- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- iPhone topik
- Újabb forrás erősíti meg a CMF Phone specifikációját
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Cryptmaster teszt
gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #8391 üzenetére
ezzel tisztában vagyok, nekem is beállít mindent az alacsonyabb oktánszámhoz, de az életben nem érzed meg a különbséget a volán mögött ülve. egyszerűen annyira minimális, hogy érzésre nem kimutatható. valszeg műszerrel igen, de érzésre egészen biztosan nem. legalábbis nem 200 lóerőnél. ott ahol iszonyú nagy a peak power és minden ezred számít, ott lehet, pl dragsterek, negyedmérföldre épített autók. nálam sokkal többet számít, hogy a téli 195ös gumival megyek és az 5.5kg-os felnivel, vagy a nyári 215-ös gumival és a 7.7kg-os felnivel. ha negyed mérföldeznék, akkor folyhatna bele a 100-as, de minek? többet számít a jó start mint az hogy milyen a benya bele, startban meg ritka pocsék vagyok
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok