- Mobil flották
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Sunless Skies: Sovereign Edition
gp A jövő hét folyamán a The Falconeer: Standard Editiont zsákolhatjuk be.
-
Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
ma A Honor 200 Pro olcsóbb változata sok szempontból jó butítás, pár szempontból nem.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Geresics #92454 üzenetére
Nem lehetetlen télen, sőt akár hóban motorozni sem, csak számítani kell a következményekre...
Ő nem számított a következményekre.(#92450) z123456789
Jól mondja Geresics, dönteni azért kell (vagy ha nem mersz, akkor ne is ülj motorra). A hirtelen erőátviteleket és fékezéseket kell érteni ez alatt, nem azt hogy nem merek kanyarodni.
Ha az útviszonyok valóban azt indokolják, hogy ne döntsük a motort, akkor meg jobb nem motorozni és lassan haza evickélni.Amúgy lehet féktesztelni motoron is. Hátsó kerék milyen könnyen csúszik meg, pont mint autónál.
Ha figyelsz rá mennyi tapadásod van, akkor azért lehet következtetni a kockázatokra is.
Én pl egy meredek felhajtón állok ki a garázsból. Rajta ülve első fékkel engedem le hátrafelé gurulva (ugye önerőből hajtok fel), na ha ezen a felhajtón az első kerék ha nem tudja megfogni a gépet, akkor tudom, hogy baj van.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok