Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz Something_ #54285 üzenetére

    Áttétel módosítás alap. Nem is volt még nem leáttételezett motorom :D De önmagában ettől nagy előrelépést nem szabad várni. Egy kicsit jhobban gyorsul, és esetleg jobban jönnek ki a váltások. Ezért érdemes leáttételezni. Pl sok helyen elmegy 3asban a motor ahol eddig 2 kellett, máris lehet egy váltást spórolni. Vagy van ahol lapon váltani kéne és rövid áttételle meg mondjuk nem kell, stb...

    Az átlag "kijárok pályázni néha" amatőr az ilyen 20-40 másodpercre van attól amit a motorja tud egy 4km-es pályán. Ez a 20-40 másodperc nem fog feleződni mondjuk egy áttétel váltástól. Amikor már csak olyan 8-10 másodpercre vagy a motorod határaitól akkor elkezdenek számítani az apróságok. És be kell látni, hogy a legtöbb amatőr számára az utolsó néhány másodperc elérhetetlen, az benne fog maradni a motorban bármennyi időt és pénzt is áldoz rá :)

    Amivel érdemes sokat foglakozni, hogy a 20-40 másodpercből hogy lesz 10. Nem pedig a tehcnikában keresni a másodperceket. Persze szar vagy szarul beállított motorral nem jó menni annak sem aki lassú, szóval legalább arra érdemes energiát fordítani hogy a technika karban legyen tartva, és lehetőleg jó alapbeállítása legyen (gondolok itt pl a futóműre).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák