Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz ergepard #93315 üzenetére

    A tdr nek tobb valtozata is volt, deltabox alu vazas es sima csovazas, az egyiknek TZR elso feke van, stb. A blokk ugyanaz a TZR DT TDR ben. a power szelepet atallitva 18- 22 loerejevel a 100 as utazo megvan. Egy 4T 125 el ez az utazo soha nem lesz meg.
    Bontott alkatresz sok van hozzajuk, normalis allapotban a korabol adodoan nem sok van. Ami jo allapotu, annak elkerik az arat. A hengere huvelyes, amihez itthon joval tobben ertenek, es rechnologia is van a felujitasra, nem ugy, mint a nikaszilos hengereknel. Koltsegben egy huvelyezes kb ott van, mint egy nikaszilozas, de az utobbit megbizhatoan kulfoldon lehet elvegeztetni.
    DT bol a megveheto kategoria 300-400 e forintnal kezdodik. Ez igaz a TDR re is. Ennyiert rendszamosat kapsz. Megbizhatosagaval nincs gond, nekem volt 200 ra felfurt dt blokkos motorom, illetve ismerosi koromben kimeletes hasznalat mellett van 50e km es gyari hengeres DT 125 os. Ez extrem pelda, de turazasnal osszejohet. Mivel a TDR idomos turamotor, annyira nem utottek talan, mint a TZR eket es DT ket. En mindenkepp jobb valasztasnak tartom, mint egy negyutemut.

    [ Szerkesztve ]

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák