- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz
3800+ #142698 üzenetére
A gumicserét km-ben mérjük első körön.
Ha két év alatt 12000et motorozol, akkor óvatos csuklóval lehet megtenni egy 88le motorral. Ha nyomaték is van, akkor meg főleg. Közlekedési eszköznek van jobb választás.
Ezért mondom, hogy üzemeltetési spórolás terén a kisautó előnybe van.
Amit spórol az ember közlekedési időbe, azt elbukja a sérülékenységnél, a motor szervizben állásánál, kishazánkban.vihartigris: Szép darab, gratula.
doc: Kérj meg egy modit, nincs topikgazda
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz
3800+ #142698 üzenetére
Nézd, szerintem ne gondold ezt ennyire túl, pláne így a lóerőket hasonlítgatva. A csendőr motorja egy nagyköbcentis V2 lehetett, kevés lóerő, de nyomatékos, plusz az ember motorozni is tud, nyilván máshogy használja. Azt nem tudom te hogyan motorozol a csendőrhöz képest, de a CBR650F ebben a kontextusban egy nyomatékszegény sornégyes motor, messze nem veszel ki a gumiból annyit, mint ő.
Nekem kezdő koromban volt Power 2CT-m a Yamaha FZ6-on, az 98 lóerő, csak ugye 600 köbcentis sornégy, 5-6 ezres fordulatról nem csavart el semmit. Túrázgattam, szerpentinezgettem, párszor Euroringeztem vele. A hátsó 12 ezer km-t ment el.
Utána vettem Rosso Corsa 2-t, és mintha egy új motort kaptam volna. Sokkal jobb volt minden tekintetben, hűvösebb időben is jobban tapadt, hamar bemelegedett, a meredekebb profil miatt pedig sokkal könnyebbé vált a kanyarodás és a motor irányítása. A visszajelzés is sokkal jobb volt, a 2CT csak úgy a semmiből képes volt elforogni vagy beblokkolni elöl.
Abba 6 ezret tettem, akkoriban már főleg Héreg, Mátra, Euroring, meg a budapesti ingázásból állt a repertoárom, a csuklóm is jóval bátrabban működött, aztán eladtam a motort és így volt hátul kb 40-50%-os, elöl meg kb 70.Nyilvánvalóan már csak a 10-15 évnyi technológiai különbség miatt is sokkal jobb volt a Corsa.
"valószínű nem használnám ki a képességeit"
Én úgy gondolom, hogy nem is kell, jobb az, ha a pilóta a szűk keresztmetszet, nem pedig a technika. Különben mindig a technika határait feszegetnéd, aztán abból vannak ám nagy bajok. Épp elég a saját tudásodra figyelni.
Nyilván ezt is bizonyos keretek között értem, mert egy vágott slicket nem fogsz tudni felmelegíteni, szóval nem kell a skála végéig menni, de egy utcai használatra tervezett Rosso IV-et egész nyugodtan feldobhatsz, jobban fogod vele élvezni a motorozást. Már amennyiben a kicsit sportosabb karakterét ki szeretnéd használni.
Ha meg csak a túrázgatós gurulgatás a cél, akkor is inkább valami felsőkategóriás gumit választanék abból a szegmensből, pl Road 5, vagy nem is tudom mik vannak már.A mondanivalóm lényege röviden annyi, hogy az új fejlesztésű gumik sokkal jobban viselkednek minden körülmény között, mint a 10-15 évvel ezelőttiek, én a helyedben ilyet néznék, és nem problémáznék azon, hogy vajon kihasználom-e 100%-ban.
A 2CT meg már a megjelenésekor sem számított egy fú de erős terméknek, el kéne már felejtenie mindenkinekhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
válasz
3800+ #143158 üzenetére
Hátsó fékkel korrigálni lehet kanyarban és nagyon fontos a használata.
Hiába tudnád lejjebb dönteni a motort, ha jön szemben a volán és egy picit átlóg.. Olyankor marad a hátsófék használata. Elsőfékre feláll és/vagy berzgózik a motor.
Továbbá hátsó fékkel nagyon szépen lehet lassan menni (pl. csorogni az autók között).
Amikor a rutinpályán kell lassan menni, ott mindenki ösztönösen a kuplungot, féket és gázkart babrálja ahelyett, hogy tartana egy fix gázállás és letaposná a hátsóféket, gyakorlott pilóták simán mennek ott 1 km/h-t ezzel a technikával.Én azzal szórakoztatom magam a városban, hogy piros lámpához úgy lassítok le, hogy a végén nem rakom le a lábam. Áll a motor egy helyben, a lábam pedig a lábtartón, megbaszom a fizikát
Az ilyen precíz fékezéshez kell a hátsófék. A rekordom kb 5 másodperc.
Viszont a hátsófék nem veszi be helyetted a kanyart, de szerintem nagyon hasznos.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
macilaci78
nagyúr
válasz
3800+ #143179 üzenetére
Erre vannak a tréningek. Instruktorokkal, ellenőrzött körülmények között kell kitekentened a komfortzónádból. Nem az a lényeg, hogy meg lehet csinálni valamit gyorsabban, laposabban, szűkebben, hanem hogy elhidd, meg tudod csinálni és talán meg is csinálod a tréningen belül.
Ettől persze országúton még maradhatsz a saját komfortzónádon belül és csak néha veszed elő a tanultakat.
Például a kukorica, napraforgó aratása után, amikor már jól belátható az amúgy ismert kanyar.Én nem élvezném azt, ha bárminek is a határán kéne A-tól B-ig folyamatosan közlekednem. Bármi közbe jöhet, ami a határt kezelhetetlenül közel hozza. Egy lecsapott kanyar, egy poros úttest, falevél, akármi.
Volt olyan, hogy letett talppal csúsztam a robogóval, mert ezen a sárgán még kikanyarodok jobbra kis íven. Csakhogy az építkezés miatt 1 vödörnyi finom homok volt elszórva a sávban, csúszott a hátsó kerék, jobb láb le, kormánnyal ellenkormányzás, amíg újra meglett a tapadás. Hülye voltam, ennyi.Pttypang: ha rám hallgatsz, úgy csinálod, ahogy neked tetszik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
3800+ #143913 üzenetére
Veletlenul sem kotoszkodesbol, de hozza kell tegyem, hogy a 2ct nel valoban jobb a rosso3, de te egy kockasra kopott gumirol ultel at egy uj gumira. Persze, hogy jobb. A 2ct nem tapad ugy, mint a rosso3, de jobb minosegu uton eleg kicsi kulonbseg van koztuk, amennyiben mindketto uj.
Mindenesetre nem ekkora, amit leirsz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
3800+ #143928 üzenetére
ebbol sok mindent nem tudsz leszurni. A supercorsak olyan lazan vannak a felnin, plane a hatson, hogy neha kezzel fel tudod rakni.
Aztan van nehany gumi ami nagyonlaza, asszem metzeler vmelyik tipusa amelyik brutal feszes. Ebbol kovetkeztetninem tudsz semmireNem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz
3800+ #144644 üzenetére
Nem így látom ezt sem. A hivatal egy külső tömeg hatására nem változtat, de ha tényleg az ottani vállalkozások megérzik a bevétel kiesést és belülről kezdik feszegetni ezt a témát, akkor lehet változás!
A vállalkozások adóiból is kap az önkormányzat, Elég nem odamenni a szállodákba, sőt talán még elő is segíthetnénk, hogy befoglalunk szobákat, majd lemondjuk hivatkozva, hogy sajnos még kint a tábla.Egyébként meg aki vitázott már a 10 éves fiával, pl egy büntetés miatt, az a legnehezebb szülői dolog, mikor be kell ismerned, hogy bizony a gyereknek most igaza van. Ez a visegrádi polgi is ezt nem tudja elismerni. Segget nyalt és mindenki látja, hogy még szaros a nyelve, de ezt bevallani k. nehéz, váltig állítja, hogy csak csoki..
A helyiek tudják leváltani, a váltás után pedig az új már nem kell megalázkodjon, hiszen a tábla leszerelése nem presztizs veszteség, hanem erény lesz.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zgospel
őstag
válasz
3800+ #146044 üzenetére
Én egy K5-öt használtam évekig, bár ez még nem az S. Nem pontosan értem mire gondolsz, de a K5 abból a szempontból kurva jó, hogy ha be van zárva minden szellőző és a plexi is le van hajtva, akkor se víz, se szél, se jehova tanúi, se semmi más nem jön be rajta.
Párszor elkapott óriási zuhé motorral, egyszer sem ázott be.A Bell Star-om ehhez képest teljesen zárt állapotban is eléggé szellős, hideg időben emiatt kifejezetten kellemetlen.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
-
bardi
aktív tag
válasz
3800+ #146044 üzenetére
Ilyet vettem, csak fehérben. Nekem alul egyáltalán nem fújt be a szél, viszont országúti tempó fölött néha sípolt a jobb fülemnél. Nem emlékszem excenterre a plexi álításnál, de majd megnézem. A hjc cs15 után nagy ugrás, sokkal kényelmesebb, és amúgy a szellőzés is jobb lesz nyáron. 10 fok alatt mentem egyszer vele, egyáltalán nem fázott a fejem benne, elől zárt szellőzőkkel.
'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
3800+ #146066 üzenetére
Atfutottam a manualt.
2 csavar van a mechanizmuson, ezekkel valahogy allitani lehet az egesz plexi helyzetet.Illetve ezt irja is:
N.B. It the visor does not line up properly with the
rubber seal on the helmet, you may need to adjust
or replace the visor mechanism base. In such case,
contact AGV for assistance.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
A Zéé
addikt
válasz
3800+ #146085 üzenetére
tavasszal sztem pünkösd környékétől lehet jó, nagyjából június elejéig. Legalábbis ez van egyelőre tervben nekem is, bár még nem voltam tavasszal sosem az Adrián. De úgy emlékszem tavalyról (akkor is akartam menni tavasszal), hogy április végén még nem volt olyan kellemes arrafelé sem.
Ősszel szeptember 2. hétvégéje nekem nagyon kiadta tavaly, de szeptember nagyjából még végig jó lehet. Turista minimális, csak lefelé volt kicsit rosszabb az időjárás, de az a szombati nap... kellemes 25-26 fok, napsütés, szinte csak motorosok a D8-on... Még a tengerbe is beültem egy kicsit, mert nem bírtam kihagyniJust a simple Lineman...
-
bardi
aktív tag
válasz
3800+ #146641 üzenetére
Nekem néha jobb oldalt süvít nagyon, 100 fölött, de nem mindig, és ötletem sincs mitől függ. A HJC sisakomnál sose tudtam, hogy az állnál lévő szellőző az épp nyitva van vagy nem, tavaly utolsó gurulások egyikénél ezen kinyitottam, és lefagyott az arcom
Nyáron jó lesz, hogy ennyire szellőzik. Amúgy a plexi alatti gombbal résre nyitva városban pont jó volt a szellőzése, csak még meg kell szokni a kezelését menet közben, kesztyűben semmit se tudok kezelni rendesen.
'92 Honda VFR 750
-
válasz
3800+ #146641 üzenetére
Az en seggem is viszket mar...
De marcius vegeig sehova, elobb hagyom, hogy a szoroanyagot felszedjek (tudom tudom), meg a tavaszi esot megvarom, hogy lemossa a port ami a szoroanyag utan marad.
Kozben marciusban szetbombazom az xxet, lanc-csere, rugostag csere, kormanycsapagy csere kupgorgosre, ballansztengelyek beallitasa, folyadekok csereje, commandert beszerelem, karbon cuccokat felrakom, stb.
Aztan aprilisban rajt
Es az elso uton telibevernek egy autoval a pirosnal...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
3800+ #146985 üzenetére
Nezd, a japanok nem tudnak lancfeszitot csinalni, az teny, vagy az olcsosito reszleg mindig azokat kaszalja el elsonek, de kisse tulzasba viszed az aggodast. Az elmult honapokban ahany japant csinaltam, utana kellett neznem a vezermulancfeszito visszahivasoknak, es nehol a 3. esetleg 4. cikkszamon szerepelnek a feszitok, ami azt jelenti, hogy ennyiszer valtoztattak az alkatreszen.
De azon kivul, hogy zajos az elso inditas, (amennyiben a konstrukcio olyan, hogy nem tud atugrani) akkor ez semmilyen hatrannyal nem jar, csak az elso inditas hangos. A fogaskerekesnek meg mas bajai voltak, ilyen idosen mar az atmeneti ellenallas miatt elegnek a csatlakozoi, es a generator is gyenge pont.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Sys85
veterán
válasz
3800+ #147271 üzenetére
Nekem Bridgestone Battlax S22 van fent a Horneten, de nem vagyok vele elégedett.Ezzel vettem, én nem vettem volna ilyen sportgumit egy Hornetre.
Nyáron forró asztfalton brutálisan tapad, de a nedvesebb, vagy hűvösebb utat nagyon nem szereti.Enyhén nedves úton nem forszírozva, óvatosan döntve is bizonytalan tud lenni a tapadás.
Lehet jó gumi ez azoknak akik csak jóidőben motoroznak és/vagy pályázni is járnak, de túrázni nem az igazi.
Az előző vason (R1200RT) Michelin Road 5 GT volt, az marha jó gumi volt mindenféle útviszonyon, tuti Road 6 lesz a következő a Hornetre is ha a Battlax lekopik, ami szerintem az idei szezon végére meg is lesz mivel a jó melegtapadás miatt kopik is a gumi rendesen.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
etnies
senior tag
válasz
3800+ #148192 üzenetére
Persze, szabadpiac van. Neked is van egy munkahelyed gondolom. Biztos akkor is olyan megértő leszel, ha outsource-ják, mert találtak egy olcsóbb megoldást Kínában.
Biztos vagyok benne, hogy majd megvonod a vállad és "sebaj, szabad piac van" keresel egy másikat.Az én munkám viszonylag biztos, UK állami egészségügyben biztos nem lesz Kínába betegfelvétel, de veletek mi lesz? Már az IT-t is szervezik ki Indiába, Ázsiába.
Mindegy, részemről téma off."önmagam hite vagyok magamban"
-
norbert1998
veterán
válasz
3800+ #148192 üzenetére
etnies:
Elmondanám, a hazai vállalatok is knából rendelik a cuccokat, ha olcsóbb, mint a helyi. Meg a multik is.
Volt olyan termékünk az előző munkahelyemen, ahol konkrétan a teljes gyáártási folyamatát egy autóipari teherviselő elemnek mindenestől kiraktuk kínába, mert olcsóbb ott önteni, forgácsolni, festeni és ideszállítani az 50 kilós vasdarabokat, mint Győrben csak az öntészetet megoldani - és akkor mi forgácsoltuk, festettük őket.
Ja, emiatt tényleg több millió eurót bukhatott Győr, de hát ez van. És ezen is rajta a vám, stb, amit egy nagy cég kinti nagy, millió eurós beszerzésekkor tennie kell, hogy ne kerüljön bajba.Sőt, a cég a saját dolgozóitól is elvette a munkát, hiszen nem kellett festeni és forgácsolni se már ezeket az alkatrészeket.
És ugyanígy aliról jönnek a telefontokok, a csetreszek és csecsebecsék, amiket nbeked ittthon 2-3-szoros áron elad valaki. Én támogassam őt?
Ugyan már. UK-ban nagyon ki lett mosva az agy
-
bacus
őstag
válasz
3800+ #148203 üzenetére
Mi vasárnap voltunk, itt fiam szerint csak szombatig vannak képek, nekem nincs fb-om.
Nem érdekes annyira, csak nem értem, ha kimegy valaki fotózni, azt mégis hogy a bánatba kellene megtalálni utána? Ránéztem az órára 11.44, az az egy ami biztos
, aztán valahol egyébként Bajna -Tarján között volt.
Volt kint egy csomó motoros, volt akik elmentek a fotós előtt, majd pár száz méter múlva fordult is meg. Lehet valami saját fotózás volt, ránk nem pazaroltak képkockát. (Amikor az sh300 üldözte az 1200GS bmw-t
)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
3800+ #148236 üzenetére
A csempeszobabol azert elkezdene fejlodi az igeny soran annal tobb is. Ha az egyeneknek erre lenne igenyuk, kialakulna az igenyre tobb dolog, mint egy csempeszoba. Termeszetesen a ritkafoldfemekkel nem tudsz mit kezdeni, vagy az olajjal, gazzal, azt be kell hozni, de alapvetoen mi a kinai ertelmetlen, de olcso aruk ertelmetlen rendeleserol beszelunk, amit csak azert rendelnek emberek, mert olcso. Ha szar is, ha csak 1 hetet bir, akkor is fizetett erte 300 forintot, hat akkor jojjon.
Nem szeretnek regenyt irni az egyen felelossegerol, vagy arrol, hogy mi volt elobb, a tyuk, vagy a tojas, ezert ezt a reszet nem bontanam ki, igy is az agyara mennek jopar embernek ezek a temak. Meg nem kell ezen felhuznia magat senkinek tenyleg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz
3800+ #148299 üzenetére
honnan tudja azt a szerelő, hogy pont ennél a típusnal GYÁRILAG szarul van kialakítva az első kerék csapágyazása?ki mondta neki?hol olvasta?
én most hallok róla először...véletlenül se kopott el/ment tönkre a csapágy? gyárilag szar?
és te így használod? vetted már x ideje?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
3800+ #148299 üzenetére
Az elso kerek csapagyazasa minden motornal olyan, hogy a kerektengelyen van egy fix es egy mozgo oldala, amig le nem huzod a csavarokkal a tengelyt, tulkepp el tudod mozditani a nem fix oldalat tengely iranyban a villaszáradnak lehuzas elott. Amennyiben azon az oldalon van a feknyereg, akkor kozel is kerulhet a tarcsa a feknyereghez, ha nem figyelsz oda, vagy valamilyen mas okbol kisse el van csavarodva a villa a villahidakban, esetleg gorbe a villa.
Van nehany motor, ahol erre figyelni kell, altalab ahol nagy toleranciak vannak, vagy olcso megoldasaik vannak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
3800+ #148305 üzenetére
Fekhatas nem hinnem, hogy javulni fog, ez uszonyereg. A felrekopasa leginkabb a csapok miatt tortenhetett, vagy be vannak rohadva, vagy nincsenek rendesen megkenve, vagy ferdek, es akadnak.
Az, hogy a markaja a motornak honda, attol meg lehet olcso alkatreszekbol osszerakva. Csak marka alapjan beloni valaminek a minoseget ezert sem lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
3800+ #148534 üzenetére
Hiaba talaltad volna meg, nincs informacio tartalma.
Olcso olajat cimkeznek at mas, magasabb besorolasura? esetleg faradt olajat szurnek meg? - ezek erdekelnenek, csak az okozhato kar miatt.
Az autok elterjedtebbek, joval nagyobb olaj mennyiseg forog, sztm nagyobb az eselye, hogy nem motorkerekpar motorolajat fognak hamisitani, mert kisebb esellyel adsz tul rajta, es vhogy valoban motorkerekparba valo motorolajat kellene hamisitanod, hogy ne csusszon azonnal a kuplung, ahogy beleraktad, azaz nagyobb a lebukas veszely. De igazabol nemtudom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
3800+ #149048 üzenetére
Nem, a leegesre hajlamos generatorokat a legjobban azzal tudod ovni, ha minel tobb fogyasztot rakapcsolsz.
Viszonylag keves az a motor, ahol a fotengely meg van furva, es azon a furaton keresztul ontozod a tekercset. Lenginkabb csak felig-negyedig er bele az olajba.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Házi hangfal építés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Sorozatok
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!