már volt negativ tapasztalatom, az FC-moto-val nem)
Szlovák határnál hol? Van esetleg webshop?Alapvetően nem tervezek benne elázni, meg nem feltétlen lesz ez az elsődleges szettem. Nagyon melegre meg hidegre van más.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok