Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz bardi #139324 üzenetére

    Es 3800+ nak is.
    Mielott a hengerelrendezestol varnank teljesitmenybeli kulonbseget, vagy erositenenk ezt a tevhitet, hogy ha valaminek a hengerelrendezese V, az ugy viselkedik, mint egy v2- sor4 keverek: mondjuk alul tobb a nyomateka egy sornegyhez kepest, gondoljuk at, miert vannak hengerelrendezesek, mire talaltak azokat ki. Csupan a kiegyensulyozasra.

    Attol, hogy v4, nem lesz eros, vagy erosebb mint egy ugyanannyi hengerrel rendelkezo ugyanolyan loketterfogatu sor4.

    A 750 esben nincs vtec, az a 800 masodik generaciojatol van.
    A vtec autokban a karosanyag kibocsatas miatt volt, addig a motoroknal a jobb hengertoltottseg miatt. Parhuzamot vonnek a power szeleppel a 2 utemu motoroknal. Ugy latom a hire is ugyanaz a ket megoldasnak, azaz a tevhit ugyanaz: ha ez kinyit, akkor kapaszkodnod kell mindenbe, es egy eles valtas miatt iranyithatatlanul sok erod lesz.
    Itt is ugyanaz van, mint a 2T power szelepnel. Ha ez nem volna, alul lenne gyengebb a motor, es nem ettol lesz felul erosebb.
    Erezni a valtast, de nem egy turbo kezdi el fujni a motort.

    En inkabb a vfr 800 nal a hatalmas sulyban latom a hatranyat egy kezdo motorosnal. Mondjuk a 750 sem konnyu.
    A blokkja jo, a futomuve nagyon puha, a fek pedig gyenge.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák