Hirdetés
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
ph Persze ez eddig is logikus volt, de most már az Apple oldalán is érezhető egy funkció kapcsán a limitáció.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz
3800+ #139321 üzenetére
Igen, a VFR nagyon nehéz, csak az autóm is Honda, ami miatt van egy kis Honda buzériám, meg a fogaskerekes vezérléses motorja nagyon tetszik. Azt hiszem ebben nincsen VTEC, TypeR tapasztalat alapján motorra kezdésnek az nagyon nem is kéne.
Laraxior: Köszönöm, nagy hibákról én sem olvastam azzal a motorral kapcsolatban. GS 500-ason meg GSF 650-en ültem eddig oktatás alatt, és a 184 centivel a nagyobbik valahogy sokkal kényelmesebb. Súlyra, méretre hasonló lehet, mint a 750-es.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok