Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple Watch
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz 3800+ #139321 üzenetére
Igen, a VFR nagyon nehéz, csak az autóm is Honda, ami miatt van egy kis Honda buzériám, meg a fogaskerekes vezérléses motorja nagyon tetszik. Azt hiszem ebben nincsen VTEC, TypeR tapasztalat alapján motorra kezdésnek az nagyon nem is kéne.
Laraxior: Köszönöm, nagy hibákról én sem olvastam azzal a motorral kapcsolatban. GS 500-ason meg GSF 650-en ültem eddig oktatás alatt, és a 184 centivel a nagyobbik valahogy sokkal kényelmesebb. Súlyra, méretre hasonló lehet, mint a 750-es.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen