Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vlevi

    nagyúr

    válasz F1DO #23585 üzenetére

    Brigeciol 2000 néven még van valami, ami nem olyan jó, de még elmegy. Gondolom volt benne valami, aminek volt tisztítóhatása, de nem eus :(

    Fújni talán azért érdemes, hogy a lánc ne a száraz homokon, poron forogjon, mert attól kopik leginkább. Én azt a nézetet fogadtam el, hogy akkor kell befújni, ha otthon, hazaérkezéskor már kezd fényleni a lánc, tehát láthatóan lejött már róla az előző adag spré. Ilyenkor végigfúlyom rendesen, és este ez elég jól rágyógyul, kibír 1000km-t (kábé). Ha viszont csak egy megállónál a benzinkúton ráfújsz egy keveset, azt pár perc alatt ráfröcskölöd a mögötted lévőre, szóval szart sem ér.

    "sokkal gördülékenyebb a hajtás is."
    Én a bicót szoktam befújni tavasszal a motoros láncsprével. Egy szezont kibír. És ott, mivel nincs motorzaj, meg persze én tekerem, igenis nagyon észre lehet venni.

    Természetesen a szezon kezdeti láncpucolást én is megcsinálom miníg. Illetve, akinek van az első lánckeréken burkolat (szerintem csak a krosszmotorokon nincs), annak érdemes leszednie és rácsodálkozni, mi van ott. 1 kiló olajsáros láncspré, gyakorlatilag körbegyógyítva a lánckereket :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák