Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- iPhone topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #133223 üzenetére
Amikor először vittem, nekem is lenn volt az oldalsztender, logikusnak tünt amolyan safetynek, hogy ha borul, akkor az megfogja. Igen, ám de amikor engedett kicsit a spani leért, és konkrétan az ütésektől feljebbhajlott. Mondjuk jól is jött, mert annyira egyenesen állt a Duke mindig, hogy féltem, hogy felborul, most meg van egy stabil dőlésszöge az oldalsztenderen
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #134060 üzenetére
Én is kíváncsi lennék de szerintem ez inkább karbantartás? (Persu?) Mert nagyon nagyok az eltérések a hengerek közt
----
Editedre:
Jaja... remélem Kozma nem fog "elkurvlni" mint némely autó szerelő az évek során, a CB a karbit leszámítva egyben van egyetem végéig (max 3 optimális esetben 2 év de majd az Architektúrák tanár eldönti ) örülnék ha kényelmesen ebben az állapotban motorozható maradna.Karbi amúgy száma alapján osztrák CB-ről való de a vázszám alapján ez német vagy olasz lesz szóval ez érdekes sztori lehetne.
----
Kozma annyit jelzett ami problémás az a nyomás, "elcsalhatja karbival" de attól még sosem lesz igazán jó a motor de közlekedhető lesz. Ez magyarázza miért volt lomhább érezhetően mint a CB egyébként. CB óra szerint 170-nél még mászik az Ernő azt mondja ennyi...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #134060 üzenetére
De ezt te honnan tudod? Hogy lehet ennyire konkretan ezt kijelenteni a tavolbol? En, aki ezzel foglalkozik, nem mernek ilyet leirni. Vagy ilyeneket, amiket itt olvasni szoktam.
Hogy hany 100 ezerrol???:D
nem tudom, hogy nem akarjatok a valosagot elfogadni, hogy minden elkopik, vagy csak mindenhonnan az extremitasokat jegyzitek meg.Micsurin
egy motoron nem nagyon tudsz mit karbantartani a kompresszioval kapcsolatban. csak olajat cserelsz, meg hajtod. Meg kicsereled azt ami kopik. Ezert mondtam neked korabban, hogy forumrol eselytelen barmit mondani a kawaval kapcsolatban. Lehet pickup szenzor baja, vagy barmi mas is a karbin kivul.
Nem feltetlenul van a sirban fel labbal.
A kompresszio veszteseg vagy tomitetlen szelep miatt lehet, vagy elkopott henger miatt.
A szeleptomitetlenseg gyakrabban fordul elo, ha nincs megmerve, fel sem tunik, csak mar nagyon alacsony erteknel.
A szelepeket be lehet csiszolni, akkor mar az ember ralat a szelepvezetore is, hogy mi es mennyire van kopva.
Nem ismerem a tipust, nem tudom, hogy nikaszilos-e a henger, de honoltatni, uj gyurut es dugattyut lehet venni. Kerdes, hogy mennyi penz ez az egesz.
Az elozo szerelot hibaztatni szerintem nem lehet, mivel a topictagnal hibatlanul mukodott, sosem folyt belole barmi, es volt alapjarat mindig. Csak akkor lehet mutogatni a szerelore, ha ezek a karbi es gyujtashibak fennaltak, de a topictag nem ismerte fel a hibakat, ami nem a topictag hibaja. Az emberek tulnyomo tobbsege nem kepes felismerni a hibakat egy motoron, nem tudja mi hiba es mi nem, es ezzel semmi baj nincs, mert nem ez a szakmaja.A kompresszio veszteseg csak alacsony fordulaton jelentkezik erezhetoen, magas fordulaton semmit nem erzel. tehat hogy az erno mit csinalt vegsebesseg kozeleben az nem ettol van, vagyis ott mar ezt nem igazan erzed. Az elcsalni azt jelenti, hogy normalis alapjarata legyen. Ne egyhengerezzen, stb. Bar az olyan 8 barnal kezd elojonni, szoval a 10 bar-t en annyira dramainak nem latom. Nem jo, de kidobni nem kene.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #134067 üzenetére
Olyan forumokban, topicokban, ahol az emberek tobbsege nem ismer fel hibakat, es hibanak vel olyan dolgokat, amik nem azok.
tobb 100 ezret sem megy el. Es ez attol fugg, hogyan hasznalod. Ha valaki vegig uvegeli, akkor a honda is elkopik 60 ezer utan. A kulfoldrol behozott motorok meg vannak tekerve, ez igaz, de tobb 100 ezret ezek csak gyokkettovel mennek el.
Es ezt soha nem fogod megtudni, hogy elotted hogyan volt hasznalva.Explosión de dos tiempos
-
bajnokpityu
félisten
válasz tboy93 #134075 üzenetére
hidegen hajtással durván jobban kopik minden. vagy egy nem hozzávaló olajjal, esetleg időnként hiányos olajnyomással. sztem meleg motor, jó olajjal használva azért birja a forgatást. F4it se nagyon lehetett 6000alatt használni, és ismerős német-magyar 180+os utazásokra használva 3-4 évesen 100e km-el gyakorlatilag vissza lehetett volna tenni a hézagoló lapkákat.
eladó topping dac
-
vendingo
veterán
válasz tboy93 #134085 üzenetére
Meg ha ismerősnek adod el, minden szar miatt visszajár, problémáz, szóvátesz. Én most adtam el a motorom, semmi baja nem volt nálam, minden rendben volt, de örülök, hogy az ország másik felébe került. Remélem az új tulajnak se lesz gondja vele.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #134095 üzenetére
Az autokat nem erdemes motorokkal osszehasonlitani.
A viszkozitas meghatarozasa tudtommal csapagyhezag fuggo, es amugy is, egy auto teljesen masra van kitalalva, mint altalaban a motorok, mas fordulatszam, mas lendtomeggel, mas karosanyag kibocsajtasi normakkal. Nem tudod semmiben osszehasonlitani a ket jarmufajtat. Bar ez sokszor sikerul itt a topicban.Explosión de dos tiempos
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #134411 üzenetére
Most en is megneztem just for fun, nekem 56 nap volt de ebben benne volt kb 1.5 het csuszas mivel nem volt hely rutin vizsgara. Teszem hozza en porgettem a kreszt es forgalmat is, siman mentem munkaidoben is.
#134412 Whist: Koltsegbol tuti nem vagsz le, max csak papiron fog letezni az oraszam ha ugyes vagy, de attol meg ki fogod fizetni. En sem vezettem le minden orat szerintem, de az ar a meghirdetett volt.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #134418 üzenetére
De már az új rutint csináltad? mert sztem sokat nehezítettek...
A forgalmi vizsga sem mindegy hol teszed le, van ahol nincs villamos, nincs vasúti átjáró, pl idióta egymásba fonódó jobbkezes utcák, kerékpársávok amik az út szélén vannak, vagy épp olyan ami azért van megszaggatva mert az út közepén.., lakó pihenő övezetek és még lehetne sorolni.
Nincs újdonság 10 év vezetés után? A mai aktív járművezetők 90%-t 15 percen belül meg tudnák húzni ebben biztos vagyok, nem motorral, bármilyen járművel !Ez igaz a kresz vizsgára is, azért mert jól vannak elosztva a kérdések, azért mennek át az emberek "fél" tudással. Elég lenne a villamossal kapcsolatos elsőbbségi kérdésből még két-három képes ábra.. , de a kép nélküli kérdésekből is simán lehetne olyan kérdéssort összerakni amin alig mennének át. Lásd sebesség határok pl kerékpárosoknak járdán, lakott területen kívül, kerékpár utakon, stb. Benne van a kreszben, tudni kellene, hiába nem azt a kategóriát csinálod.
Egy hajszálnyival több műszaki kérdés is elég lenne, mondjuk a tetőn való szállítás, mikor kell megjelölni, milyen túl lógások lehetnek.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #134430 üzenetére
párom mostanság csinálta az autós kreszt
amikor átküzdötte magát oda hogy már teszt daráls elkértem egy körre. elsőre átmentem 3 ponttal (rendőr karjelzés hogy mikor fordulsz előtte meg mögötte ott ette meg a rosseb amugyis )
amugy nem értek egyet ezzel az 5 percen belül buktatnának dologgal sem. mármint persze engem 3 másodperc után a tempó miatt de semmi másért nem hiszem. Indexelek még az udvaron belül a garázsba álláshoz is.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Burt1793
veterán
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #134458 üzenetére
A z400 is szóba jöhet az Mt-03 mellett, mert ez a két márka ami bejön a fiúnak. A Hondák nem tetszenek neki, nameg mindenképp nakedet akar venni. A Duke, hogy is mondjam... inkább nem. Valamiért, érdekes módon túlreprezentált az eladó motorok között a mobile-n. Csak van valami oka...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #134468 üzenetére
Ha így van, akkor viszont marad a használt, mert biztos nem fog annyit várni Hétfőn megy a Bürgerbüroban, leadni a papírokat, hamarosan kezdődik a tanfolyam
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #134470 üzenetére
Ezért kezdünk időben a kereséshez. Bár szerencsére van több olyan kereskedés, olyan 100-200km-es távban, ami garanciával, friss Tüv-el, akár némi felárral házhoz szállítással is kínál gépeket. Most még...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #134614 üzenetére
ok, mi nem gyakoroltuk a tolást, mert azt mindenki tudja. Aztán mikor letoltam a 8-t (45 évesen, jó kövéren..), akkor mondja a vizsgabiztos, hogy nyugodtan támassza le, várjunk egy percet. És igaza lehetett, mert nekem nem volt könnyű, beleszédültem , de hát gyenge is vagyok, öreg is, rengeteg súlyfelesleggel, biztos van pár törpilla, akinek könnyebben megy.
Aztán emlékszem, mikor először elborult a dl650, senki nem tudott/akart segíteni felállítani, rossz technikával (dacára, hogy pár yt videón megnéztem, hogy kell) majdnem becsokiztam. (de lehet nem is majdnem )
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #134777 üzenetére
sokkal inkább az okozhatja, hogy pl az utángyártott kuplungkarhoz úgy állította be a gazdája a feszességet, hogy hidegen is feszes, azaz nincs meg az a holtjátéka, amit a gyártó előír (tipikusan 10-15 mm szokott lenni), aztán melegen nekiállt feszülni önmagában is + még jobban feszülni, amikor behúzzák a kart. idővel elszakad pár szál valahol, ami kidörzsöli a bowden hüvelyt (nem tudom milyen típus, de a teflon bevonatot ez szépen le tudja karcolni a hüvely belsejéről), amitől azon a részen onnantól még inkább dözsölni fogja a kábelt, ami még több szál szakadásához vezet és egyszer csak megvan a baj.
a másik ok az lehet, amit #134775 goofy85 írt. mindkettő jó tanulópénz, ha nem otthonról 2000 km-re történik mondjuk egy vasárnap reggelen#metszéspontok
-
Geresics
addikt
válasz tboy93 #134774 üzenetére
Motorja válogatja. A Pegaso-n pl. normális volt, annak egyik ilyen típis"hibája", hogy kb. 10ekm-enként elszakadt a kuplungkar-házánál (biztos van rendes neve is). Próbáltam anno én is egy rendes erőset csináltatni, de végül a Shoxos 1500Ft-os szettet hordtam mindig magammal. Pici volt, elfért, és ha kellett, egy perces művelet volt a csere, ha pedig másnak kellett, nálam volt
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #134802 üzenetére
Motornál nem tudom, hogy lehet elindulni kuplung nélkül. Autót úgy vezetek kuplung nélkül, hogy kívülről nem venni észre.. Lehet motornál is, ha szakadt a bovden, attól még a kuplung kapcsolóját működtetve megy az önindító. (még sosem próbáltam)
Viszont az utána következő váltogatás, az motornál problémamentes, autónál nem annyira.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-Mosquito-
őstag
válasz tboy93 #134800 üzenetére
Gyári/utángyártott? Ott szokott elszakadni, mert vagy törik, vagy a felső állító kidörzsöli. Venni kell újat, vagy csináltatsz.
Ispán Dl 650,szakadt bovdenel haza tudott menni. Amúgy motor, ember, szerszámtól is függ. Érdemes bowden javító készletet is be tenni.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #134800 üzenetére
márkaszervízben is mellé tudnak nyúlni. nekem pár éve az egyik nagyobb franchise (kawasaki + yamaha) szervízében állították már olyan feszesre a láncom, hogy azon csodálkozok hogy nem pattant el. persze ettől még bármi lehet. távdiagnosztikában nem vagyunk 100% biztosak maga a bowden is tud olyat, hogy off the shelf hibás (habár pici az esélye) vagy tényleg elnyírhatta bármi, habár ha a kuplungkarnál van a bibi, ott sok variáció nincs: a befogatási és a forgáspontja miliméterre ugyanott lesz az utángyártott karnak is, mint a gyárinak (gondolom én), szóval látatlanban simán anyaghibát mondanék vagy azt, hoyg fent bement a por+víz és elcsiszolta idővel.
#134792 Geresics: nekem szintén fixen bent van a dobozban egy csere bowden a régi szép idők emlékére egyszer hátha valami útszélén rekedtnek befűzhetem karma pontokért cserébe#metszéspontok
-
Somatom
veterán
válasz tboy93 #134802 üzenetére
Én már vittem haza haver motorját kuplung nélkül. A megállás egyszerű. Még menet közben kipöccinted üresbe. Elindulásnál, ha lehet sebességben, behúzott kuplunggal önindítózni, akkor sanszos, hogy a kapcsoló a kar behúzására zár. Dugsz egy egyest, behúzod a kart és nyomod a gombot. Ha ez nem játszik, de nem vagy egyedül, akkor egy span lábbal meg tud tolni. Ha egyedül vagy, akkor izomból meg kell löknöd, aztán egyes. Ránt egyet, de elindul.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
goofy85
kezdő
válasz tboy93 #134794 üzenetére
Nézzétek meg pontosan hova esik a karon a szakadás helye, valszeg ott dörzsölődik ki. Lehet öntéshiba, vagy csak nagyon megtörik.
Bazz, egyre jobban bennem van a para, hogy mi lesz segget védő oktatóautó nélkül a forgalomban velem, már csak kettőt kell aludni Mondjuk első forgalmi óra előtt kb ennyire bennem volt akkor is, aztán elmúlott 5 sarok után.
-
[-HERO-]
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A használt VGA piac kincsei - 23/Július II
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nintendo Switch
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Vicces képek
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen