Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz HUfantom #23627 üzenetére

    Fantom: egyrészt nézesd meg a motorod, másrészt (és inkább ez áll a háttérben) tudat alatt rettentően parázol még mindig. Neked kell eldöntened, hogy mész-e tovább. Javasolnám a még több motorozást és egy vezetéstechnikai tréninget, valamint egy kisebb pályán (Kakucs, Kecsó) egy-két menet, hogy visszahozza a bizalmad. De ez ember- és személyiségfüggő, fejben dől el, meg stb. - én a legnagyobb esésem után is alig vártam, hogy újra nyeregbe ülhessek és mehessek. Aki megy is, az esik - ezt egyszerűen el kell fogadni, túl kell lépni rajta.

    Ali: ehhez képest amerre én jártam (nem a közismert "túrista látványutak", hanem eldugottabb szerpentines részek, amiket a helyiek ismernek jobban), nekem pont ellenkező volt a tapasztalatom: az itthoni átlagnál (amit ugyan megdob a sok 2003-6 között hitelre vett fiatalabb sportmotor) alig volt fiatalabb a géppark. Sőt, még a sajátomnál idősebbeket is láttam, 2000 előttieket! De olyanok is szaladgáltak, mint Duki 916, kettőt is láttam belőlük :)
    Viszont egy dolog szembetűnő volt: hasonló korosztály ellenére sokkal jobb karban voltak...
    Ja és amikor levették a sisakot, sokszor nem csak a motorok voltak idősek. Konkréten őszhajú faterok is szálltak le sport- és sporttúra gépekről.

    Daywalker: hazucc kutya ;] Amikor legutóbb együtt voltunk a Lime Partyn, mondtam meg mutattam is, hogy néddmá', egy pályaidomos új ZX10R... Utcán is láttam már egyet. Igaz, ez eddig tényleg nem nagy előfordulási sűrűség...

    Persu: jaja, nekem is ugyanez volt a tapasztalatom. Van minden, öregebbek is, viszont jobb karban.
    A másik feléhez viszont: Japánban nem azért vették a csúcstechnika 400-asokat a hasonló árú 600-asokkal szemben, mert "tisztaban van azzal is hogy mit vasarol, azaz kultura is kell hozza a penz mellett". Egyszerűen a 400 egy határ, onnantól sokkal drágább a biztosítás és keményebb jogsi kell.
    Másrészt: tényleg csupa hegy ország, a hegyek szerpentinjein pedig vígan elvagy a kisebbel is, nem jön ki a nagy végsebességbeli előnye. Ami amúgy különben sem, mert egy rendőrállam eléggé erős a rendőri felügyelet.

    Inti: ráülnék, de nem tartanám meg. Mint egyszerű hétköznapi, időnként hobby szinten pályázó kocamotoros, az az űrtechnológia alám felesleges. Hávazze, a gépem karbis és tudtommal még csak nem is csúszókuplungos ;] mégis elvagyok vele. Egy olcsóbb motor, és elmotoroznám, javításra félretenném a különbséget. Ugyanezt tettem, amikor ezt vettem: az eredeti keret feléért vettem motort, a többi ment javításra, felszerelésre, benzinre. S ez a motor is bőven kiszolgál. Nem pénzhiány beszél belőlem, mert én is külföldön dolgozok - egyszerű racionalitás.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák